MindCore Presents ANGERFIST! 8.3.2008 @ Helsinki

295 posts, 15 pages, 91,867 views

MRC

Posts: 1,346

#241 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Upeat bileet.Lisää tätä ASAP :P. Muutenki aivan mahti viikonloppu. Criss, Toni, Sami,Jani ja Satu kiitos viron reissusta :D Mukavaa oli. Tol possel kyl lähtee mielellään uudestaanki bilettää :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Nasutin

Posts: 265

#242 • • Nasutin
Ihan mahtifiilis edelleenki!! Kiitos kaikille tasapuolisesti. Neon & Friik, ai ihanat fiilistelyt, muistoja!! Leo soitti hyvänhyvän setin, vaikka kuuluvuus olikin mitä oli, tykkäsin silti hirmusti! Angerfist, tarviiko mitään ees sanoa... <3 Harmi kun menin jalkani rikkomaan ja puolivälissä herran settiä oli pakko antaa periksi ja siirtyä sivuun vaan fiilistelemään. Mutta oliko mahtavaa seurata sitä menoa!?! WOW! Ja Gohai, loistava päätös mun illalle! Harmi kun kunto ei enää antanu periks tanssijalan nostelulle! IHMISET LISÄÄ TÄTÄ!!!!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

MRC

Posts: 1,346

#244 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Gohai soitti aivan mahtavan setin. Harmi vaan et oli niin rikki siin vaihees et oikeen mitään pystyny tekee :P

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

tomii

Posts: 3,594

#245 • • tomii kallion herttua

Zutsuu, 9.3.2008 22:02:

Illan *dissaa* menee herra Bashille. Tosi katkeraa mennä huitomaan nyrkeillä kanssabilettäjiä vain siitä syystä että pari dj:tä soitti rankempaa kamaa. Eikös hc bileisiin tulla nimenomaan purkamaan ne patoutuneet aggressiot tanssilattiaan? Harrastuspiireihin ja Onnelaan tommonen meininki!



Kelasin pitkään, että jaksanko edes alkaa avautumaan tästä jollakin yleisellä forumilla, mutta...
Joo pisti kyllä vähän mietityttämään, kun röökikopissa yllä mainittu herra tulee yhtäkkiä ja alkaa heiluttelee nyrkkiä mun naaman edessä ja osoittelee siinä samassa röökillä n. 1cm silmästä. Painotan nyt että en tiedä onko tällä kaverilla vaan outo huumorintaju vai mitä, mutta ottaen huomioon, että en edes tunne tyyppiä, niin toi oli kyllä vitun kuumottavaa käytöstä. Tuli lähinnä fiilis, että pitkätukkaiset jätkät ei ole tervetulleita näihin bileisiin. Jossei frendi tuntisi jotenkuten tätä artistia ja saanut vakuutettua, että kyseessä on normaalisti ihan rauhallinen tyyppi, niin olisin varmaan häipynyt bileistä, koska muuten olisi varmaan ollut loppuillan fiilikset, että joutuu alkaa vielä jossakin välissä puolustamaan itteään. Ja se ei meikäläisellä ihan hirveesti nostata biletysfiiliksiä. :P Mut joo se siitä.

--
reivaan kunnes kuolen

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#246 • • Edited Adonis Hercules Hart + Zell

[
Kelasin pitkään, että jaksanko edes alkaa avautumaan tästä jollakin yleisellä forumilla, mutta...
Joo pisti kyllä vähän mietityttämään, kun röökikopissa yllä mainittu herra tulee yhtäkkiä ja alkaa heiluttelee nyrkkiä mun naaman edessä ja osoittelee siinä samassa röökillä n. 1cm silmästä. Painotan nyt että en tiedä onko tällä kaverilla vaan outo huumorintaju vai mitä, mutta ottaen huomioon, että en edes tunne tyyppiä, niin toi oli kyllä vitun kuumottavaa käytöstä. Tuli lähinnä fiilis, että pitkätukkaiset jätkät ei ole tervetulleita näihin bileisiin. Jossei frendi tuntisi jotenkuten tätä artistia ja saanut vakuutettua, että kyseessä on normaalisti ihan rauhallinen tyyppi, niin olisin varmaan häipynyt bileistä, koska muuten olisi varmaan ollut loppuillan fiilikset, että joutuu alkaa vielä jossakin välissä puolustamaan itteään. Ja se ei meikäläisellä ihan hirveesti nostata biletysfiiliksiä. :P Mut joo se siitä.



