MindCore Presents ANGERFIST! 8.3.2008 @ Helsinki

295 posts, 15 pages, 91,836 views

Comandante

Posts: 359

#23 • • Comandante aka Miranda
Juu, ehottomasti. On hetken ehtiny toivomaan Angerfistiä Suomeen, ja ny tulee ja kovaa!

--
Hooverhullu

Ironraver1

Posts: 1,158

#24 • • Ironraver1 Housemotion

Johnny Bash, 10.1.2008 19:10:
Pitkästä aikaa kunnon Hollanti-bileet!!! (Paitsi Thunderdome :)) MAINSTREAM NITRO!!!

Ja jos joku ei tajunnu, tää on saatanan kowa nimi... Siis Angerfist ja jos joku ei vielä tunne häntä, niin paikalla olen myös minä.



Ja jos joku ei tunne Angerfistiä eikä Johnny Bashia, niin kannattaa suunnata baaritiskille, sieltä
löytyy nähtävyys nimeltä Ironraver *känni*, vieressä luultavasti Friik, nuolemassa tiskiä puhtaaksi
kilpaa
anis

Posts: 2,451

#25 • • anis
Oho! Mitä hittoo Angerfist *aplodit* Tänne vaan jos duunivuorot sallii.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#26 • • Adonis Hercules Hart + Zell

Ironraver1, 10.1.2008 19:39:
---
Johnny Bash, 10.1.2008 19:10:
Pitkästä aikaa kunnon Hollanti-bileet!!! (Paitsi Thunderdome :)) MAINSTREAM NITRO!!!

Ja jos joku ei tajunnu, tää on saatanan kowa nimi... Siis Angerfist ja jos joku ei vielä tunne häntä, niin paikalla olen myös minä.

---


Ja jos joku ei tunne Angerfistiä eikä Johnny Bashia, niin kannattaa suunnata baaritiskille, sieltä
löytyy nähtävyys nimeltä Ironraver *känni*, vieressä luultavasti Friik, nuolemassa tiskiä puhtaaksi
kilpaa



Nii! Vitusti pirii, vitusti pirii :D Noei.. mut ette jos mä ehdin ensin!
Teknojta

Posts: 1,032

#27 • • Teknojta Shamancore Practitioner

Johnny Bash, 10.1.2008 19:10:
Pitkästä aikaa kunnon Hollanti-bileet!!! (Paitsi Thunderdome :)) MAINSTREAM NITRO!!!


Ja tämän varoituksen myötä onkin hyvä asennoitua bileisiin...->*känni*
..ettei sentään liikoja odota! xD
Btw, osaaks kukaan noissa mainstream bileissä pyörivä tai niitä seuraava sanoa soittaako Angerfist vielä wanhempaa matskua mitä on esim. tuolla Kid Morbid aliaksella? "No Escape from My Wrath" niitä harvoja lemppareita mitä tältä herralta on tullut.
Adonis Hercules

Posts: 1,183

#28 • • Adonis Hercules Hart + Zell

Zutsuu, 10.1.2008 22:14:
---
Johnny Bash, 10.1.2008 19:10:
Pitkästä aikaa kunnon Hollanti-bileet!!! (Paitsi Thunderdome :)) MAINSTREAM NITRO!!!
---

Ja tämän varoituksen myötä onkin hyvä asennoitua bileisiin...->*känni*
..ettei sentään liikoja odota! xD



Mut mitäs sulle on tapahtunut kun ennen diggailit Korsakoffia ja kumppaneita?

Toi mainstream sana on hyvin harhaanjohtava.. ainakin täällä Suomessa tietty.. Ei muotia, vaan HARDCOREA!! Elämäntapaa, biletystä, loistavaa musiikkia.. ja jos riittävän moni, esimerkiksi nyt Hollannissa, liittyy Hardcore Armeijaan niin että siitä tulee muka MAINSTREAMIA niin hyvä! Mainstreamin nimeen mä ainakin vannon, tosin vivahde-eroja en ala tässä syväluotaamaan tai enempiä genretrippailemaan. Kuunnelkaa mun mixxxejä ;) Zutsuuhan aiheesta jotain jo tietääkin :P
Teknojta

Posts: 1,032

#29 • • Teknojta Shamancore Practitioner

Johnny Bash, 11.1.2008 07:24:
---
Mut mitäs sulle on tapahtunut kun ennen diggailit Korsakoffia ja kumppaneita?

