P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 147,496 views

Saara

Posts: 1,954

#541 • • Saara #2970
Harmittaa etten osannut/voinut nauttia illan antimista sen jälkeen kun joku mimmi pamautti vessan oven mun varpaalle ja anteeksi ei tartte pyytää. Taitaapi irrota kynsi sitten, ainakin saatanan kipeä toi on. Muuten oli ihan kiva ilta tohon asti.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Damien

Posts: 2,882

#542 • • Damien [tr3ox]

neutral, 8.3.2009 19:22:
*nauru* Kiitos myös kivoille Espoon Huumerikosyksikön poliiseille. Jotenkin toi kyttääminen on viime vuosisadalta.



hups.th.jpg



Vois alkaa tiivistää tätä yhteistyötä ja näyttää niille kaikille meitä "suojeleville" -organisaatioille miten paljon me arvostetaan bilettäjinä heidän rankkaa työtänsä ja tuetaan niitä valintoja, joita heidän esimiehensä tekevät ja teettävät alaisillaan.. .

Ihmiset vois pikkuhiljaa alkaa taistella ylivaltaa vastaan, vaikka tuomalla poliisi-ystävä-sedille ja tädeille kukan per bilettäjä. KUKKAMERi!!!
Damien

Posts: 2,882

#543 • • Damien [tr3ox]

VaLa, 8.3.2009 22:38:
Tätä valitusta pääareenan musiikista lukiessa tulee mieleen, että minä puolestaan olisin saattanut pitääkin siitä...



Kyll se meni välillä niin ibiza from anttila selektioks - et nrj:n djtki ois pudistellu päätään.. .
ValaX

Posts: 3,891

#544 • • ValaX

Damien, 8.3.2009 23:10:
---
VaLa, 8.3.2009 22:38:
Tätä valitusta pääareenan musiikista lukiessa tulee mieleen, että minä puolestaan olisin saattanut pitääkin siitä...

---


Kyll se meni välillä niin ibiza from anttila selektioks - et nrj:n djtki ois pudistellu päätään.. .



Mä luulin että sielä tuli jotain niks naks osastoo...
Cloud

Posts: 2,162

#545 • • Cloud Game Freak
Itse kaikissa pasifiqueissa käyneenä täytyy sanoa että ko. altaiden musa maistui itselle helvetin hyvin ja olen edelleen kaikkien käyntien jälkeenkin sitä mieltä että uudelleen mennään ja toivon että musa pysyy samana tämä tosin on itsekkäästi ajateltu myönnän.

Muutenkin ko.bileisiin voisin sanoa, että imo bileet olivat erittäin hyvät, enkä sanoisi huonommiksi kuin edellisillä kerroilla ollenkaan. Jonossa olo ei vituttanut.. se on ollut aina ja tulee varmaan aina olemaan näin ison määrän bileissä, enkä näe mitään ihmeellistä siinä kuten en koskaan ole nähnytkään.

Lokerikkojen loppuminen on epämiellyttävää, varsinkin uusille kävijöille. Vanhojen kävijöiden en uskoisi ko. asiasta enään ihmeentyvän. Väkeä voisi olla vähemmän jotta lokerikot riittäisivät tai ihmiset voisivat jakaa lokeroita totta totta. Mutta enpä usko, että pelkän pacin takia niitä lisätäänkään. Noh tästä voisi antaa miinusta, mutta itseäni narikka ei haitannut kuten ei edellisillä kerroillakaan.

Musaa soi monella areenalla joten kyllä siellä valinnan varaa oli ja itsekin vietin aikaa joka alueella.

Lopuksi pitää sanoa että jotenkin itse en usko pacien enään montaa vuotta jatkuvan.. tai ehkä tulee taas vuoden tauko. Jotenkin on semmoinen fiilis.. Ei silti itse tulen sielä jatkossakin käymään jos näitä järjestetään. Tottakai tunnen empatiaa ihmisiä kohtaan jotka eivät innostuneet tai diganneet tai tuli huono fiilis, sillä eihän se koskaan ole kivaa. Eipä siinä kyllä noihin taatusti aina väkeä löytyy ilman muutamaa pettynyttäkin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Caro²

Posts: 5,301

#546 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Damien, 8.3.2009 23:10:
Kyll se meni välillä niin ibiza from anttila selektioks - et nrj:n djtki ois pudistellu päätään.. .


Ehkä viimeistään nyt paatuneempikin klubbajaa ymmärtää Pacifique-tapahtuman kasvaneen ulos pienestä "klubiskene"-kaapista, sellaiseksi tapahtumaksi joka kiinnostaa jopa ihan valtavirtayleisöä :)

Vois melkein veikata, että mikäli ensivuonna klubbaajia kiinnostaa saada lippunsa Paceihin, Laserpointteihin sekä Colorsseihin - niin ne kanattaa ihan aikuisten oikeesti ostaa heti kun ne tulee myyntiin. Muuten voi olla aika hissua :)
Damien

Posts: 2,882

#547 • • Damien [tr3ox]

Caro², 8.3.2009 23:50:
---
Damien, 8.3.2009 23:10:
Kyll se meni välillä niin ibiza from anttila selektioks - et nrj:n djtki ois pudistellu päätään.. .

---

Ehkä viimeistään nyt paatuneempikin klubbajaa ymmärtää Pacifique-tapahtuman kasvaneen ulos pienestä "klubiskene"-kaapista, sellaiseksi tapahtumaksi joka kiinnostaa jopa ihan valtavirtayleisöä :)



Itse en tästä ilmiöstä häiriintynyt ja käsitin juurikin noin miten itsekkin sen ilmaisit. Jengii oli ku pipoo, sieltä sun täältä ja musalinja koetti edustaa tätä. Välillä minust sitä linjaa kyllä myytiin alihintaan, mutta sitä varten musaa oli ripoteltu joka puolelle, saunoille ja kaltseille - viihtyminen oli varmasti siis vain itsestään kiinni.

Mut ootte te kuvaajat hulluja, kun siellä ihmisten keskellä - saarekkeina lillutte linssienne kanssa ;) -jäbä spotattu aaltojen keskellä.
Seke

Posts: 33

#548 • • Edited Seke
Damien, 8.3.2009 23:10:


Mut ootte te kuvaajat hulluja, kun siellä ihmisten keskellä - saarekkeina lillutte linssienne kanssa ;) -jäbä spotattu aaltojen keskellä.



Taide ei tunne rajoja eikä järjellä ole mitään tekemistä asian kanssa! :)
k-0ne

Posts: 228

#549 • • k-0ne SESSIONS2

Damien, 8.3.2009 23:57:
Mut ootte te kuvaajat hulluja, kun siellä ihmisten keskellä - saarekkeina lillutte linssienne kanssa ;) -jäbä spotattu aaltojen keskellä.



We live to serve! :)

Kuvat on valmiina ja odottanu hyväksyntää kunhan väsyneet organisaation miehet saapuu koneilleen ja pistävät kommenttinsa.
Indigo

Posts: 918

#550 • • Indigo
Eiköhän tässä ole jo tullut todettua suurinpiirtein kaikki sama mitä olisin itsekin todennut.

Spa-osastosta voisin todeta sen että paikka toimi muuten oikein hyvin (etenkin se podesta oli hyvä ratkaisu), mutta äänentoistossa olisi vielä parantamisen varaa. Dubimpaa soundia luukuttaessa kaiuttimet meinasivat säröytyä joten pieni alapää ei olisi ollut pahitteeksi. Saunassa tuli istuskeltua hieman sillä asenteella että kuunnellaanpas vähän Orionin settiä mutta yksi kurkkupurkki-kaiutin per sauna ei oikein tuonut sitä toivomaani kuunteluelämystä *vink*
lohikarme

Posts: 1,730

#551 • • lohikarme RitariVittupää
Kuvat olleet eilisillasta saakka odottamassa hyväksyntää :) Pian siis varmasti teidänkin pällisteltävänä ^____________^

--
Qualis artifex pereo

YourSelf

Posts: 305

#552 • • YourSelf

Crazybattery

P.S Se joka vielä sanoo mulle "ompas sulla kivat uikkarit" saa turpaan*kissatappelu* kun sain sitä typerä iskureplikkia tarpeeksi loppuun elämään saakka.

P.S.s ja kyllä tien että mulla oli kivat uikkarit, en muuten oisi ostanut.



Ett sen pituinen se.



..olipa kokonaisuudessa negatiivinen palaute.. kuitenkin aina kun sua näin hymyilit...

.. ja tosta uikkarijutusta: mitä kehua tytössä kun päällä pelkät uikkarit? Jos rupeaa vartaloa kehumaan (mikä rehellisyyden nimissä kyllä mielessä on..) tulee takuuvarmasti "litsari"..*nauru*
Caro²

Posts: 5,301

#553 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Damien, 8.3.2009 23:57:
---
Caro², 8.3.2009 23:50:
---
Ehkä viimeistään nyt paatuneempikin klubbajaa ymmärtää Pacifique-tapahtuman kasvaneen ulos pienestä "klubiskene"-kaapista, sellaiseksi tapahtumaksi joka kiinnostaa jopa ihan valtavirtayleisöä :)
---
Itse en tästä ilmiöstä häiriintynyt ja käsitin juurikin noin miten itsekkin sen ilmaisit. Jengii oli ku pipoo, sieltä sun täältä ja musalinja koetti edustaa tätä. Välillä minust sitä linjaa kyllä myytiin alihintaan, mutta sitä varten musaa oli ripoteltu joka puolelle, saunoille ja kaltseille - viihtyminen oli varmasti siis vain itsestään kiinni.


Samanlaiset fiilikset itsellä myös *joo* Se on ihan piristävää, että on kunnon klubikamaa ja sitten sellasta mikä saa myös "tavikset" liikkeelle. Normi yökerho-ihmistä ei muuten saa klubimusan pariin houkuteltuakaan, kuin tarjoamalla juuri tämän tyyppisiä spektaakkeleja :)


Mut ootte te kuvaajat hulluja, kun siellä ihmisten keskellä - saarekkeina lillutte linssienne kanssa ;) -jäbä spotattu aaltojen keskellä.


Ois nasta saada kuva itselle tuosta kuvausoperaatiosta, mutta kenelläkään ei varmaan ole kuvaa jäänyt edes kännykkään :(

Kamera on roiskevesitiivis, ettei se ollu moksiskaan vaikka litimärkä olikin - sen sijaan hauistaskussa ollut ei niin vedenpitävä infrapunalähetin kuivaa edelleen kotona pöydällä *iloinen*
La Petite

Posts: 1,160

#554 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

senso, 9.3.2009 09:18:

- pumpatut äijät jolla vissiin jääny käytöstavat kotiin tai sit aivot on jo korvautunu lihasmassalla


tulihan se eka bodarihaukkuminen sieltä :P Mä kyllä näin vain ja ainoastaan hyväkäytöksisiä lihaskimppuja! Enemmän ärsytti semmoset pienet ylikänniset kynäniskat, jotka ördäs ja läikytteli juomiaan muiden päälle :D

että peaceloveunity and respect vaan *plur*

--
Rem tene, verba seqventur

lohikarme

Posts: 1,730

#555 • • lohikarme RitariVittupää



- pumpatut äijät jolla vissiin jääny käytöstavat kotiin tai sit aivot on jo korvautunu lihasmassalla




