Toiset Pacifiquet on nyt takanapäin ja loistava reissu oli jälleen. Joonas Hahmo veti odotetusti illan pohjat eikä Kunnari jatkanut siitä ollenkaan huonosti. Luola vei pelin musiikillisesti kyllä ihan 6-0, vaikkakin päälava on luonnolliesti se bileiden sydän. Flight soitteli myös juurikin niin hyvin kuin olin odottanut, veti päälavan parhaat raidat eetteriin. Harmi vaan, että olin jotain puolet Markon setistä siinä helevetin polettijonossa. Yhteissaunasta jäi sellanen olo, että olin 30 sekuntia helvetissä -- säkkipimeä paikka, jossa poltin jalkapohjani niin, että vielä kotimatkallakin olivat herkkänä. Yhdeksi miinukseksi jäi oma saamattomuus: Samassa (Tampere-)bussissa tuli sellainen übersöpö, pieni vaaleatukkainen tyttö

(hiukset kahdella letillä), jonka näin vielä useampaan kertaa illan aikana (mm. päälavan etuosassa), enkä saanut aikaiseksi mennä juttelemaan. Jos tunnistat itsesi, ota yhteyttä! ;)
Otetaanpas sitten lyhyesti miinukset ja plussat ilman sen kummempaa syväanalyysiä:
+ Uskomattoman halpa ja kätevä bussikyyti Tampereelle ja takaisin
+ Bussiseura
+ Kaverit
+ Supernätti blondityttönen

+ Flight, HAHMO, Kunnari, Sonin & Amx, Proteus ja Neon
+ Jätkien pyöreän muotoinen sauna (Jean-Peter)
+ Kaveri, joka tuli tarjoamaan kolmen porukalle juomat ilmaiseksi
+ Yleistunnelma ja bileväki (etenkin pääaltaalla)
+ Yeke Yeke
+ Halpa Red Bull
+ Henkilökunta oli mukavaa (vaikkakin vähän pihalla koko ajan)
+ Turvatarkastus oli nopea ja asiallinen
+ Jonotusmusat (vaikkakin oli aika hiljaisella)
+ Jonon lähellä ollut lämmittelytynnyri
+ Rantapallot
- Ennennäkemättömän
röyhkeät ihmiset jonoissa!!!
- Polettisysteemi
- 5 euron muhjuranskalaiset
- Paikoittainen kylmyys ja kylmähkö vesi
- Decot oli jotenkin väsähtäneemmät kuin viime vuonna
- Päälavan monoilumusa, lisää homppelihousea kaivataan
- Yhteissauna jakoi jälleen ihmisiä
- Ihmismallinuket, jotka murjoivat fyysistä itsetuntoa
- Käsinkosketeltava rahastuksen ilmapiiri
Näihin tunnelmiin jään pohtimaan ensi vuoden osallistumista kemuihin. Laatu on silminnähden laskenut, mutta ovat nämä Serena-bileet edelleen yksi vuoden kohokohdista. Kiitos järjestäjille, kavereille ja mukavalle henkilökunnalle! Tsemppiä ensi vuoden Pacifiquen järjestelyyn!