P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 147,657 views

Daniel Braun

Posts: 1,626

#241 • • Daniel Braun wednesday?
Sen verta kiinnostaapi, toi vaatelokerokuvio.
Onko se muuttunut edellisvuosista kun:
"Lockers are available in the dressing rooms. You can buy your key from the token cashier for the price of 2€. "
Eli avaimen lunastat etukäteen joltain kaiffarilta?
Tervetuloa pitkät jonot jos näin on :D
Avatar
#242 • • Muussika Guest

Lyylikki, 4.2.2009 22:42:

Itse ostin vähän ennen joulua släbärit Roxyltä. Ostin omani Herttoniemen outletistä (jota ei tosin enää ole, kun toi oli outletin tyhjennysmyynti vieläpä), mutta veikkaisin että Kampin keskuksen Roxyltä vois käydä smiigaileen. Tosin niitten släbärit ei ehkä oo ne halvimmat *hih*



Yhyy, oon sokea tahi vielä blondimpi kuin olen luullut, mutta en löytänyt Roxy-kauppaa olleskaan Kampin keskuksesta. *ding*

Kenkäkaupoissa on vielä talvikenkuja, vähän nihkeeltä vaikuttaapi. Nooh, mulla on ens viikolla pari arkivapaata, niin täytyypi jatkaa etsiskelyä. *joo* Thank goood mulla on ees jonninmoiset bikinit jo olemassa, koska sellaisten etsiminen se vasta olisikin inhaa tähän aikaan vuodesta. :P
Foxmagon

Posts: 1,329

#243 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Intersportista löytyis kympillä semmosia kummallisia vesikenkiä. Mietin vähän niiden ja sitte crocksien varvastossujen välillä. Varvastossut ei mulle normaalisti sovi ollenkaan, mut ehkä noi vois olla poikkeus. :o

Bikinienki etsiminen on vielä hakusessa. *hih*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Fornarina

Posts: 283

#244 • • Fornarina

Peppermint, 4.2.2009 09:57:
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa? Olen lukenut siitä vähemmän mairittelevia kertomuksia likaisista lattioista ja altaista missä kelluu vastaan vähän yhtä ja toista *poks*
Ja kuulemma sieltä on saanut porukat kaiken maailman vaivoja märkäruvesta jalkasieneen...



Mistähän sä oot moisia lueskellu? Kyllähän tota aina vähän väliä kuulee, mutta ihan mielenkiintosta tietää ett minkä tahon kirjotelmiin porukka luottaa.
Avatar
#245 • • Muussika Guest

Foxmagon, 5.2.2009 18:20:
Intersportista löytyis kympillä semmosia kummallisia vesikenkiä. Mietin vähän niiden ja sitte crocksien varvastossujen välillä. Varvastossut ei mulle normaalisti sovi ollenkaan, mut ehkä noi vois olla poikkeus. :o

Bikinienki etsiminen on vielä hakusessa. *hih*



Ohoi Kettu! Mistä löysit crocksien varvastossuversiot, vai puhutaankohan me samasta asiasta ylipäänsä? *hih* Tierän kyllä peruscrocksit, eli onko noi varvastossut sitten erilaiset?

Tsemppivä bikinien metsästämiseen, toivoen sulla osuu paremmin niitä silmiin ku meikäläisellä, mä en ehkä vaan tierä oikeita mestoja. *hihu*
Foxmagon

Posts: 1,329

#247 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Joo just tuammoset mitä pirpeli pastes. *joo*
Pitäis päästä koklaa.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

pirpeli

Posts: 5,533

#249 • • Edited pirpeli

Vampyrella, 6.2.2009 00:05:

OHO! Tollaset mä haluuuun! Sit vaan pitäs löytää liike, joka myy noita, hmmm...

Kiitoksia tytöt vinkistä! *hihu*



Suomen ensimmäinen Crocs Store sijaitsee Helsingissä, Kämp Galleriassa !

Myymälästämme löydät Suomen laajimman malli– ja värivalikoiman, mallit myös lapsille.

