P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 147,865 views

Avatar
#481 • • pia^^ Guest
KYllä kanaatti lähteä *sydän* Voi apua miten ihana ilta oli, kuinka hyvin musat tuntu iskevän missä vaa oli pyörii. Eniten jäi harmittaa jäi Proteuksen ja Neonin (*jiihaa* *tanssittel* *plur*) setin kuuleminen hiukka lyhyeks ku piti lähtee päälavalle. Villivirta ja liukumäet, pääs taas lapsi tuolla irti *nauru*

Ihana oli nähä vanhoja ystäviä, joita ne oo aikoihin nähny. JA suuri kiitos Kavereille joiden kaa suurimman osan illasta vietin *sydän*
atsu

Posts: 173

#482 • • atsu
Ai loistavuutta, oli niin kivaa et ei mitään järkeä!!

Loistavat bileet!!

Harmi et ei löydetty luolaan,jostain syystä ei sinne löydetty, kiitos Choon bussi kuljetuksesta.

Vielä ku löytäis repun,lein,hatun,lasit ni kaikki olis jees :)

Oli aivan ihanaa, puol kuus aamul kotona ja lompakko tallessa, kaikki siis hyvin :)

Kiitos loistavista bileistä!!
Katzcu

Posts: 215

#483 • • Edited Katzcu
Tulipa käytyä ja nähtyä. Oli kiva nähdä paljon tuttuja! Oma fiilis oli välillä vähän kateissa, tiedä sitten syytä, mutta jonotuksista, kääliöistä ja muista huolimatta oli mukava nähdä noin paljon hymyileviä ja hyväntuulisia ihmisiä, jotka tanssivat kuin kukaan ei katsoisi, mm. se yksi kundi kiltissä/ruutuhameessa ja Crockseissa pääareenan laidalla *hymy* Tuli kokeiltua myös vesiliukumäet, se keltainen oli aika hauska *nauru*

Ensi vuonna varmasti paikalla uusilla kujeilla varustettuna.

PS. Toivottavasti se kundi, joka veti suorilta jaloilta lipat siinä ala-aulan rappusissa on kunnossa!

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Skyther

Posts: 21

#484 • • Skyther
Toiset Pacifiquet on nyt takanapäin ja loistava reissu oli jälleen. Joonas Hahmo veti odotetusti illan pohjat eikä Kunnari jatkanut siitä ollenkaan huonosti. Luola vei pelin musiikillisesti kyllä ihan 6-0, vaikkakin päälava on luonnolliesti se bileiden sydän. Flight soitteli myös juurikin niin hyvin kuin olin odottanut, veti päälavan parhaat raidat eetteriin. Harmi vaan, että olin jotain puolet Markon setistä siinä helevetin polettijonossa. Yhteissaunasta jäi sellanen olo, että olin 30 sekuntia helvetissä -- säkkipimeä paikka, jossa poltin jalkapohjani niin, että vielä kotimatkallakin olivat herkkänä. Yhdeksi miinukseksi jäi oma saamattomuus: Samassa (Tampere-)bussissa tuli sellainen übersöpö, pieni vaaleatukkainen tyttö *plur* (hiukset kahdella letillä), jonka näin vielä useampaan kertaa illan aikana (mm. päälavan etuosassa), enkä saanut aikaiseksi mennä juttelemaan. Jos tunnistat itsesi, ota yhteyttä! ;)

Otetaanpas sitten lyhyesti miinukset ja plussat ilman sen kummempaa syväanalyysiä:

+ Uskomattoman halpa ja kätevä bussikyyti Tampereelle ja takaisin
+ Bussiseura
+ Kaverit
+ Supernätti blondityttönen *sydän*
+ Flight, HAHMO, Kunnari, Sonin & Amx, Proteus ja Neon
+ Jätkien pyöreän muotoinen sauna (Jean-Peter)
+ Kaveri, joka tuli tarjoamaan kolmen porukalle juomat ilmaiseksi
+ Yleistunnelma ja bileväki (etenkin pääaltaalla)
+ Yeke Yeke
+ Halpa Red Bull
+ Henkilökunta oli mukavaa (vaikkakin vähän pihalla koko ajan)
+ Turvatarkastus oli nopea ja asiallinen
+ Jonotusmusat (vaikkakin oli aika hiljaisella)
+ Jonon lähellä ollut lämmittelytynnyri
+ Rantapallot

- Ennennäkemättömän röyhkeät ihmiset jonoissa!!!
- Polettisysteemi
- 5 euron muhjuranskalaiset
- Paikoittainen kylmyys ja kylmähkö vesi
- Decot oli jotenkin väsähtäneemmät kuin viime vuonna
- Päälavan monoilumusa, lisää homppelihousea kaivataan
- Yhteissauna jakoi jälleen ihmisiä
- Ihmismallinuket, jotka murjoivat fyysistä itsetuntoa
- Käsinkosketeltava rahastuksen ilmapiiri

