Muffler - What's The Deal (Super MC Dub) musiikkivideo!

102 posts, 6 pages, 46,128 views

Vertigo

Posts: 589

#41 • • Vertigo
Itse annan kaikki pisteet biisille ja videolle. Ei mitään valittamista. Aina voi parantaa mutta mulle toimi VITUN hyvin sekä vidi että biisi. Ei aina tarvi olla videossa alastomii ämmiä, mersuja ja bling vitun blingii....

Thumbs up kundi! :)
Fyrisch

Posts: 4,525

#42 • • Fyrisch
Jeppis kamaa!

thumbs_up.jpg
Avatar
#44 • • Dorka Guest
Hmmm. tuntuu omituiselta et haetaan palautetta, mutta sitä ei nielletä mukisematta vaan ruvetaan selittelemään miten ei ollu budjettia ja miten on järjestetty omasta taskusta x100 bilettä tjsp.

Battery häiritsi, se olis ollu mieleenpainuvampi jos sen läsnäolo olisi tehty "hienommin" - valittu joku kiva spotti ja upotettu mieleenpainuvasti eikä niin et se tungetaan joka paikkaan . Videon editointikikat oli suoraan 90 luvulta (noi pyörremyrsky feidit sisään ja out), mutta välillä oli leikkaus ihan sopusoinnussa itse musan kanssa (joskin vain aivan hetkittäin). Toi tanssijuttu valkoisella taustalla ja taas batteryä kitaten muovimukeista ei nyt mun pointseja saa.

En tiedä biisistä ja mikä kyseisellä skenellä on tapana, mutta musavideoks toi on ylipitkä - olisin tehny musavideota varten reilusti lyhyemmän version ja karsinu materiaalia sen verran ettei se näyttäisi siltä et samoja komponentteja pyöritetään kokoajan uudestaan ja uudestaan eli itsensä toistamista oli liikaa.
ezzy

Posts: 8,060

#45 • • ezzy Droid-pappa
Biisi on mainio, mutta video oli niin sekava etten saanut kyllä mitään käsitystä mikä tossa oli ideana...Okan kanssa pitkälti samaa mieltä.

Sit ku kuvaatte seuraavaa videoo, ni voin tulla ajelee tota batteryn muskeli-pickuppii :)
Gateway

Posts: 1,391

#46 • • Gateway Club Therapy
Mun mielestä tämä video oli ihan hyvä. Negapuolelle menee pelkästään tuo tanssijoiden flegmaattisuus musiikkiin nähden. Biisistä en oikein tykkää. Musavideoita en yleensäkään katso/kuuntele mistään koskaan. MTV:t sun muut vastaavat on ollut jo vuosikaudet 100% pannassa, joten en tiedä mitä "tasoa" ne nykyään ovat. Uskonpa että mitäänsanomatonta höttöä on siellä suurin osa. Onkohan tässä nurina-aallossa nyt kyseessä se että odotettiin ah niin ylivertaisen musiikkityylin ja skenen tekijältä ylivertaista tulosta myös videopuolella? Itse sanon että kelvollinen suoritus jopa budjetteja ym. juttuja huomioimatta.
ezzy

Posts: 8,060

#47 • • ezzy Droid-pappa

Gateway, 8.10.2007 08:24:
Onkohan tässä nurina-aallossa nyt kyseessä se että odotettiin ah niin ylivertaisen musiikkityylin ja skenen tekijältä ylivertaista tulosta myös videopuolella? Itse sanon että kelvollinen suoritus jopa budjetteja ym. juttuja huomioimatta.



Itse en ainakaan tunne artistia entuudestaan, enkä mitään siis myös odottanutkaan. Annoin vaan mielipiteeni, kun videota privassa asti mainostettiin. Kliseitä oli vaan liikaa ja punainen lanka puuttui.

Hienoa, että videoita tehdään, vaikka niille ei air-timeä mistään muualta kuin juutuubista ja forumeilta saakaan. Propsit siitä.
Avatar
#48 • • Dorka Guest

Gateway, 8.10.2007 08:24:
Onkohan tässä nurina-aallossa nyt kyseessä se että odotettiin ah niin ylivertaisen musiikkityylin ja skenen tekijältä ylivertaista tulosta myös videopuolella?


