Koneisto 2003

135 posts, 7 pages, 23,551 views

kikira

Posts: 91

#81 • • kikira
Lippu taskussa ! *sydän* *super* *sydän* *joo*

--
I can resist everything but temptation

trolli

Posts: 744

#82 • • trolli
koneisto.com saitti on PASKA. piste. lukekaa vaikka rekaksois.com.

miksi anthony pappa ja moloko on samaan aikaan, mitä pahaa mä
oon tehny että mua rangaistaan näin *igor*
hrdkvr

Posts: 3,929

#83 • • hrdkvr KURGO

trolli:

miksi anthony pappa ja moloko on samaan aikaan, mitä pahaa mä
oon tehny että mua rangaistaan näin *igor*



toisaalta on hyvä että 2 isoo nimee on samaan aikaan jolloin on vähän väljempää kun viimevuonnaa jolloin kaikki rynni samaan aikaan huoneesta toiseen, mutta tietenkin on sääli jos joku diggaa molemmista taas toisaalta tänä vuonna on taas tulossa enemmän porukkaa kun viimeks ja entä kun pappa ja molo heittää samaan aikaan....ja jengi haluu kuulla puolet molemmista..ja syntyy taas kaaos ja kunnon töniminen...kun pappa taas soittelee sen baarin takana josta viimeks ei päässy läpi.....


toivottavasti koneisto 03 on korjannut näitä vikoja ja toivottavasti sisääntulo ja baarit ovat toimivampia...
tosin line uppikin olis voinu olla toisen lainen , mutta siitä ei ole syyttäminen koneistoa vaan tilaa vuokranneet yhtisöt...tosin eikö tänä vuonna ollut uusia halukkaita... olis kiva kuulla koneistossa myös hcta, industriaalia monoteknoo & acidii ihan huoneellisen verran

no katotaan ensviikonloppuna tulenko olemaan koneisto 04ssa

--
-keep it hard-

Avatar
#84 • • yana Guest

trolli:
koneisto.com saitti on PASKA. piste. lukekaa vaikka rekaksois.com.



mielipiteenne on väärä. piste.

ja mikä hemmetin virallinen reittaaja joku rekaksois.comin keskustelupalsta muka on;) ja kyllähän sielläkin oli porukkaa jotka ovat erimieltä kanssasi.


miksi anthony pappa ja moloko on samaan aikaan, mitä pahaa mä
oon tehny että mua rangaistaan näin *igor*



et tajua mikä on siistiä?


*nauru* <-laitetaan nyt toi ettei tuu mielipahaa.

pappa soittaa 3,5h, moloko 1,5h.. ehdithän sä siinä kahdentunnin ajan heiluttamaan glowstikkeis hima&saliksi kutsutussa sardiinipurkissa
trolli

Posts: 744

#85 • • trolli
”et tajua mikä on siistiä?”

'siisteys' on makuasia.
makuasioista voi kiistellä,
myös käytettävyydestä.

ehkä oon liian tavis ettei
jaksa kikkailla tuolla saitilla.
kyseinen paska saitti ei tosin estänyt
hankkimasta 3 päivän lippua,
joten ei toiminut mun kohdalla
de-markkinointina*vink*

toisaalta ihan kiva ettei kaikki tee basic graafista suunnittelua.
mutta koneisto.comin käytettävyys on todella
syvältä. yritetään olla niin art.
pöh, sanon mä.

onneks sieltä saa ladattua doc-muodossa
ohjelman.
Avatar
#86 • • yana Guest

trolli:
'siisteys' on makuasia.
makuasioista voi kiistellä,
myös käytettävyydestä.



aivan. siks mun mielestä sun alkuperäinen kommenttisi oli naurettava. hyvä että itsekin tajusit asian.

käytettävyys syvältä? no huh. simppeli navigaatio hyvin näkyvällä paikalla jota klikkailemalla sivut aukeavat. onpas vaikeaa. okei noi vihreät apinat tunkevat näytölle satunnaisesti mutta minusta ne ovat lähinnä huvittavia.

[muokattu 21.7.2003 17:40]
Claquesous

Posts: 3,206

#87 • • Claquesous viidettä kolonnaa
jää koneistot tänä(ki) vuonna välii mut aina on ens vuos*joo*

--
32. of December

Avatar
#88 • • polve Guest
Enää vaivaiset kolme päivää ja sitten -> K.O.N.E.I.S.T.O *plur*
On tätä lippua jo lompakossa tarpeeksi haudottukin.
Dacey

Posts: 671

#89 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
mä hankin lippunu lauantaille vasta eilen.. ja nyt aijaijai.. himmee suunittelu yötä päivää päällä.. aivot raksuttaa ja ideaa pukkaa vähän liikaakin *hmph*
mniittymaki

Posts: 1,641

#90 • • mniittymaki
Klubitus Boycots Koneisto - LA 26.7.2003 @ Suokki

.m
hallucinogen

Posts: 8,190

#91 • • hallucinogen Edain
En mä kyllä oota koneistoa yhtä innolla kuin viime vuonna mutta ainaki pääse hima&saliin kun aikasin menee, niin ottamaan puolen litran tuopeissa crowmoorin kuivaa omenasidukkaa *slurps* Mutta kai sitä tulle jossain huoneessa vähän tanssiaskeliakin otettua.
eniten mä ootan mitä herkkua siitä pihalta saa masun pohjalle *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#92 • • hallucinogen Edain
En kyllä itsekään pidä noista kotisivuista.
Jotain helvetin isoja vihreitä örkkejä hyppää eteen ja ei pysty selaan, ärsyttävä musiikki(ainakaan vielä en oo löytänyt nappulaa mistä sais äänen pois muutakun omien kaiuttimien virtanappulan)
ja kaiken kukkuraksi toi yks apina kehtas haukkuu mua äijäks *hmph*

--
pikku-*possu*

tuitui

Posts: 1,258

#93 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
AI AI AI AI!

