salama jack:
---
Olettaisin että enemmistö tykkää blondeista, mutta mun mielestä luonnon mustat hiukset on kaikista
parhaat, musta väri itsessään ei sovi kaikille. Joillekkin sopii hyvinkin, mutta kyllä aidon tunnistaa aina. Aidot mustat hiukset ja tummat silmät + naisellinen olemus = Meen niin hulluks että voisin mennä naimisiin ja elää siinä hulluudessa kunnes kuolen.
Koettu on, toivuttu ei .
Ja jos pääasiastakin lausuisi sen verran että taitaa se olla joku semmonen maaginen mulle salaisena pysyneiden osa-alueiden yhteenklikkaus mikä vie jalat alta. Alhaalla lista kuitenkin toistuneista atribuuteista :
+Tanssijat ja ratsastajat (tää kyl yleensä paljastuu vasta siin vaihees ku on liian myöhästä)
+ruskeet tai vihreet silmät (ei tää oikeesti voi merkitä )
+Joko piitkät paksut mustat hiukset tai sit sellaset tosi lyhyet (ei nyt butch-tasoo viel, mut sillee kuitenki. Ja noista pitkistä paksuista sanotaan et itken aina kun tuun Kreikasta takasin. Mut pakko mennä ku äitee asuu siellä)
+Ns. yläpainoisuuskin on aina vedonnut muhun, varsinkin yhdistettynä sellasiin übertimmeihin selkälihaksiin (toka tai kolmas asia mitä kattoo, vika mikä kiinnostaa)
+kunnianhimo (ei pysty syttyy naisesta jolla ei oo päämääriä)
+tietynasteinen äidillisyys (oon saamaton unelmoija, tarviin käytännöllisen naisen joka pitää mut järjestyksessä *iihhih* )
/|/|
P.S. Niin, ja jos tunnistit itsesi kuvauksesta...