P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 147,529 views

Pacifique

Posts: 91

#261 • • Pacifique
NORMAALIT PACIFIQUE-LIPUT MYYTY LOPPUUN

Normaalihintaiset Pacifique Lumière liput on myyty loppuun kaikista ennakkomyyntipisteistä. Rajoitettu erä VIP-lippuja on vielä saatavilla Street Beatista (Mikonkatu 8, Helsinki). Väärennettyjen lippujen välttämiseksi emme suosittele lippujen ostamista muualta kuin virallisista lippukaupoista. Lippuja ei myydä tapahtuman ovella.

Lisätietoa:
http://www.pacifique.fi/tickets.shtml

Vain 28 päivää jäljellä...

http://www.pacifique.fi/photos.shtml


=============================================


REGULAR TICKETS SOLD OUT

Regular Pacifique Lumière tickets are sold out from all outlets a full month before the event. Only limited number of VIP tickets are available and only from Street Beat Records, Helsinki. To avoid counterfits please do not buy tickets from unofficial dealers. Tickets will not be available at the door.

More info:
http://www.pacifique.fi/tickets.shtml

Only 28 days remaining...

http://www.pacifique.fi/photos.shtml
Peppermint

Posts: 325

#262 • • Peppermint

Fornarina, 5.2.2009 18:24:
---
Peppermint, 4.2.2009 09:57:
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa? Olen lukenut siitä vähemmän mairittelevia kertomuksia likaisista lattioista ja altaista missä kelluu vastaan vähän yhtä ja toista *poks*
Ja kuulemma sieltä on saanut porukat kaiken maailman vaivoja märkäruvesta jalkasieneen...

---


Mistähän sä oot moisia lueskellu? Kyllähän tota aina vähän väliä kuulee, mutta ihan mielenkiintosta tietää ett minkä tahon kirjotelmiin porukka luottaa.



Ihan vastaavalta saitilta noita luin kuin tämä on.

Mä taidan luopua lipustani koska jotenkin vaan rupes äklöttään ajatus. Vaikka ei paikkaansa välttämättä pidäkään.

--
Oldschool, baby

bbq

Posts: 61

#263 • • bbq Mite päi se pyörii ?

Peppermint, 9.2.2009 12:49:
---
Fornarina, 5.2.2009 18:24:
---
Peppermint, 4.2.2009 09:57:
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa? Olen lukenut siitä vähemmän mairittelevia kertomuksia likaisista lattioista ja altaista missä kelluu vastaan vähän yhtä ja toista *poks*
Ja kuulemma sieltä on saanut porukat kaiken maailman vaivoja märkäruvesta jalkasieneen...

---


Mistähän sä oot moisia lueskellu? Kyllähän tota aina vähän väliä kuulee, mutta ihan mielenkiintosta tietää ett minkä tahon kirjotelmiin porukka luottaa.

---


Ihan vastaavalta saitilta noita luin kuin tämä on.

Mä taidan luopua lipustani koska jotenkin vaan rupes äklöttään ajatus. Vaikka ei paikkaansa välttämättä pidäkään.



No johan on. Laitahan linkkiä kyseiseen sisältöön. Täältä saattaisi löytyä vielä edellisen Pacin triidi, sieltä kannattanee kurkata myös. Kuulostaa kyllä melkoiselta tarinalta.
aivastus

Posts: 499

#264 • • aivastus Ärsyttävä

bbq, 9.2.2009 18:00:
---
Peppermint, 9.2.2009 12:49:
---
Fornarina, 5.2.2009 18:24:
---
Peppermint, 4.2.2009 09:57:
Minkälaisessa kunnossa tuo Serena oli esim. viime vuoden pacifiqueissa? Olen lukenut siitä vähemmän mairittelevia kertomuksia likaisista lattioista ja altaista missä kelluu vastaan vähän yhtä ja toista *poks*
Ja kuulemma sieltä on saanut porukat kaiken maailman vaivoja märkäruvesta jalkasieneen...

