P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 147,481 views

kotivalo

Posts: 190

#341 • • kotivalo
Oliks niin, että elacinien suodatinosat ei kauheesti diggaillu vedestä tai kosteudesta, eli nappaanko duunista messiin legendaarisen keltaset earit?
yertle

Posts: 421

#342 • • yertle
Oli se niin, eivät saa kastua, eikä varmaa kosteuskaa oo kauheen hyvä. Harmillista kovin, koska viime vuonna erään liukumäki aulassa soitetun setin ansiosta mun oikeen korvan tinnitus paheni oikeen mukavalle ja pysyvälle tasolle *sydän*
NaSu*

Posts: 236

#343 • • NaSu* psyKepossu
La pistetää saloran-laajakuva tv:t päähän, biKsut pääLLe ja joRaillaan täysiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *tanssittel**sydän**possu*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Aune-mummo

Posts: 543

#346 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

NaSu*, 4.3.2009 22:36:
La pistetää saloran-laajakuva tv:t päähän, biKsut pääLLe ja joRaillaan täysiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *tanssittel**sydän**possu*



*possu* meinasikko oikeesti salorat ??? muista ne mun plehat
Antik 2009

Posts: 2

#347 • • Antik 2009
Olisi 11 kpl VIP lippuja PACIFIQUE:n myynnissä. Kysellä voi num.044-5723458.
NaSu*

Posts: 236

#348 • • NaSu* psyKepossu

Aune-mummo, 4.3.2009 23:20:
---
NaSu*, 4.3.2009 22:36:
La pistetää saloran-laajakuva tv:t päähän, biKsut pääLLe ja joRaillaan täysiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *tanssittel**sydän**possu*

---


*possu* meinasikko oikeesti salorat ??? muista ne mun plehat



Joo SaLorat ku Jussi oli hajottanu ne toiset epsanias ;) korjaa ne kyL ja sun plehat on odottamas valmiina! *jiihaa*

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

HappyHC

Posts: 51

#349 • • HappyHC
Kenellä olisi vielä lippua tarjolla niin ostaisin heti, nyyh... jää muuten väliin koko tapahtuma eli yhteydenotot [email protected]

--
Muistan Bottan Berliini-illat hyvin...

Duukkis

Posts: 627

#350 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

yertle, 4.3.2009 22:17:
Oli se niin, eivät saa kastua, eikä varmaa kosteuskaa oo kauheen hyvä. Harmillista kovin, koska viime vuonna erään liukumäki aulassa soitetun setin ansiosta mun oikeen korvan tinnitus paheni oikeen mukavalle ja pysyvälle tasolle *sydän*


Joo mut se *sydän*settihän oli tosi hyvä! Sen dj:n tunnen myös ;) Tinnitus taasen on varmaan ikävä asia. Korvatulpat on kivoja, etenkin elacin, mutta niitä kun ei altaassa käytetä, niin otan varmaan noi 3M:n siniset tuutit.
seilori

Posts: 482

#351 • • Edited seilori

yertle, 4.3.2009 22:17:
Oli se niin, eivät saa kastua, eikä varmaa kosteuskaa oo kauheen hyvä. Harmillista kovin, koska viime vuonna erään liukumäki aulassa soitetun setin ansiosta mun oikeen korvan tinnitus paheni oikeen mukavalle ja pysyvälle tasolle *sydän*


Tarvinneeko tuolla ihan normiasiakkaana korvatulppia? Itselläni ei ainakaan aiempina vuosina (siitä on muutama vuosi kun viimeksi olin) ollut tulppia mukana vaikka normibileissä ja baareissa niitä pidänkin.. ehkä sitä malttaa vähän kauempana pysyä kaiuttimista ainakin jos pääasiallisesti viihtyy allaspuolella?
Juhgu

Posts: 7,921

#353 • • Edited Juhgu Virnistelijä

C-Hill, 5.3.2009 09:41:
---
Seke, 4.3.2009 23:04:
---
löylykisaan... buahah.. te seinäjoella edes tiedä mikä sauna on prkl! ;D
---
Allekirjoitit juuri oman löylytuomiosi.



:D


(Mut pitäkää ne löylyskabat sit jossain muualla ku uimahallin saunassa. Ellei siellä ole nimenomaan joku skaba järjestetty.)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Antik 2009

Posts: 2

#355 • • Antik 2009
Tarjolla lippuja tapahtumaan. Num. 044-5723458
Roope Ankka

Posts: 343

#356 • • Roope Ankka

IInesAnkka, 4.3.2009 10:22:
---
C u on the dancefloor *ankka*



Kvaak,

ainoa oikea paikka noissa tiloissa on kyllä dancepool.

Joo, Lontoon matka jäi kakkoseksi näitä bileitä vastaan...
yertle

Posts: 421

#357 • • yertle

vilna, 5.3.2009 09:38:
---

Tarvinneeko tuolla ihan normiasiakkaana korvatulppia? Itselläni ei ainakaan aiempina vuosina (siitä on muutama vuosi kun viimeksi olin) ollut tulppia mukana vaikka normibileissä ja baareissa niitä pidänkin.. ehkä sitä malttaa vähän kauempana pysyä kaiuttimista ainakin jos pääasiallisesti viihtyy allaspuolella?



Ei siellä muualla oikeestaan tarvinnu. Ainoot oli just se liukumäkiaula, kun siellä oli ne kaijuttimet niin hemmetin lähellä. Eikä siinäkään mitään, jos vaan menee siit aulasta läpi, mutta kun me jäätiin ihan kuuntelee. Ja sit toinen oli se sellanen luola missä tuntu vähän epämukavalta, mut mulla on tosi herkät korvat, ni se ei ehkä normikorville sit oo niin paha.

Duukkis, 5.3.2009 03:35:
---

Joo mut se *sydän*settihän oli tosi hyvä! Sen dj:n tunnen myös ;) Tinnitus taasen on varmaan ikävä asia. Korvatulpat on kivoja, etenkin elacin, mutta niitä kun ei altaassa käytetä, niin otan varmaan noi 3M:n siniset tuutit.



Setti oli jees, ja niin on henkilö itekki, mitä nyt vähän kovalla soittelee. Ois pitäny ite tajuu lähtee huilimaan siitä, kun oli jo valmiiks pieni ininä meneillään :D Henk.koht en kyl aio tänäkään vuonna ottaa mitään tulppia, vaihdan sit vaan paikkaa jos meinaa tuntuu volat pahalta. Ei se siellä pääsalissa ainakaan ollu mitenkään liian kovalla.
SESSIONS2

Posts: 532

#358 • • Edited SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
cover_smallklubbari.jpg

Pacifique 2009 on jo ovella ja lyödäksemme hieman lisälöylyä odottaviin tunnelmiin julkaisimme juuri SESSIONS2:ssa uudestaan vuonna 2004 ensimmäisen Pacifiquen kynnyksellä päivänvalon nähneen saittimme promomiksauksen. Tämä pHazen meille aikoinaan tekemä miksaus on nyt saatavilla noin viikon verran, joten jos trancejalkaa kutittaa niin tiedätte mihin kannattaa suunnata.

Nähdään Serenassa ylihuomenna!

Ystävällisin terveisin,
SESSIONS2 crew
lohikarme

Posts: 1,730

#359 • • lohikarme RitariVittupää
Jee ei malta odottaa :))

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#360 • • Elwira Guest
Jeih! Kohta pulikoimaan ja saunomaan!!!! <3