P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 147,759 views

Cloud

Posts: 2,162

#221 • • Cloud Game Freak
Oho liput jo loppu.. jaa no ehkä ei tarvi enää näissä käydäkkään. Vai saiskohan viel lippupalvelusta.. hmm

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

lohikarme

Posts: 1,730

#222 • • lohikarme RitariVittupää
Ei saa itkee et nyyh ku liput on loppu ku ekat satsit tuli aikoja sit myyntiin :)

--
Qualis artifex pereo

Peppermint

Posts: 325

#223 • • Peppermint
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa? Olen lukenut siitä vähemmän mairittelevia kertomuksia likaisista lattioista ja altaista missä kelluu vastaan vähän yhtä ja toista *poks*
Ja kuulemma sieltä on saanut porukat kaiken maailman vaivoja märkäruvesta jalkasieneen...

--
Oldschool, baby

Displacer

Posts: 1,828

#224 • • Displacer

Peppermint, 4.2.2009 09:57:
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa? Olen lukenut siitä vähemmän mairittelevia kertomuksia likaisista lattioista ja altaista missä kelluu vastaan vähän yhtä ja toista *poks*
Ja kuulemma sieltä on saanut porukat kaiken maailman vaivoja märkäruvesta jalkasieneen...



Itselläni ei ainakaan ollut mitään valittamista siistiyden suhteen viime vuonna
AlexS

Posts: 1,389

#226 • • AlexS kummasetä

Peppermint, 4.2.2009 09:57:
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa? Olen lukenut siitä vähemmän mairittelevia kertomuksia likaisista lattioista ja altaista missä kelluu vastaan vähän yhtä ja toista *poks*
Ja kuulemma sieltä on saanut porukat kaiken maailman vaivoja märkäruvesta jalkasieneen...


Kaikki neljä vai viis kertaa kun nää on järkätty, on paikat ollu siistinä *piis*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Peppermint

Posts: 325

#227 • • Peppermint
Ok hyvä kuulla. Luin nuo negatiiviset jutut siis Serenaan liittyen, en tähän pacifique-tapahtumaan.

--
Oldschool, baby

Ober

Posts: 587

#230 • • Ober Dog shit taco

Peppermint, 4.2.2009 09:57:
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa? Olen lukenut siitä vähemmän mairittelevia kertomuksia likaisista lattioista ja altaista missä kelluu vastaan vähän yhtä ja toista *poks*
Ja kuulemma sieltä on saanut porukat kaiken maailman vaivoja märkäruvesta jalkasieneen...


http://youtube.com/watch?v=tu1bF_zGCdw
Ninuzka

Posts: 46

#231 • • Ninuzka
Jos joku haluaa luopua ja myydä bussilippuja 2 kpl serena-hki klo 2.30 niin täällä olis tarvetta!! *pepsodent*
Avatar
#232 • • Muussika Guest
Joo-o, kyllä nyt vahvasti näyttää siltä, että meikäläisenkin pitää korkata Pacifique-neitsyys. *hih*

Olisiko kellään ideaa, mistä löytäisin tähän hätään sellasia vettä pelkäämättömiä rantalipsukkaita? Aloin juuri miettimään, että eipä mulla sellaisia ole, ja nyt ei ehkä ole otollisin aika vuodesta sellaisten hankkimiselle. :P

Tämä Pacifique-kuuri on toistaiseksi sujunut loistavasti, tälläkin hetkellä menee sipsiä kalpeaan mahaan, ja tuossa aiemmin tuhosin Runebergin tortun. *joo* Lisäksi kuukauden mittainen sairastelu on estänyt mua urheilemasta kunnolla, joten UH AH - ja rehellisesti sanottuna I don't give a fuck. *nauru*

Odotan kyllä kemuja innolla! *plur*
Lyylikki

Posts: 2,975

#233 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Vampyrella, 4.2.2009 22:25:
Olisiko kellään ideaa, mistä löytäisin tähän hätään sellasia vettä pelkäämättömiä rantalipsukkaita? Aloin juuri miettimään, että eipä mulla sellaisia ole, ja nyt ei ehkä ole otollisin aika vuodesta sellaisten hankkimiselle. :P



