MindCore Presents ANGERFIST! 8.3.2008 @ Helsinki

295 posts, 15 pages, 91,835 views

liikkuva muna

Posts: 2,652

#61 • • liikkuva muna an egg on the move
Lätkämaskit päähän sit. Oli Sydneyssä viime vuonna aika hupaisa määrä maskeja porukalla.
Comandante

Posts: 359

#62 • • Comandante aka Miranda

alek száhala, 19.1.2008 20:22:
Lätkämaskit päähän sit. Oli Sydneyssä viime vuonna aika hupaisa määrä maskeja porukalla.


Pitää kaivaa maski kaapista..

--
Hooverhullu

AcidR

Posts: 521

#64 • • AcidR Serine (Distortion)
Meikä vois melkein luvata vetää ranteet jos oon kiinni tän viikonlopun. *nalle*
Mikku

Posts: 234

#65 • • Mikku
Samallainen meisinki sitten :)
swizhi

Posts: 50

#68 • • swizhi
toivottavasti lomapäivät täsmää ni pääsee tänneki heiluu. kovaa settii tiedos näköjää (:
Mazzaus

Posts: 121

#70 • • Mazzaus Screecher (Distortion)
oho oho. Aika kova.
larpap

Posts: 402

#71 • • larpap UG
Kerrankin pelkkää hc
CRS

Posts: 21

#72 • • CRS

Zutsuu, 17.1.2008 10:39:
Tiedossa vissiin menevääkin o/
Prkle ku toisesta "tanssikengästä" pohja melkeen irronnu.. uusien osto tai talvikengillä mestoille! XD
Niin tuohon aiemmin kysymääni et vihanyrkki soittelee näköjään myös wanhempia biisejä (ainakin Sensation Blackis) mikä on hyvä. Ehkä saa kuulla sen lempparin :)



Kyll Angerfist rokkas viime Sensation Blackeissä vaikka soitti vikana 06:30-07:00. Jenggii oli ihan sikana mestoilla loppuun asti.
Suomessa jengi on ruvennu nykyään lähtee himaan jo 02 jälkeen?
Täytyypi ottaa huomioon.
Jos oot ostamassa uusia tanssikenkiä niin Niken Airmaxit on ainakin hollanissa hc bileissä kova sana:)
Mua on jo monta kertaa dissattu ku oon ollu skede kengissä hc bileissä,
et täytyypi tilata Niket ens bileitä varten:)

--
MINDCORE

Teknojta

Posts: 1,032

#73 • • Teknojta Shamancore Practitioner

Crs, 31.1.2008 21:53:
---
Kyll Angerfist rokkas viime Sensation Blackeissä vaikka soitti vikana 06:30-07:00. Jenggii oli ihan sikana mestoilla loppuun asti.
Suomessa jengi on ruvennu nykyään lähtee himaan jo 02 jälkeen?
Täytyypi ottaa huomioon.
Jos oot ostamassa uusia tanssikenkiä niin Niken Airmaxit on ainakin hollanissa hc bileissä kova sana:)
Mua on jo monta kertaa dissattu ku oon ollu skede kengissä hc bileissä,
et täytyypi tilata Niket ens bileitä varten:)


Mulla ei ainakaan mitään asiaa himaan noin aikasin kun en asu edes paikkakunnalla xD. Mieluiten tietty aamuun asti!
En seuraa pukukoodeja.. pidän jonkinlaisesta "mashup" tyylistä :D. Tosin jotkut oldschool rotterdam gabber letit on aika makeita ^^
Adonis Hercules

Posts: 1,183

#75 • • Edited Adonis Hercules Hart + Zell

Zutsuu, 31.1.2008 22:48:
---
Crs, 31.1.2008 21:53:
---
Kyll Angerfist rokkas viime Sensation Blackeissä vaikka soitti vikana 06:30-07:00. Jenggii oli ihan sikana mestoilla loppuun asti.
Suomessa jengi on ruvennu nykyään lähtee himaan jo 02 jälkeen?
Täytyypi ottaa huomioon.
Jos oot ostamassa uusia tanssikenkiä niin Niken Airmaxit on ainakin hollanissa hc bileissä kova sana:)
Mua on jo monta kertaa dissattu ku oon ollu skede kengissä hc bileissä,
et täytyypi tilata Niket ens bileitä varten:)

---

Mulla ei ainakaan mitään asiaa himaan noin aikasin kun en asu edes paikkakunnalla xD. Mieluiten tietty aamuun asti!
En seuraa pukukoodeja.. pidän jonkinlaisesta "mashup" tyylistä :D. Tosin jotkut oldschool rotterdam gabber letit on aika makeita ^^



Mulla oli punaiset doc martensit thunderdomessa ja sain mainetta ja kunniaa =) yhdistettynä aavikkomyrskyhousuihin ja tyylikäs väriyhdistelmä burberryn tennispaidan kanssa.. kengissä on tosin hurjan huono tanssia, but... i dont mixxx, i dont dance!! Jne :P ;)

edit: not too camp? =)
JOILI!!!

Posts: 262

#76 • • JOILI!!! ihkussa paistettu sydänmarmelaadi plur-kastikkeel
VOI MORJES HAZARDI


TÄNNE ! ! ! *possu*
sparffo

Posts: 238

#78 • • sparffo Team Aerobic

astaroth, 8.1.2008 23:07:
kulttuuria saatana! paikalla! <3


korjaan; saatanan kulttuuria! olen myös paikalla! tätä lähemmäs MoH kokemusta Suomessa ei pääse ;D

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#79 • • Adonis Hercules Hart + Zell

sparffo, 9.2.2008 22:55:
---
astaroth, 8.1.2008 23:07:
kulttuuria saatana! paikalla! <3

---

korjaan; saatanan kulttuuria! olen myös paikalla! tätä lähemmäs MoH kokemusta Suomessa ei pääse ;D



hihihhhihih Aina vaan parempaan suuntaan =) nyt ku kaikki kigulihousut ja hevipellet alkaa diggailla hooceeta niin sit olis vielä parempi!
iDumble]

Posts: 16

#80 • • iDumble]
Raise your fist! For Angeeeerfist! :D