Niin.. mitähän sitä taas on tullut spedeiltyä.. Toi röökihomma menee tosiaan yli keskivertopogoilusta jo minunkin asteikolla. Pitkätukat ovat enemmän kuin tervetulleita!

edit: tää on kyllä tosiaan harmillista, mä kun oon aina vastustanut väkivaltaa kemuissa ja juuri sen takia myös tykkään kovasti käydä bileissä, koska siellä on useinmiten ihan turvallista.. Onko minusta nyt tullut kaikkea sitä jota vihaan...
kuolo

Posts: 90

#247 • • kuolo elo

Johnny Bash, 10.3.2008 11:55:
Onko minusta nyt tullut kaikkea sitä jota vihaan...



Ehkäpä kannattaa rajoittaa kovan viinan dokaamista..
Tollanen täydellinen blokkaus illan tapahtumista on merkkinä siitä että, henkilökohtaiset ongelmat aiheuttaa vakavia vammoja jos juo liikaa.
Seuraavalla kerralla se jätkis jonka edessä menee heiluttelee nyrkkei saattaakin olla joku joka haluaa tapella oikeasti.

--
18 and life to go
and counting..

diezel

Posts: 430

#248 • • diezel -

Zutsuu, 9.3.2008 22:02:
Eikös hc bileisiin tulla nimenomaan purkamaan ne patoutuneet aggressiot tanssilattiaan? Harrastuspiireihin ja Onnelaan tommonen meininki!



En tiedä paljonko gabberin emämaassa Nederlandiassa ite bileissä myllytetään, mutta hc-skene muuten tuntuu siellä koostuvan tyhjäpää-white thrast-rasisti-punaniskoista niin ei kai ihan plur-meininkiä ole. Ottamatta mitenkään kantaa kyseiseen herraan niin sääli kai olisi jos moinen Suomeenkin rantautuisi laajemmin
tomii

Posts: 3,594

#249 • • tomii kallion herttua

Johnny Bash, 10.3.2008 11:55:
---

Niin.. mitähän sitä taas on tullut spedeiltyä.. Toi röökihomma menee tosiaan yli keskivertopogoilusta jo minunkin asteikolla. Pitkätukat ovat enemmän kuin tervetulleita!

edit: tää on kyllä tosiaan harmillista, mä kun oon aina vastustanut väkivaltaa kemuissa ja juuri sen takia myös tykkään kovasti käydä bileissä, koska siellä on useinmiten ihan turvallista.. Onko minusta nyt tullut kaikkea sitä jota vihaan...



Joo no sattuuhan tota ja ihan jurrisekoilun piikkiin ton kyl laitoinkin, koska kaveri on aina sua kehuskellut mukavaksi tyypiksi, niin en nyt siinä mielessä kokenut tilannetta niinkään uhkaavana vaan lähinnä hämmentävänä (jossakin normibaarissa olisi varmaan jo kylmä hiki valunut otsalla). :) Tämän takia lähinnä mietinkin, että kannattaako mun edes asiasta yleisesti mainita, kun hommassa nyt ei varmaan ollut kyse mistään muusta kuin jurrissa sekoilusta. Mutta eipä siitä sen enempää, valtakunnassa kaikki hyvin. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Karski

Posts: 6,049

#252 • • Edited Karski Pomon kätyri
Leo Laker on tehty voitosta. Kiitti bileistä,
mukavaa että joihinkin HC-bileisiin riittää
kävijöitä ;)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

