295 posts, 15 pages, 95,309 views
lohikarme, 9.3.2008 12:17:
Kuvia tulee tän ja huomisen aikana osoitteeseen http://lohikarme.1g.fi/kuvat/Events/Angerfist_8_3_2008/
Zutsuu, 9.3.2008 22:02:
Illan menee herra Bashille. Tosi katkeraa mennä huitomaan nyrkeillä kanssabilettäjiä vain siitä syystä että pari dj:tä soitti rankempaa kamaa. Eikös hc bileisiin tulla nimenomaan purkamaan ne patoutuneet aggressiot tanssilattiaan? Harrastuspiireihin ja Onnelaan tommonen meininki!
[
Kelasin pitkään, että jaksanko edes alkaa avautumaan tästä jollakin yleisellä forumilla, mutta...
Joo pisti kyllä vähän mietityttämään, kun röökikopissa yllä mainittu herra tulee yhtäkkiä ja alkaa heiluttelee nyrkkiä mun naaman edessä ja osoittelee siinä samassa röökillä n. 1cm silmästä. Painotan nyt että en tiedä onko tällä kaverilla vaan outo huumorintaju vai mitä, mutta ottaen huomioon, että en edes tunne tyyppiä, niin toi oli kyllä vitun kuumottavaa käytöstä. Tuli lähinnä fiilis, että pitkätukkaiset jätkät ei ole tervetulleita näihin bileisiin. Jossei frendi tuntisi jotenkuten tätä artistia ja saanut vakuutettua, että kyseessä on normaalisti ihan rauhallinen tyyppi, niin olisin varmaan häipynyt bileistä, koska muuten olisi varmaan ollut loppuillan fiilikset, että joutuu alkaa vielä jossakin välissä puolustamaan itteään. Ja se ei meikäläisellä ihan hirveesti nostata biletysfiiliksiä. :P Mut joo se siitä.
Johnny Bash, 10.3.2008 11:55:
Onko minusta nyt tullut kaikkea sitä jota vihaan...
Zutsuu, 9.3.2008 22:02:
Eikös hc bileisiin tulla nimenomaan purkamaan ne patoutuneet aggressiot tanssilattiaan? Harrastuspiireihin ja Onnelaan tommonen meininki!
---
Niin.. mitähän sitä taas on tullut spedeiltyä.. Toi röökihomma menee tosiaan yli keskivertopogoilusta jo minunkin asteikolla. Pitkätukat ovat enemmän kuin tervetulleita!
edit: tää on kyllä tosiaan harmillista, mä kun oon aina vastustanut väkivaltaa kemuissa ja juuri sen takia myös tykkään kovasti käydä bileissä, koska siellä on useinmiten ihan turvallista.. Onko minusta nyt tullut kaikkea sitä jota vihaan...
Ottamatta mitenkään kantaa kyseiseen herraan niin sääli kai olisi jos moinen Suomeenkin rantautuisi laajemmin
Peltsi^, 9.3.2008 13:51:
saatiin Hardcoren kuningas Suomeen
illusion, 10.3.2008 14:05:
JEI dominikh lupas hoitaa hommankotiin, ton mun videon kans*hihu* =)
Niin.. mitähän sitä taas on tullut spedeiltyä.. Toi röökihomma menee tosiaan yli keskivertopogoilusta jo minunkin asteikolla. Pitkätukat ovat enemmän kuin tervetulleita!
edit: tää on kyllä tosiaan harmillista, mä kun oon aina vastustanut väkivaltaa kemuissa ja juuri sen takia myös tykkään kovasti käydä bileissä, koska siellä on useinmiten ihan turvallista.. Onko minusta nyt tullut kaikkea sitä jota vihaan...
Pogoilu sinänsä ihan ok, mut tais viina viedä suhteellisuudentajun...
diezel, 10.3.2008 12:11:
En tiedä paljonko gabberin emämaassa Nederlandiassa ite bileissä myllytetään, mutta hc-skene muuten tuntuu siellä koostuvan tyhjäpää-white thrast-rasisti-punaniskoista niin ei kai ihan plur-meininkiä ole. Ottamatta mitenkään kantaa kyseiseen herraan niin sääli kai olisi jos moinen Suomeenkin rantautuisi laajemmin
Zutsuu, 10.3.2008 14:48:
---
diezel, 10.3.2008 12:11:
En tiedä paljonko gabberin emämaassa Nederlandiassa ite bileissä myllytetään, mutta hc-skene muuten tuntuu siellä koostuvan tyhjäpää-white thrast-rasisti-punaniskoista niin ei kai ihan plur-meininkiä ole. Ottamatta mitenkään kantaa kyseiseen herraan niin sääli kai olisi jos moinen Suomeenkin rantautuisi laajemmin
---
Hollannissa on nykyään tää ns. "Lonsdale-nuoriso", vaikka se ei tietenkään tarkoita että kaikki kyseistä vaatemerkkiä kantavat käyttäytyis uhkaavasti. Joidenkin bileiden pukukoodeissa on tosin jopa kielletty Lonsdale. En haluis yleistää, mut mitä hollantilaisilta kuullut niin näitä tapauksia sattuu enemmän just MoH ja vastaavissa isommissa bileissä. Lueskelin et joku hakattu kun alkoi vetää jumpstyleä xD. Pienemmissä bileissä suhteellisen ystävällinen ilmapiiri.