P A C I F I Q U E : L U M I È R E 7.3.2009 @ Espoo

682 posts, 35 pages, 147,477 views

AlexS

Posts: 1,389

#141 • • AlexS kummasetä

beardy, 14.12.2008 17:02:
listasta puuttuu supe8&tab... mä en ala *uuh*


Hyvä vaan että on vaihtelua. Löytyyhän noita kiksudeejiitä Suomesta.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Lime_

Posts: 401

#142 • • Lime_
Kuulostaa aika meheviltä bileiltä, että tuonnehan pitää päästä mukaan seikkailemaan jos vaan liput ehtii saada ja ei osu muuta menoa kyseiselle ajankohdalle. Ja tietty jos joku lähtee mukaan..
Avatar
#143 • • beardy Guest

AlexS, 15.12.2008 16:03:
---
beardy, 14.12.2008 17:02:
listasta puuttuu supe8&tab... mä en ala *uuh*

---

Hyvä vaan että on vaihtelua. Löytyyhän noita kiksudeejiitä Suomesta.



Se on kyllä ihan totta. Tänä vuonna ne vaan soitti niin törkeen megahyvän setin et porukka minä mukaan lukien oli ihan liikuttunut siellä luolassa... isot saappaat täytettävänä :)
Late

Posts: 3,441

#144 • • Late team Lasse
Lippu taskussa, nyt vielä kun sais itsensä kesäkuntoon. *nauru*
Crazybattery

Posts: 782

#145 • • Crazybattery Fruor ergo sum

Late, 15.12.2008 20:02:
Lippu taskussa, nyt vielä kun sais itsensä kesäkuntoon. *nauru*


jospa nyt joku älysin tehä mulle kiva joululahja nii pääseisin itseki harkoihiin *pepsodent*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#146 • • Lost-Soul los pallos

Late, 15.12.2008 20:02:
Lippu taskussa, nyt vielä kun sais itsensä kesäkuntoon. *nauru*


Ei se peenis siitä mihinkään lähe yllättäen kasvamaan

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

merqus

Posts: 1,010

#147 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Piletti taskussa! *piis* Rokrok!
Skenemursu

Posts: 1,568

#148 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Lost-Soul, 16.12.2008 22:40:
---
Late, 15.12.2008 20:02:
Lippu taskussa, nyt vielä kun sais itsensä kesäkuntoon. *nauru*

---

Ei se peenis siitä mihinkään lähe yllättäen kasvamaan


ei tieda... ma sain ainakin hyvin uskottavan emailin ja tilasin ameriikoista peeniksen kasvatus setin. 400 usd ja lupaa mullistavia pullistuksia jo viikossa. myos kestavyys paranee... viela ehtii siis. ei muutan pukin konttiin tilaukseen!
s4ga

Posts: 325

#149 • • s4ga
Jokajouluinen kesäkunto-topic <3

--
Miau. ^__^

Caro²

Posts: 5,301

#150 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Nyt kaikki tekee sitte Frederikit ja tunkee pumpulia speedojen sisään - siinä on puolivirallista keskitalven pelikuntoa koko klubikansalle!

PS. Älkää kokeilko temppua boksereihin tai shortseihin - lopputulos saattaa olla nolo.

PPS. Tänä vuonna vois joku tehä semmoset puolimyöhäset pikkujouluasusteet itelleen. Kirkkaanpunaset spiidot joissa on valkosta karvaa reunuksissa. Tonttulakki päässä ja joku kisakiree aerobic-toppi myös päälle.
sapeli

Posts: 11,768

#151 • • sapeli jokukukamikä?

Caro², 17.12.2008 08:42:
Nyt kaikki tekee sitte Frederikit ja tunkee pumpulia speedojen sisään - siinä on puolivirallista keskitalven pelikuntoa koko klubikansalle!

PS. Älkää kokeilko temppua boksereihin tai shortseihin - lopputulos saattaa olla nolo.



*nauru* Voin jo kuvitella kuinka lahkeesta valuu jotain valkoista limaa... *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Late

Posts: 3,441

#152 • • Edited Late team Lasse

Lost-Soul, 16.12.2008 22:40:
---
Ei se peenis siitä mihinkään lähe yllättäen kasvamaan



Ai paha mä olin jo tilannut samanlaisen penispumpun, mutta se ei vissiin sitten toiminut sulla? -Tarvii varmaan lähtee viroon ottamaan implantti, nopeaa ja tehkoasta. *iloinen*
C-Girl

Posts: 162

#153 • • C-Girl
Onkohan toi ikäraja ihan ehdoton? Mulla jää seura väliin, jos 19v ei saa tulla *eiei*

Jos on liputkin etukäteen....


Nyyh *nyyh*
lohikarme

Posts: 1,730

#154 • • lohikarme RitariVittupää


PPS. Tänä vuonna vois joku tehä semmoset puolimyöhäset pikkujouluasusteet itelleen. Kirkkaanpunaset spiidot joissa on valkosta karvaa reunuksissa. Tonttulakki päässä ja joku kisakiree aerobic-toppi myös päälle.



Mä ehdotan Caroa

--
Qualis artifex pereo

Progress

Posts: 955

#155 • • Progress

Late, 17.12.2008 09:14:
---
Lost-Soul, 16.12.2008 22:40:
---
Ei se peenis siitä mihinkään lähe yllättäen kasvamaan

---


Ai paha mä olin jo tilannut samanlaisen penispumpun, mutta se ei vissiin sitten toiminut sulla? -Tarvii varmaan lähtee viroon ottamaan implantti, nopeaa ja tehkoasta. *iloinen*



mä voin lainata omaani, jos pidät sen kunnossa, etkä töki sillä joka paikkaan. *vink* *nauru*
Harmi vaan, ettei sitä varmaan saisi enää liitettyä paikoilleen uudestaan... :D No mut, saahan kaupasta kurkkuja ja banskuja... *hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

UzU

Posts: 2,361

#157 • • Edited UzU [33100]

C-Girl, 17.12.2008 22:32:
Onkohan toi ikäraja ihan ehdoton? Mulla jää seura väliin, jos 19v ei saa tulla *eiei*

Jos on liputkin etukäteen....


Nyyh *nyyh*



Eiku ihan läpällä laitetiin toi 20 mut kelattiin silti päästää kaikki sisään.
maiu

Posts: 328

#158 • • maiu ..miau..
uhuh.. kesäkuntoon siis jo maaliskuussa. no onneks en syö kinkkua. mutmut.. Nojoo, en aio menettää yöuniani siks, joku saattaa sit menettää mut nähdessään ;D läpäpläpläp.

Joo mutta nyt aattelin ihan tosissaan päästää tännekki juhliin, ku aikasemmat vastaavat tapahtumat on aina kilpistyny johonki tylsään syyhyn. Mut nyt teen kaikkeni ja pyyän töistäkin valmiiks vapaaks.
Ihana ois päästä johonki lämpimään ja veden äärelle, pakoon ankeaa sohjoo.

--
sitä saa, mitä tilaa

an_asswipe

Posts: 43

#159 • • an_asswipe
älkää nyt stressatko kesäkunnosta, mä puhun varmaan valtaosan puolesta todetasseni, että seksikkäin ja kaunein ei ole täydellisin, vaan oma yksilönsä omine "virheineen". Mä diggaan enemmän tavallisista, timmi, ruskettunu, silikonit, "virheetön" on liian epäaito, ei iske ollenkaa, kiva kalenterin kuvassa, mut livenä, kuin "real doll". Mut mähän olen jäävi sanomaan, koska en ole täydellinen.
Mulla lukee muuten flabarissa 45, onko se järjestysnro?
ville

Posts: 3,780

#160 • • ville olen oikeasti ujo
Uhjee, beleaarisoundeja keskellä talvea :)


Jos tällaisen pienen toivomuksen saisi musiikista esittää niin illan starbat voisi ehkä vähän etukäteen miettiä, et mitkä biisit toimii tollaisessa akustisessa tilassa ja mitä ei... ja ei välttis olisi haitaksi, jos tallasin pojat kävisi ajatuksella myös siellä pa:n toisella puolella...