Suuri koirakeskustelu

198 posts, 10 pages, 89,385 views

Jusna666

#101 • • Jusna666 Diablo

koomikko, 13.10.2007 03:41:
[li][/li]
---
Jusna666, 12.10.2007 21:11:
---
koomikko, 8.10.2007 17:58:
---
SmiLE, 8.10.2007 13:02:
---
Jusna666, 3.10.2007 20:42:
Me otettiin pari viikkoa sitten pitbull-vauva.
Oikein ihana tapaus on ollut *Sydän*

---

Iskän ja äiskän pikkuvaavi*plur* Aivan loistava luonne! sellainen sylivauva.

---
hienon valinnan olette koirarodun suhteen tehneet!! pitit on aivan mahtavia! saako kysyä että mistä tuli, ja mitä linjaa se on? kuvia löytyykö?

---

Chevy-linjaa, oulusta, kuvia pitbull.fi

---
tuliko paljon hintaa pitille? mulle tulossa amstaffi (köyhän miehen pitti..) keväällä, ja ihan mielenkiinnosta kyselen. ja sulonen on (vielä..) tuo teidän kaveri, taitaa aika jerkku tulla.

Juu, kyl siitä pitäis semmonen +40kg jötikkä tulla. Olihan se kallis, mutta eipä noiden hintaa rahassa mitata :)

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Tiah

#102 • • Tiah

Syksyllä kevätpäivillä? *vink* elokuussa ei siis päästy päiville kun oltiin reissussa :( muuten ollaan kyllä oltu melko vakionäky staffi-häppeningeissä pk-seudulla *hymy* monissa mätsäreissä myös, treenataan tyllerön kanssa vielä sitä että jaksaisi olla yhtä energinen kehässä kuin kotona *justjoo*

No niin,ja osaan vielä kirjottaakkin :D ajatus ei ihan lentänyt, eli näillä syyspäivillä tarkotin, oltiin oman hurtan kaa siellä ja sattu tuttujakin näkymään ja oli kiva ihastella staffi kehän vieressä :)
Mulla noi sekarotuset kovan kohtalon omaavat on lähellä sydäntä, ehkä joskus joku pitti tms mix jostain ongelma kodista saattaapi tulla :) Näitä kodin vaihtajia tms kun ikävä kyllä on.. :(

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

ludde

#104 • • ludde Anna
Aika ikävä dokkari tuli kakkoselta eilen.. Tää oli siis tämä BBC:n dokkari tappelukoirista ja niiden salakuljetuksesta britteihin. Dokkarin perusteella pidätettiin muutama suomalainenkin koirankasvattaja. Siellä oli kyllä pitbull parkoja niin pahasti kidutettu että teki tosi pahaa katsoa *eiei* 10kk pennut pistettiin kehään ja jengi oli ihan innoissaan. Ihmiset osaa olla niin julmia..
tir

#105 • • tir
tuohan tuli uusintana, aikaisemmin kun tuli niin levisi netissä todella nopeasti. tällä kertaa ihan hyvä että esittivät tuon leikatun version, kun siitä niin paljon kohua levisi.

ikäväähän tuo on. onneksi suomesta löytyy paljon vastuullisiakin pittikasvattajia jotka eivät koiriaan kasvata taistelukäyttöön.

aargh tulisi jo lunta niin loppuisi tuo hiekan sisällekanto..
Lyylikki

#106 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Oon löytänyt itselleni koiran *sydän*

Fieldspanieli

Elämäntilanne ja asuinpaikka kuitenkin muuttumassa vielä koiraepäystävällisemmäksi eli vuosia menee varmasti vielä, ennen kuin saan oman ronttikoiran.

Lisää kuvia:

http://www.wikkeweb.net/galleria.html
keijukainen

#107 • • Edited keijukainen kiksumurmeli
mä niin kovasti haluaisin pitkäkarvasen mäyräkoiran mut ei vaan varmaan ihan vielä onnistu
*hihu*

--
*seepla*

Cloud

#108 • • Cloud Game Freak

keijukainen, 27.11.2007 20:09:
mä niin kovasti haluaisin pitkäkarvasen mäyräkoiran mut ei vaan varmaan ihan vielä onnistu
*hihu*

Maastonakki on kyllä bueno koirarotu. Varsinkin jos sillä on viikset ja se näyttää semmoselta "vanhalta" nuorenakin.

Maastonakit <3

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Aurinkoneiti

#109 • • Aurinkoneiti
Onko kukaan kuullut mitään positiivista koirasusista? Onko ne niin mahdottomia kuin kennelliitto väittää? Kuitenkin koirasudenpentuja on kokoajan saatavilla.
tir

#110 • • tir
kyllä. ne on juuri niin mahdottomia.
mutta koska ovat "muotia" kun ovat niin "erilaisia" niin tietysti kaikki pentutehtailijat kilpaa mainostavat että aitoja koirasusia kaupan..
hyvin harva itseasiassa on aidon suden jälkeläinen. vielä harvempi päätyy sellaiseen perheeseen joka tietää mitä tekee ja pärjää eläimen kanssa joka ei ole koira.
susi ja koira on kaksi täysin erilaista eläintä. sudesta ei ole lemmikiksi, jos sellaisesta haaveilet hanki pehmolelu tai husky.
Mellu-

#111 • • Mellu-

tir, 28.11.2007 23:55:
mutta koska ovat "muotia" kun ovat niin "erilaisia" niin tietysti kaikki pentutehtailijat kilpaa mainostavat että aitoja koirasusia kaupan..
hyvin harva itseasiassa on aidon suden jälkeläinen. vielä harvempi päätyy sellaiseen perheeseen joka tietää mitä tekee ja pärjää eläimen kanssa joka ei ole koira.
susi ja koira on kaksi täysin erilaista eläintä. sudesta ei ole lemmikiksi, jos sellaisesta haaveilet hanki pehmolelu tai husky.

meidän tutuil o kyl kaks koirasutta (toisen "prosentti" vähä isompi ku toisella ja näyttää siis enemmän oikeelta sudelta) eikä niil o mitää ongelmaa ollu, kaks suht pientä lastaki perheessä jne.JA imo mukavii karvaturrei olivat molemmat *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Aurinkoneiti

#112 • • Aurinkoneiti

tir, 28.11.2007 23:55:

En ole hankkimassa, kun mulla on jo koira. Ehkä tulevaisuudessa; sopis mun luonteelle.*pahis**tirsk*
tir

#113 • • tir
tä?
koomikko

#114 • • koomikko
Tuo "hanki husky" vähän särähti.. Meinaat että se on tosi helppo otus verrattuna "koirasuteen" ?
#115 • • Norb Guest

koomikko, 6.12.2007 20:14:
Tuo "hanki husky" vähän särähti.. Meinaat että se on tosi helppo otus verrattuna "koirasuteen" ?

No eikö ne sitten ole *hmph*
koo

#116 • • koo
Meillä on ilo ja onni omistaa mun yli kymmenvuotinen haave, sloughi. Harkinnassa on toinen koira, mutta sen suhteen kuviot ovat vielä epäselviä... mäyräkoira on yksi mahdollisuus toimittamaan pikkurakin virkaa.

Mä olen ihan vinttikoiraihminen ja koen ton eläimen kaikin tavoin täydelliseksi. Se on tykki ulkona ja rauhallinen sisällä, vartioi, oppii nopeasti, hyvät harrastusmahdollisuudet, helppohoitoinen. Ja kaunis. Kaunis, kaunis, kaunis. Kyllä sen kanssa sai melko paljon painia silloin kun se oli ihan teini, mutta nykyään sen kanssa on todella helppoa elää. Mä olen jonkin verran käyttänyt sitä näyttelyissä, ensi kesänä yritetään saada ratakirjat kasaan ja aloitetaan maastokisat. Agilityä ollaan kokeiltu ja tarkoituksena olisi myös verijälkeä päästä kokeilemaan. Olen myös ajatellut luonnetestata sen.

Vinttikoirat rokkaa.

--
Backstagella on paratiisi.

zenny

#117 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Meillä on suunnitelmissa ottaa joulukuussa italianvinttikoira narttu (luultavammin)

Kaveri teetättää niiden italiaanolla pennut ni saadaan niistä sitten yksi.. *joo* Ei malttais odottaa enää!

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Tarsu

#118 • • Tarsu
mä hommasin just yhen puudelin,
hän tuokin mukanaan vielä kaksi lisää :)

quite handy, i say!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

koo

#119 • • koo

zenny, 9.5.2008 18:02:
Meillä on suunnitelmissa ottaa joulukuussa italianvinttikoira narttu (luultavammin)

Kaveri teetättää niiden italiaanolla pennut ni saadaan niistä sitten yksi.. *joo* Ei malttais odottaa enää!

Italiaano on hyvä valinta, se on itsellänikin harkintalistalla. :)

--
Backstagella on paratiisi.

meesh

#120 • • meesh Heppatyttö
Kotona Kiinanharjakoira (puuteri) ja Shetlanninlammaskoira

--
Kesä mielessä...