Hyvä tapa millä valloittaa toisen sydän?

207 posts, 11 pages, 46,925 views

Claquesous

Posts: 3,206

#182 • • Claquesous viidettä kolonnaa


serotonot:

Eihän sitä voi oikein muuten tehdä kuin olemalla oma itsensä. Ite en näe ainakaan hirveesti pysyvyyttä tollasella, jos sitä yrittää olla parempi ku on tai muuten toisenlainen koska sit se toinen rakastuu roolihahmoon eikä oikeesti suhun.

Kyl se sit natsaa jos se natsaa :)



Sana!

--
32. of December

Skrapa

Posts: 157

#183 • • Skrapa
Mä oon ainaki huomannu et ihan itsensä kun on nii hyvin menee..rento, sählää, läppää.. ja ei etsimällä ketään löydä, en ainakaan mä. Tulee jos tulee tullakseen..

--
No more pain, I'm floating away..

Avatar
#184 • • MiSSy* Guest

Howdy:
Kohtelemalla toista hyvin ja hellästi . . olemalla sanansa mittainen eikä loukkaamalla toista tahallaan tai tahtomattaan .. olemalla vilpitön *hymy* ja sanoa suoraan asiat (esim että tykkää jne).. hmm .. kaippa siinä jotain ..

[muokattu 11.1.2004 19:32]




Totta ja yksinkertaista *piis*

vielä kun sen oppisi tekemään näin käytännössä sille ihmiselle joka tosiaan sen ansaitsee *sydän*
Niin se homma toimii *joo*
larna

Posts: 105

#185 • • larna
Nyt ei kyllä kukaan ymmärrä... tie miehen sydämeen vie VATSAN KAUTTA!!! kai se on jo opittu???*hali*
*hihu**jiihaa*
Fyrisch

Posts: 4,525

#186 • • Fyrisch

bulevardin ruusu:
pillulla *igor*



*aplodit*
Jocular

Posts: 1,359

#187 • • Jocular Janni

larna:
Nyt ei kyllä kukaan ymmärrä... tie miehen sydämeen vie VATSAN KAUTTA!!! kai se on jo opittu???*hali*
*hihu**jiihaa*



Tie miehen sydämeen käy alaonottolaskimon kautta. *sydän*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

-ZeKe-

Posts: 24

#188 • • -ZeKe-
Suorin tie miehen sydämeen on kirveellä rinnan läpi..heh!
Jazmine

Posts: 1,009

#189 • • Jazmine Pösilö

Fyraett:
---
bulevardin ruusu:
pillulla *igor*

---


*aplodit*



*nauru* No ei toi ihan mehtään mennyt *muhaha*

--
Polcca on parasta *sydän*

Juhgu

Posts: 7,921

#190 • • Juhgu Virnistelijä

Ciraf©:
Olemalla ihan kuuminta hottii! *lmao*


Hyvä tapa valloittaa toisen sydän on unohtaa väsyneet, vammaiset hokemat ja puhua omana itsenään.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

MaSari

Posts: 1,986

#191 • • MaSari space jammer

Jazmine:
---
Fyraett:
---
bulevardin ruusu:
pillulla *igor*

---


*aplodit*

---


*nauru* No ei toi ihan mehtään mennyt *muhaha*



I see your point jazmine *muhaha*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jazmine

Posts: 1,009

#192 • • Jazmine Pösilö

MaSari:
---
Jazmine:
---
Fyraett:
---
bulevardin ruusu:
pillulla *igor*

---


*aplodit*

---


*nauru* No ei toi ihan mehtään mennyt *muhaha*

---


I see your point jazmine *muhaha*



No huh huh... taas jutut *nauru*
Jumal.. tää vois olla kyl Päivän :) *lmao*

--
Polcca on parasta *sydän*

Juhgu

Posts: 7,921

#193 • • Juhgu Virnistelijä

Ciraf©:
---
Mutta jos omaa itseä onkin se väsyneiden, vammaisten hokemien luetteleminen...? *hymy*


Siinä tapauksessa all is lost *igor*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sapeli

Posts: 11,768

#194 • • sapeli jokukukamikä?