---


Mistähän sä oot moisia lueskellu? Kyllähän tota aina vähän väliä kuulee, mutta ihan mielenkiintosta tietää ett minkä tahon kirjotelmiin porukka luottaa.

---


Ihan vastaavalta saitilta noita luin kuin tämä on.

Mä taidan luopua lipustani koska jotenkin vaan rupes äklöttään ajatus. Vaikka ei paikkaansa välttämättä pidäkään.

---


No johan on. Laitahan linkkiä kyseiseen sisältöön. Täältä saattaisi löytyä vielä edellisen Pacin triidi, sieltä kannattanee kurkata myös. Kuulostaa kyllä melkoiselta tarinalta.


Murossa mainitsivat Voimahalin lähteenä noille kertomuksille, sitten Googlen avustuksella löytyi tällainen: http://www.voimahali.fi/vh/showthread.php?p=2573221
En sitten tiedä millaisia hienohelmoja nuo voimislaiset ovat tai miten paljon pitää tarinoita värittää, mutta nuo kyllä kuulostavat vähintäänkin erikoisilta nuo tarinat. Tiedä sitten miten hyvinä aikoina itse on aina osunut siellä käymään, kertaakaan en kyllä muista mitään normaalista uimahallista poikkeavaa uineen vastaan. Ja pelkästään viime vuonna tuli Serenassa käytyä kahdesti, Pacifiquessa ja kerran kesällä muuten. Eikä ainakaan omasta tuttavapiiristä löydy henkilöitä, jotka olisivat siellä missään ulosteiden joukossa uineet. Mutta muutaman ihmisen tiedän, jotka myös kovasti paikan puhtautta haukkuvat. He vain eivät ole ikinä edes siellä käyneet...

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Dementation

Posts: 2,892

#265 • • Dementation wednesday?

Peppermint, 9.2.2009 12:49:
Ihan vastaavalta saitilta noita luin kuin tämä on.

Mä taidan luopua lipustani koska jotenkin vaan rupes äklöttään ajatus. Vaikka ei paikkaansa välttämättä pidäkään.



Musta tuntuu että noi on aika pitkälle urbaanilegendoja, koska en tunne ketään joka olis valittanut Serenasta vaikka on siellä tuttuja käynyt ja silti noita samoja "kakkaa oli altaassa" juttuja tulee vastaan melkeen joka vuosi jossain ja aina se on käynyt jollekin kaverin serkun kummin kaimalle, ei koskaan kellekkään joka itse vois kertoa tapahtumista.

Musta tuntuu että ihmiset on katsoneet liikaa sitä vintiöiden mainosvideota.

Ja toisekseen, vaikka siellä normipäivänä turistit sotkis paikkoja, niin ei nää pacifiquen vieraat paskanna sen enempää serenassa altaaseen, kuin mitä ne paskantaa normaalistikaan bileissä tanssilattialle.

En mä ainakaan huomannut pacifiquessa viimeeksi ollessani edes roskia lattialla kertaakaan, saatikkaan että olis ollut altaissa mitään epämiellyttävää tms.

Toki jos susta siltä tuntuu, niin myy ihmeessä lippusi pois, onhan tuolla läjäpäin halukkaita tulijoita, mutta henk. koht. voin sanoa etten usko että joudut pettymään jos itse tulet paikalle.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

freddy

Posts: 20

#266 • • freddy
olisko kellään ylimääräsiä lippuja myynnissä ja mihin hintaan suostuu luopumaan???
yht.otto [email protected] tai 18 jälkeen numeroon 0466636934 soittamalla tai tekstiviestillä..
Peppermint

Posts: 325

#268 • • Peppermint

Dementation, 9.2.2009 19:26:
---
Toki jos susta siltä tuntuu, niin myy ihmeessä lippusi pois, onhan tuolla läjäpäin halukkaita tulijoita, mutta henk. koht. voin sanoa etten usko että joudut pettymään jos itse tulet paikalle.



