Hyvä tapa millä valloittaa toisen sydän?

207 posts, 11 pages, 46,595 views

Avatar
#1 • • Epätietoinen Guest
VINKKEJÄ KIITOS*täh*
Avatar
#2 • • yana Guest
kiinnostaisi tuo yhtä jos toistakin
Youzo

Posts: 1,175

#3 • • Youzo viidakkovekara
Monet naiset pitävät kukkasista...
Itse olen ollut monesti vastassa ruusu kädessä ja siinä mukana kiva loru. Sen jälkeen ravintolaan syömään ja seurustelemaan kynttilän valoissa.*sydän*

Toisen huomioon ottaminen on hyvin tärkeetä ja pienet hyvät tavat. Kuten naiselle pitää vain ovea auki*hih*
super-enkuli

Posts: 1,521

#4 • • super-enkuli
Kukaan ei ole valloittanut sydäntäni... tai siis on, mut aina siivet katkottu... ei tuu olemaan helppoa...

riippuu tapauksesta miten valloittaa toisen sydän, mutta tässä tulee klisee: olemalla oma itsensä ja luotettava + pieni hemmottelu on aina jees... ja pienet söpöt yllätykset...

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

rZi

Posts: 587

#5 • • rZi 42
älä tee mitään mikä olisi normaalien "treffi" sääntöjen mukaista.
keksi jotain uutta, yllätä positiivisesti, älä näytä heti tosi tunteitasi
vaan paljasta pikkuhiljaa, älä tarraa kiinni koska se ei oo yhtää hyvä, kunnioita mielipiteitä mutta älä vaihda omia sen takii,
kerro kuitenki omat vaik ne sotis sen miel.pit. vastaan,
älä puhu paskaa selän takana, osoita hyvät ja paskat päivät,
älä anna odottaa turhaan MITÄÄN, ja tärkein vikaks
OLE OMA ITSESI OSAAT SEN PARHAITEN KUKAAN EI TYKKÄÄ ESITTÄJISTÄ!*dissaa*

emmä tiedä asiasta mitään...*uuh**piis*
trance moon

Posts: 1,905

#6 • • trance moon ZamZa...
salamapotku_jack:

älä tee mitään mikä olisi normaalien "treffi" sääntöjen mukaista.
keksi jotain uutta, yllätä positiivisesti, älä näytä heti tosi tunteitasi
vaan paljasta pikkuhiljaa, älä tarraa kiinni koska se ei oo yhtää hyvä, kunnioita mielipiteitä mutta älä vaihda omia sen takii,
kerro kuitenki omat vaik ne sotis sen miel.pit. vastaan,
älä puhu paskaa selän takana, osoita hyvät ja paskat päivät,
älä anna odottaa turhaan MITÄÄN, ja tärkein vikaks
OLE OMA ITSESI OSAAT SEN PARHAITEN KUKAAN EI TYKKÄÄ ESITTÄJISTÄ!*dissaa*

emmä tiedä asiasta mitään...*uuh**piis*



asiaaa...*piis*
Avatar
#7 • • tuntematon Guest
Sen kun tietäisi *uuh*
UnityF

Posts: 15,721

#8 • • UnityF joo just se
angel83:

pienet söpöt yllätykset...

*enkeli*



Tosiaan ne pienet yllätykset..
Ja jos on ollu suhteessa jo pidempään niin silloinki ne pienet arkipäivän piristykset... siis ne säästää paljolta pahalta mieleltä... esim. jos tapana ei oo kokkaila niin mikä on se ihanampi yllätys kun kerranki kokkais ja esim nauttis ateriasta kynttä valossa...se piristää...

Mut miten vallottaa toisen sydämmen.. hmm.. olemalla oma ittes. En osaa sanoa muuta...



*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Avatar
#9 • • Cera Guest
no en sanokkaan mitään. *igor*

[muokattu 25.4.2003 07:13]
milla

Posts: 3,699

#10 • • milla
tää nyt kuulostaa vitun moiselta kliseeltä, mut pitää silti ykköspaikkaa noissa "kikoissa" millä toinen vallotetaan: oo oma ihana ittes!
Lost-Soul

Posts: 3,107

#11 • • Lost-Soul los pallos
No mitäs sitä sanotaankaan.. Tie miehen sydämmeen käy vatsan kautta*slurps*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

kuu

Posts: 1,174

#12 • • kuu tyttttö
*sydän* kaunis hymy valloittaa kenet tahansa *sydän*

--
köh köh

Avatar
#13 • • tuntematon Guest
Traditio:

