Muffler - What's The Deal (Super MC Dub) musiikkivideo!

102 posts, 6 pages, 46,142 views

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#21 • • Gilgamint.com Making questions
Lol voin kertoa että paikalla kuvauksissa oli kaikkea muuta kuin limudisko *känni*

mitä tuohon batteryyn tulee niin olen tyytyväinen etten taas joutunut maksamaan omasta pussista kuten niin monista bileistä mitä olen järkännyt... eipä ne levyjututkaan ole kannattanut...
Olen järkännyt 100 tapahtumaa ja aika monesta niistä olen vetänyt persettä tai roposia tehden kuukausien duunit... no nytkään ei tästä rahaa tullut vaan budjetti saatiin maksettua ja lavallisia batteryä jota jengi kyllä kisko viinan kanssa ihan myös omaksi iloksi... siis Mufflerilla ei ollut varaa laittaa kyseiseen musavideoon budjettia... ne jotka ite tekee musaa sun muuta tietää, että miten hyvin suomessa näillä jutuilla elellään. LOL ok myönnän sen auton olevan suht Hulk Hogan... mut eipä se nyt haitannu =D

Mitä tulee suunnitteluun... niin heh no tehekää ite parempi *pepsodent* on eri asia tehdä tämmöstä ammatikseen ja eri asia leikata yöt ja päivisin tehdä duunia. Tein lähes kaiken ite... sain apua pariin kohtaukseen Flaikulta kun se kuvasi, valojen laittoon ja studion valkoiseksi tekemiseen sain apua OUBS:laisilta. Loput kaikki tein itse, esim. kaikki julisteiden liimauskohtaukset oli kuvausryhmä 1 henkilö näyttelijänä ja kuvaajana LOL ok näin pari tuttua paikanpäällä joille ostin bisseä että vahtivat kameraan sen aikaa kun tehtiin ne Bodariauto kohtaukset.

Makuasioista en lähde kinastelemaan. Mutta tässäpä se nyt on like or not *jiihaa**pepsodent* pääasia on kuitenkin Mufflerin musiikki!

Lupaan, että seuraava video on vielä parempi... *joo**vink*
AaKo

Posts: 637

#22 • • AaKo Tosi veivaaja
rumbubasso ei ole niin kauhean lähellä omaa sydäntäni, Mutta isot pointsit tulee juuri kun on tehny videon biisinympärille! varsinkin kun omasta vapaa-ajasta revitty tämä aika ja hiki. Hatunnoston arvonen suoritus!

--
En se mää ollut!!!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#23 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Anselmi, 1.10.2007 16:03:
Oliks tää musiikkivideo vai Batterymainos?



Itselläni kans pisti toi asia pahasti silmään, mutta ei nyt niin paljoo haitannu.

Käenpoika, 1.10.2007 16:45:
---
fine, 1.10.2007 16:16:
ei han tässä ollut mitään ideaa (vai pitikö edes olla..)

mut joo, ei näytä ammattiohjaukselta kyl :D

---

Idea oli se, että harmaasta realismista paetaan bileisiin mist jengi repii sit niit fiiliksii... no ainakin tunnelma pakanpäällä kuvatessa oli sellanen.



Idea ei jäänyt epäselväks mutta toteutus oli mun mielestä kehno. Näytti siltä että paikalla oli 7ihmistä vähän hytkymässä. Ei mitään kunnon fiilistä näkynyt lähelläkään.

Edit: Biisi toimi kuin junan vessa *jiihaa*

Edit2: Oli pakko pienen tauon jälkeen kattoo uudestaan ja enhän mä nyt mistään videon ohjauksesta tai leikkauksista tiedä hevon heinää ja ihan hyvältä se loppupeleissä näytti. Mutta fiilis mikä ihmisistä välitty edelleen häiritsi. Jotenkin en saa yhtään noista tanssivista ihmisistä kovaa fiilistä videoon. Ihan kun ne olis pakotettu tanssimaan jotain humppaa *hmph*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

laite

Posts: 2,994

#24 • • Edited laite MastahWankah

Käenpoika, 2.10.2007 00:34:
mitä tuohon batteryyn tulee niin olen tyytyväinen etten taas joutunut maksamaan omasta pussista kuten niin monista bileistä mitä olen järkännyt...


OOT MYYNYT SIELUSI KAUPALLISUUDELLE JA RUVENNUT HUORAKSI111!!!11! SKENE WILL NEVAR FORGET!!!

