MindCore Presents ANGERFIST! 8.3.2008 @ Helsinki

295 posts, 15 pages, 91,857 views

Teknojta

Posts: 1,032

#261 • • Teknojta Shamancore Practitioner

M.R.C., 10.3.2008 15:50:
Olin viime kesänä tuol Ground Zeros ja ei kukaa tullu mulle mussutta vaik näky kilsan päähän et olin ihan NOOB. Päin vastoin porukka tuli kyselee et mistä oon ja onks jees bileet ja ihmetteli ku niin kaukaa oon tullu


Ground Zero onkin enemmän tommonen multigenre tapahtuma :). Muutama kesä taaksepäin olin Damissa pienemmässä Pandemonium tapahtumassa missä soitettiin Cenobite ja Ruffneck soundia. Sielläkin oli ihan hyvä ilmapiiri, tais olla aika paljon wanhoja partoja :D. Omakohtaista kokemusta ei siis ole, mut pidän itseä ajantasalla seuraamalla hollanninkielisiä foorumeita.
MRC

Posts: 1,346

#262 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Zutsuu, 10.3.2008 15:58:
---
M.R.C., 10.3.2008 15:50:
Olin viime kesänä tuol Ground Zeros ja ei kukaa tullu mulle mussutta vaik näky kilsan päähän et olin ihan NOOB. Päin vastoin porukka tuli kyselee et mistä oon ja onks jees bileet ja ihmetteli ku niin kaukaa oon tullu

---

Ground Zero onkin enemmän tommonen multigenre tapahtuma :). Muutama kesä taaksepäin olin Damissa pienemmässä Pandemonium tapahtumassa missä soitettiin Cenobite ja Ruffneck soundia. Sielläkin oli ihan hyvä ilmapiiri, tais olla aika paljon wanhoja partoja :D. Omakohtaista kokemusta ei siis ole, mut pidän itseä ajantasalla seuraamalla hollanninkielisiä foorumeita.


Mut paikassa ku paikassa saa turpiinsa jos alkaa egoilee

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

diezel

Posts: 430

#263 • • diezel -

Zutsuu, 10.3.2008 14:48:
Hollannissa on nykyään tää ns. "Lonsdale-nuoriso", vaikka se ei tietenkään tarkoita että kaikki kyseistä vaatemerkkiä kantavat käyttäytyis uhkaavasti. Joidenkin bileiden pukukoodeissa on tosin jopa kielletty Lonsdale. En haluis yleistää, mut mitä hollantilaisilta kuullut niin näitä tapauksia sattuu enemmän just MoH ja vastaavissa isommissa bileissä. Lueskelin et joku hakattu kun alkoi vetää jumpstyleä xD. Pienemmissä bileissä suhteellisen ystävällinen ilmapiiri.



No itse olin viime kesänä pari kuukautta maassa kesäduunissa ja mietin hc-bileihinkin suuntaamista, mutta touhua jo kadulla, junissa ja asemilla viikonloppuna hetken seurattuani ei oikein enää idea napannut. Lonsdale-nuorison lisäksi kai voidaan käyttää hooligan-nuorisoakin kuvaamaan, eli käyttäydytään mahdollisimman huonosti ja vähillä aivoin pilottitakissa.
MRC

Posts: 1,346

#264 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Harmi jos muutama kusipää pilaa muiden illan.

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

sparffo

Posts: 238

#265 • • sparffo Team Aerobic

diezel,

En tiedä paljonko gabberin emämaassa Nederlandiassa ite bileissä myllytetään, mutta hc-skene muuten tuntuu siellä koostuvan tyhjäpää-white thrast-rasisti-punaniskoista niin ei kai ihan plur-meininkiä ole. Ottamatta mitenkään kantaa kyseiseen herraan niin sääli kai olisi jos moinen Suomeenkin rantautuisi laajemmin



MoH käyneenä voin sanoa että meininki ei ole yhtään suomalaista perusbaaria rankempaa, sanoisin että onnelassa saa helpommin levyyn...
Sitäpaitsi vaikka "aito Gabberi" muistuttaa hyvinkin paljon nazi-skiniä, mut ei se silti välttämättä ole rasisti!
on myös "gabbereita" jotka työskentelee rasismia vastaan, esim täs:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4283316365257082315
ja aika hyvä juttu asiasta:
http://www.xs4all.nl/~afa/alert/engels/sl4_2_2003.html

harmittava takaisku bileille tämä Johnnyn sekoilu, mut normi baarissa tämä olis ollu niin regular juttua ettei kukaan olisi huomannut...
no seuraavissa bileissä herra on varmasti taas kerran normaalissa kuosissa ja rajoittelee vähän meininkiä*hymy*
niin ja mikä huono musa? taisin missata jotain kun olin vaan alakerrassa *nauru*

onneksi järkkärit tajus vetää mut lavalta tanssimasta, 86 kiloo hyppimässä on kuulema liikaa stagelle...*nauru*
en olis kyllä ite tajunnut mennä ales kun "Dance or Die!" meininki jää päälle, jos huomenna pystyis käveleen normaalisti niin olis kiva *nauru*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

zorri

Posts: 91

#266 • • zorri Do I have something to say?
Siis aiwan mahtava tapahtuma, tollast vaa edes vähän useemmin. Vaikka taasen hieman myöhäseen liikkeellä, mut khylli kannatti *aplodit**jiihaa*...
Kyl se hc on vaan aiwan todellisen HC:tä *joo*
Mut nää naamantait duunis olleena kyl sit aina asia erixsee *nukkuu**hymy*
pinkki

Posts: 308

#267 • • pinkki säätö et co.
aika positiivista kyllä miten VÄHÄN whinetystä tästä tapahtumasta on!