Jep laitoin lippuni myyntiin.
Enkä usko, että joudun pettymään. Ei nää ole mun bileet *vink* ja sitä paitsi, lähden seuraavana päivänä oikean auringon alle Intiaan!

--
Oldschool, baby

blueflame

Posts: 35

#269 • • blueflame of ananasmurska

Peppermint, 10.2.2009 08:32:
---
Dementation, 9.2.2009 19:26:
---
Toki jos susta siltä tuntuu, niin myy ihmeessä lippusi pois, onhan tuolla läjäpäin halukkaita tulijoita, mutta henk. koht. voin sanoa etten usko että joudut pettymään jos itse tulet paikalle.

---


Jep laitoin lippuni myyntiin.
Enkä usko, että joudun pettymään. Ei nää ole mun bileet *vink* ja sitä paitsi, lähden seuraavana päivänä oikean auringon alle Intiaan!



Intiahan on tunnettu kliinisestä siistiydestään.
Peppermint

Posts: 325

#270 • • Peppermint
^ Oot vaan kade *pahis*

--
Oldschool, baby

wiwi

Posts: 1,575

#271 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Hehee, kolmen vuoden takaisesta viime hetken lipunmetsästelystä viisastuneena hankin tällä kertaa lipun ajoissa. Lisäksi onnistuin kuin ihmeen kaupalla löytämään jostain H&M:n jämien jämien jämät- rekistä yhdet paria olevat bikinit. Sattuivat vielä olemaan samaa - ja sopivaa! - kokoa ja hintakin oli huokea: yhteensä 4€. :D

Mitenkähän, kannattaako sinne ottaa jotain muuta vaatteenhärpätintä? Tyyliin hametta tms.? Läpsykät hommaan kyllä, mutta muuten.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#272 • • Muussika Guest

wiwi, 10.2.2009 16:00:
Hehee, kolmen vuoden takaisesta viime hetken lipunmetsästelystä viisastuneena hankin tällä kertaa lipun ajoissa. Lisäksi onnistuin kuin ihmeen kaupalla löytämään jostain H&M:n jämien jämien jämät- rekistä yhdet paria olevat bikinit. Sattuivat vielä olemaan samaa - ja sopivaa! - kokoa ja hintakin oli huokea: yhteensä 4€. :D

Mitenkähän, kannattaako sinne ottaa jotain muuta vaatteenhärpätintä? Tyyliin hametta tms.? Läpsykät hommaan kyllä, mutta muuten.



Mun yksi frendi sanoi, että sen mielestä oli kiva vetästä välillä kietaisuhamoinen päälle, kun lähti zombailemaan. Mulla itellä on tollanen uimapukukankainen kietaisuminari, jota tosin lyhennän vielä vähän. :P

Niin, ja itsehän kuulun tähän kastiin, joka ei kykene lähtemään mihinkään bileisiin ilman härpättimiä. Uikkarilinjalla mennään, mutta pakkohan mun oli kehitellä niihin jotaan extraa. Ikuisesti erilainen nuori -wannabe. *nauru*

Hommasin Crocsin tommoset kivanmalliset kenkulit, jotka on tosi hyvät jalassa ja pysyvätkin vieläpä paikoillaan, kivempi jammailla. Sekosin täysin kun huomasin, että niihin myydään tollasia pinkkejä ja liloja timantteja, piikkejä sun muita koristeita, täytyypä alkaa tuunaamaan noita huomenna. :P Kaikenmoinen pimppaaminen on vallan hauskaa touhua! :)
IInesAnkka

Posts: 656

#273 • • Edited IInesAnkka

Dementation, 9.2.2009 19:26:

Ja toisekseen, vaikka siellä normipäivänä turistit sotkis paikkoja, niin ei nää pacifiquen vieraat paskanna sen enempää serenassa altaaseen, kuin mitä ne paskantaa normaalistikaan bileissä tanssilattialle.




