295 posts, 15 pages, 95,286 views
LilB, 28.2.2008 15:39:
mä joudun töihin kait tähän Wankerfistin pileisiin.. blaaah
sitäpaitsi jos OIKEE dj Fingerfisti soittais angerfisti sijasta :D oi oi olis ihanaa terrorii ja speedcoreee!
LilB, 6.3.2008 00:49:
toivottavasti ei oo vaa märkä uni, sillä crisse beibe tunkee sen johonki väliin! ... toivottavasti...
mutta kyseinen herra kummiski on suomessa silloin, tulee itse asiassa huomenna, ja jos ei saa sitä pikku soitto aikaa bileisiin, niin vittu sit saa kyl naapurini kärsiä paremman luokan speedcore setit mun himass ennen bileit :D
LilB, 6.3.2008 11:58:
yläkerrassa olis viimeiset 30min kuulemma viel auki.. et jos siihen..
Zutsuu, 6.3.2008 11:13:
---
LilB, 6.3.2008 00:49:
toivottavasti ei oo vaa märkä uni, sillä crisse beibe tunkee sen johonki väliin! ... toivottavasti...
mutta kyseinen herra kummiski on suomessa silloin, tulee itse asiassa huomenna, ja jos ei saa sitä pikku soitto aikaa bileisiin, niin vittu sit saa kyl naapurini kärsiä paremman luokan speedcore setit mun himass ennen bileit :D
---
No aika huonoa mainosta ja paskaa niskaan Suomelle jos tän hetken kenties suosituin speedcore nimi EI saa soittoaikaa
LilB, 6.3.2008 10:05:
tikitiiitikitiiii, otas mulle Johnny kuvii mugaa
ja siis Fingerfist, siis se joka tekee ihan älytön speedcoree?
Zutsuu,
No aika huonoa mainosta ja paskaa niskaan Suomelle jos tän hetken kenties suosituin speedcore nimi EI saa soittoaikaa
---
niin mut eiks toi oo niinku antenniosasto kaveri paremminkin....
täytyy myöntää et en oo ikinä kuullukkaan jäppisestä.....
mut ei sil ookku joku puoltoista tuhatta nimee partyflockissa....
Johnny Bash, 6.3.2008 15:23:
niin mut eiks toi oo niinku antenniosasto kaveri paremminkin....
täytyy myöntää et en oo ikinä kuullukkaan jäppisestä.....
mut ei sil ookku joku puoltoista tuhatta nimee partyflockissa....
---
Niiku vittu eiks nää pitäny olla mainstyle bileet?!?!?! I thought we were mainstream? Im mainstream!!! Mainstream!
Tottahan tuokin on, mut voi miettiä kannattaako byrokratia kun tällainen huippunimi tuodaan nenän eteen ilmatteeksi. *corea se Frazzbasskin soittaa :)
Johnny Bash, 6.3.2008 15:40:
Parempi byrokratia kuin anarkia ;) Huomautan, että minullahan tässä ei ole osaa eikä arpaa. (silloin hommat menisi preussilaisen byrokratian malliin =D=D=D)
Zutsuu, 6.3.2008 15:48:
---
Parempi byrokratia kuin anarkia ;) Huomautan, että minullahan tässä ei ole osaa eikä arpaa. (silloin hommat menisi preussilaisen byrokratian malliin =D=D=D)
---
Arvot sikseen, mut ei toi omasta mielestä niin pahasti keneltäkään ole pois jos on yksi speedcore esiintyjä. Hollanti on Hollanti, mut me ollaankin Suomessa ;)
Zutsuu, 6.3.2008 15:48:
---
---
Arvot sikseen, mut ei toi omasta mielestä niin pahasti keneltäkään ole pois jos on yksi speedcore esiintyjä. Hollanti on Hollanti, mut me ollaankin Suomessa ;)
Jea, nopeutta vaan...
ja suomi on aika äässist... :P
Johnny Bash, 6.3.2008 19:00:
Se jää nähtäväksi.. Niinhän tuo xybokin väläytteli jotain paskaa ( ;) ) soittavansa =) Eihän täs kukaan hollannista puhunut.. Mä taidan olla sitä mieltä et noi kotimaiset storbat tuo jo tarpeex diverssiä noihin kemuihin, sitähän on hyvä näin pienissä kuvioissa aina vähän olla. Eikä mulla toki olis mitään vastaan tota tai perskohtasta, vaan se ihmetyttää et nyt vikalla viikolla täällä väännetään et kuka soittaa bileissä. Eikä sil oo välii vaik olis J. Nasaretilaisen kaveri tms. Tietty jos joku olis perunu tai jotain niin olis eri juttu... No mut mulla on helppoa koska ei tarvitse päättää tuosta asiasta.
Ja sä liputat sun genren puolesta ja mä mun, luonnollisesti =)