Asvaltti-intiaanit. Oikein vai väärin?

349 posts, 18 pages, 80,168 views

Jone

Posts: 8,258

#61 • • Jone Archibald Haddock

domi, 13.2.2008 21:02:
En tiiä, mut citymaastureita en tajua, mut jos joku ituhippi käy mun renkaat tyhjäämässä, niin voi olla varma että sen jälkeen löytyy kirves kyrvän juuresta. Olettaen että kyseessä on miespuolinen ituhippi.



Eli sua vituttais? Niin muakin. Just sitähän tässä haetaan - ensin ehkä vituttaa ja sit voi jopa ehkä miettiä et miks just mun autosta. Hyvällä tsägällä mun täydellisessä maailmassani joku jopa jättää ostamatta citymaasturin miettiessään et mikäs niissä olikaan perseestä ja turhaa.
remotion

Posts: 5,283

#62 • • remotion nostatus guru

phear, 13.2.2008 21:06:
---
remotion, 13.2.2008 20:44:
ylw_stupid.gif

---


Niin, toki olisi pitänyt soittaa paikalle poliisit setvimään tilannetta ja vaatia hepun vakuutusyhtiöltä korvauksia noin neliösentin lommosta vanhassa autossa. Tämähän se oikea toimintatapa lienee olisi ollut?

Sen sijaan halusin luoda hänelle saman tyyppisen vitutuksen, kuin hän oli toiminnallaan luonut minulle. Joo, pikaistuksissaan tulee sorruttua tyhmyyksiin, myönnetään.



katsopas korjattu quote ;) peace
phear

Posts: 804

#63 • • phear <X>

Jone, 13.2.2008 20:54:
Toi "stupid" on muuten yksi oikeamielisimmistä ihmisistä, jonka mä tunnen. :)



Noh noh, Joopa joo. Hankkisit fiksumpia kavereita. *hali*
Jone

Posts: 8,258

#64 • • Jone Archibald Haddock

phear, 13.2.2008 21:10:
Noh noh, Joopa joo. Hankkisit fiksumpia kavereita. *hali*



Pitäis kyl. Toisaalta pidän teistä marakateista. Et hei vaan ja hellät tunteet Lahteenkin. *hali*
Zapa

Posts: 1,393

#65 • • Zapa Mr Wrangler

Jone, 13.2.2008 21:01:
---
Zapa, 13.2.2008 20:08:
Joo eli en todellakaan hyväksy näitä typeryksiä jotka tuhoaa toisten omaisuutta. Tää jengi on just näitä hippejä jotka asuu puun oksalla ja polttaa pilveä.

---


Vs. asuu kaupungin keskustassa ja vetää kolaa & piriä? :D

Ihan pikkukaupungissa tämäkin hippi asuu, tossa ei tuhota yhtään mitään ja kunpa oliskin aikaa poltella pilveä. Kivoi stereotypioita sulla hei. *hihu*



gotcha.jpg
Sjel

Posts: 371

#66 • • Sjel Apprentice.
En kannata, ja myöskin jos saan jonkun tyhjentämästä bemarini renkaita, niin se titaaniaivo-ituhippi voi olla varma että se tyhjentyy samalla mm. vaatteistaan ja henkkarit ja muut käytännölliset kortit tulee tuhottua vastavittuiluna, sen verran tuo auto merkitsee mm arkiaamuisena työmatkavälineenä.

--
Will work for bandwith. :)

Mark

Posts: 7,311

#67 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mä kyllä hyväksyn tollasen toiminnan. Tosin en omista autoa ja asun lähes ydinkeskustassa, joten en ehkä ole niin riippuvainen autosta että osaisin nähdä jonkun susirajalla asuvan vitutuksen jos napsahtaa omalle kohdalle.

Mutta en mä kyllä sen paremmin perusta älyttömistä ökymaastureistakaan, eikä tartte ku ulos kattoo ni huomaa kyllä mihin liian monta sellasta johtaa *igor* Ymmärrän tekijöiden pointin ja olen periaatteessa samoilla linjoilla. *piis*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Tarsu

Posts: 2,449

#68 • • Tarsu
jos säännöt ois hiukankin samaa tyyliä kun villissä-lännessä aikanaan,
niin mä luultavasti ampuisin remingtonilla selkään nähdessäni jonkun
hyypiön kajoamassa mun omaisuuteen - se kun nyt vaan on niin perseestä!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Epailija

Posts: 5,636

#69 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Morrowe, 13.2.2008 21:39:
ajatelkaa joskus sydämellä, älkää rahalla.