Yhteystiedot:

Crocs Concept Store
Aleksanterinkatu 40
00100 Helsinki
Avoinna ma-pe 10-20 la 10-17
Puh. (09) 278 5112
Fax. (09) 278 5221
[email protected]

Ai juu! Hauskoja bileitä kaikille*hihu*!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#251 • • Muussika Guest

pirpeli, 6.2.2009 00:29:

Suomen ensimmäinen Crocs Store sijaitsee Helsingissä, Kämp Galleriassa !

Ai juu! Hauskoja bileitä kaikille*hihu*!



Kiitoksia! Ehdinkin juuri googlettamalla bongata itsekin tuon myymälän. Jeejee! Sinne siis! *hihu*
Mikexxx

Posts: 3

#252 • • Mikexxx
Mistäköhän saisi vielä lippuja?
Ens pe oli tarkotus mennä ostamaan mutta eipä näköjään tarvitse.

Jos jolla kulla olis myydä niin inffoo tänne päin vain.. :D
RainChild

Posts: 909

#254 • • Edited RainChild
Jeejee, lippu taskussa! Hyvä että tuli hankittua ajoissa. Pacifique (ja muidenkin kylpyläbileiden) korkkaus siis tiedossa! :) Onko se parkkipaikka muuten ollut kuinka tukossa??

ja p.s.
Turkulaiset (ja kenties matkan varreltakin kyytiin haluajat), nyt ois (seuraa häpeämätön mainos)

kyytiä tarjolla TKU - Pacifique - TKU

periaatteella, että bensakulut jaetaan. Osoitteesta riippuen kuljetus mitä varmimmin kotiovelta kotiovelle, 1 paikka vapaana, toimi nopeasti! Ota yhteyttä profiiliin. *hymy*

--
Rainchild is back home

Syce

Posts: 1,649

#256 • • Syce
No voi rähmä.. nyt olis voinu paikalle saapua mut paikat täynnä =/
Katzcu

Posts: 215

#257 • • Katzcu

Syce, 7.2.2009 00:47:
No voi rähmä.. nyt olis voinu paikalle saapua mut paikat täynnä =/



Voehan harmi. Yritä jostain saada hommattua lippu, täälläkin niitä tosiaan myydään. Kai?

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Mar6

Posts: 2,178

#258 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Syce, 7.2.2009 00:47:
No voi rähmä.. nyt olis voinu paikalle saapua mut paikat täynnä =/



Ajoissa päätit säkin *lmao* En tosiaan itekään ostanu sit lippua.. Ei näemmä kiinnostanukaan niin paljon *hihu* Saahan niitä jostain jos haluaa vielä.

--
-Where there is house there is a home-

Sok

Posts: 9

#259 • • Sok

Vampyrella, 5.2.2009 17:58:
---
Lyylikki, 4.2.2009 22:42:

Itse ostin vähän ennen joulua släbärit Roxyltä. Ostin omani Herttoniemen outletistä (jota ei tosin enää ole, kun toi oli outletin tyhjennysmyynti vieläpä), mutta veikkaisin että Kampin keskuksen Roxyltä vois käydä smiigaileen. Tosin niitten släbärit ei ehkä oo ne halvimmat *hih*

---


Yhyy, oon sokea tahi vielä blondimpi kuin olen luullut, mutta en löytänyt Roxy-kauppaa olleskaan Kampin keskuksesta. *ding*

Kenkäkaupoissa on vielä talvikenkuja, vähän nihkeeltä vaikuttaapi. Nooh, mulla on ens viikolla pari arkivapaata, niin täytyypi jatkaa etsiskelyä. *joo* Thank goood mulla on ees jonninmoiset bikinit jo olemassa, koska sellaisten etsiminen se vasta olisikin inhaa tähän aikaan vuodesta. :P



Roxy on Quiksilverin naisten mallisto ja siten oikea osoite Kampissa olisi Quiksilverin-liike joka taitaa olla 3. tai 4. kerroksessa.

--
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian W

Mayflower_

Posts: 29

#260 • • Mayflower_
Minä varasin lippuni viime perjantai aamuna tiketistä ja illalla olivat liput jo loppuneet.. :) hyvä tuuri kävi. Nyt ei sit kun odotetaan maaliskuuta..