MindCore Presents ANGERFIST! 8.3.2008 @ Helsinki

295 posts, 15 pages, 95,432 views

#201 • • Edited Fuzzy Guest
Ei pysty kuvailee fiilistä!! Voi helvetti mitä biisejä!! Parasta mitä oon ikinä kokenu!!
*sydän**sydän**sydän*Angerfist*sydän**sydän**sydän*
HC 4 life!!

muoks:Broken chain tuli jooooo!!!
killer_cat

#202 • • killer_cat
*sydän**sydän**sydän* ANGERFIST *sydän*sydän**sydän* Ei voi muuta sanoo,että parasta mitä IKINÄ*pahis*
xl8r

#203 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Huh, olipahan kekkerit ainakin siltä osin mitä paikalla oltiin. Leo Laker toimi kuin tykistökeskitys omakotitalolähiössä, Angerfistin setti oli puhdasta kultaa. Eipä ole tullut hetkeen tanssittua näin. Kiitoksia vaan, aivan mieletön meno *pahis*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

AcidR

#204 • • AcidR Serine (Distortion)
Aivan älyttömät kekkerit vaikka paskaa satokin niskaan useampaankin otteeseen *nauru**tanssittel*

Lisää lisää lisää
Mikku

#205 • • Mikku
jumalaata oli kyllä paras setti mitä olen koskaan livenä kuullut. Ihan sairas meisinki ainaki oli angerin kohalla. Muita artisteja en sit valitettavasti tajunnut kuunnella kovan humalan takia mut angerfist korjas kyl potin kerralla. Gloria toimii paikkana niinkuin aina.
ohgreat

#207 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Joo siis täytyy sanoo et nää oli yhet parhaimmist bileist taas vähää aikaa. Fiilis oli pirun hyvä ja setit kultaa. Tälläst fiilist haluis nähä enemmänki Suomes. Kavereitaki oli kivasti liikkeel ja vaik ei kaikkien kaa oikee kerennykkää jutskaa ni kiva oli nähä. *hihu*

P.S. Millos seuraavat?
lohikarme

#208 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Ja itse bileistä: Täytyy myöntää että kyllä "vanhan" jalkakin jaksoi vähä nostella tahtia kun angerfistin keikka alkoi ^_______^ Sasha F ja Friik yläkerrassa *lmao*. Lisää MOH:a suomeen!

psst. WHEN I SAY ANGER, YOU SAY FIST... ANGER..FIST..ANGER..FIST!

--
Qualis artifex pereo

fisq

#209 • • fisq
Enemmän hc bileitä suomeen ehdottomasti!!! LOISTAVAT BILEET !!!
anis

#210 • • anis
Ihan jees, vaikka oma kondis ei ollutkaan töiden jälkeen mikään maailman virkein. Angerfist oli hyvä *joo*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Displacer

#211 • • Displacer
Kivaa oli ja tanssittuakin tuli reilusti :)

Kiitokset.
tws

#212 • • tws

fisq, 9.3.2008 13:20:
Enemmän hc bileitä suomeen ehdottomasti!!! LOISTAVAT BILEET !!!

joo mä oon samaa mielt, sais olla useemmin! *vink*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Peltsi

#213 • • Peltsi ElectroHead
AEVAN USKOMATTOMAN ÛBER LOISTAVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN PARHAISTA PARHAIMMAT BILEET ! *pepsodent*

"When I Say Anger, You Say Fist, ANGER - FIST, ANGER AND FIST, What is't? ANGERFIIIIST !! *sydän*

Ensin tietysti haluan kiittää tapahtuman järjestäjiä että saatiin Hardcoren kuningas Suomeen ja sitten esiintyjiä Angerfistiä, Sasha F:ää, Crissiä, Neonia, Wailyä, Gohaita jne. *hymy*

Juu niin tosiaan hemmetin kovat zembalot oli, ehkäpä parhaimmat missä oon koskaan ollu. Ja ei todellakaan jää viimesiks Zembaloiks.. Pitää myös muistaa kiittää kavereita ja kaikki tuttuja ketä siellä näki ja joiden kanssa Pisti menemään Hakkenia. *pahis*

Eli kidos M.R.C., yertle, Jani, Ossi ja Antti. ^^

I *sydän* Hardcore

P.S. Jostain kumman syystä huomasin nyt aamulla että polveni ovat turvonneet muodottomiksi möykyiksi, tämä johtuu Hakkenista,. mutta se oli sen arvoista. I Love It. *jiihaa**plur**jiihaa*

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

Zerathep

#214 • • Zerathep MINDCORE CREW
Juu siis aivan KÄHEETÄ menoa! =D luuli jo välillä, et olis hollannis bilettään
Angerfistin tahdissa hajos jalat mukavasti.. + sit vielä sen jälkeen hajos pohkeet totaalisesti Sasha F:n tahdissa.

MUTTA SE OLI TODELLAKIN SEN ARVOISTA *sydän*

Viron pre-partyt oli myös mahtavat vaikka siinä hylätyssä tehdashallissa paikallaan vähän kylmä tuli, mutta aivan PRO settiä sielläkin.

Kiitokset M.R.C, Peltsi^, yertle, Ossi ja Antti

Oli sellasta pomppimista.. hakkenia.. riehumista, että nyt mennään iloisin mielin takaisin varuskuntaan *eikä*

YES! YES! YES! YES! >_<
Jukeboksi

#215 • • Jukeboksi
Kovimmat bileet ikinä (henk. koht, ainaki ;) )!

Laker lunasti kaikki odotukset (VITUN KOVAA SCHRANZIA) ja Angerfist oli parhautta isolla porukalla, eniten aidosti tyydytti että oli noin paljon väkeä paikalla, mikä oli pieni ongelma kun Radium tuli käymään...:D MUT JOO! KOVAYDINTÄ LISÄÄ!
tomii

#216 • • Edited tomii kallion herttua
Parhaat hc-bileet joissa oon ollut. Angerfist ei hirveesti lämmittänyt, mut kotimaan edustajat sit rokkaskin ihan saatanasti. Ja porukkaakin tosiaan oli kiitettävästi.

--
reivaan kunnes kuolen

SASHA  F

#217 • • SASHA F
*sydän*ANGERFIST rokkas kybällä, upee setti!!*tanssittel**aplodit**pahis*
Syntse

#219 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Jälleen videoita muisteloihin tai vaan katsomaan mistä jäi paitsi

DJ Neon oldskuul ruffneck setistä, Sasha F & Friik yläkerrassa

Angerfistii
tws

#220 • • tws