Koneisto 2003

135 posts, 7 pages, 23,539 views

ezzy

Posts: 8,060

#101 • • ezzy Droid-pappa

Päiväkoti HQ:
Turanilla aika hyvä pointti. Asettuuko klubitus.org virallisesti boikotoimaan Koneistoa? Jos näin, niin minkä takia? Outoa puuhaa.



mistä lähtien flaikku on edustanut klubitusta ”virallisesti”?
eipäs nyt ylireagoida.
Avatar
#102 • • wxw Guest
Rupee näyttää silt et jää prkl väliin....ois halun lauantain mennä jortsaille ja sielt illuihin mu ny joutuu skippaa koneiston. Ei ole rahaa.... ainakaan viel...*dissaa*
UnityF

Posts: 15,721

#103 • • UnityF joo just se
Mä skippaan tän tapahtuman....*ding*
Avatar
#104 • • yana Guest

turan:
onko tää joku virallinen klubitus-boikotti vai sun jotain omaa henkilökohtaista spedeilyä? :)
kun kerran oon koneistoon menossa niin pitääkö mun lopettaa klubituksen käyttö?



mun mielesta taas tassa huvittaa se etta moni jattaa koneiston valiin rahapulan ei niinkaan periaatteen vuoksi jolloin on aika tekopyhaa kutsua sita boikotiksi ;)

vaan kukas ei välillä päästä sammakoita suustaan ajattelematta sen enempää.

[muokattu 23.7.2003 10:57]
Avatar
#105 • • greenie Guest

Disco Stu:
---
turan:
onko tää joku virallinen klubitus-boikotti vai sun jotain omaa henkilökohtaista spedeilyä? :)
kun kerran oon koneistoon menossa niin pitääkö mun lopettaa klubituksen käyttö?

---


mun mielesta taas tassa huvittaa se etta moni jattaa koneiston valiin rahapulan ei niinkaan periaatteen vuoksi jolloin on aika tekopyhaa kutsua sita boikotiksi ;)

vaan kukas ei välillä päästä sammakoita suustaan ajattelematta sen enempää.



Koneistoa boikotoidaan vakavista syistä, mutta sitä ei pidä ottaa vakavasti. Hymyilytti :)

Kesää!,

P.S. discostu.gif vs. stu.jpg
Howdy

Posts: 7,955

#106 • • Howdy Oldie
No joo kyllä muuten menis .. mutta ihan liian kallis .. ei perkele voi kyl maksaa tommosii lippuhintoi ...

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#107 • • CryOniC Guest
eipä tarttee päätä paljon vaivata tänne menon kanssa *eiei*
..viime vuoden koneisto kyllä takas sen ettei tuu mentyä..ja vielä kun laskee bonuksena noi lippujen kiskuri hinnat ni huh... *eiei**eiei**eiei*
..onneks samaan aikaan on järjestetty kuitenkin muuta kivaa *vink*
Tapi

Posts: 1,437

#108 • • Tapi Dreamstate

Päiväkoti HQ:
Turanilla aika hyvä pointti. Asettuuko klubitus.org virallisesti boikotoimaan Koneistoa? Jos näin, niin minkä takia? Outoa puuhaa.


Otahan huomioon, että postailemalla tuolla nikillä edustat samalla koko päiväkotia ja sen henkilökuntaa.

Miksi muuten turkulainen baari edes kommentoi asiaa tai ylipäänsä esittää tiedusteluita asian tiimoilta? Onko Päiväkodilla muka jotain tekemistä koneiston kanssa?
Avatar
#109 • • greenie Guest

Tapi T:
---
Päiväkoti HQ:
Turanilla aika hyvä pointti. Asettuuko klubitus.org virallisesti boikotoimaan Koneistoa? Jos näin, niin minkä takia? Outoa puuhaa.

---

Otahan huomioon, että postailemalla tuolla nikillä edustat samalla koko päiväkotia ja sen henkilökuntaa.

Miksi muuten turkulainen baari edes kommentoi asiaa tai ylipäänsä esittää tiedusteluita asian tiimoilta? Onko Päiväkodilla muka jotain tekemistä koneiston kanssa?



www.koneisto.com:sta (en yhtään ihmettele, jos on ko. saitilta jäänyt huomaamatta);

Sleazenation Arena

Bar Päiväkoti presents
The Fabulous Turku All Stars:

12.00 JR Soul
13.00 Cool Cappuccino
14.00 Felix
15.00 Gismo
16.00 Burdock
17.00 Mono Junk
18.00 Ionik
19.00-20.00 Gregory Newell (UK)



Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!,
anqqa

Posts: 4,034

#110 • • anqqa tirehtööri

turan:
---
flaikku:
Klubitus Boycots Koneisto - LA 26.7.2003 @ Suokki
---

onko tää joku virallinen klubitus-boikotti vai sun jotain omaa henkilökohtaista spedeilyä? :)
kun kerran oon koneistoon menossa niin pitääkö mun lopettaa klubituksen käyttö?



ei ole missään määrin offiziale boyscout klubituksen puolelta, klubitus pyrkii jatkamaan sveitsi-linjaa.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#111 • • yana Guest

Tapi T:
Onko Päiväkodilla muka jotain tekemistä koneiston kanssa?



oijoi! skenepelissa tuli nyt miinuspisteita kun ei ole kytkökset/nickien takana olijat selvillä!

