Koneisto 2003

135 posts, 7 pages, 23,521 views

jUSSi

Posts: 1,377

#1 • • jUSSi äkäinen vanhus
pHinnwebin postituslistalta napattua:

I can reveal here some names of this year´s Koneisto. Here we go:

Miss Kittin
T.Raumschmiere
Erlend Oye
Uusi Fantasia
Ed Rush
Ralph Myerz & Jack Herren Band
Gilles Peterson
London Elektricity
Kuusumun Profeetta
Imatran Voima
Youngsters
Didier Sound Spectrum
Datarock
Kaptein Kaliber
Seb Fontaine
+ 100 more.

Koneisto, 25.-27.7.2003. Helsinki. Welcome!

Best,

Jaakko
Koneisto

Avatar
#2 • • ALIEN Guest
ihan jees tosin koneisto kuuluu turkuun!!! prkl... *mur*
metsis

Posts: 272

#3 • • metsis
noni :)

miss kittin, ed rush, gilles peterson, ivo ... maistuu! :) *joo*

--
it's not human
to feel like this
dreamless

Tonyw

Posts: 197

#4 • • Tonyw Manufackture
Odotetaan innolla kyllä tuota tapahtumaa, mutta yleistä on että yksi stara feidaa mutta jos noin vahvalta näyttää lineuppi alustavasti niin tulossa luultavammin tulossa hieno tapahtuma *ökkö*
jUSSi

Posts: 1,377

#5 • • jUSSi äkäinen vanhus
Kerran olen ollut Koneistossa (siinä ekassa) ja kivaa ole kupittaalla. Seuraavilla kerroilla eivät artistit osuneet omien mieltymysten mukaisiksi ja jätin menemättä. Kaapeli ei nappaa paikkana ollenkaan ja yleinen festareiden lumo katosi noin 5 vuotta sitten.

Nyt on taas kesäloma samaan aikaan, joten en varmaan ole edes maisemissa. Tuo Shitkatapultin pomo (T.Raumschiere) ois varmaan ihan kiva ja sitten Kuusumun profeetta vois olla kova ja G.Peterson ehkä maistuis, mutta muuten aika köyhältä näyttää.
keisha

Posts: 1,394

#6 • • keisha bullet with butterfly wings
Kuusumun Profeetta.
Tämän elävänä näkisin kovin mielelläni, post festum -aamujeni rytmittäjän.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

rZi

Posts: 587

#7 • • rZi 42
Emmä ainakaan valita kun koneisto2003 pidetään stadis, aina mukavampi ku pääsee omaan kotiin nopsaa, ei tarvii lähtee ulkopaikkakunnalle hakee kiksii ku sitä saa täältäki samalla mitalla.
No kaikilla on omat mielipiteet asioista, jotkut lämpee jotkut ei.*pahis**klubitus*
ATD

Posts: 271

#8 • • ATD
mul oli viime vuonna ihan kivaa koneistossa.. tosin en pysty vertaa mihinkään ku olin ekaa kertaa.. mut mulle kyl kelpas ja kelpaa varmaan nytkin.. intti voi vaan vähän olla esteenä..

--
"se on vaan hengausta ja chillausta.. mennään ajan mukana"

jUSSi

Posts: 1,377

#9 • • jUSSi äkäinen vanhus
kei:

Kuusumun Profeetta.
Tämän elävänä näkisin kovin mielelläni, post festum -aamujeni rytmittäjän.



Kuuleman mukaan soittavat heviä keikoillaan *ding*
keisha

Posts: 1,394

#10 • • keisha bullet with butterfly wings
jUSSi:

kei:Kuusumun Profeetta.
Tämän elävänä näkisin kovin mielelläni, post festum -aamujeni rytmittäjän.

Kuuleman mukaan soittavat heviä keikoillaan *ding*


Hui. Voi tulla aika säikkypotkukohtaus sitten, kun odotan kuulevani rentouttavia rytmejä kärpäsen lennosta.*voiei*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

seollaQ77

Posts: 299

#11 • • seollaQ77 sauvasekoitin
viime vuonna tuli oltuu kahen päivän aikana 7 tuntii koitetaan tänä vuonna enempää toivottavasti*super*
neea

Posts: 24

#12 • • neea tuomion tuuba
jUSSi:



Kuuleman mukaan soittavat heviä keikoillaan *ding*




No eikä se mitään heviä ole. Progerokkia. :)
Avatar
#13 • • tanja Guest
Meitsi missaa koneiston, eikä haittaa yhtään. Olen nimittäin silloin kauniilla Välimeren bilesaarella. Makaan auringossa, juon sangriaa ja hablo espanol. Wohohooooohooooohohoho.
Jone

Posts: 8,258

#14 • • Jone Archibald Haddock
Anna:

Meitsi missaa koneiston, eikä haittaa yhtään. Olen nimittäin silloin kauniilla Välimeren bilesaarella. Makaan auringossa, juon sangriaa ja hablo espanol. Wohohooooohooooohohoho.