=DDDDDD *plur*
Katzcu

Posts: 215

#274 • • Katzcu


Mitenkähän, kannattaako sinne ottaa jotain muuta vaatteenhärpätintä? Tyyliin hametta tms.? Läpsykät hommaan kyllä, mutta muuten.



Mulla on sellanen saronki, eli iso kangashuivi, jonka saa pyöräytettyä vaikka lanteille. Sit mietin noita sisätossuja, mulla on Merrelin mustat urheilusandaalit, mutta toi saronki on turkoosi/sininen ja biksut valkoset/turkoosit, ni ei ne oikee sovi sit. Hmph.

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

HappyHC

Posts: 51

#275 • • HappyHC
Jos jollain on ylimääräinen lippu niin ostaisin heti, yhteydenotot [email protected]

--
Muistan Bottan Berliini-illat hyvin...

Mar6

Posts: 2,178

#276 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Miks mun mielestä nää kaks asiaa sotii toisiaan vastaan ja pahasti *lmao*

Vampyrella, 10.2.2009 23:53:



---



Ikuisesti erilainen nuori -wannabe. *nauru*

Hommasin Crocsin tommoset kivanmalliset kenkulit, jotka on tosi hyvät jalassa ja pysyvätkin vieläpä paikoillaan, kivempi jammailla.

--
-Where there is house there is a home-

josbe

Posts: 1,982

#277 • • josbe suomalainen juhlakinkku

blueflame, 10.2.2009 12:50:
---
Peppermint, 10.2.2009 08:32:
Jep laitoin lippuni myyntiin.
Enkä usko, että joudun pettymään. Ei nää ole mun bileet *vink* ja sitä paitsi, lähden seuraavana päivänä oikean auringon alle Intiaan!

---


Intiahan on tunnettu kliinisestä siistiydestään.


Hygieniahysteerikon logiikkaa. :D
UzU

Posts: 2,361

#278 • • UzU [33100]

josbe, 13.2.2009 10:17:
---
blueflame, 10.2.2009 12:50:
---
Peppermint, 10.2.2009 08:32:
Jep laitoin lippuni myyntiin.
Enkä usko, että joudun pettymään. Ei nää ole mun bileet *vink* ja sitä paitsi, lähden seuraavana päivänä oikean auringon alle Intiaan!

---


Intiahan on tunnettu kliinisestä siistiydestään.

---

Hygieniahysteerikon logiikkaa. :D



Ehkä paras valinta tilanteeseen: maailman suurin kaatopaikka - Intia :D
Avatar
#279 • • Edited Muussika Guest

Mar6, 13.2.2009 07:54:
Miks mun mielestä nää kaks asiaa sotii toisiaan vastaan ja pahasti *lmao*



*nauru*

Mähän sanoinkin, että olen vain wannabe... ;) Ei kato ihan mee nappiin.

Itse en tosin puhunut noista kahesta asiasta niinkö samassa asiayhteydessä, vaan lähinnä turhista härpättimistä, joita noi kenkut ei oo. Noille tulee muutoinkin käyttöä. Suosittelen, jos joku tarvihee vettäkestävät ja mukavat kenkut vaikka biitsilomalle. :)

Niin, ja jee, kohta pääsee näkemään nääkin kekkerit, eipä oo enää kauan aikaa h-hetkeen! *jiihaa*
Seke

Posts: 33

#280 • • Seke
Noni, onks kakkulat ja snorkkelit jo hankittuna? Mä en oikein tajunnu tuol threadin alkupäässä esiintyvää melbourne-shuffle -ilmaisua täysin mut toi kuullosti ihan sairaan hassulta ku kuvittelin jonku liukastelevan lattialla huutaen melbourne-shuffle tekniikkaa :D

Liput lätäkköreiveihin hankittiin toki ajoissa, pity u ketkä jäi ilman! :/