444 posts, 23 pages, 183,377 views
opmdevil, 20.3.2009 09:58:
Niin tuota onko se minimalia, että on sellaista napsutusta ja sitten on viiden minuutin suvanto ja sitten suvannon kummallakin puolella varsin hyvää biittiä noin 60 sekuntia.
speukka, 20.3.2009 10:03:
---
opmdevil, 20.3.2009 09:58:
Niin tuota onko se minimalia, että on sellaista napsutusta ja sitten on viiden minuutin suvanto ja sitten suvannon kummallakin puolella varsin hyvää biittiä noin 60 sekuntia.
---
No toi on just sitä ibiza-trendiminimalia, eli toiselta nimeltään paskaa, jota ei kuuntele sikakaan vinkumatta. Yleinen ja väärä käsitys koko genrestä.
Tapi, 16.3.2009 00:02:
En tiedä oliko vuosi 2005 kun electro house tuli ulos oikein ryminällä ja jonkin ajan päästä siitä trancessa alettiin käyttämään samoja ideoita. Kaikki biisit olivat samanlaisia pörinähärdelleitä, joita ei pystynyt silloin, eikä pysty vieläkään kuuntelemaan.
Epicuros, 16.3.2009 01:29:
Kas, kohtalotoveri. Mulla on kans noussut karvat pystyyn tosta ihmeen pörinäsoundista ja sitä kun rupes kuulee bileissä enempi ni mul yksinkertaisesti rupesi jäämään vähemmälle.
--- Kehitys paskempaaan suuntaan. --- Kuulostan ehkä elitistiltä, mutta mun korviin se kuulosta puhtaalta kaupallisuudelta ja se toimii myös ei-niin-konemusa -normijannuille. Ja joka kerta, kun jonku setissä tai nettiradiossa kuuluu tota ääntä vähänkin liian kauan ni mä tunnen itseni ihan nuijaksi ja häpeän itseäni. Ei siinä ole mitään hienoa! >.<
bubbelgum, 19.3.2009 15:49:
Minimal.
Okei, voin tajuta vielä sen että jotku minimalteknodiggarit tykkää nyökyttää niskaa ja hifistellä soundeja. (no en kyl oikeesti ees tajuu, mut...) Mut onko ollu ihan pakko roudaa ne saatanan niks-naks äänet ja muu monotoninen paikallaan junnaava paska muihinkin genreihin? Miksi oi miksi.
Mm. minimal-house on yks hirveimpiä asioita mitä oon kuullut.
Ja pahasti pelkään, että siinä missä elektro levisi pari vuotta sitten joka paikkaan, niin nyt on tän minimalsoundin vuoro. Toivottavasti olen väärässä!
opmdevil, 20.3.2009 10:19:
"hyvä meininki, kädet ilmaan, taputtakaa taputtakaa taputtakaa, hyvä meininki, mä olen djmag:n äänestyksessä top 20 dj, kädet ilmaan ottakaa kameralla musta kuvia, mä olen tärkeämpi kuin se musiikki voitte sitten kotona näyttää kuvia kavereille että näitte jonkun jätkät levittelevän käsiään ja maksoitte siitä hyvästä 40 ekua ja ostitte olutta jossa oli kate jotain 95 prosenttia"
Homegrove, 19.3.2009 19:50:
Tässä teh ultimate fan boy puhuu mutta pidän Digweediä jonkinnäköisenä trendsetterinä ja esim jo Colorsissa syksyllä mies oli tosi melodisella linjalla, jopa transehtavalla (hyvässä mielessä). Raportit keikoilta viime kuukausina ovat viitanneet samaan.
jakke, 20.3.2009 11:58:
---
- feikkinostatukset ja/tai nostatuksen jälkeinen kliimaksin puute (etenkin elektrotrendin mukanaan tuoma hillitön nostatusnoise jonka jälkeen biisi kutistuu olemattomaksi nitkutteluksi jossa ei ole mitään kliimaksipitoista, voi saatana että turhauttaa kuunnella sellasta nysväystä)
Pauli Huhtiniemi, 20.3.2009 20:11:
---
---
- feikkinostatukset ja/tai nostatuksen jälkeinen kliimaksin puute (etenkin elektrotrendin mukanaan tuoma hillitön nostatusnoise jonka jälkeen biisi kutistuu olemattomaksi nitkutteluksi jossa ei ole mitään kliimaksipitoista, voi saatana että turhauttaa kuunnella sellasta nysväystä)
---
Nää on kyllä todella ärsyttäviä! Monissa biiseissä saattaa vielä olla todella mainio suvanto ja nostatus, mutta sitten kun lähtee, niin koittaakin valtava pettymys. Ei voi käsittää.
Timce, 20.3.2009 15:48:
Pakko liittyä myös tuohon anti-nitku posseen. 4real, Im not a hater, Im a lover, but but but...Jostain syystä tollaset "dry"/"ohut"- (niinku itse niitä sanon) lätinät eivät vaan nappaa. Johtuen ehkä siitä, että itse olen kokenut parhaat vuoteni 90-luvulla. Biisissä pitää ollaa "ilmaa" ja "paksuutta".
Ei näin: Biisi
Näin: Biisi
niomic
Et nyt imo löytäny tarpeeks paskaa esimerkkiä :D Vaikka ei toikaan kovin nostattava ollu, ni täällä kai moni puhuu vielä astettakin puuduttavammasta menosta tai et tommonen + paskempi soi koko setin / illan.
Wert, 20.3.2009 20:47:
Proge ja kaikki diippi..
NextAce, 20.3.2009 22:43:
Kiksu! Kiksu on vituttanut aina ja mitä vanhemmaksi tulee lisääntyy myös vitutus kiksua kohtaan.
Arscavadance, 18.3.2009 18:50:
parhaita mitä on koskaan tehty!
Helvetti!... laatta reflexi lähti heti ku pistin ton cosmic gate clipin rullaa. Kamalaa paskaa ja sit jotku mulkut viel oikeesti fiilistelee et kuinka omalaatuinen ääni tol laulajalla on etc. Ne voi mun puolesta ottaa taksin vittuun!
Pitänee sanoa että tota positiva trancea mitä toi aurora edustaa tuli kuunneltua kymmenen vuotta sitten kans ja mitä noihin voksuihun tulee niin on ne vaan kummasti ihan samaa kamaa ku nykyään, että eteenpäin ei oo tultu.....(tarkoitan vaan, että toi oli joku juttu vuosikymmen sitte!)
Tää biisi osuu suoraan mun "trancesydämeen"
Totta on, että menin vähän niinku leimaa ASOTit koko trance scenen kattajaksi, vaikka näin ei ole, mutta mielestäni se edustaa pääpiirteittäin miltein joka suhteessa "nyky-trancea" tai mikskä sitä nyt voi kutsua...