Hyvä tapa millä valloittaa toisen sydän?

207 posts, 11 pages, 46,924 views

anqqa

Posts: 4,034

#21 • • anqqa tirehtööri
Traditio:

Monet naiset pitävät kukkasista...



melkein voisin kuvitella, että kukkasia enemmän naiset pitää niiden saamisesta. eli vanha nuiva totuus, tärkeintä ei oo lahja vaan sen tarkoitus/tarkoituksettomuus. eikä pidä tietenkään soveltaa tuota niin ovelasti, että seuraavalle deitille ostaa iskarisarjan joka sattuu sopimaan myös omaan madallettuun corollaan.

yksinkertaisuudessaa siihen ei 'pitäisi' tarvita muuta kun tosiaan olla oma erilainen itsensä, valheellinen minä kun paljastuu ennemmin tai myöhemmin ja sillon ei oo enää kellään kivaa, ellei se sitten alunperinki ollu tarkotus.. liika yrittäminen kun voi olla liian teennäistä, vaikka toisaalta joutuneekin hieman elehtimään jotta saisi sen toisen tajuamaan kuinka loistava tuleva ex-poikaystävä ootkaan.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#22 • • emppu Guest
Nii ku viel löytäs jonkun??? mihi sit iskee noit "charmeja"*dissaa*
kuu

Posts: 1,174

#23 • • kuu tyttttö
wxw:

*dissaa*


no ei varmaan ainakaan tolla tyylillä
*nauraa*

--
köh köh

Avatar
#24 • • emppu Guest
JUMALAUTA*dissaa* SÄ oot joka paikas kommentoimas mun juttui...prkl*nauru*

NII ja sulle myös*dissaa*<
tavaramerkki, thats all
Youzo

Posts: 1,175

#25 • • Youzo viidakkovekara
anqqa:

Traditio:Monet naiset pitävät kukkasista...
melkein voisin kuvitella, että kukkasia enemmän naiset pitää niiden saamisesta. eli vanha nuiva totuus, tärkeintä ei oo lahja vaan sen tarkoitus/tarkoituksettomuus.



No en ole valheellinen minä kun ostan kukkasia.
Ainoot ihmiset kelle ostan kukkasia silloin tällöin on minun äitini ja rakkaani+hyvät ystävät.
Kyllä ystävillekkin joskus tosi harvoin voi antaa kukkasia.
Mut hyvä korjaus.*ankka*
Kyllä niillä kukkasilla on syvällinen tarkoitus
*vink*

[muokattu 28.4.2003 14:22]
Avatar
#26 • • yana Guest
wxw:

JUMALAUTA*dissaa* SÄ oot joka paikas kommentoimas mun juttui...prkl*nauru*

NII ja sulle myös*dissaa*<


tavaramerkki, thats all



voi kuinkä hellän rakastettava asenne :)

puspus


punainen ruusu on klassikko
Avatar
#27 • • emppu Guest
yana4000:

wxw:JUMALAUTA*dissaa* SÄ oot joka paikas kommentoimas mun juttui...prkl*nauru*

NII ja sulle myös*dissaa*<


tavaramerkki, thats all

voi kuinkä hellän rakastettava asenne :)

puspus

I-ME PAR-SAA
*nauraa*
Tää meni taas ihan överiks

Uhuu

Posts: 844

#28 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
kannattaa olla mahdollisimman välinpitämätön ja jopa suoranaisen röyhkeä... se tehoaa ainakin meihin naisiin....
kuka liian kiltin miehen perään itkis??*justjoo*

-ehkäeiihantosissaanuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

kuu

Posts: 1,174

#29 • • kuu tyttttö
yana4000:

wxw:JUMALAUTA*dissaa* SÄ oot joka paikas kommentoimas mun juttui...prkl*nauru*

NII ja sulle myös*dissaa*<


tavaramerkki, thats all

voi kuinkä hellän rakastettava asenne :)


joo säkin huomasit *nauraa*

--
köh köh

Avatar
#30 • • emppu Guest
kuka kiusaa ketä mil mis ja miten*täh**täh**täh*
HHAHAA*nauraa*
kuu

Posts: 1,174

#31 • • kuu tyttttö
kaikki kiusaa kaikkia *pahis*

--
köh köh

Avatar
#32 • • Ämmä Guest
Kyllä se vaan tosimies tehoo, ei mahda mitään. Olen vakituisessa parisuhteessa ollut jo yli kolme vuotta ja tuntuu, etten pystyisi edes kuvittelemaan eläväni ilman häntä. Normiarki puree! Minut iskettiin suomalaisella äijäjuroudella ja -varmuudella. Vaikka olenkin femakko, tykkään että mies sanoo missä kaappi seisoo. Ei alistuen, vaan niin että on turvallinen ja hyvä olla. Se, että tunnet olevasi maailman ihanin nainen pienistä jäkätyksistä huolimatta.

