P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 147,390 views

IInesAnkka

Posts: 656

#381 • • IInesAnkka

Wanna, 5.3.2009 20:00:

Samoissa väreissä mennään *nauru*

Kovin on pitkä tää odottavan aika, onneks ei kauaa enää.



Paitsi että ne ei sit saapuneet ajoissa *nauru* eikä edes laske fiilistä!

Huomenna!

hypetyshypetys
Avatar
#382 • • Muussika Guest

Duukkis, 6.3.2009 00:52:

Mulla tapahtui toi lihavoitu pääosin juuri elacinien käytön aloittamisen myötä, vaikka muitakin tulppia käytin sitä ennen. Elacineilla vaivun syvempään transsiin kuin ilman niitä ;)



Uskon, nehän ne parhaat tulpat onkin. :) Ovat vaan liian kalliit meikäläiselle, kun ei tule joka viikonloppu bileteltyä. Tykkään myös siitä, että korvatulpat voi pestä, joten noi mun siniset halpikset on oikeen passelit meikäläisen tarpeisiin. :)
Avatar
#383 • • Edited Muussika Guest

AlexS, 6.3.2009 08:32:

True true...harva tuota kyllä kovin isoks jatkeeks kutsuisi :)

-> teh red devil



Arvasin, että puheessasi oli sarkasmia. ;)

edit: Ainakin toivoin, koska muutenhan olisin joutunut muuttamaan päivän sisällä Tikkurilaan! Eiku.
Josssu

Posts: 506

#384 • • Josssu
Apua oon ihan täpinöissäni! *hihu*

Ja jos joku on muuten ilman kyytiä takas Helsinkiin päin, niin meidän ennakkoon tilatussa taksissa (klo 2.00) on tällä hetkellä kaks tyhjää paikkaa vapaana.
anis

Posts: 2,451

#385 • • anis
Huomenna! *iloinen* Ei malta odottaa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Samu81

Posts: 1,224

#386 • • Edited Samu81 kokolihaa

Saarre, 6.3.2009 16:54:
pitää reenaa massuu parilla olusella tänään *känni* et saa kelluntarenkaan kuntoon!



Hehehehee, samoin :D

Tasan ainoat treenaamiset mitä meitsi yksien bileiden vuoksi tekee. Se on meitsille melkoisen se ja sama mitä lössi meikän vitivalkeasta kukkakepistä funtsii. Kuitenkin pääasia on ettei huku *känni*

Yllättävän vähän on minkäänlaisia alkutäpinöitä mulla ollut, ei oikeastaan ensimmäistäkään vaikka kyseessä ensimmäiset Pacifiquet. Liekö se tämä vanhuus equals tylsyys -dilemma :D

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Avatar
#387 • • Elwira Guest

Saarre, 6.3.2009 16:54:
pitää reenaa massuu parilla olusella tänään *känni* et saa kelluntarenkaan kuntoon!



Mut se ei vedä vertoja mun pallo mahalle!!! *nauru*
Jos vaikka välttäs vehnää vihdoin huomenna ettei maha turpoo tuplaks. Ihmisien ei tartteis kysyy et ootko raskaana kun EN OLE *hymy*
Cloud

Posts: 2,162

#388 • • Cloud Game Freak

Syder, 6.3.2009 13:53:
Vois alottaa etkoilun jo tänää et ehtii fiiliksiin *känni*



niin muute vois, tai no nyt o jo vaha myöhanen mut tanaan sit mennaan ja jp.l alut maby
toin higkander wowitkin mukan ni voi laiskii pari eraa

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

epicuros

Posts: 7,734

#389 • • epicuros
oon niin naamat et lalatalattaaan kohta sipsiei ja rumpuja

--
Valid criticism does you a favor.

remotion

Posts: 5,283

#390 • • Edited remotion nostatus guru

Samu*, 6.3.2009 19:42:
Yllättävän vähän on minkäänlaisia alkutäpinöitä mulla ollut, ei oikeastaan ensimmäistäkään vaikka kyseessä ensimmäiset Pacifiquet. Liekö se tämä vanhuus equals tylsyys -dilemma :D