Ciraf©:
---
Juhgu:
---
Hyvä tapa valloittaa toisen sydän on unohtaa väsyneet, vammaiset hokemat ja puhua omana itsenään.
---
Mutta jos omaa itseä onkin se väsyneiden, vammaisten hokemien luetteleminen...? *hymy*



Jos toisen sydämen saa valloitettua olemalla joku muu kuin oma itsensä, ei sillä suhtella kyllä paljoa tulevaisuutta ole... Kyllä se niin on että ihmisen pitää vain löytää toinen ihminen joka näkee täydellisyyden hänen epätäydellisyydessään. *joo* Ja sellaisen tunnistaa ainoastaan puhumalla niitä omia päättömiä löpinöitään. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Femi

Posts: 651

#195 • • Femi
olemalla aidosti sitä mitä on ja rakastamalla. *joo*
zany

Posts: 54

#196 • • zany
Lahjoja on monia, jolla saa toisen polvilleen. Ja ne ei ees maksa paljoo. Itse en välitä niin paljoa kestävistä lahjoista, kuten koruista, vaan pienistä asioista, jotka tekee kokonaisuuden. Hymy, huumori, kukat, ruoka, kädestä pitäminen, oven avaus, silmiin katsominen, flirttailu, koti-illat, yllätykset yms. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka. Pääasia on, kun tekee näitä, myös tarkoittaa sitä. Olemalla oma itsensä, rehellinen, tunteellinen, lämmin, toisen huomioon ottaminen, lupauksista pitäminen jne. voi saavuttaa jotain todella suurta, jonka jälkeen rahalla ei ole enää väliä.

Itse tykkään välillä tehdä näitä yllätyksiä. Olen lähettänyt nimettömän kiitos-kortin ystävälleni, varmaan miettii pitkään kuka sen on lähettänyt. *ding* Olen hieronut puolen tunnin ajan toista musiikin soidessa, enkä ole miettinyt vastapalvelusta. Olen odottanut himassa lämpimän patongin, itse tehdyn hedelmäjuoman ja kynttilöiden kanssa poikaystäväni tuloa. Kaikenlaista voi tehdä rakkaalleen, kunhan muistaa yhden asia, että teki tämän vain hänelle.*sydän*
Kaaottisen mukava

Posts: 94

#197 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Eiköhän se ala ihan perusjutuista, kuten kohteliaisuudesta, käytöstavoista ja omasta luonteesta. Tekemällä paljon pieniä asioita, kuten oven avaaminen etc millä pystyy ilahduttamaan toista. Se ei maksa mitään, eikä ole keneltäkään pois!

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

Mellu-

Posts: 4,006

#198 • • Mellu-

Kaaottisen mukava:
Eiköhän se ala ihan perusjutuista, kuten kohteliaisuudesta, käytöstavoista ja omasta luonteesta. Tekemällä paljon pieniä asioita, kuten oven avaaminen etc millä pystyy ilahduttamaan toista. Se ei maksa mitään, eikä ole keneltäkään pois!



juurikin näin *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

bad loop

Posts: 108

#199 • • bad loop .idm setä
mä vaan heiluttelen armotonta rahanippua neidon edessä. tärppää joka kerta.

tai sitten ei.

kyllä se epäitsekkyys ja kohteliaisuus voiton vie ... if it was meant to beeh. .. tosin sitten voi olla tosi pimp ja röyhkee rawkstara .. kyllä tytöt siitäki tykkää .. tosin en tajuu miks*ding*
Avatar
#200 • • Cera Guest

Ciraf©:
Olemalla ihan kuuminta hottii! *lmao*



Juhgu:
Hyvä tapa valloittaa toisen sydän on unohtaa väsyneet, vammaiset hokemat ja puhua omana itsenään.



kaikkien mielestä ihan kaikki hokemat ei toisaalta välttämättä ole väsyneitä tahi vammaisia..
Itseasiassahan ne saattaa jopa olla ihan tosi iskeviä.. ;)
meistähän on kuitenkin ihan tosi moneksi.. :P

höhöhö.

*hellokitty*