Vielä parempi idea: Mitä jos ajateltaisiin järjellä? Sitä tuntuu olevan liikkeellä vähän turhan vähän.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

domi

Posts: 7,069

#70 • • domi Työn sankari.

Morrowe, 13.2.2008 21:39:
ajatelkaa joskus sydämellä, älkää rahalla.


Mä ajattelen oman käden oikeudella jos oon duunikeikalla ja joku riemuidiootti päättää puhkoa renkaat - oli citymaasturi tai ei. Ihmisiä asuu myös paikallisliikenteen ulottumattomissa.
Sjel

Posts: 371

#71 • • Sjel Apprentice.

Morrowe, 13.2.2008 21:53:
---
Epailija, 13.2.2008 21:48:
---
Morrowe, 13.2.2008 21:39:
ajatelkaa joskus sydämellä, älkää rahalla.
---


Vielä parempi idea: Mitä jos ajateltaisiin järjellä? Sitä tuntuu olevan liikkeellä vähän turhan vähän.

---


...kukaan järjellä varustettu ei hommaisi citymaasturia kaupunkiin, eli mentiin jo metsään.

Ja kukaan järjellä varustettu ei uhkailisi ihmisiä väkivallalla yhden tyhjän (ja kuitenkin ehjän) renkaan takia.




Mikä on kaupungin määritelmä? Jos nyt aloitetaan siitä, että helsinki on kaupunki ja siellä kaupungin rajalla asuu myös jengiä joilla saattaa olla mm. hevosharrastus eli pitää vetää kärryä perässä. Niin eiköhän silloin tuo citymaasturi ole siihen ihan omiaan kun kumminkin kaksi autoa maksaa aika reippaasti ja kuluttaa varmasti enemmän kun yksi citymaasturi.

--
Will work for bandwith. :)

Zapa

Posts: 1,393

#72 • • Zapa Mr Wrangler

Morrowe, 13.2.2008 21:53:
---
Epailija, 13.2.2008 21:48:
---
Morrowe, 13.2.2008 21:39:
ajatelkaa joskus sydämellä, älkää rahalla.
---


Vielä parempi idea: Mitä jos ajateltaisiin järjellä? Sitä tuntuu olevan liikkeellä vähän turhan vähän.

---


...kukaan järjellä varustettu ei hommaisi citymaasturia kaupunkiin, eli mentiin jo metsään.

Ja kukaan järjellä varustettu ei uhkailisi ihmisiä väkivallalla yhden tyhjän (ja kuitenkin ehjän) renkaan takia.



ja kukaan järjellä varustettu ei hommaisi mitään autoa kun voi kävellä/käyttää julkisia (en omista autoa enää itsekään mutta toisen omaisuuteen ei kosketa got it?)

ja kukaan järjellä varustettu ei taputa hansikkaitaan yhteen jos omaa omaisuutta tärvellään.
Epailija

Posts: 5,636

#73 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Morrowe, 13.2.2008 21:53:
...kukaan järjellä varustettu ei hommaisi citymaasturia kaupunkiin, eli mentiin jo metsään.



Tai sitten ei, sillä citymaasturin järkevyys riippuu:

1. Omista tarpeista.
2. Hankitusta citymaasturista.

Ja kukaan järjellä varustettu ei uhkailisi ihmisiä väkivallalla yhden tyhjän (ja kuitenkin ehjän) renkaan takia.



Entä kuka järjellä varustettu ihminen menee vandalisoimaan yksityisen ihmisen omaisuutta aiheuttaen tälle arvaamatonta haittaa ja mielipahaa tietäen, että suuressa mittakaavassa tällä haitanteolla ei edistetä yhtään mitään vaan käännetään yleisön mielipide jälleen kerran aktivisteja vastaan? Minkälaista järkeä on pelissä, jos tätä ei tiedä?

Niin ja hei, siinä missä sinä näet vain yhden renkaan, niin toiselle se saattaa merkitä pilalle menneitä suunnitelmia, rahanmenoa ja ties mitä muuta. Missä se peräänkuulutettu sydän on, kun toisen arkea sabotoidaan?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Tarsu

Posts: 2,449

#74 • • Tarsu
mä en o ikinä lyöny ketään (elleis siihen o ollu hänen omaa lupaa)
mut mä oon ollu todella valmis pahoinpitelemään tollasia jotka
kajoaa toisen omaisuuteen. nyt puhun autoon murtautumisesta,
mutta sellasest tulee niin paska fiilis et aattelen samalla tavalla
tollasia helvetin inkkareita kohtaan period

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Tarsu

Posts: 2,449

#75 • • Tarsu

Jussi ja kuokka, Mitkä ovat mielestäsi sellaisia tarpeita, jotka oikeuttavat maasturin hankinnan?



mä oon aika törkee nyt, mut:
mikä vittu saa ihmisen kysyyn tollasen kysymyksen?
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

domi

Posts: 7,069

#76 • • Edited domi Työn sankari.