Toi mainstream sana on hyvin harhaanjohtava.. ainakin täällä Suomessa tietty.. Ei muotia, vaan HARDCOREA!! Elämäntapaa, biletystä, loistavaa musiikkia.. ja jos riittävän moni, esimerkiksi nyt Hollannissa, liittyy Hardcore Armeijaan niin että siitä tulee muka MAINSTREAMIA niin hyvä! Mainstreamin nimeen mä ainakin vannon, tosin vivahde-eroja en ala tässä syväluotaamaan tai enempiä genretrippailemaan. Kuunnelkaa mun mixxxejä ;) Zutsuuhan aiheesta jotain jo tietääkin :P


En oo siitä toki kokonaan luopunut, mut sanotaan et nykyään se maistuu vaan sopivissa annoksissa. Vivahde-erojen puute saa usein tylsistymään jos esim. koko ilta tulee ritititiuta ja ränttätänttää, eikä vaikkapa väliin melodisempaa tai sit raastavampaa. HC on kuitenkin semmonen tyyli et mahdollisuudet on rajattomat, mut harmittaa jos siitä tehdään vaan yks niistä muista kaupallisista klubityyleistä. Ehkä Suomessa ei pitäis puhuu mainstreamista xD. Nustyle tai vastaava varmaan parempi sana.
Mikcore

Posts: 914

#30 • • Mikcore Eternity has passed
Pakko olla paikalla :)
Lestinheittäjä

Posts: 56

#31 • • Lestinheittäjä team kyntäjät, member of TIP TOP
khyyl joutuu ilmestyy paikalle *känni*
ja tost voi käydä hakee fiiliksii
Adonis Hercules

Posts: 1,183

#32 • • Adonis Hercules Hart + Zell

Zutsuu, 11.1.2008 10:44:
---
Johnny Bash, 11.1.2008 07:24:
---
Mut mitäs sulle on tapahtunut kun ennen diggailit Korsakoffia ja kumppaneita?

---

En oo siitä toki kokonaan luopunut, mut sanotaan et nykyään se maistuu vaan sopivissa annoksissa. Vivahde-erojen puute saa usein tylsistymään jos esim. koko ilta tulee ritititiuta ja ränttätänttää, eikä vaikkapa väliin melodisempaa tai sit raastavampaa. HC on kuitenkin semmonen tyyli et mahdollisuudet on rajattomat, mut harmittaa jos siitä tehdään vaan yks niistä muista kaupallisista klubityyleistä. Ehkä Suomessa ei pitäis puhuu mainstreamista xD. Nustyle tai vastaava varmaan parempi sana.



Onneksi kyseinen ilta näyttää muodostuvan paljon monipuolisemmaksi kuin mainitsemasi esimerkkitapaus! Suuressa maailmassa homma hoituu hienosti järjestämällä monta eri areenaa joiden välillä voi sitten risteillä, mutta tämä ei kauheesti ole mahdollista kotosuomessa :)

Pointsihan on just siinä et mistään ei voi tehdä mitään kaupallista, koska silloinhan siitä tulee täyttä pascaa, mutta nyt Hollannissa HC on pitkälti mun mielestä kehittynyt vapaasti siten, että porukat on ottaneet sen omakseen. Toki varmaan monet jotka käy bileissä voi olla sellasia hangaroundeja ja muotipellejä, mutta tosi upeita bileitä ne on silti. Eikä ainakaan thunderdomessa ollut esimerkiksi R'n B aluetta :D

Nustyle on musta kans hyvä sana, vaikka nustylen juuret raikunee jostain 1997 kieppeiltä... et ei niin tuoretta, mutta seuraa kyllä aikaansa :D

Siihen asti ri tiuuu titititiuuu ritti titti tiuuu-tiuuu ;)
MRC

Posts: 1,346

#34 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Massive Sound System will be installed! tarkottaa suomeks mitä? Soi vitun lujaa mut kuulostaa paskalta vai?

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

MRC

Posts: 1,346

#36 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Ois kiva jo kuulostas hyvältä ku suomes välil tuppaa puuroutuu aika pahasti osa äänistä :S

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Avatar
#37 • • astaroth Guest

above_beyond, 11.1.2008 13:36:
välil tuppaa puuroutuu aika pahasti osa äänistä :S


mikä on monesti ihan dj:n vika, kun vastoin tarvetta nippeleitä väännetään ylöspäin. se on sitten oma juttunsa, milloin järjestäjät siihen reagoivat
MRC

Posts: 1,346

#39 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Onkohan suomes sit huonoja dj:tä :D ei tossa viime vuonna tais olla housenationis Blank&Jonesin setti, Puuroutu tosi pahasti mut pahin on parin vuoden takaa dance republicis A&B:n setti :S hyi saatana. Korkeet äänet särki ja matalat oli sellasta puuroista paskaa

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

MRC

Posts: 1,346

#40 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Onneks tota keikka ei oo hinnalla pilattu :) Todella halpa

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!