Hyvä tapa millä valloittaa toisen sydän?

207 posts, 11 pages, 46,918 views

Blues

Posts: 5,414

#41 • • Blues Koning van Afrika
pHaze:

:
Ääh, paskat. Ensinnäkään, kuten Avernian sanoi, mitään varsinaista omaa itseä ei ole olemassakaan. Taas yksi turha myytti että moisen muka voisi tarkkaan määrittää. Toiseksi, ihastumiset ja rakastumiset perustuvat _aina_ johonkin epätodelliseen, eivätkä koskaan siihen millainen ihminen toinen "oikeasti" on. Eri asia tietysti on jos toinen aivan täysin kusettaa ja esittää tietoisesti olevansa jotain, mutta tätä tässä ei kyllä mielestäni tarkoitettu.

Ihmiset muuttuvat päivittäin, niin kesken suhteen, sitä ennen kuin sen jälkeenkin. Eikä tämä välttämättä tarkoita että suhteelle käy huonosti. Rakastaminen on pitkälti tahtokysymys ja toista täytyy jokatapauksessa päättää rakastaa tämän vioista huolimatta jotta rakkaus voi kestää, vaikka näitä vikoja tulisi lisääkin suhteen aikana tai niitä selviäisi vasta myöhemmin kuten yleensä jokatapauksessa käy.



Amen to that.
Esim. A ja B menevät treffeille..molemmat käyttäytyy hyvin kohteliaasti ja ovat pikkasen ujoja toisiaan kohtaan kuten voi käydä monille ekoille treffeillä. Molemmat kiinnostuvat toisistaan ja tapaavat pari kertaa lisää:
syntyy suhde *nukkuu*
A ja B oppivat uusia asioita toisistaan koko ajan jotka ovat heikentäneet heidän välejään ja B sitten on paljastanut jotain A:lle mikä on saanut heidän suhteensa kukoistamaan taas. A ja B muuttavat lopulta yhteen *nukkuu*
Vielä enemmän asioita paljastuu ja jolloin tulee myös puhetta naimisiinmenosta. A on vastaan koska ei kestä B:n muutamia tapoja kotona joita hän ei suostu/pysty korjaamaan. Kompromissia ei saada aikaiseksi *nukkuu*
A ja B rakastivat toisiaan, olivat kuin he normaalisti ovat ja lopulta kun uusia asioita paljastui koko ajan..tuli ero.

Jokainen tietää kun hetken miettii, että kuinka eri tavoilla käyttäytyy eri ihmisten kanssa. Erot voi olla pieniäkin mutta huomattavia.

Mun mielestä rakastaminen ei ole kuitenkaan ihan tahtokysymys. Se ei ole hallittava tila.

*nukkuu* *nukkuu* *piis*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

DESPE

Posts: 4,580

#42 • • DESPE
duracell-pupu:

Avernian:

Kuulemma ei saa antaa mitään, koska nainen tuntee olevansa silloin "ostettu". (jostain feministisaitilta tuon nappasin)

Kyl mä ainaki olisin tosi otettu jos saisin kukkia ihan muuten vaan...olis sellanen pieni ele että tietää et toinen välittää, vaikka sen tietäis jo muutenki
*sydän*


Taidampa lähettää *nauru*
DESPE

Posts: 4,580

#43 • • DESPE
lähetän teille kaikille kukkia
[Nuclear]

Posts: 5,855

#44 • • [Nuclear] el aprendiz
Jaiwhite:

lähetän teille kaikille kukkia


Mullekin?*ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#45 • • none Guest
Emmä tiedä mitään yleistä hyvää tapaa, mutta vein tytön venesatamaan kevätpiknikille, oli kahvii ja bissee ja siiderii.
Makso n.3,40 euroo + bensat, astiat reppuun ja viltti kainaloon.*hymy*
kuu

Posts: 1,174

#46 • • kuu tyttttö
Affinity:

Emmä tiedä mitään yleistä hyvää tapaa, mutta vein tytön venesatamaan kevätpiknikille, oli kahvii ja bissee ja siiderii.
Makso n.3,40 euroo + bensat, astiat reppuun ja viltti kainaloon.*hymy*


toi kyllä kuulostaa hyvältä!

--
köh köh

Avatar
#47 • • none Guest

kuusi:
toi kyllä kuulostaa hyvältä!





Ja kieltämättä se kans toimi!*hymy*
random

Posts: 226

#48 • • random

anqqa:
yksinkertaisuudessaa siihen ei 'pitäisi' tarvita muuta kun tosiaan olla oma erilainen itsensä, valheellinen minä kun paljastuu ennemmin tai myöhemmin ja sillon ei oo enää kellään kivaa, ellei se sitten alunperinki ollu tarkotus.. liika yrittäminen kun voi olla liian teennäistä, vaikka toisaalta joutuneekin hieman elehtimään jotta saisi sen toisen tajuamaan kuinka loistava tuleva ex-poikaystävä ootkaan.



ROFLMFAO! Word! Toi o niin hyvin sanottu *joo*
Avatar
#49 • • Kirsikka Guest
Kyllähän kaikenlainen pieni hemmottelu ja huomioonottaminen auttaa ”sydämen valloittamisessa”.. iloisuus ja kohteliaisuus myös. Kunhan ei ihan överiksi mene niin että alkaa vaikuttaa jo epäaidolta...
ezzy

Posts: 8,060

#50 • • ezzy Droid-pappa
tyttöystävä sanoin eilen hyvin:

”ensin vaikuttaa huumorintaju, sitten välittäminen, sitten romantiikka”

Itse yritän välttää väärien mielikuvien antamista ja olen aito jokaisessa ihmissuhteessani, olen sen hyväksi havainnut. Moiset virheliikkeet kun todellakin kostautuvat pidemmällä tähtäimellä.
kuu

Posts: 1,174

#51 • • kuu tyttttö
minun ihmissuhteeni on juuri nyt aika oudossa tilanteessa.nyt ei kuule auta hempeilyt tai siivoaminen.tai ehkä jos vaikka tiskais ja imurois ja pesis lattiat ja pyyhkis pölyt ja.. *ding*

--
köh köh

milla

Posts: 3,699

#52 • • milla

Avernian:Kuulemma ei saa antaa mitään, koska nainen tuntee olevansa silloin ”ostettu”. (jostain feministisaitilta tuon nappasin)



tää ei o mikää tuulesta temmattu juttu. mä tunnen oloni tosi epämukavaks jos joku tuhlaa rahojani muhun. eri asia joku yks bisse/sidu kun mennää yhes tuopille, mut sit jos rupee varsinkin tapailun alussa antamaan jotain suurempaa ni.. *ding* ja sit jos jonkun ison lahjan vaik antais niin sen jälkeen ois vaikee näyttää kiinnostusta kun luulis et toinen ajattelee vallottaneensa mut jollain materiaalilla/rahalla. ja en o sellanen ihminen, ja loukkaannun jos joku niin musta ajattelee.

ja muutenkin, yltiöpäisen romanttiset jutut ei mielestäni kannata heti jutun alussa, mä en ainakaan voi ottaa sellasia eleitä täysin tosissani jos en tunne ko. henkilöä vielä. ja vaarana on tietysti aina se että jos toinen ei olekaan niin kiinnostunut kun tämä henkilö joka keksii tulla parvekkeen alle laulamaan serenadia.. siinä vaiheessa tilanne on nolo molemmille.

[muokattu 12.6.2003 09:08]
efo

Posts: 1,908

#53 • • efo Laserpoint
pelkällä olemuksella saa paljon aikaan. riitti ainaki mulle*hih**pihkassa*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Mark

Posts: 7,311

#54 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

milla:
---
Avernian:Kuulemma ei saa antaa mitään, koska nainen tuntee olevansa silloin ”ostettu”. (jostain feministisaitilta tuon nappasin)

---


tää ei o mikää tuulesta temmattu juttu. mä tunnen oloni tosi epämukavaks jos joku tuhlaa rahojani muhun. eri asia joku yks bisse/sidu kun mennää yhes tuopille, mut sit jos rupee varsinkin tapailun alussa antamaan jotain suurempaa ni.. *ding* ja sit jos jonkun ison lahjan vaik antais niin sen jälkeen ois vaikee näyttää kiinnostusta kun luulis et toinen ajattelee vallottaneensa mut jollain materiaalilla/rahalla. ja en o sellanen ihminen, ja loukkaannun jos joku niin musta ajattelee.

[muokattu 12.6.2003 09:08]



Entä jos vaan haluaa hemmotella toista lahjoilla ja kaikella kivoilla ylläreillä? Ei tietenkään heti alussa eikä mitään megalomaanisen isoa, mut jos vaan on sen luonteinen et tykkää korostaa sanoja ja tekoja (=omia tunteitaan?!) jollain pienellä ylimääräsellä kivalla? Esim. jos on itsellä rahaa lähteä bileisiin ja pitää hauskaa mutta toisella ei, onko se muka lahjomista jos haluaa toisen mukaan bileisiin pitämään hauskaa ja kustantaa lipun ym. tälle? Mun mielestä ei, ja näin myös toimin.

-M

[muokattu 12.6.2003 10:25]

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

milla

Posts: 3,699

#55 • • milla

Mark:Entä jos vaan haluaa hemmotella toista lahjoilla ja kaikella kivoilla ylläreillä? Ei tietenkään heti alussa eikä mitään megalomaanisen isoa, mut jos vaan on sen luonteinen et tykkää korostaa sanoja ja tekoja (=omia tunteitaan?!) jollain pienellä ylimääräsellä kivalla? Esim. jos on itsellä rahaa lähteä bileisiin ja pitää hauskaa mutta toisella ei, onko se muka lahjomista jos haluaa toisen mukaan bileisiin pitämään hauskaa ja kustantaa lipun ym. tälle? Mun mielestä ei, ja näin myös toimin.

-M

[muokattu 12.6.2003 10:25]



pointtis sullakin. nää riippuu kaikki niin ihmisestä.. ja just tästä aiheesta oon tapellu nykyisen kans. kinkkinen juttu. ei kait se väärin oo (tietenkää) jos haluu maksaa toiselle ja on enemmän rahaa.. mut mulle tulee vaan urpo fiilis tollasesta, en voi sille mitään. tosin joku bilelippu nyt ei ehkä o niin iso juttu. näihin vaikuttaa aika monta tekijää, näiden kahen ihmisen suhde toisiinsa, ja lahjan koko, ja se millanen se on ja miten annettu.
QB

Posts: 392

#56 • • QB huora ja madonna.

Uhuu:
kannattaa olla mahdollisimman välinpitämätön ja jopa suoranaisen röyhkeä... se tehoaa ainakin meihin naisiin....
kuka liian kiltin miehen perään itkis??*justjoo*

-ehkäeiihantosissaanuhuu



kuiteskin oot tosissas, uhuu!! *vink* ja olen kyllä erimieltä kanssasi - vaan olenhan myös aivan eri ihminen. se mikä hurmaa yhden, ei välttämättä hurmaa kaikkia. jopa naiset ovat yxilöitä! *todellinen asiantuntija* *hih*

--
The world is a tragedy to those who feel, but a comedy to those who think.
-Horace Walpole-

anton fine

Posts: 1,359

#57 • • anton fine myspace.com/finethedj
täs on toinen kysymys teille:

Mitä naisia vaivaa?!

[muokattu 16.6.2003 01:46]
kuu

Posts: 1,174

#58 • • kuu tyttttö

fine:
täs on toinen kysymys teille:

Mitä naisia vaivaa?!

[muokattu 16.6.2003 01:46]



Nii mikä mua vaivaa!!Auttakaa ny.

--
köh köh

anton fine

Posts: 1,359

#59 • • anton fine myspace.com/finethedj
no toi oli ny lähinnä retorinen kysymys, kai se vika on sitten must