[muokattu 23.7.2003 16:53]
Lothar

Posts: 97

#112 • • Lothar

Howdy:
No joo kyllä muuten menis .. mutta ihan liian kallis .. ei perkele voi kyl maksaa tommosii lippuhintoi ...



37 EI todellakaan ole paljon!!! Valittajista varmastikin puolet oli Coxia katsomassa ja ne liput maksoi 20, joten kaksinkertaisella lipun hinnalla saa n. 15-kertaisen määrän artisteja.. Ei voi todellakaan ymmärtää logiikkaa..*eiei*

Itse en ole menossa kyseiseen tapahtumaan, mutta lippujen hinnoilla ei asian kanssa mitään tekemistä. Viime vuoden järjestelyt etc. kusivat vaan niin pahasti etten lähde pahoittamaan mieltäni paikan päälle. Varmasti monelle hauskat kemut, mutta taidan jäädä muistelemaan niitä vanhoja hyviä aikoja, kun miehet olivat vielä miehiä ja Koneisto Turussa...

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

pr0ton

Posts: 588

#113 • • pr0ton mörökölli

Lothar:
---
Howdy:
No joo kyllä muuten menis .. mutta ihan liian kallis .. ei perkele voi kyl maksaa tommosii lippuhintoi ...

---


37 EI todellakaan ole paljon!!! Valittajista varmastikin puolet oli Coxia katsomassa ja ne liput maksoi 20, joten kaksinkertaisella lipun hinnalla saa n. 15-kertaisen määrän artisteja.. Ei voi todellakaan ymmärtää logiikkaa..*eiei*



Ei paljoo lohduta artistien määrä, jos kaikki mulle mielenkiintoset menee päällekkäin *uuh*

--
onks kaikki oke? oooookke.

Avatar
#114 • • yana Guest

pr0ton:
Ei paljoo lohduta artistien määrä, jos kaikki mulle mielenkiintoset menee päällekkäin *uuh*


mun mielestä itseasiassa toi on aika loistava homma. mielenkiintoisia on kuitenkin aika runsaasti, joten voi vaan rennosti henggailla about missa vaan ja joku mielenkiintoinen tapaus on soittamassa. ei tartte tehda mitaan minuuttiaikataulua ”nyt pitaa menna pääsaliin, olla siella 30min sit siirtyä toiseen paikkaan olla siella 1,5h...”

kyllä niitä kaikkia ehtii myöhemminkin kuuntelemaan niin miksei vaan nauti olosta ja hyvästä musiikista ilman tollasta stressiä
muksu

Posts: 563

#115 • • muksu LAPANEN
Viimevuotisten kokemusten jälkeen ei kyllä harmita jättää väliin.. niin paljon ihmisiä+tapahtumaa NIIN PIENESSÄ TILASSA!!! haloo..

Kupittaalla sentään oli fiilistä ja TILAA!!

Jos ei lipuista tarvitsis maksaa, niin toki mielenkiinnosta tulisin tarkistamaan tämän vuotiset, mutta ei.. Suuntaan toisaalle!!!*heiii*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

Avatar
#116 • • polve Guest
hmm.. nyt tuli vasta ajatuksen kanssa luettua aiemmat viestit. Jos meininki todella on tuo mitä osa (etenkin mixufin & Jone) puhelee niin voihan... *hmph*
itselläni ollut ennakkoluuloton asenne festaria kohtaan (ennen lukemaani).
Toivon hartaasti etten maksamut 65 lippua turhaan. Ennenkaikkea toivon Koneisto
järkkäreiden ottaneen oppia virheistään..

Noh, huomenna se kaikki tulee olemaan edessä ja eiköhän mielipiteeni ole selvä ensimmäisen viiden koneisto tunnin kuluessa *hymy*

Pelkään pahinta, toivon parasta.

[muokattu 24.7.2003 02:02]

[muokattu 24.7.2003 02:03]
Avatar
#117 • • Muad'Dib Guest
boikotoin koneistoa kun ne piti turusta pois siirtää *dissaa*
metsis

Posts: 272

#118 • • metsis

P!LoT:
boikotoin koneistoa kun ne piti turusta pois siirtää *dissaa*



boikotoi mieluummin sitä kotikaupunkias *justjoo*

--
it's not human
to feel like this
dreamless

Avatar
#119 • • yana Guest

muksu:

Kupittaalla sentään oli fiilistä ja TILAA!!



mut entas jos satais ihan vitusti? olisko sitten tilaa? ja kyllahan kupittaallakin synty ihan alyttomia ihmissumppuja joihinkin mestoihin..

eika siella kaapelilla nyt niin ahdasta ees ollut viimekaan kerralla.
taa on tata suomimeininkii et neliokilometrilla pitais olla 0.2 ihmista tai muuten ahistaa

kaikis mestois on omat hyvat puolet

[muokattu 24.7.2003 09:16]
cheat

Posts: 796

#120 • • cheat
festarimeiniki ei sytytä ja oon vielä töissä koko viikonlopun...jos ne ois ollu turussa niin sit ois pystyny ehkä venymään....*hmph*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.