Tais jäädä "yhyyy liian kallist baaris / liikaa/liian vähän stroboo/savuu / paska ääni/ei bassoo liian valosaa/pimeetä huonot screenit/dekot/valot/dj/poket/venue/musa/jengin kuteet" -posse pois näistä pileistä *pahis*

(niin, ja kemut rokkas ja fiilis tanssilattialla makosa)
prinsessa__

Posts: 59

#268 • • prinsessa__
Oli kyl aivan mahti kemut... *aplodit* Äkkiä uudestaan...ja tuli uusia tuttavuuksiakin *nauru* ja nyt ei kun seuraavia odotellessa...
scold

Posts: 471

#269 • • scold Therapist (Distortion)
Loistavat bileet oli! Angeria tuli nähtyä jo toisen kerran nyt viimevuoden defqon.1 jälkeen ja kyllä rokkas täysillä jälleen. Mahtava meininki oli sen soittaessa.. kiitos järkkäreille että tällästäki menoa saatiin tänne päin. Toivottovasti jatkoa seuraa *joo*.
sbanc

Posts: 255

#270 • • sbanc
Oli kyllä todella loistava meininki Angerfistin soittaes. Porukka oli täysillä mukana *pahis* Lisää tälläsiä pippaloita ! *piis*
AcidR

Posts: 521

#271 • • AcidR Serine (Distortion)
Itsellä vähän herra Bashin tapaan tuli juotua aivan liikaa, joten jos joku joutui millään tavoin kärsimään omista sekoiluistani, niin pyydän syvästi anteeksi. Minullakaan kun ei todellakaan ole tapana aiheuttaa paheennusta millään tavoin. Yleinen anteeksipyyntöni kaikille kanssabilettäjille. *sars*
Adonis Hercules

Posts: 1,183

#272 • • Adonis Hercules Hart + Zell

nemmän just MoH ja vastaavissa isommissa bileissä. Lueskelin et joku hakattu kun alkoi vetää jumpstyleä xD. Pienemmissä bileissä suhteellisen ystävällinen ilmapiiri.



mä näin mohheissa yhdet hajalla olevat rystyset ja yhden mustan silmän ja siellä oli jotain 19000 tyyppiä jolla oli jotain lonsdalea/vastaavaa päällä =) ei paha
Mikcore

Posts: 914

#275 • • Mikcore Eternity has passed
Oli hyvät bileet :)

Kiitoksia järjestävälle taholle.

Oli kiva nähdä pitkästä aikaa tuttuja... *iloinen*
Teknojta

Posts: 1,032

#276 • • Teknojta Shamancore Practitioner

astaroth, 9.3.2008 04:35:
kyllä, meillä tulee olemaan hc-scene jossain vaiheessa


Määrittele scene. Faktahan on, että täältä löytyy asiasta kiinnostuneita, järjestävää tahoa ja bilettäjiä. Vois mennä paljon paskemminkin. Maailmasta löytyy monta metropolia missä hc tapahtumaa ei ole lainkaan. Myös siis läntistä metropolia minne nää yleensä tahtoo keskittyä (Tokiossahan kyllä onkin skene :p). Sit esim. CSR:n Sleeper's Cell dokkarissa DJ Plague soittaa Nykissä tyhjälle lattialle jossain baarissa. Tampereellakin on parempi meininki! :D Ei ole ylikaupallisia megabileitä, mutta bileitä kuitenkin on. Kaikki on siis suhteellista. Suomen mittakaavassa menee mun mielestä vielä kohtuullisen hyvin ja toivottavasti menee vielä paremmin tulevaisuudessa :)
Avatar
#277 • • astaroth Guest

Zutsuu, 11.3.2008 23:21:
Määrittele scene.


tarkoitin tällä lähinnä sitä, että tulevaisuudessa voidaan toivon mukaan nähdä enemmänkin vastaavanlaista meininkiä tapahtumissa. kuten itse sanoit, "paremmin tulevaisuudessa" :)

tiedossa on, että kiinnostuneita löytyy. nyt vielä kun lähtisivät tuleviinkin tapahtumiin samanlaisella asenteella
MRC

Posts: 1,346

#278 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Meitsi on aina messis kyl :P

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#279 • • Edited Adonis Hercules Hart + Zell

Zutsuu, 11.3.2008 23:21:
---
astaroth, 9.3.2008 04:35:
kyllä, meillä tulee olemaan hc-scene jossain vaiheessa
---

CSR:n Sleeper's Cell dokkarissa DJ Plague soittaa Nykissä tyhjälle lattialle jossain baarissa. Tampereellakin on parempi meininki! :D



Mut entäs Omar Santana ja H2O labeli? Eiks niillä ole kestejä kotikaupungissa?


edit: Rotterdam HC, Nustyle, Mainstyle, Mainstream Scene!!!! =) *plur*
xybo

Posts: 1,100

#280 • • xybo meeple!
Lähinnä kyse on siitä, että mitä lähemmäksi "hc" tulee polkkaa ja muita "hyväksytympiä" rankempia muotoja, sitä todennäkösempää, että hc-bileet alkaisi jotenkin kannattaa. Angerfistin esittämä setti oli hyvinkin pitkälle trancea jopa osaltaan kiksua missä oli rankempi basari. Kaupallisinta hc:ta mitä tällähetkellä taitaa markkinoilla olla :)

Jotta hc bileille saataisiin jatkumoa, pitää tuota hitimpää ja helposti lähestyyttävämpää kamaa olla enemmän.. mitä ulkomailla seurannut niin usein "hc" huoneet ovat jopa hitaampia ja rauhallisempia kuin hardtrance/nunrg huoneet.