Napakkaa Wappua kaikille! Pitäkää toisistanne huolta!
Germitbiili

Posts: 1,070

#33 • • Germitbiili Ihmepoika
Olet oma itsesi kaikkialla........et esitä ketään muuta, tai siis jotai sellaista mitä et ole...........ja sun täytyy osata ottaa huomioon muidenkin tunteet ei saa vaan ajatella omaa napaa!!!!*vink**joo**hymy**sydän*

--
NO SHIT SHERLOCK

Unik

Posts: 4,117

#34 • • Unik
Sisään vaan vaikkei seisokkaan. *uuh*
Unik

Posts: 4,117

#35 • • Unik
Sanot katselemallesi henkilölle---saanko näyttää sulle taikatempun?
Osaan piilottaa 20cm lihaa. Näkyy, ei näy, näkyy, ei näy...
Germitbiili

Posts: 1,070

#36 • • Germitbiili Ihmepoika
Avernian:

spanig:Olet oma itsesi kaikkialla........et esitä ketään muuta, tai siis jotai sellaista mitä et ole...........

Minä olen monia "eri" henkilöitä eri hetkillä ja mielentilan mukaan. Kuka minun pitäisi olla?

Vai tarkoitatko vain ettei ihminen joka ei tiedä tasan tarkkaan kuka on ansaitse toista ihmistä?




Juuri niin täytyy tarkkaan tuntea itsensä, ja tietää kuka on......muuten esität toista mitä olet ja silloin suhteelle tulee käymään huonosti, kun henkilö joka on ihastunyt/rakastunut sinuun huomaa että et olekkaan sellainen henkilö johon hän ihastui/rakastui!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

Riku

Posts: 3,187

#37 • • Riku The Little Prince
spanig:

Juuri niin täytyy tarkkaan tuntea itsensä, ja tietää kuka on......muuten esität toista mitä olet ja silloin suhteelle tulee käymään huonosti, kun henkilö joka on ihastunyt/rakastunut sinuun huomaa että et olekkaan sellainen henkilö johon hän ihastui/rakastui!!!!


Ääh, paskat. Ensinnäkään, kuten Avernian sanoi, mitään varsinaista omaa itseä ei ole olemassakaan. Taas yksi turha myytti että moisen muka voisi tarkkaan määrittää. Toiseksi, ihastumiset ja rakastumiset perustuvat _aina_ johonkin epätodelliseen, eivätkä koskaan siihen millainen ihminen toinen "oikeasti" on. Eri asia tietysti on jos toinen aivan täysin kusettaa ja esittää tietoisesti olevansa jotain, mutta tätä tässä ei kyllä mielestäni tarkoitettu.

Ihmiset muuttuvat päivittäin, niin kesken suhteen, sitä ennen kuin sen jälkeenkin. Eikä tämä välttämättä tarkoita että suhteelle käy huonosti. Rakastaminen on pitkälti tahtokysymys ja toista täytyy jokatapauksessa päättää rakastaa tämän vioista huolimatta jotta rakkaus voi kestää, vaikka näitä vikoja tulisi lisääkin suhteen aikana tai niitä selviäisi vasta myöhemmin kuten yleensä jokatapauksessa käy.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Howdy

Posts: 7,955

#38 • • Howdy Oldie
Sairaan paksu lompakko ...... *piis**nauru**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#39 • • Howdy Oldie
wxw:

Nii ku viel löytäs jonkun??? mihi sit iskee noit "charmeja"*dissaa*




Bileistä saattaa bongata jokusen tipusen ....

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#40 • • Howdy Oldie
purtsi:

Sisään vaan vaikkei seisokkaan. *uuh*




*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**piis*

--
Käpy vailla vertaa