349 posts, 18 pages, 82,015 views
Jone, 13.2.2008 16:37:
Yksinkertaisesti siksi, että mun mielestäni kaupunkimaasturit ovat yksi länsimaisen kulutusyhteiskunnan tampion käyttäytymisen kärkisymboleista. Maasturi @ kaupunki, mitä vittua? Mihin on kadotettu järki ja miksi se on korvattu yhä tyhmemmällä oman egon korostamisella?
Juhgu, 13.2.2008 17:50:
---
Timce, 13.2.2008 17:46:
Kateus vie kalatkin vedestä!
---
Say what? Ympäristöaktivistit tyhjentelevät katumaastureiden renkaita, koska itsekin haluaisivat maasturin? Kukas sun aivoista päästi ilmat pihalle?
Ober, 13.2.2008 18:00:
No empä tiedä. Esim. faija asuu kaupungissa (?espoo = kaupunki?) ja joutuu hevosten takia ajamaan suht usein traileria kisoihin jne. Ni citymaasturi on tässä tapauksessa ehdoton vaihtoehto kun ei ole varaa kahteen autoon.
Timce, 13.2.2008 18:05:
---
Joo, just tuota ajoin takaa.
Mä kun luulin, että tuo sananparsi on klubbarilla yleisessä viihde-käytössä - - Ilmeisesti mä en ole sekoillu tarpeeksi, koska mut otetaan tosissaan. Ihan hyvä niin.
Juhgu, 13.2.2008 18:29:
---
Timce, 13.2.2008 18:05:
---
Joo, just tuota ajoin takaa.
Mä kun luulin, että tuo sananparsi on klubbarilla yleisessä viihde-käytössä - - Ilmeisesti mä en ole sekoillu tarpeeksi, koska mut otetaan tosissaan. Ihan hyvä niin.
---
Aww :(
No meitsin moka sit varmaan. Mut mitä sä sit ajoit takaa? :D
I support this.
Yksinkertaisesti siksi, että mun mielestäni kaupunkimaasturit ovat yksi länsimaisen kulutusyhteiskunnan tampion käyttäytymisen kärkisymboleista. Maasturi @ kaupunki, mitä vittua? Mihin on kadotettu järki ja miksi se on korvattu yhä tyhmemmällä oman egon korostamisella?
Morrowe, 13.2.2008 19:10:
HS.fi:n kirjoittelua seuranneena, olen EHDOTTOMASTI inkkareiden puolella
Kun toinen puoli uhoaa oikeudestaan ajaa niin isolla autolla kuin tahtoo, ja oikeudestaan vetää inkkareita turpaan (mieluiten pesismailalla) heidät kohdatessaan, niin ei paljoa kiinnosta, jos tuollaisen ihmisen autosta joku ilmat päästääkin.
Sitä paitsi, saivat nerokkaasti asian uutisiin ja keskusteluun yhteiskunnassa :) Ehkäpä joku jatkossa miettii toisenkin kerran, ennen kuin ostaa ylisuuren bensasyöpön itselleen.
Morrowe, 13.2.2008 19:10:
Sitä paitsi, saivat nerokkaasti asian uutisiin ja keskusteluun yhteiskunnassa :) Ehkäpä joku jatkossa miettii toisenkin kerran, ennen kuin ostaa ylisuuren bensasyöpön itselleen.
petraxx, 13.2.2008 19:15:
---
I support this.
---
Juurikin näin. Sen lisäks ei välitetä siitä, että muut tien käyttäjät, kuten pyöräilijät on kaupungin kapeilla kaduilla aika ahdingossa kun tälläsillä peleillä pyyhälletään ohi ja voisin olettaa myös että näkyvyys autosta ja ns. kuolleet kulmat on ihan eri luokkaa kuin tavallisesssa autossa.
petraxx, 13.2.2008 19:15:
---
I support this.
---
Juurikin näin. Sen lisäks ei välitetä siitä, että muut tien käyttäjät, kuten pyöräilijät on kaupungin kapeilla kaduilla aika ahdingossa kun tälläsillä peleillä pyyhälletään ohi ja voisin olettaa myös että näkyvyys autosta ja ns. kuolleet kulmat on ihan eri luokkaa kuin tavallisesssa autossa.
Lyylikki, 13.2.2008 18:07:
---
Ober, 13.2.2008 18:00:
No empä tiedä. Esim. faija asuu kaupungissa (?espoo = kaupunki?) ja joutuu hevosten takia ajamaan suht usein traileria kisoihin jne. Ni citymaasturi on tässä tapauksessa ehdoton vaihtoehto kun ei ole varaa kahteen autoon.
---
Jone ei tainnut tarkoittaa henkilöitä, joilla on ihan oikeasti tarvetta katumaasturille. Kyllä mä ymmärrän, että esim. kaupparatsu tekee mieluummin reissunsa isonumeroisemmalla Mersulla tai Audilla, kun millään riisikuppi Toyota Yariksella tms.
Katumaastureista on tullut statussymboleita ja kauppakasseja espoolaisäideille, ilman mitään todellista tarvetta.
Morrowe, 13.2.2008 19:26:
---
Vastustan kyllä kaikkea turhaa autoilua ihan periaattestakin, tuo uutinen (ilman kommentteja) sai mut ihan aidosti nauramaan ilahduksesta, ja noi hs.fi:n keskustelut vaan vielä syvensi tuota näkemystä.
remotion, 13.2.2008 19:31:
koko maailman hiilidioksidi päästöistä 2,2% tulee liikenteestä, ja siitä yksi kolmannes henkilöautoista kuten maastureista.