Oikeesti aikas jees pätkä, ei valittamista! Toivottavasti saat tän jollekin kanavalle myös rotaatioon :)
Harmittaa kyllä, että en päässyt mukaan kuvauksiin, mut toisaalta oon kyl sen verran ruma että ehkä näin on parempi.

edit: niin ja biisihän on ihan V*tun kova!
CM

Posts: 1,507

#25 • • CM
Ihan kiva video, mut biisistä en pitänyt. Tuli mieleen uk-hardhousebiisi breakbiitillä höystettynä :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#26 • • Aziz Combat Fighter
Isot propsit Alelle, susta tullaan vielä kuulemaan!

Tohon ois saanu ehk snadisti enempi fiilistä, jos ois kuvannu osan kohtauksista esim. jossain isommissa bileissä mufflan perseen takaa kun täys lattia vetää ylös alas tasajalkaa, mut toimi toi noinki :) hankala varmaan saada isoa määrää avustajia tollaseen et vois kuvaa oikein kunnon crowd scenen.

Tos on siisti käsintehty fiilis kyl :) Eikä mua kyl toi batteryn presenssi häiritse yhtään sen enempää kuin "Battery main stage" missään bileissäkään. Musta on makeeta, että ne ylipäänsä lähtee mukaan näin marginaalisiin juttuihin.
jazmo

Posts: 393

#27 • • jazmo techmu

turha, 1.10.2007 18:58:
Tulee verrokkina mieleeni Noisia - Block Control -video (löytyy youtubesta). Mutta joo... Makuasioita.


Vaikka oonki samaa mieltä, et Mufflan videosta jotain puuttu (mutta siinä oli TheH!), niin miusta tuo Noisian video on vielä huonompi - ok, siinä kuvataan bileitä ja yleisöä, mutta mitään ajatusta siinä ei ole.
10-

Posts: 239

#28 • • 10- Sairaalan Miekka
videosta tuli jotenki mieleen bomfunk mcsin-friistailah!!! mut ihan vaan silleen hyvällä tavalla!*nauru**nauru**nauru* biisistä itsestään nousee karvat pystyyn no mans landilltakin ja sehän on TODELLAKIN vaan hyvä asia!*pihkassa* big up, selecta, rewind! ja kaikkee muuta asiaan kuuluvaa hehkutusta mufla manin suuntaan!*piis*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

UzU

Posts: 2,361

#30 • • UzU [33100]

Käenpoika, 2.10.2007 23:00:
oho päälle 2000 katsontaa parissa päivässä *blush*



EI HÄTÄÄ!111!!

Mä katoin ton 1998 kertaa.
bansq

Posts: 931

#31 • • bansq leftfield winger.

CM, 2.10.2007 09:25:
Ihan kiva video, mut biisistä en pitänyt. Tuli mieleen uk-hardhousebiisi breakbiitillä höystettynä :)



täsmälleen :)

--
plip goes on.

AlexS

Posts: 1,389

#33 • • Edited AlexS kummasetä
Biisi ihan ok...mutta video oli kyllä vähän kornin oloinen. Tuli mieleen 90-luvun alun musavideot :) Mieluiten olisin ehkä leikannu tonne sekaan oikeista bileistä materiaalia näiden "katuosuuksien" lisäksi...nyt tää muutaman ihmisen studiossa notkuilu näytti hieman huvittavalta. Tuntui että heiluivat ihan erilaisen musan tahtiin.

Eniveis Suomijunkka for the win! :)
Mielenkiinnolla odotellaan tulevaa matskua.

edit: Mainostaja ei ainakaan mua ihmeemmin haitannu. Johan noita näkee bileissäkin.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

(5) (3)

Posts: 265

#34 • • (5) (3) -no rest for the evil-
luin eka kommentit ja katoin sit videon....

- videohan oli ihan hyvä =) tosiaan tansit olis voinu ottaa oikeist kemuista , olis ollu aidompi fiilis.
- batteryt ei häirinny. yllättävän vähänhän sitä näkyi!
- en tämmöstä yleensä kyl kuuntele mut snadisti booring biisi. täytyy kuunnella jollai muulla ku täl läppäril...

kiitsa hei.

