Päiväkoti HQ:
Turanilla aika hyvä pointti. Asettuuko klubitus.org virallisesti boikotoimaan Koneistoa? Jos näin, niin minkä takia? Outoa puuhaa.
mistä lähtien flaikku on edustanut klubitusta virallisesti?
eipäs nyt ylireagoida.
135 posts, 7 pages, 24,652 views
Päiväkoti HQ:
Turanilla aika hyvä pointti. Asettuuko klubitus.org virallisesti boikotoimaan Koneistoa? Jos näin, niin minkä takia? Outoa puuhaa.
turan:
onko tää joku virallinen klubitus-boikotti vai sun jotain omaa henkilökohtaista spedeilyä? :)
kun kerran oon koneistoon menossa niin pitääkö mun lopettaa klubituksen käyttö?
Disco Stu:
---
turan:
onko tää joku virallinen klubitus-boikotti vai sun jotain omaa henkilökohtaista spedeilyä? :)
---
mun mielesta taas tassa huvittaa se etta moni jattaa koneiston valiin rahapulan ei niinkaan periaatteen vuoksi jolloin on aika tekopyhaa kutsua sita boikotiksi ;)
vaan kukas ei välillä päästä sammakoita suustaan ajattelematta sen enempää.
Päiväkoti HQ:
Tapi T:
---
Päiväkoti HQ:
---
Otahan huomioon, että postailemalla tuolla nikillä edustat samalla koko päiväkotia ja sen henkilökuntaa.
Miksi muuten turkulainen baari edes kommentoi asiaa tai ylipäänsä esittää tiedusteluita asian tiimoilta? Onko Päiväkodilla muka jotain tekemistä koneiston kanssa?
Sleazenation Arena
Bar Päiväkoti presents
The Fabulous Turku All Stars:
12.00 JR Soul
13.00 Cool Cappuccino
14.00 Felix
15.00 Gismo
16.00 Burdock
17.00 Mono Junk
18.00 Ionik
19.00-20.00 Gregory Newell (UK)
turan:
---
flaikku:
Klubitus Boycots Koneisto - LA 26.7.2003 @ Suokki
---
Tapi T:
Onko Päiväkodilla muka jotain tekemistä koneiston kanssa?
Howdy:
No joo kyllä muuten menis .. mutta ihan liian kallis .. ei perkele voi kyl maksaa tommosii lippuhintoi ...
Lothar:
---
Howdy:
No joo kyllä muuten menis .. mutta ihan liian kallis .. ei perkele voi kyl maksaa tommosii lippuhintoi ...
---
37 EI todellakaan ole paljon!!! Valittajista varmastikin puolet oli Coxia katsomassa ja ne liput maksoi 20, joten kaksinkertaisella lipun hinnalla saa n. 15-kertaisen määrän artisteja.. Ei voi todellakaan ymmärtää logiikkaa..
pr0ton:
Ei paljoo lohduta artistien määrä, jos kaikki mulle mielenkiintoset menee päällekkäin
muksu:
Kupittaalla sentään oli fiilistä ja TILAA!!