...ja Sangrian juomista & auringossa makaamista vieläkin isomman riemun saat siitä että tulet tänne moista hehkuttamaan _Koneisto-topiciin_? *nauraa*

I have news for you: Kiviäkin kiinnostaa sun auringossa lojumiset ja Sangrian juomiset.

-

Itse Koneistosta olen aika pitkälti samoilla linjoilla Kuilun kanssa. Ekassa kävin ja jo sen jälkeen alkoi Koneistoa järjestävän organisaation meno v*tuttamaan niin paljon ettei paljoakaan kiinnostanut tulla paikalle seuraavaan kahteen (joiden aikana Koneistoa järjestävän porukan vastainen kantani vain vahvistui). Mut joo, Pertti-perusreivaaja nyt ei tunnetusti välitä vaikka kulissien takana potkittaisiin pikkulapsia päähän kuhan tapahtumassa esiintyy tarpeeksi kovan luokan nimiä.

[muokattu 26.4.2003 15:08]
Juha Vilkamo

Posts: 19

#15 • • Juha Vilkamo
Yleinen mielipide on näemmä aika paljon koneistoa vastaan. Kaksi suurta ryhmittymää kuitenkin on vähän hahmoteltavissa:

- ne jotka pitää koneiston järkkäreitä (ehkä syystä, ehkä ei) kusipäinä, pätemättöminä, moraalittomina tms.

- ne jotka kuvittelivat että koneisto olisi jonkin sortin reivreiv-tapahtuma, mutta ovat pettyneet

Itse taas kuulun semmoseen kategoriaan joka rehellisesti pitää koneistoa poikkeuksetta suomen vuoden top 2 tapahtumana. Enkä todellakaan ole yksin. Kun tarjonta on ollut aivan uskomatonta ja fiilis korkealla, kaikki taustatekijät ryhtyvät näyttämään varsin epäolennaisilta. Eli aivan ehdoton tapahtuma tiedossa.

Koneisto on musiikkijuhla, ei festari eikä bile, I say.

ps. listassa oleva Ralph Myerz & Jack Herren Band oli viime vuonna niin kova ettei vertoja vedellä.

--
ent. "Jay Logic" -> nimi muuttuu mutta shaisse säilyy

Simon Templar

Posts: 780

#16 • • Simon Templar
*nauraa*Onko kukaan kuullut että onkohan mahdollisesti bandi nimeltä winkee tulossa soittamahan ´kyseiseen tapahtumaan????
2000

Posts: 420

#17 • • 2000 Opetuslapsi
kuilu:

alien:ihan jees tosin koneisto kuuluu turkuun!!! prkl... *mur*
Täysin samaa mieltä! Pitäsköhän alottaa adressi Koneiston palauttamisesta Kupittaalle? Kuten viimekin vuonna, niin myös tänä vuonna: TÄMÄ TAPAHTUMA ON PAKKO MISSATA!*joo*

Koneisto: syyhkyintä menoa teknoskenessä jo vuodesta 2001 (IMO)

No sleep till Köneistö… moves the f**ck away from Hellsinki!

- paskahymiömikähymiöpaska -



Samoilla linjoilla!
Turun viimeiset koneistot eivät paljoa sytyttänyt nekään ( jotkut varmaan muistaa kohtuullisen dissauksen aamuyöstä =o) mutta eivät viime vuotiset helskinkyssä ainakaan tasoa parantaneet.
Kyllä turku paikkana ainakin jyräsi helsingin mennen tullen!

--
2 nasty 4 U

Mark

Posts: 7,311

#18 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
mä en oo kuullu mitään muuta ku valitusta koneistosta niin kauan ku se on ollu olemassa, miten vitussa se valitaan kumminki joka vuos vuoden platipum skenejoujou tapahtumaks? *täh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ilarip

Posts: 731

#19 • • ilarip
Mark:

mä en oo kuullu mitään muuta ku valitusta koneistosta niin kauan ku se on ollu olemassa, miten vitussa se valitaan kumminki joka vuos vuoden platipum skenejoujou tapahtumaks? *täh*

-M


Ne ketkä siellä käy äänestämässä ei tiedä muita niistä kuin koneiston? Sattuu käymään niin että plattarissakin palloilee sellaisia henkilöitä ketkä eivät tunne "skeneä" IMO. En tiedä faktoja noin veikkaan.
ilarip

Posts: 731

#20 • • ilarip
Muistan viimevuonna kun päätimme mennä päräyttelemään ihmisiä täysissä kiksukuteissa keppejen kera. Kyllä muutamaan otteeseen huomasi jengin katseita että pahemmin tiennyt mistä oli kyse.

Viime vuonna koko tapahtuman pelasti tapsa IMO. Hajoiltiin aivan totaalisesti esim The Orbin aikana, muistakaan tapahtuman esiintyjistä en erityisemmin lämmennyt. Mutta suht kiva reissu silti oli, sieltä kävelimme hakaniemen kautta illuihin.