Itse en todistanut kertaakaan tällaista "pumpattujen äijien" ördäystä... päinvastoin se oli pääasiassa "kynäniskaosasto" joka siel puristeli ja käyttäytyi huonosti :)

--
Qualis artifex pereo

La Petite

Posts: 1,160

#556 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

lohikarme, 9.3.2009 09:24:
---


- pumpatut äijät jolla vissiin jääny käytöstavat kotiin tai sit aivot on jo korvautunu lihasmassalla



---


Itse en todistanut kertaakaan tällaista "pumpattujen äijien" ördäystä... päinvastoin se oli pääasiassa "kynäniskaosasto" joka siel puristeli ja käyttäytyi huonosti :)


WORD!!!

--
Rem tene, verba seqventur

Mai

Posts: 374

#557 • • Mai Villikisu
Oli kyllä kivat pippalot! Hyvässä tuiskeessa mentiin, unohin kokoaan tsekata parhaat vartalot!*tirsk*

Himmee vipellys ja sähellys ja Villivirta oli niin hurja kun muistinkin! Nyt ollaan sitten vähän kuhmuilla ja mustelmilla...*nauru* Saunassa, liukumäissä ja pore-altaas unohin käydä kokonaan! *igor* Niin hyvät vedenkestävät meikit olivat tiessään kun aloin sukeltelemaan, haha!

Noh anyway tuli jorattua! Myöskin seura teki illastani oikein onnistuneen, kiitos heille.*sydän*
Afterglow

Posts: 22

#558 • • Afterglow
Was awesome as always. Better than last year. Have to say my favourite Pacifique so far has to be the second. Locker situation wasn't too bad at least for the girls, the tokens system seemed to work ok too, although 3 tokens for a vodka red bull was a bit steep!! Music - can we tone down the house music please. I like house to some extent but I still think trance would work better in the main arena of Pacifique (but I could just be a little bit biased here). All said though, I still had a really great time, loads of dancing and smiley people!
plink

Posts: 1,405

#559 • • plink team paska

plink, 8.3.2009 12:29:
bileet oli ihan hauskat ja house iski mestaan ku nyrkki perseeseen, mut järjestelyt oli niin täyttä paskaa ku olla voi. ens kerta jäänee väliin.



nyt kun aamukänneistä ja krapuloista on pikkuhiljaa toivuttu (ja duunissa saatana!), niin huomaan antaneeni liian jyrkkää palautetta tapahtumasta. vaikka narikkapelleily suoraan sanottuna vituttikin, niin siitä toivuttuani loppuilta oli kuitenkin todellinen menestys. joskus sitä vaan kiinnittää huomiota liikaa negatiivisiin seikkoihin, ja kuitenkin suurimman osan illasta ollut hyvä fiilis unohtuu. ja jos tuohon narikkajuttuun sais vähän joustoa seuraavana kertana, niin lupaan 100-varmasti raahata itteni ja seurueeni (ja rahani, sitä meni meinaan paljon ;D) mestoille. luultavasti muutenkin. kuten aiemmin todettua, niin musiikeista yms sellaisesta mulla on pelkästään hyvää sanottavaa!

loppukaneettina annettakoon iso kiitos järjestäjille ja muille tapahtuman ja meiningin mahdollistaneille ihmisille. sorry and peace out!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Crazybattery

Posts: 782

#560 • • Crazybattery Fruor ergo sum

Mai, 9.3.2009 09:31:
*igor* Niin hyvät vedenkestävät meikit olivat tiessään kun aloin sukeltelemaan, haha!



Useimmiten kun puhutaan vedenkestävistä, niin ne ovat VEDENkestäviä, eikä kloorivettä. Että suosittelen sitten vaikka kokeilee ennen bileitä laittamalla vähän ja menemällä uimahalliin, koska esim. Joe Blascon kestävä meikkivoide kestää vaikka kuinka hikoilisit tai vettä tulisi kasvoille, taas kun kloorin kanssa reaktio on hyvin ikävä.*hymy*