Monet naiset pitävät kukkasista...
Itse olen ollut monesti vastassa ruusu kädessä ja siinä mukana kiva loru. Sen jälkeen ravintolaan syömään ja seurustelemaan kynttilän valoissa.*sydän*

Toisen huomioon ottaminen on hyvin tärkeetä ja pienet hyvät tavat. Kuten naiselle pitää vain ovea auki*hih*



Toi on niin oikein. Siis että pitää ottaa toinen huomioon!! Ja kynttilät kuulostaa ihanalta! Ja kaikki miehet: KUKKIA SAA ANTAA VAIKKEI OLISKAAN SYNTTÄRIT!!*joo*
Duris

Posts: 677

#14 • • Duris lil L
Avernian:



Kuulemma ei saa antaa mitään, koska nainen tuntee olevansa silloin "ostettu". (jostain feministisaitilta tuon nappasin)



Kyl mä ainaki olisin tosi otettu jos saisin kukkia ihan muuten vaan...olis sellanen pieni ele että tietää et toinen välittää, vaikka sen tietäis jo muutenki
*sydän*

--
*pupu*

Avatar
#15 • • tuntematon Guest
Avernian:

tuntematon:
Toi on niin oikein. Siis että pitää ottaa toinen huomioon!! Ja kynttilät kuulostaa ihanalta! Ja kaikki miehet: KUKKIA SAA ANTAA VAIKKEI OLISKAAN SYNTTÄRIT!!*joo*

Kuulemma ei saa antaa mitään, koska nainen tuntee olevansa silloin "ostettu". (jostain feministisaitilta tuon nappasin)



Toi oli kyllä naisen näkökanta!! Luulen ettei kauheen moni ajattele siinä tilanteessa noin tarkkaan..
Nadifa

Posts: 326

#16 • • Nadifa
Jos kemiat toimii niin todennäköisesti sitä jo automaattisesti osaa ottaa toisen huomioon oikealla tavalla ja valloittaminen tapahtuu ilman mitään yrityksiä, luonnostaan. Yrittäminen taas ei välttämättä takaa sitä oikeaa tulosta, ellei taustalla ole vilpitön teko tms. ilman liikoja odotuksia.

Aina löytyy keinoja huomioonottaa ja kertoa, että välittää. Kuitenkin pohja valloittamiselle pidemmällä tähtäimellä on se jokin/kemia/synkkaus ym. jonka jälkeen löytyy aito halu olla toiselle hyvä. Eli resepti valloittamiseen ei sovi kaikille pareille edes eri reseptein.

Lyhyemmällä tähtäimellä valloittaminen onnistuu esim. menemällä lihatiskille*justjoo*.

Ja kaikki huomioonoton osoittamiset mihin on selvästy nähty vaivaa (ei vain lähikaupan suklaa), huomioitu toisen persoonallisuus sekä käytetty hieman kekseliäisyyttä tekee varmasti vaikutuksen.

Niin ja muhun iskee ainakin avoimuus ja uskallus näyttää tunteensa. Eri ihmisiin toimii erilaiset keinot parhaiten. Pitää vaan oppia lukemaan toista tarpeeksi hyvin.

Niin ja baareissa "käytsä täällä usein" tasoinen läppä on mielestäni aika out, mut sen tietää varmaan suurin osa..

Onnea valloitukseen*vink*
hallucinogen

Posts: 8,190

#17 • • hallucinogen Edain
Mä pistin kerran exälle joululahjaksi lähetin tuomaan ison kimpun kukkia ja se oli otettu vaiks kavereita vaan ollaankin mut eikai tollasesta ois haittaa jos tekis saman jollekin deitillensä *iloinen* Tosin en mä kyllä mitään treffailusta oikeen tiedä, päin mäntyy ne aina tuntuu menevän *nauraa*

--
pikku-*possu*

Avatar
#18 • • Dorka Guest
olemalla ittensä ja ottamalla toisen osapuolen huomioon "tavallista enemmän" omien mielipiteiden edelle (joskus) *hymy*

[muokattu 27.4.2003 13:19]
nomic

Posts: 4,120

#19 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
no mutta aina toi olla oma ittensä ei toimi*nauru*
nim.kokemusta löytyy*nauru*
jos mä olisin oma itseni niin karkoittaisin kaikki*nauraa*
no ei se oli läppä....kai........en tiedä....iha sama
kunhan oot se ihmeellinen omaitsesi....
kuu

Posts: 1,174

#20 • • kuu tyttttö
en ottais ainakaan pahalla, jos mulle jotain lahjuksia annettaisi..se olisi ihanaa!mutta kyllä mä oon tähänkin asti pärjänny ilman lahjoja *ding*

--
köh köh