Tarsu, 13.2.2008 22:10:
mä oon aika törkee nyt, mut:
mikä vittu saa ihmisen kysyyn tollasen kysymyksen?
:D


Idiotismi.

edit: en siis myöskään tajua miksi tuollaista edes pitää kysyä.
Sjel

Posts: 371

#77 • • Edited Sjel Apprentice.

Jussi ja kuokka, 13.2.2008 22:07:
---
Epailija, 13.2.2008 21:59:

1. Omista tarpeista.

---


Mitkä ovat mielestäsi sellaisia tarpeita, jotka oikeuttavat maasturin hankinnan?



Kärjistänpä nyt tuota teikäläisen lausetta;

Mitkä tarpeet ihmisillä on tupakoida? Miksei nämä ituhipit käy tumppaamassa jokaisen savuketta ja hävitä samantein kaikkia tupakkatuotteita, tuhoavathan nekin otsoonikerrosta

Mitkä tarpeet ihmisillä on vetää alkoholia? Samantein voisivat samaiset ituhipit käydä loottaamassa jokaisen alkon ja tuhomassa panimot, ei tule enään sairaalakuluja kansalle, ei tarvita niin paljon ydinvoimaa ja taas säästyy otsonikerrosta.

Samalla nämä ituhipit voisitvat lakkauttaa muovipussien tuottamisen, metsän kaatamisen, kaiken liikenteen mikä on riippuvaista öljystä, koska nekin tuhoavat otsonikerrosta.

Eli loppujen lopuksi, mikä oikeus ihmisillä on olla sitä mitä ne itse haluavat? Miksei suoraan ituhipit vain nousisi valtaan, fasistinen johto jossa jokaisella ihmisellä on lokero mihin ne tungetaan, tuottavat jotain tavaraa x 24/7 ja riistetään kaikki oikeudet.

Eli kärjistettynä, tuon sinun lauseesi voi tulkita niin, ettei kenelläkään ole mitään järkevää tarvetta omistaa maasturia saati muutenkaan tehdä niin kuin haluavat.

--
Will work for bandwith. :)

Zapa

Posts: 1,393

#78 • • Zapa Mr Wrangler

Jussi ja kuokka, 13.2.2008 22:07:
---
Epailija, 13.2.2008 21:59:

1. Omista tarpeista.

---


Mitkä ovat mielestäsi sellaisia tarpeita, jotka oikeuttavat maasturin hankinnan?



Mitkä sun mielestä on sellaisia tarpeita, että oikeuttavat sinut ostamaan yhtään mitään kulutushyödykkeitä/tavaroita? Sunhan pitäis asua alasti tuolla metsässä ja syödä käpyjä, niin sitten et tuhoa mitään luontoa/luonnonvaroja.
Gateway

Posts: 1,391

#79 • • Gateway Club Therapy
Vituttais aika lahjakkaasti jos pirssistä ois kumit tyhjennetty, itse en moista maasturia omista enkä tule omistamaankaan. Pieni kulutus luulisi olevan kaikille tärkein yksittäinen tekijä autoa valittaessa. Onhan tässä tosi asiaakin taustalla. Tuommoinen maasturi on muuten liikenteessäkin helvetin vaarallinen. Itse omassa pikkuautossa istuessani olen monesti huomannut että maasturikuskin oven alareuna on lähes pääni korkeudella :) Miettikääpä miten kolaritilanteissa kävis. Saastetta tulee autojen tyypeistä riippumattakin, aamulla työpaikoille ympäri maan menee satoja ja taas satoja autoja, isoja ja pieniä, peräkkäin vain kuski autossa istuen. Tässä ois se korjaamisen paikka mun mielestä.
Tarsu

Posts: 2,449

#80 • • Tarsu

Zapa, Sunhan pitäis asua alasti tuolla metsässä ja syödä käpyjä, niin sitten et tuhoa mitään luontoa/luonnonvaroja.



VIRHE!

mitä sä luulet et kurret sit söis?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham