Millainen on oikeasti kaunis nainen?

1,334 posts, 67 pages, 789,800 views

anthocyan

#721 • • anthocyan Kohti valoa...

Lana83:
Ihmisten pitäisi oikeasti vaan olla tyytyväisiä itseensä. Eihän kaikki voi mielyttää toisia, mutta jos vaan uskoo itseensä niin sillä pääsee jo pitkälle.

Oon NIIIIN samaa mieltä! *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

#722 • • pia^^ Guest

Avernian:
---

No jos oisit ihan kauhea susi niin ei se tulis sulle heittämään juttua *vink*

Nii en tiiä... ihmetyttää silti. Onneks harvemmin uskon mitää mitä mies baarissa sanoo *hih*
#723 • • pia^^ Guest

Avernian:

Se voi olla ihan hyväkin ennakkoluulo *nauru*

Sanotaan näin ilman ketään loukkaamatta, että kokemuksen mukaan baarissa miesten heittämiin juttuihin kohtaan ennakkoluulo on sallittua ja iha hyvästä.

Lisää ihmettelyä tähän kauneus asiaan. Jos mies sanoo kauniiksi tarraa peppuun ja kun nainen käskee päästä irti ja lähtee v*****n, miksi tällöin nainen muuttuu rumaksi huoraksi?

Taitaa vähä mennä ohi topikista *blush*
Emulator

#724 • • Emulator The Lost Soul
ööh, emmä tiiä *nauru* kauneus on katsojan silmissä... taitaa jokasella olla tietyt piirteet mitkä kiinnostavat naisen ulkonäössä.. ja rakkaus saa naisen ku naisen näyttämään kauniilta *joo*

Mulla on kaverina ehkä maailman kaunein nainen *hali* *vink*

--
<3

cheat

#725 • • cheat

Lana83:
Ihmisten pitäisi oikeasti vaan olla tyytyväisiä itseensä. Eihän kaikki voi mielyttää toisia, mutta jos vaan uskoo itseensä niin sillä pääsee jo pitkälle.

so true, yks kaveri joka ei kyllä ole -anteeksi vaan- mikään missi, mutta omistaa ehkä Turun parhaimman itseluottamuksen...miehet kuolaa sen perässä jatkuvasti. Ja leidillä on älyä kyllä... *hymy*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

#726 • • ALIEN Guest

cheat:
so true, yks kaveri joka ei kyllä ole -anteeksi vaan- mikään missi, mutta omistaa ehkä Turun parhaimman itseluottamuksen...miehet kuolaa sen perässä jatkuvasti. Ja leidillä on älyä kyllä... *hymy*

toi on kyllä totta monien naisten kohdalla.

Mä taas tunnen sattumalta myös Turuuuuuusta yhden miljoona kertaa kauniimman, kuin yksikään Suomen missi, jolla taas on erittäin huono itseluottamus. Enkä ymmärrä miksi.... *ding*

[muokattu 2.4.2004 23:15]
#727 • • ALIEN Guest

Lene:
Ei se itseluottamus perustu pelkästään ulkonäköön - valitettavasti.

niin, ma meinasinkin, etta han ei ole tyytyvainen omaan ulkonakoonsa, vaikka tietaakin olevansa ihan helvetin kaunis... *ding*

[muokattu 3.4.2004 11:38]
#728 • • ALIEN Guest
OMA KULTA ON KAUNIS!! *iloinen*
W

#729 • • W
Sellanen nyt tietysti ainakin joka tykkäis meikäläisestä *hih*
Kaunein malli on tuo Penelope Cruz (kirjoitinkohan nyt oikein :)
Espanjalaisen näköiset söpöläiset joilla on muhkeet varusteet....tosin niistä voidaan tinkiä.....muttei liikaa! kasvot on tärkein ulkonäöllinen ominaisuus.... *vink*
Alternative

#732 • • Alternative
Nainen on kaunis sillon kun hän on sekä fyysisesti ja henkisesti mukava. Minulla on kaverina maailman kaunein nainen mutta vaan kaverina koska minusta hänen luonteensa ei ole samanveroinen vaikka kyllä onkin mukava ihan tollee kaverina *justjoo*
S-T

#733 • • S-T Pieni

alien:
niin, ma meinasinkin, etta han ei ole tyytyvainen omaan ulkonakoonsa, vaikka tietaakin olevansa ihan helvetin kaunis... *ding*

Ainakin omassa ja monien kavereiden tapauksessa (riippumatta siitä, kuinka kaunis tai hyvännäköinen ko. tyttö on objektiivisesti tarkasteltuna) itseluottamus on kunnolla noussut vasta hieman pidemmän ja 'vakavamman' seurustelusuhteen aikana. Kyllä se vaan vaikuttaa kun on sellainen ihminen vieressä, jolle tietää kelpaavansa ja olevansa se kaunein *pihkassa*

Omassa tapauksessa vaikutti myös se, että kun aloin seurustella olisi ottajiakin riittänyt heti tavallista enemmän (hmm.. interesting..). Siinä kun seisot sen rinnalla, joka pitää sinua parhaana ja seuraat lisäksi vierestä, miten pojat tappelee vanavedessä, niin itseluottamus kummasti paranee.

edit: siis ei ollut tarkoitus puhua pelkästään itseluottamuksesta, vaan myös juuri siitä, että ei ole tyytyväinen. Sekin korjaantuu samoin keinoin/samalla usein. Ainahan sitä näkee, mitä voisi olla paremmin, mutta jossain vaiheessa vaan oppii elämään itsensä kanssa, eikä edes enää näe tärkeänä niiden asioiden viilaamista muiden juttujen rinnalla.

[muokattu 4.4.2004 22:07]

--
Pieni on kaunista.

#734 • • Hexe Guest
Kuten monet kerrat sanottu, makunsa kullakin... Itse olen tavannut kauniita ihmisiä vaaleista, tummista, pitkistä ja lyhyistä, parhaimmaksi on yleisesti tullut kuitenkin solakka n. 170-178cm. typy jolla tummatsilmätruskeatukka...Jos ulkonäöstä kysyttiin...
Jos ei ulkonäöstä, niin naisen ja hänen aatemaailmansa pitkä-aikainen tunteminen auttaa ”määrityksessä”... On sitä monta sorttia... Äly ja yleistieto muhun tehoo...Ja mielikuvitus... Mut ei sitä ”yhtä” kaunista ole.
Rocca

#735 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Kaikki naiset ovat kauniita omalla tavallaan... *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

-P

#736 • • -P
On olemassa sellaisia naisia jotka mielyttävät silmää melkein kaikille, mutta useasti kauneus on katsojan silmissä. Vaikea sanoa, että onko omasta mielestäni kaunis nainen 100% varmasti jonkun toisen mielestä yhtä kaunis kuin häntä itse pidän.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

fadeout

#737 • • fadeout NoStatus
Juu no tietty mun oma honey *sydän* *pihkassa* *sydän*

Mut kyllä se kauneus on mulle enemmän ku mitä paljaalla silmällä voi erottaa *joo*

--
tamppauskone - se olen minä

#738 • • ALIEN Guest

fadeout:
Juu no tietty mun oma honey *sydän* *pihkassa* *sydän*

Mut kyllä se kauneus on mulle enemmän ku mitä paljaalla silmällä voi erottaa *joo*

*joo* näinhän se yleensä on...
vaavu

#739 • • vaavu vara-vana

pia^^:
Tälläsiä usein pohdin, ku täysin vieras mies tulee baarissa örveltämään moista ja tarraa lopuksii persuksiin kiinni.

Tollasissa ”oot tosi ihana” -lähestymisissä kannattaa tehdä siisti mutta kohtelias peräytyminen. Eilen Kermassa joku aloitti jutustelun repliikillä ”oot muuten kaikkein seksikkäin näkemäni nainen täällä”, johon vastasin totuudenmukaisesti ”et ole vaan katsonut tarpeeksi tarkkaan ympärillesi”. Loppui iskuyritys kuin seinään siihen.
Optik

#740 • • Optik Piikkisika/Outopallo
kauneus löytyy pienissä asioissa, ja nämä eivät välttämättä ole ulkonäöllisiä seikkoja

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.