Näihin tunnelmiin jään pohtimaan ensi vuoden osallistumista kemuihin. Laatu on silminnähden laskenut, mutta ovat nämä Serena-bileet edelleen yksi vuoden kohokohdista. Kiitos järjestäjille, kavereille ja mukavalle henkilökunnalle! Tsemppiä ensi vuoden Pacifiquen järjestelyyn!
Daniel Braun

Posts: 1,626

#486 • • Edited Daniel Braun wednesday?
Levätty ja rentouduttu.
Nähty ja koettu.

Kolmas kerta pacifiquessa ja pakko todeta että nää ei ollu parhaat.
Jonotus sopivan nopeasti, mut se polettikassa ei oikee vetäny + ne kassalla toimijat eivät oikein laskutaitoa hallinneet.
Valot ja dekot näytti kivalta, ilmapiiri ja fiilis toimiva.
Väkeä oli ihan hemmetisti, mut siitä huolimatta ei ollu "täyteen ängetyn oloinen".
Luolan valot näytti todella hyviltä, samoin pääareenan.
Viimevuoden "rock-konserttivaloihin" verrattuna nyt oli todella näyttävät valot.

Ääni soi sopivan kovaa muttei liian.
Mut ainakin pääaltaan takaosassa kuului vain basso, ei muuta.
Aikaisemmin mun mielestä soundi on ollu tasapainoisempi.

Soittajista en oikein saanut mitään irti, luolassa millalehto soitteli hyvää tavaraa ja pääareena kaikinpuolin skulas kivasti.
Ei ollu mikään übersytyttävä musiikki missäänvaiheessa, mut ihan ok.
Pääareenalla jossakinvälissä lässähti todella pahasti, todella huonoa tanssi"lattian" lukua...

Niin, ja ne redbull tiskien myyjätytöt...
Ei, ei näin.
Miks bileisiin mihin tiedetään tulevan hemmetisti väkeä palkataan viinaa myymään tsiksejä jotka ei hallitse juttua?
Oli hauska seurata kun toinen mittas about sopivan määrän viinamitalla ja toinen lorautti mukin pohjalle vähän näöksi.
Käännyinkin sitte tuon puoleen joka viinamitalla mittaili.
Mut se kokonaisuus, yhden jekkuredbullin tekoon meni usea minuutti.
Ku saatana pitää aukasta ne tölkit yksitellen sielt jääkaapista, kaksinkäsin kaivella niitä kertistuoppeja pöydänalta, tavata sen kassan alkeita samalla ja jutella työkaverille.
Juuri näin hoidetaan kiireinen baaritiski...
Voi luoja.
Displacer

Posts: 1,828

#487 • • Edited Displacer
Kivat pippalot oli mut loppu liian aikasin, vielä ois jaksanut pari tuntia helposti. johtuu ehkä siitä redbulli määrästä mitä tuli juotua *pepsodent*

ps.
Mitä se oli se lonkero mitä tuolla tarjottiin? hyi shaatana et oli pahaa, onneks sain kaverin mukista maistaa niin ei tullut itse ostettua sitä *sars*.
YourSelf

Posts: 305

#488 • • YourSelf

Samu*,Ainoa miinus siitä, ettei niitä kuulemma lunasteta takaisin. Joten polettipisteiden älytön ryysis syletti sen verran, että tuli sitten lunastettua niitä kerralla aivan liikaa :D Oli aikamoinen työ ja tuska saada tuhlattua kaikkia, ja no, osa pyörii täällä olkkarin pöydällä.




Kyll ne lunastettiin takas.. *hihu**sydän*
Avatar
#489 • • Edited REivaaja Guest

Daniel Braun, 8.3.2009 13:41:

Niin, ja ne redbull tiskien myyjätytöt...
Ei, ei näin.
Miks bileisiin mihin tiedetään tulevan hemmetisti väkeä palkataan viinaa myymään tsiksejä jotka ei hallitse juttua?
Oli hauska seurata kun toinen mittas about sopivan määrän viinamitalla ja toinen lorautti mukin pohjalle vähän näöksi.
Käännyinkin sitte tuon puoleen joka viinamitalla mittaili.
Mut se kokonaisuus, yhden jekkuredbullin tekoon meni usea minuutti.
Ku saatana pitää aukasta ne tölkit yksitellen sielt jääkaapista, kaksinkäsin kaivella niitä kertistuoppeja pöydänalta, tavata sen kassan alkeita samalla ja jutella työkaverille.
Juuri näin hoidetaan kiireinen baaritiski...
Voi luoja.



