682 posts, 35 pages, 153,827 views
neutral, 8.3.2009 19:22:
Kiitos myös kivoille Espoon Huumerikosyksikön poliiseille. Jotenkin toi kyttääminen on viime vuosisadalta.
VaLa, 8.3.2009 22:38:
Tätä valitusta pääareenan musiikista lukiessa tulee mieleen, että minä puolestaan olisin saattanut pitääkin siitä...
Damien, 8.3.2009 23:10:
---
VaLa, 8.3.2009 22:38:
Tätä valitusta pääareenan musiikista lukiessa tulee mieleen, että minä puolestaan olisin saattanut pitääkin siitä...
---
Kyll se meni välillä niin ibiza from anttila selektioks - et nrj:n djtki ois pudistellu päätään.. .
Kyll se meni välillä niin ibiza from anttila selektioks - et nrj:n djtki ois pudistellu päätään.. .
Caro², 8.3.2009 23:50:
---
---
Ehkä viimeistään nyt paatuneempikin klubbajaa ymmärtää Pacifique-tapahtuman kasvaneen ulos pienestä "klubiskene"-kaapista, sellaiseksi tapahtumaksi joka kiinnostaa jopa ihan valtavirtayleisöä :)
Mut ootte te kuvaajat hulluja, kun siellä ihmisten keskellä - saarekkeina lillutte linssienne kanssa ;) -jäbä spotattu aaltojen keskellä.
Damien, 8.3.2009 23:57:
Mut ootte te kuvaajat hulluja, kun siellä ihmisten keskellä - saarekkeina lillutte linssienne kanssa ;) -jäbä spotattu aaltojen keskellä.
Crazybattery
P.S Se joka vielä sanoo mulle "ompas sulla kivat uikkarit" saa turpaan*kissatappelu* kun sain sitä typerä iskureplikkia tarpeeksi loppuun elämään saakka.
P.S.s ja kyllä tien että mulla oli kivat uikkarit, en muuten oisi ostanut.
Ett sen pituinen se.
Damien, 8.3.2009 23:57:
---
Caro², 8.3.2009 23:50:
---
Ehkä viimeistään nyt paatuneempikin klubbajaa ymmärtää Pacifique-tapahtuman kasvaneen ulos pienestä "klubiskene"-kaapista, sellaiseksi tapahtumaksi joka kiinnostaa jopa ihan valtavirtayleisöä :)
---
Itse en tästä ilmiöstä häiriintynyt ja käsitin juurikin noin miten itsekkin sen ilmaisit. Jengii oli ku pipoo, sieltä sun täältä ja musalinja koetti edustaa tätä. Välillä minust sitä linjaa kyllä myytiin alihintaan, mutta sitä varten musaa oli ripoteltu joka puolelle, saunoille ja kaltseille - viihtyminen oli varmasti siis vain itsestään kiinni.
senso, 9.3.2009 09:18:
- pumpatut äijät jolla vissiin jääny käytöstavat kotiin tai sit aivot on jo korvautunu lihasmassalla
- pumpatut äijät jolla vissiin jääny käytöstavat kotiin tai sit aivot on jo korvautunu lihasmassalla
lohikarme, 9.3.2009 09:24:
---
---
Itse en todistanut kertaakaan tällaista "pumpattujen äijien" ördäystä... päinvastoin se oli pääasiassa "kynäniskaosasto" joka siel puristeli ja käyttäytyi huonosti :)
plink, 8.3.2009 12:29:
bileet oli ihan hauskat ja house iski mestaan ku nyrkki perseeseen, mut järjestelyt oli niin täyttä paskaa ku olla voi. ens kerta jäänee väliin.
Mai, 9.3.2009 09:31:
Niin hyvät vedenkestävät meikit olivat tiessään kun aloin sukeltelemaan, haha!