Ja jos joku ei tajunnu, tää on saatanan kowa nimi... Siis Angerfist ja jos joku ei vielä tunne häntä, niin paikalla olen myös minä.
295 posts, 15 pages, 95,295 views
Johnny Bash, 10.1.2008 19:10:
Pitkästä aikaa kunnon Hollanti-bileet!!! (Paitsi Thunderdome :)) MAINSTREAM NITRO!!!
Ja jos joku ei tajunnu, tää on saatanan kowa nimi... Siis Angerfist ja jos joku ei vielä tunne häntä, niin paikalla olen myös minä.
Ironraver1, 10.1.2008 19:39:
---
Pitkästä aikaa kunnon Hollanti-bileet!!! (Paitsi Thunderdome :)) MAINSTREAM NITRO!!!
---
Ja jos joku ei tunne Angerfistiä eikä Johnny Bashia, niin kannattaa suunnata baaritiskille, sieltä
löytyy nähtävyys nimeltä Ironraver , vieressä luultavasti Friik, nuolemassa tiskiä puhtaaksi
kilpaa
Zutsuu, 10.1.2008 22:14:
---
---
Ja tämän varoituksen myötä onkin hyvä asennoitua bileisiin...->
..ettei sentään liikoja odota! xD
Johnny Bash, 11.1.2008 07:24:
---
Mut mitäs sulle on tapahtunut kun ennen diggailit Korsakoffia ja kumppaneita?
Toi mainstream sana on hyvin harhaanjohtava.. ainakin täällä Suomessa tietty.. Ei muotia, vaan HARDCOREA!! Elämäntapaa, biletystä, loistavaa musiikkia.. ja jos riittävän moni, esimerkiksi nyt Hollannissa, liittyy Hardcore Armeijaan niin että siitä tulee muka MAINSTREAMIA niin hyvä! Mainstreamin nimeen mä ainakin vannon, tosin vivahde-eroja en ala tässä syväluotaamaan tai enempiä genretrippailemaan. Kuunnelkaa mun mixxxejä ;) Zutsuuhan aiheesta jotain jo tietääkin :P
Zutsuu, 11.1.2008 10:44:
---
Johnny Bash, 11.1.2008 07:24:
---
Mut mitäs sulle on tapahtunut kun ennen diggailit Korsakoffia ja kumppaneita?
---
En oo siitä toki kokonaan luopunut, mut sanotaan et nykyään se maistuu vaan sopivissa annoksissa. Vivahde-erojen puute saa usein tylsistymään jos esim. koko ilta tulee ritititiuta ja ränttätänttää, eikä vaikkapa väliin melodisempaa tai sit raastavampaa. HC on kuitenkin semmonen tyyli et mahdollisuudet on rajattomat, mut harmittaa jos siitä tehdään vaan yks niistä muista kaupallisista klubityyleistä. Ehkä Suomessa ei pitäis puhuu mainstreamista xD. Nustyle tai vastaava varmaan parempi sana.
Individual, 10.1.2008 19:17:
Raivonyrkki ja Jouni Pasha
above_beyond, 11.1.2008 12:35:
Massive Sound System will be installed! tarkottaa suomeks mitä? Soi vitun lujaa mut kuulostaa paskalta vai?
above_beyond, 11.1.2008 13:36:
välil tuppaa puuroutuu aika pahasti osa äänistä :S