Itse ostin vähän ennen joulua släbärit Roxyltä. Ostin omani Herttoniemen outletistä (jota ei tosin enää ole, kun toi oli outletin tyhjennysmyynti vieläpä), mutta veikkaisin että Kampin keskuksen Roxyltä vois käydä smiigaileen. Tosin niitten släbärit ei ehkä oo ne halvimmat *hih*

Jonkun muunkin "surffihenkisen" kaupan takavarastoista noita ehkä löytyisi ja voisin arvella, että noissa keskustan tavarataloissa olis kanssa. Myös Ruoholahden Outlet Warehouse kannattaa käydä katsastamassa.

Kyllä sulle släbärit jostain löytyy *joo*
Avatar
#234 • • Muussika Guest

Lyylikki, 4.2.2009 22:42:

clips

SLÄBÄRIVINKKEJÄ

clips

Kyllä sulle släbärit jostain löytyy *joo*



Kiitoksia vinkeistä! :) Täytyypi hyödyntää huominen vapaapäivä shoppailun merkeissä. *hihu*
Sarkku

Posts: 135

#235 • • Edited Sarkku
Tänne vois tulla juhlistaa synttäreitä!! *jiihaa*

Edellisestä kerrasta onkin aikaa...

--
Earthlings - The single most powerful and important movie about society´s treatment of animals. A must see for anyone who cares enough to know.

lohikarme

Posts: 1,730

#236 • • lohikarme RitariVittupää

Lyylikki, 4.2.2009 22:42:
---
Vampyrella, 4.2.2009 22:25:
Olisiko kellään ideaa, mistä löytäisin tähän hätään sellasia vettä pelkäämättömiä rantalipsukkaita? Aloin juuri miettimään, että eipä mulla sellaisia ole, ja nyt ei ehkä ole otollisin aika vuodesta sellaisten hankkimiselle. :P

---


Itse ostin vähän ennen joulua släbärit Roxyltä. Ostin omani Herttoniemen outletistä (jota ei tosin enää ole, kun toi oli outletin tyhjennysmyynti vieläpä), mutta veikkaisin että Kampin keskuksen Roxyltä vois käydä smiigaileen. Tosin niitten släbärit ei ehkä oo ne halvimmat *hih*

Jonkun muunkin "surffihenkisen" kaupan takavarastoista noita ehkä löytyisi ja voisin arvella, että noissa keskustan tavarataloissa olis kanssa. Myös Ruoholahden Outlet Warehouse kannattaa käydä katsastamassa.

Kyllä sulle släbärit jostain löytyy *joo*



Tornisläbärit varustelekasta!

--
Qualis artifex pereo

Lyylikki

Posts: 2,975

#237 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

lohikarme, 5.2.2009 10:00:
Tornisläbärit varustelekasta!



Buahaha...
jokuhan voisi muutenkin yrittää pukeutua joksikin taistelusukeltajaksi tms.
Cresh

Posts: 4

#238 • • Cresh
Eiih..missasin lipunmyynnin ja havahduin vasta nyt. Jos jollekin tulee ylitsepääsemätön este täällä olis yks joka olis ikiikionnellinen päästessään kemuttamaan veden keskelle. Että muistakaa mut jos haluutte tai siis joudutte luopumaan lipuistanne.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#239 • • Daniel Braun wednesday?

Cresh, 5.2.2009 13:24:
Eiih..missasin lipunmyynnin ja havahduin vasta nyt. Jos jollekin tulee ylitsepääsemätön este täällä olis yks joka olis ikiikionnellinen päästessään kemuttamaan veden keskelle. Että muistakaa mut jos haluutte tai siis joudutte luopumaan lipuistanne.


Lippupalvelu näyttää vielä muutamia paikkoja vapaata ;)
Cresh

Posts: 4

#240 • • Cresh
Eipä ole, soitin sinne pari minuuttia sitten :(