Laskitko montako euroa hävisit laimeiden drinkkien muodossa ja ehditkö sen lisäksi nauttia ilmapiiristäkin?

Hitto että Goa oli persestä kun yhdestä Shackistä löyty rotta. :)
Umbala

Posts: 769

#491 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Olipas taas kekkerit. Pitää nyt alottaa nillittämällä samasta asiasta, mistä jo vähän mainittukkin, mutta mä en vaan tajua, mitä järkeä siinä on, että kaikki kaapit oli lukossa ja avaimet piti ostaa tiskiltä jossa klo 20 henkilökunta oli yhä ihan ulalla, että miten se homma hoidetaan.
Toinen mikä yhä vähän närästää oli tuo "päästara, Alfredo" joka soitti niin laaduttoman setin niin heikosti (perkl pystyvaihdot), että ei voi kun ihmetellä.
Hauskaa kuitenkin oli, ja tuli taas jorattua tarpeeks, vaikka se musiikki oli mitä oli. Ihmiset loi kuitenkin mukavan biletunnelman iloisuudellaan, sekä ei voi kun taas hämmästellä kuinka kauniita naisia suomesta löytyykään.

Lopuks tekis mieli "uhkailla", että jollei bileet lakkaa valumasta lisää tuonne mainstreamin puolelle en enään tule, mutta on nämä sen tason kekkerit, että vaikea jättää väliinkään.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

QatWoman

Posts: 52

#492 • • QatWoman
Ens vuonna uudestaan!*sydän**pepsodent*

Ja tiedoksi eräälle miespuoliselle henkilölle, joka hengas meidän tyttöjen kanssa: edelleen kuumeessa ja ota yhteyttä niin lähetään bilettää yhessä parempien vointien yhteydessä *vink*

--
Ilo irti kaikesta! ;P

asdf

Posts: 3,155

#493 • • asdf
Huhhuh, olipahan bileet! *sydän*

Nää lunasti kyl meikäläisen odotukset täysin - hekumaa saattaa tosin lisätä se et nää oli mun ekat Pacifiquet, eli kaikki oli uutta ja hienoa ja upeeta. Imo polettisysteemi toimi helvetin hyvin, en olis käteistä/korttia halunnutkaan kanniskella mukanani. Kertaakaan en joutunu jonottamaan minnekkään yli viittä minuuttia, juomaa sai nopeesti ja liikkumaan pystyi vapaasti ilman mitään tungosta. Järjestelyt pelas hemmetin hyvin!

Musasta en oikein osaa mitään sanoa kun se meni vähän ohisektoriin, mut loppuillan jorailut päälavalla Orkidean heiluessa puikkojen takana oli ihan parhautta! Parempaa seuraa en ois voinu toivoa, siitä suurkiitokset kaikille asianosaisille. Joka puolella näky vaan hymyilevää jengiä, kaikilla näytti olevan hyvä meno ja fiilis katossa. Kyl vaan parhaat bileet missä oon ollu :)

Parina miinuksena sit tuntemattomasta syystä auennut huuli, aivan järjetön krapula ja se tyttö joka päätti ottaa omakseen mun takin pukkarissa ku käänsin selkäni kaheks sekunniks. Kovasti haluaisin sen takas kiitos!
pululu

Posts: 1,102

#494 • • pululu .jemmutti.
Kiitos poppoolle, oli ihan mukavat hengailut vaikkei se pääareenan musiikki ollutkaan suurimmalta osaltaan mistään kotoisin. Kolmannet olivat minun osaltani ja saavat jäädä viimeiseksi.

Aurinkotuoleilu *sydän*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

La Petite

Posts: 1,160

#496 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Illan onnellisin autokuski kittää *hihu*

pienen sähellyksen jälkeen vippiovesta sisään ja ihmettelemään sitä poletti/lokkeri tungosta. Tää myyntitiski oli kyllä valitettavan ahtaassa kolossa.. (itse en tosin tarvinnut poletteja saatikka lokeroa)

Mutta siihen sit jäikin valitus, itse pistin vaatteet kassiin ja narikkaan ja sitten menikin koko ilta hyvinkin pitkälti polvea nostaessa *jiihaa*

Tosin Ibizan wanhan sedän über paskat miksailut sai fiiliksen hetkeks hyytymään, mutta viimeinen tunti oli silkkaa euforiaa. Hymy oli kasvoilla kun jortsuili hyvien ystävien seurassa ja "pool boy" kantoi koko ajan meille vettä ja mehujäätä *nauru*

Mä en kyllä missään vaiheessa kuullut mitään kiletoja, vaikka kruisailin ympäriinsä vesipullon ja redbullin kanssa.