--
theworldismine

*jopo

Posts: 205

#35 • • *jopo Mossomama (Animen ja Bejon äippä)
Vähän rankkaa meikäläisen makuun, mut Mosson logo näkyi... tosin hyyyyyyvin pienen hetken *jiihaa*

--
t:-jopo

-Parempi humalahakuinen juominen, kuin jumalahakuinen huominen-
-Take me drunk, I am home-

Alimieli

Posts: 207

#36 • • Edited Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.
Oli ihan jees video, pienemmällä budjetilla olisi ehkä kannattanut hakea vielä vähän yksinkertaisempaa ja simppelimpää toteutusta. Nyt lopputuloksena on video, joka matkii "oikeita" videoita, eikä näytä lähellekään niin hienolta. Halpatuotannot vaativat aina jonkin purevan niksin ollakseen ihmisten mielissä kilpailukykyisiä. Video ei siis tarjoa mitään erikoista, idea (hyvä) puuttuu.

Tämä on kuitenkin positiivinen palaute, siis jatkakaa! *piis*
samlainio

Posts: 1,264

#37 • • samlainio
jotenkin jäi aika uupunut fiilis tosta videosta. Vähän tollanen, ku jossai koulussa väännettäis puol väkinäisesti ja itse toi idea on jotenkin niin käytetty, ett Konsta nukahti ja sitte unessa tapahtuu kaikkee kivaa... ja sit se heräs. Vähän enempi kun olis käyttäny mielikuvitusta, niin olis paljon paremman jutun saanu tehtyä ja pikku budjetillakin.

Biisikään ei ollu must sitä Konsta matskua... jotain jäi uupumaan siitäkin.
Chrisdyan

Posts: 479

#38 • • Chrisdyan
aika friikki video, varsinki se maski äijä, niiku wtf. mut biisihän iskee kyl, sitä ei vaa sovi missää tapauksessa kuunnella jostai läppäristä, mitä rumpu basso on muka ilman BASSOO ? läppärin bassothan on aika muikeet tosiaa, vähä ku kuuntelis kitara sooloo ilman kitaraa eh ? *pepsodent*

--
Hikitomori

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#39 • • Gilgamint.com Making questions

samlainio, 7.10.2007 21:26:
jotenkin jäi aika uupunut fiilis tosta videosta. Vähän tollanen, ku jossai koulussa väännettäis puol väkinäisesti ja itse toi idea on jotenkin niin käytetty, ett Konsta nukahti ja sitte unessa tapahtuu kaikkee kivaa... ja sit se heräs. Vähän enempi kun olis käyttäny mielikuvitusta, niin olis paljon paremman jutun saanu tehtyä ja pikku budjetillakin.

Biisikään ei ollu must sitä Konsta matskua... jotain jäi uupumaan siitäkin.



True true... joo olen samaa mieltä, mutta paikalla oli komplikaatioita ja ihminen X oli liian hyvissä toimittaakseen tehtävänsä ja sitten ihminen Y ei saapunut paikalle, joten improvisaatiota tarvittiin... toisaalta tuettiinhan videossa yleisten järjestyssääntöjen rikkomista keskellä päivää ;D

PS. Viinanjuonti oli aitoa, siis pullot sisälsivät vodkaa, myös Konsta kittasi sitä.

Tämän tietenkin saa toimiessaan amatööri produktioissa... ja tarkoitus ei ollut niinkään konstan nukahtaminen vaan lähinnä se miten me ihmiset korvaamme tylsää elämäämme käymällä bileissä... siis video kuvaa minikaavassa miten bileet syntyvät... ja toisaalta halusin itse enemmän biletystä kuin väkisin väännettyä taidetta koska pidän junkkaa hyvänä bilemusana... ehkä olisi toiminut paremmin toisin päin, mutta tuokin on ehkä makuasia.

mut jes kiitos palautteesta mielummin tämmöistä rakentavaa palautetta kuin että onpa paska kiits. =) KlUBITUS RULS!
GrimsouL

Posts: 468

#40 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Biisi on hyvä mutta melko perus meinikiä. Hittitasolle puuttuu jotain säväyttävää.

Vaikka video on aika amatöörimäinen on se silti parempi kuitenkin kun ei mitään. Mun mielestä on aina hyvä jos nähdään vaivaa tehdä video biisille. Ja oli video minkälainen tahansa niin biisi jää paremmin mieleen sen avulla. Ens kerralla lisää mielikuvitusta ja tietty lisää bileitä.. ;)

Näitä on aina mielenkiintoista katsoa, lisää tämmöistä!!