Itseasais mäkään en oo kyllä yhtää täpinöissäni, koitan kylläkin teeskennellä että olisin. paljo enemmän oon liekeissä ku kävin tallilla kattoo autoo ja sain tehtyy siihen pienen painonpudotuksen. :)

mutta eiköhän se fiilis huomenna iske viimestään paikan päällä.
jansqu

Posts: 143

#391 • • jansqu
Tänään sit räjähtää!! Ollaan lämmitelty frendin 3kymppisjuhlissa ja saatu bilekestävyyttä riittämiin! Nyt vielä ku malttais nukkua rauhassa kunnon yöunet.. Päivällä sit shoppailujen kautta hotellille ja sit kevyttä alottelua frendien ja hyvän musan seurassa. Ei malttais odottaa, et pääsee päiväksi taas "johonkin ihan muualle".. *plur**sydän**plur*

--
Missä äidit oppivat kaikki ne asiat joista he varoittavat tyttäriään?

Syder

Posts: 2,255

#392 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Soittakaa joku Cloudille et pistäis vauhtii, mul o tylsää tääl etkoil :D

--
Divida et impera.

tir

Posts: 951

#393 • • tir
huudellaas vielä täälläkin, että pileiden jälkeen on autossa tilaa Serena - Hki, lähtö n klo.02 epämääräistä reittiä pitkin. (niin ja tietty ihan treellekin asti..)
asdf

Posts: 3,155

#394 • • asdf
Voi helvetti, muutaman tunnin päästä pitäis olla täys bilekunto päällä mut on nii karsee olo ettei saa ees nukuttua! Mistä vitusta tää flunssa yhtäkkii tuli?! Nyt jos yön aikana nousee viel kuume ni sanattomaks vetää.
remotion

Posts: 5,283

#398 • • remotion nostatus guru

Caro², 7.3.2009 09:11:
Vaihdoitko cd-soittimen *iloinen*



Ei vaan purin toolkitin ja auton alta vararengassysteemin, mikä olikin aika konstikasta tehdä matalaan autoon ilman nosturia. Mutta tuskin sua oikeesti kiinnosti ;) *possu*
Individual

Posts: 10,942

#399 • • Individual HYPNO!

remotion, 7.3.2009 11:41:
---
Caro², 7.3.2009 09:11:
Vaihdoitko cd-soittimen *iloinen*

---


Ei vaan purin toolkitin ja auton alta vararengassysteemin, mikä olikin aika konstikasta tehdä matalaan autoon ilman nosturia. Mutta tuskin sua oikeesti kiinnosti ;) *possu*


Ehkäpä toi läppä joo alkaa pikku hiljaa saavuttamaan elinkaarensapään. Ja tähän joku kuvitteellinen wanhuutta kuvaava replykuva.
Samu81

Posts: 1,224

#400 • • Edited Samu81 kokolihaa

remotion, 7.3.2009 02:04:
---
Samu*, 6.3.2009 19:42:
Yllättävän vähän on minkäänlaisia alkutäpinöitä mulla ollut, ei oikeastaan ensimmäistäkään vaikka kyseessä ensimmäiset Pacifiquet. Liekö se tämä vanhuus equals tylsyys -dilemma :D

---


Itseasais mäkään en oo kyllä yhtää täpinöissäni, koitan kylläkin teeskennellä että olisin. paljo enemmän oon liekeissä ku kävin tallilla kattoo autoo ja sain tehtyy siihen pienen painonpudotuksen. :)

mutta eiköhän se fiilis huomenna iske viimestään paikan päällä.



Joo, pikkuhiljaa vähän jännittää.. Mutta tää ei oo mitään verrattuna kun junnumpana odottelin jotain Tiëston ja muiden starbojen keikkoja, varmaan 1,5kk etukäteen hirveä hype päällä :D

Ja tulipa sitten eilen vielä parin kaljan viime hetken kuntoilut vedettyä aivan övereiksi, joten melkoisissa darravärinöissä tänne. Tai no, kai sitä pitäs kaljaa alkaa kiskoo :S


Kimppakyytiä keneltäkään bensarahoja vastaan?

Tarvis Serenasta bileiden jälkeen 2am maissa kyydin kahdelle hengelle, maksetaan bensoista kyllä suht ruhtinaallisesti. Eli sellainen ~10km tänne Espoon Järvenperään. Jos vaikkapa Jupperi-Laaksolahti-Espoon Keskus-Viherlaakso-Leppävaara -akselilta on menijöitä?

Toki kyyti paikan päällekin kiinnostaa, mutta se ei ole niin justiinsa.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*