No en odottanu, nähnyt vain läjän muitakin omakustanne 0 budjetti videoita jotka hakkaa tämän mennen tullen.

Nykyäänhän itseasiassa videoeditointi yms. on niin "arkipäivää" et aivan pro tulosta saa aika vaatimattomillakin välineillä - eri asia et riittääkö artistinen näkemys ja taito tehdä niitä. Toi sama pätee nykyään aika moneen muuhunkin (visuaaliseen) asiaan esim. musan teko, valokuvaus, 3d grafiikka, 2d kompositointi jne.

DVD:täkin ihmiset kotikannettavillakin tekee parinsadan softilla mitä mielenkiintoisia ja hyvä laatuista kamaa mitä 5 vuotta sitten ei voinut uneksiakkaan tekevän sellaisilla alustoilla.
crissy

Posts: 1,958

#49 • • crissy
videosta *piis**piis*

mut biisist pakko sanoo et ei kyl mulle kolise tän tyylinen musa niin pätkääkään.. vanha polkkanaama ku olen *pepsodent*
Garo

Posts: 446

#50 • • Garo #jake
Lähdin katsomaan videota heti negatiivisella varauksella, sillä joku tuputtaja tuli työntämään linkkiä tähän threadiin privakommentteihini. Eikös tästä mainostamisesta olla jo puhuttu tarpeeksi? *grr*

- Garo
Mushita

Posts: 61

#51 • • Mushita Da Chili
Biisi uppoaa kyllä, soon ihan jeesh! *piis*
Video, noh niin ja näin...mutta jos pitää valita, ennemmin kuuntelen kun katselen!

--
Your theory is Crazy, but it is not Crazy Enough to be True

Occu

Posts: 2,528

#52 • • Occu

toukopouko, 8.10.2007 13:30:
---
Garo, 8.10.2007 11:06:
Lähdin katsomaan videota heti negatiivisella varauksella, sillä joku tuputtaja tuli työntämään linkkiä tähän threadiin privakommentteihini. Eikös tästä mainostamisesta olla jo puhuttu tarpeeksi? *grr*

- Garo

---

:D just



sun mielestä se on ok jos spämmätään?

--
..::MOI::..

gr

Posts: 1,116

#53 • • gr Hu-hu
biisi on kiva, videokin ihan asiallinen, mutta näistä ei oikein semmosta "kokonaisuutta" kylläkään pääse muodostumaan, mut propsit silti kun parempi se on että näitä saa väsäillään *piis*
Claudi0

Posts: 255

#54 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Joo, elikkäs samoilla linjoilla useitten aikasempien kanssa. Ehkä valkoisen taustan tilalle ois sopinu paremmin joku pimeä luolamainen clubi, tai muute synkempi paikka ja noin muuteski reilusti enemmän MUNAA JA MEININKIÄ!! Nyt se oli jotenki bliisu eikä vaan jotenkin klikkaa yhteen biisin kanssa.

Yhteenveto: Biisi rok, video not. *piis*
terraluna

Posts: 1,270

#55 • • terraluna Agentti
Olisin tullu mukaan kuvauksiin, mutta lopulta aikataulu ei natsannu. Odotukset tiimiltä Muffler+Ale oli kuitenkin kovat. Niihin nähden video oli kyllä pieni pettymys. Biisi on ihan ok, joskaan ei Mufflerin parhaita mun mielestä, mutta video oli vähän keskeneräisen näköinen. Musta perusidea rupuduunissa riutuvasta, bileistä unelmoivasta duunarista on jotenkin naiivin viehättävä, sillä eskapismi on kuitenkin se syy, mikä monet bileisiin saa lähtemään. Toteutus ei vaan kokonaisuutena oikein toimi.

Suurin syy lässähdykseen on noi jo moneen kertaan parjatut "bile"kohdat, niissä meininki ei näytä kovin aidolta saati riehakkaalta. Videon nytkyttelypousausmaailma on ihan yhtä vieras ja tekee yhtä vähän oikeutta Mufflerin musiikille kuin "oikeiden" keikkojen tunnelmallekin. (Videon biletytöistä tulee lähinnä mieleen 90-luvun alun karaokevideoiden ruususet.) Toki autenttisen, hikisen ja hillittömän bilefiiliksen henkiin puhaltaminen studion lavasteissa on vaikeaa, mistä tuleekin mieleen, eikö live-keikoilta olisi löytynyt hyvää videomateriaalia bilekohtauksiin.