Ai kun tulee hauskaa!
pitkästä aikaa pääsen kaikkien ihanien ihmisten kanssa pitämään hauskaa! <3

Tätä vuotta odotan suuremmalla mielenkiinnolla kuin viime vuotta koska viime vuos meni ahdistuksen ja oman angstiolon takia vähän ohi. Tai no kyl se chillissä nukkuminen maistu aina silloin kun se vieressä nukkuva poika ei kähminyt :D muutenkin nähtiin ties millaista kauniit&rohkeat live esityksiä... x_X

no tänä vuonna ahdistus narikkaan ku osaa jo varaytya suureen ihmismassaan ja ahtaisiin tiloihin! Tänä vuonna mä pidän hauskaa o/ o o//

musiikillisestikin tämä vuos on enemmän mun vuos!

[muokattu 22.7.2003 12:39]

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

Riku

Posts: 3,187

#94 • • Riku The Little Prince
EVVVK.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

mniittymaki

Posts: 1,641

#95 • • mniittymaki

Avernian:
---
flaikku:
Klubitus Boycots Koneisto - LA 26.7.2003 @ Suokki

.m

---


Mielenkiintoista. Mitä siellä on ja missä? *hymy*



Kokoontuminen klo 12:30 Jossain Suokin laivalaiturin lähettyvillä,
lähtö suokkiin klo 13 lautalla.

.m
Avatar
#96 • • greenie Guest
Saa nähdä, onko lauantai 37 euron väärti. Itse olen lähdössä paikalle lähinnä vain Lacklusterin liven takia, mutta eiköhän Miss Kittin\'n ja Eliot Nessinkin setitkin oo ihan hyviä. Luomo ja Moloko ei kauheesti kiinnosta oikeastaan, vaikka niitä onkin hypetetty.

Toivottavasti aurinko paistaa ja tytöt on kauniita :)
Turan Palloseura

Posts: 562

#97 • • Turan Palloseura LU

flaikku:
Klubitus Boycots Koneisto - LA 26.7.2003 @ Suokki



onko tää joku virallinen klubitus-boikotti vai sun jotain omaa henkilökohtaista spedeilyä? :)
kun kerran oon koneistoon menossa niin pitääkö mun lopettaa klubituksen käyttö?
Avatar
#98 • • Päiväkoti HQ Guest
Turanilla aika hyvä pointti. Asettuuko klubitus.org virallisesti boikotoimaan Koneistoa? Jos näin, niin minkä takia? Outoa puuhaa.
Jone

Posts: 8,258

#99 • • Jone Archibald Haddock

Päiväkoti HQ:
Turanilla aika hyvä pointti. Asettuuko klubitus.org virallisesti boikotoimaan Koneistoa? Jos näin, niin minkä takia? Outoa puuhaa.



Outoa on mm. se, että vastaat vain siihen osaan tapahtumaanne kohtaa kohdistetusta kritiikistä, joka on teille ns. ”convenient.” Muut pyritään vuosi toisensa jälkeen sivuuttamaan vaikenemalla tai epäasiallisilla vastakommenteilla. IMO Koneiston boikotoimiseen on niin monta hyvää syytä (jotka olen useaan kertaan esittänyt Platinumilla ja ainakin kertaalleen Klubituksella enkä jaksa enää koska totuttuun tapaan vastausta ei kuitenkaan heruisi; seinille puhuminenkin on palkitsevampaa) että boikotissa ei sinällään edes Klubituksen virallisena linjana olisi mitään ”outoa puuhaa” vaikka luonnollisesti tästä linjasta päättääkin joku muu kuin minä tai Flaikku.

”Outoa puuhaa” noiden Suokin hässäköiden promotoiminen tässä topicissa tietyllä tavalla kuitenkin on. Tulevia tapahtumia ei pitäisi häiriköidä (vaikka kuinka perseestä omasta mielestä konseptiltaan, organisaation toimintatavoilta tai tapahtuman eri medioissa esittämien lausuntojen takia olisikin) postaamalla niiden topiceihin mainoksia päällekkäisistä tapahtumista.
super-enkuli

Posts: 1,521

#100 • • super-enkuli

Elwira:
Enään muutama päivä ja sitten MISS KITTIN!!!!!!!!!!!!!!!! JEEE!!!!! *pihkassa*



Miss Kittin on helv. hyvä! Kuulin vähän pääl viikko sit kyseistä henkilöä livenä ja kyl uppos ja hyvin. Ei vaan viitsi maksaa 37 et pääsee kitteniä kuulee...

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex