P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 147,340 views

asdf

Posts: 3,155

#361 • • asdf
Jaiks, näähän on jo ylihuomenna O_O
Tommys

Posts: 2

#362 • • Tommys
Yksi lippu olisi kaupan 45e Tommi / 0400 514 374
Wanna

Posts: 23

#363 • • Wanna Pieni Punatukkainen Tyttö

IInesAnkka, 4.3.2009 10:22:

Tänä vuonna en ehtinyt itse tekemään joten sikäli mikäli saapuvat ajoissa, ovat hopeiset.



Samoissa väreissä mennään *nauru*

Kovin on pitkä tää odottavan aika, onneks ei kauaa enää.
tir

Posts: 951

#364 • • tir
Tosiaan treelta on bussikuljetuksen lisäksi lähdössä myös pakettiauto minkä kyytiin mahtuu 5-6 hyvinkäyttäytyvää pilettäjää.

ylihuomenna *jiihaa*
AlexS

Posts: 1,389

#365 • • Edited AlexS kummasetä
Kohta kohta kohta! Summer for one nite *vink*

Btw...tän jampan punaisen ferrarin kyydissä olis mahdollisuus päästä Tikkurilan lähialueelta Serenaan ja takaisin kunhan on sisäsiisti sekä osallistuu parilla eurolla bensarahoitukseen :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#366 • • Muussika Guest

Duukkis, 5.3.2009 03:35:

Korvatulpat on kivoja, etenkin elacin, mutta niitä kun ei altaassa käytetä, niin otan varmaan noi 3M:n siniset tuutit.



Mulla ei ole koskaan ollut elacineja, kun olen ollut niin tyytyväinen näihin apteekista jokusella egellä saataviin sinisiin kumitulppiin aka 3M. Ainakin omalla kohdallani kirkastavat soundia, melodiat kuulee selkeämmin ja yleinen särinä sun muu jää veks. Oon käyttänyt muinoin omilla keikoillakin synaa pimputellessa, olivat hyvät siihenkin puuhaan.

Suosittelen itse kutakin ainakin kokeilemaan. *joo* Itse en suostu koskaan lähtemään edes normibaariin ilman tulppia, saatika sitten bileisiin. Kuulo on mulle aikast tärkeä juttu.
Avatar
#367 • • Muussika Guest

AlexS, 5.3.2009 22:23:
Kohta kohta kohta! Summer for one nite *vink*

Btw...tän jampan punaisen ferrarin kyydissä olis mahdollisuus päästä Tikkurilan lähialueelta Serenaan ja takaisin kunhan on sisäsiisti sekä osallistuu parilla eurolla bensarahoitukseen :)



Jäbällä o jatke! :D
Duukkis

Posts: 627

#368 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Vampyrella, 5.3.2009 23:25:
---
Duukkis, 5.3.2009 03:35:

Korvatulpat on kivoja, etenkin elacin, mutta niitä kun ei altaassa käytetä, niin otan varmaan noi 3M:n siniset tuutit.

---


Mulla ei ole koskaan ollut elacineja, kun olen ollut niin tyytyväinen näihin apteekista jokusella egellä saataviin sinisiin kumitulppiin aka 3M. Ainakin omalla kohdallani kirkastavat soundia, melodiat kuulee selkeämmin ja yleinen särinä sun muu jää veks.


Mulla tapahtui toi lihavoitu pääosin juuri elacinien käytön aloittamisen myötä, vaikka muitakin tulppia käytin sitä ennen. Elacineilla vaivun syvempään transsiin kuin ilman niitä ;)
Tasslehoff

Posts: 2

#369 • • Edited Tasslehoff
Lippu myynnissä, mahdollisesti kaksikin. Tuolla huuto.netissä on vain yksi lippu, mutta jos hinta nousee tarpeeksi, niin toinenkin on todennäköisesti myynnissä.

Tarjouksia voi laittaa huuto.netissä, Kohde numero 100004003.

Vaikutti olevan yleinen ketju Lumiereen liittyen. Jos ilmoitus häiritsee, niin moderaattorit varmaan poistavat sen.
AlexS

Posts: 1,389

#371 • • AlexS kummasetä

Vampyrella, 5.3.2009 23:26:

Jäbällä o jatke! :D


True true...harva tuota kyllä kovin isoks jatkeeks kutsuisi :)

-> teh red devil

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

epicuros

Posts: 7,734

#372 • • epicuros
Joku dj saa multa luvan soittaa seuraavan kappaleen:

MonoJoke - Digital Illusion (original mix)

Löytyy Matt Dareyn Nocturnal Sunshine Podcast 38:sta about 37min kohdalta.


Tsiisus!

--
Valid criticism does you a favor.

MiLiaNa

Posts: 53

#373 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN
Rusketus pinnassa, bikinit valittu ja hotellihuone etkoilupaikkana! Huomenna mennään, ei malttais odottaa! *jiihaa* *sydän* *plur*

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!

Mai

Posts: 374

#374 • • Mai Villikisu

MiLiaNa, 6.3.2009 13:18:
Rusketus pinnassa, bikinit valittu ja hotellihuone etkoilupaikkana! Huomenna mennään, ei malttais odottaa! *jiihaa* *sydän* *plur*



Niinpää! Ihanaa! *sydän**tanssittel*
Syder

Posts: 2,255

#375 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Vois alottaa etkoilun jo tänää et ehtii fiiliksiin *känni*

--
Divida et impera.

Daniel Braun

Posts: 1,626

#376 • • Daniel Braun wednesday?
Huomenna, huomenna <3
Shortsit - ok
Släbärit - ok
Rusketus - mullako?
Vatsalihakset - blaah
Bilefiilistä - 101%
epicuros

Posts: 7,734

#377 • • epicuros
bilefiilis todellakin 101% ja kyllä ne vatsalihakset aina mukaan tulee. Ne vaan nyt on aina piilossa :D

--
Valid criticism does you a favor.

Kuukunen

Posts: 244

#378 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
[x] kainalokarvat
[x] kirppikseltä ostetut diskoshortit joihin mun perse ei mahdu nätisti!

Hyvät bileet ;D rusketusta on näköjään vielä vähän jäljellä sentäs.

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Saarre

Posts: 1,151

#380 • • Saarre
pitää reenaa massuu parilla olusella tänään *känni* et saa kelluntarenkaan kuntoon!

--
*tähti* Full hearts cant lose