Nopeat leikkaukset, naamiot ja julkkien levityksen Helsinki-kuvat oli musta videon parasta antia. Kaikista suurin kiitos ja kumarrus & kunnioitus silti siitä, että edes tehdään musavideota suomiartistin biisiin. Harmittaa, ettei useammiltakin tän hetken suominimiltä löydy videota musiikin lisäksi. *piis*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Avatar
#56 • • eeci Guest
Biisi oli aika perustavaraa. Huonompaakin toki kuultu, että mikä jottei joskus pystyis soittamaankin. Video ei säväyttäny pätkääkään. Jotenkin siitä puuttu sitä energiaa mikä biisissä oli.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#57 • • Daniel Braun wednesday?
Mä en ihan periaatteestakaan katso kyseistä videota kun hemmetti joku älynväläys päättää spämmätä aiheesta privaan...
Mä en vaan voi ymmärtää tuollaista *eiei*

Jos ois edes kaveri tms ni vois jotenkin ymmärtää "mainostamisen privaan" mut täysin tuntematon ihminen spämmää, ei kiitos.
Alimieli

Posts: 207

#58 • • Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.

toukopouko, 8.10.2007 20:23:
---
Occu, 8.10.2007 14:35:
---
toukopouko, 8.10.2007 13:30:
---
Garo, 8.10.2007 11:06:
Lähdin katsomaan videota heti negatiivisella varauksella, sillä joku tuputtaja tuli työntämään linkkiä tähän threadiin privakommentteihini. Eikös tästä mainostamisesta olla jo puhuttu tarpeeksi? *grr*

- Garo

---

:D just

---


sun mielestä se on ok jos spämmätään?

---

spämmääminen on aika kaukana tosta, tai sit ootte tosi epäsosiaalisia :)



Elekee ihmiset tapelko. On selvää, että tekijä haluaa työlleen huomiota. Nyt vaan sattui missi sillai, että ei kolhahda immeisille. Hyvää tai supershittii kun mainostetaan, ei kukaan valita *känni*
Juhgu

Posts: 7,921

#59 • • Edited Juhgu Virnistelijä

toukopouko, 8.10.2007 20:23:
---
spämmääminen on aika kaukana tosta, tai sit ootte tosi epäsosiaalisia :)



No toi tuntemattomilta tahoilta profiileihin mainostaminen on juurikin spämmäämistä, myytiin siinä jotain tai ei.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#60 • • Gilgamint.com Making questions
Negatiivinen palaute on kyllä ihan hyvää siinä, että seuraavan kerran kun duunaan ni pitää tehä parempaa... ok en spämmää enää ees kaukaisesti ihmisiä joit vois kiinnostaa... =D

Mut katsokaa mielummin se parempilaatunen siitä on tullu parempaa palautetta kuin youtuben versiosta... mut ainaku tekee jotai tämmöstä ni kitinää tulee, myös tietenkin paikalle olisi itse voinut tulla vaikuttamaan videon ulkomuotoon... tämä oli avoin projekti siinämielessä. Itseasiassa ku muistan mitä täs kaikkee on tehny ni kitinää se pääasiassa aina ollu =D=D=D=D

Seuraava video on Mullet Mohawk:n psykevideota jossa on kyllä rososuutta ja törkytä n. 100x enemmän kuin tässä, mut en tiedä onko se aina sitä mitä pitää olla. Ehkäpä joutuu hyväjätkä yritykset nielemään takasin ja yrittää enemmän thug-versiota laiffista... LOL! Ja seuraavat projektit mitä teen ni pitää kyllä haalia kasaan AMMATTIMAISEMPI porukka.

*piis*

jos jollain on jotai itkettävää mulle henkilönä ni pliis privas, jos oon vuosien mittaa jotai loukannu ni en oo asiasta tietone... pliis sanokaa suoraa mielummi *iloinen**pepsodent**pahis*