682 posts, 35 pages, 154,533 views
Peppermint, 4.2.2009 09:57:
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa? Olen lukenut siitä vähemmän mairittelevia kertomuksia likaisista lattioista ja altaista missä kelluu vastaan vähän yhtä ja toista
Ja kuulemma sieltä on saanut porukat kaiken maailman vaivoja märkäruvesta jalkasieneen...
Displacer, 4.2.2009 10:02:
---
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa?
---
Itselläni ei ainakaan ollut mitään valittamista siistiyden suhteen viime vuonna
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa? Olen lukenut siitä vähemmän mairittelevia kertomuksia likaisista lattioista ja altaista missä kelluu vastaan vähän yhtä ja toista
Ja kuulemma sieltä on saanut porukat kaiken maailman vaivoja märkäruvesta jalkasieneen...
La Petite, 4.2.2009 08:55:
---
Mai, 4.2.2009 06:55:
---
sts, 3.2.2009 17:52:
---
Mai, 3.2.2009 13:12:
---
Joo, viime tinkaan jäi lipun osto (vähän niinku se bikinikuntokin.... )
Vampyrella, 4.2.2009 22:25:
Olisiko kellään ideaa, mistä löytäisin tähän hätään sellasia vettä pelkäämättömiä rantalipsukkaita? Aloin juuri miettimään, että eipä mulla sellaisia ole, ja nyt ei ehkä ole otollisin aika vuodesta sellaisten hankkimiselle. :P
Lyylikki, 4.2.2009 22:42:
clips
SLÄBÄRIVINKKEJÄ
clips
Kyllä sulle släbärit jostain löytyy
Lyylikki, 4.2.2009 22:42:
---
Vampyrella, 4.2.2009 22:25:
Olisiko kellään ideaa, mistä löytäisin tähän hätään sellasia vettä pelkäämättömiä rantalipsukkaita? Aloin juuri miettimään, että eipä mulla sellaisia ole, ja nyt ei ehkä ole otollisin aika vuodesta sellaisten hankkimiselle. :P
---
Itse ostin vähän ennen joulua släbärit Roxyltä. Ostin omani Herttoniemen outletistä (jota ei tosin enää ole, kun toi oli outletin tyhjennysmyynti vieläpä), mutta veikkaisin että Kampin keskuksen Roxyltä vois käydä smiigaileen. Tosin niitten släbärit ei ehkä oo ne halvimmat
Jonkun muunkin "surffihenkisen" kaupan takavarastoista noita ehkä löytyisi ja voisin arvella, että noissa keskustan tavarataloissa olis kanssa. Myös Ruoholahden Outlet Warehouse kannattaa käydä katsastamassa.
Kyllä sulle släbärit jostain löytyy
lohikarme, 5.2.2009 10:00:
Tornisläbärit varustelekasta!
Cresh, 5.2.2009 13:24:
Eiih..missasin lipunmyynnin ja havahduin vasta nyt. Jos jollekin tulee ylitsepääsemätön este täällä olis yks joka olis ikiikionnellinen päästessään kemuttamaan veden keskelle. Että muistakaa mut jos haluutte tai siis joudutte luopumaan lipuistanne.