Loppukaneettina on pakko todeta että parhain fiilis tulee hyvästä jortsuseurasta, ihanasta musasta ja iloisista ihmisistä ympärillä! (tiedoksi sille kundille, joka ei millään uskonut että olin selvinpäin *nauru*)

nojoo, UV valoja ois voinut olla enemmän, kun mä olin niin satsannut erinäisiin UV asusteisiin, mut ei se mittää :)

Nyt on vieläkin hymy naamalla mut jalat on aivan tajuttoman kipeät *ankka*

--
Rem tene, verba seqventur

Wanna

Posts: 23

#497 • • Wanna Pieni Punatukkainen Tyttö
Pacifique-neitsyys menetetty.

Itse en sisääntulon ruuhkista paljoa kärsinyt, ajoissa kun olitiin paikalla ja jonon kärkipäässä. Puolen tunnin odottelu meni oikein vauhdikkasti, kiitos jonokavereiden. Tarkastukset ja polettienosotot meni mielestäni jouhevasti ja sujuvasti, en kuvitellutkaan että minuutissa olisi biksut päällä ja altailla.

Musiikki päälavalla oli ehkä pieni pettymys, en osaa sanoa mitä jäin kaipaamaan, mutta sellainen äärimmäinen hyvänolon tunne ei missään vaiheessa vallannut oloa. Valot ja pyrot oli hienoja. Kanssabailaajat käyttäytyivät fiksusti, joskin terveiset sille yhdelle idiootille: ryysis ei ole mikään tekosyy puristella vieraiden persettä *toru*. Juomapisteiden myyntipaikkoja muutama lisää, niin ei olisi tarvinnut odottaa sitäkään muutamaa minuuttia minkä nyt joutui. Kaikin puolin ok siis.

Kokonaisuutena mahtava kokemus, tanssahdeltua tuli lähes koko ajan, joko altaassa tai kuivalla. Ensi vuonna varmasti uudestaan.
Damien

Posts: 2,882

#498 • • Edited Damien [tr3ox]
Hohhoijaa! - eka kerta bileissä missä tulis joranneeksi ihan kunnolla, mutta paikat ei oo kipeenä. Vesjumppa toimikoot tästä eteenpäinkin.

Ongelmia ei esiintynyt kunhan sain kamat sisään narikkaan kannetuksi ja siitä villinvirran viettelemäksi, pari bissee tuli juotuu, luolasta fiilikset haettuu ja sit vettä pärskii täysii, ku pääareenalla soittii Anttii.

Paaaaaljon nuoria naisen alkuja tuli tsiigailtua, ehkä ois kaivannu enemmän naisia paikalle, tai sit vaan pitäis ite nuortuu. Ei piukeessa mitään vikaa oo, mut ku ne tissit - ne tissit.. .

Saldona yks aukinainen varvas ja ihan kiva mieli. Vesiperseily toimii ja omia standardeja voi aina laskea mitä tulee meinstriimi kriitikkiin ja kyllä tuolla etsivä löysi, saunoihin toki ois voinu heittää lisää hönkää. Kiitos näistä bileistä ihmisille *piis*
dncr

Posts: 249

#499 • • dncr aika notkee

lohikarme, 8.3.2009 12:39:
Minkään sortin ylenpalttista ördäystä en havainnut, vaikkakin muutama tungoksen varjolla-perseenpuristelija tuli bongattua (soosoo!). Muistetaan kuitenkin pojat että vaikka ne naiset onkin siellä erittäin syötävän näköisiä, niin ei ne oo tullu jakamaan sitä persettä just sulle. Vähän sellasta kunnioitusta toista ihmistä kohtaan :)

Summa summarum: Oli kivaa ^________________^



Joo, ja kiva kun joku ala-astetasolle jäänyt kääliö repäs biksut mun päältä *igor*

Mut muuten oli kivaa!

--
The love we give away is the only love we keep.

Avatar
#500 • • Edited REivaaja Guest

Caro², 8.3.2009 12:32:
Moon aina niin ilonen, kun aikuisilta ihmisiltä löytyy lyttäyksen yhteyteen järkevätperustelut jottei asiasta nousis ensimmäistä ja suurta sodankäyntiä *iloinen*

Lol.


onko hän sen jollekkin kollektiiville velkaa? Eipä taida. Hän maksoi jo pääsylipusta ;)
Jos konsepti ei uppoa, niin silloin musta paras asia mitä voi tehdä, on olla menemättä ja kommentoimatta. Kommentoikoot ne jotka haluavat parantaa konseptia, Wannabe.
(e: näin siis yleisellä tasolla)

Ja anteeksi OT. Nyt lopetan.