Posts: 6,049

#253 • • Karski Pomon kätyri

Peltsi^, 9.3.2008 13:51:
saatiin Hardcoren kuningas Suomeen



Mä kun luulin että se on vasta kesällä
tulossa Ilosaarirockiin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

illusion

Posts: 1,061

#254 • • illusion team-sauna :D
JEI *jiihaa* dominikh lupas hoitaa hommankotiin, ton mun videon kans*hihu* =)
Teknojta

Posts: 1,032

#256 • • Teknojta Shamancore Practitioner

Johnny Bash, 10.3.2008 11:55:
Niin.. mitähän sitä taas on tullut spedeiltyä.. Toi röökihomma menee tosiaan yli keskivertopogoilusta jo minunkin asteikolla. Pitkätukat ovat enemmän kuin tervetulleita!

edit: tää on kyllä tosiaan harmillista, mä kun oon aina vastustanut väkivaltaa kemuissa ja juuri sen takia myös tykkään kovasti käydä bileissä, koska siellä on useinmiten ihan turvallista.. Onko minusta nyt tullut kaikkea sitä jota vihaan...


Pogoilu sinänsä ihan ok, mut tais viina viedä suhteellisuudentajun...
Teknojta

Posts: 1,032

#258 • • Teknojta Shamancore Practitioner

diezel, 10.3.2008 12:11:
En tiedä paljonko gabberin emämaassa Nederlandiassa ite bileissä myllytetään, mutta hc-skene muuten tuntuu siellä koostuvan tyhjäpää-white thrast-rasisti-punaniskoista niin ei kai ihan plur-meininkiä ole. Ottamatta mitenkään kantaa kyseiseen herraan niin sääli kai olisi jos moinen Suomeenkin rantautuisi laajemmin


Hollannissa on nykyään tää ns. "Lonsdale-nuoriso", vaikka se ei tietenkään tarkoita että kaikki kyseistä vaatemerkkiä kantavat käyttäytyis uhkaavasti. Joidenkin bileiden pukukoodeissa on tosin jopa kielletty Lonsdale. En haluis yleistää, mut mitä hollantilaisilta kuullut niin näitä tapauksia sattuu enemmän just MoH ja vastaavissa isommissa bileissä. Lueskelin et joku hakattu kun alkoi vetää jumpstyleä xD. Pienemmissä bileissä suhteellisen ystävällinen ilmapiiri.
MRC

Posts: 1,346

#260 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Zutsuu, 10.3.2008 14:48:
---
diezel, 10.3.2008 12:11:
En tiedä paljonko gabberin emämaassa Nederlandiassa ite bileissä myllytetään, mutta hc-skene muuten tuntuu siellä koostuvan tyhjäpää-white thrast-rasisti-punaniskoista niin ei kai ihan plur-meininkiä ole. Ottamatta mitenkään kantaa kyseiseen herraan niin sääli kai olisi jos moinen Suomeenkin rantautuisi laajemmin

---

Hollannissa on nykyään tää ns. "Lonsdale-nuoriso", vaikka se ei tietenkään tarkoita että kaikki kyseistä vaatemerkkiä kantavat käyttäytyis uhkaavasti. Joidenkin bileiden pukukoodeissa on tosin jopa kielletty Lonsdale. En haluis yleistää, mut mitä hollantilaisilta kuullut niin näitä tapauksia sattuu enemmän just MoH ja vastaavissa isommissa bileissä. Lueskelin et joku hakattu kun alkoi vetää jumpstyleä xD. Pienemmissä bileissä suhteellisen ystävällinen ilmapiiri.



Olin viime kesänä tuol Ground Zeros ja ei kukaa tullu mulle mussutta vaik näky kilsan päähän et olin ihan NOOB. Päin vastoin porukka tuli kyselee et mistä oon ja onks jees bileet ja ihmetteli ku niin kaukaa oon tullu

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!