Muffler - What's The Deal (Super MC Dub) musiikkivideo!

102 posts, 6 pages, 46,145 views

Damien

Posts: 2,882

#81 • • Edited Damien [tr3ox]

flaikku,
Anyway, itse kuvauspaikalla fiilis oli mitä parhaina. Harmi ettei se näy hirveämmin itse videossa.
Mikäli kiinnostaa miltä meno paikan päällä näytti, kannattaa vilkaista



.m



Ton nähneenä sanon että sääli. Ihan vitun paljon parempi video kuin itse video, tossa välittyy se aito meininki, käyttäkää tätä mielummin jos meinaatte videokanaville lähettää. Ei tartte ku pidentää hieman ja laittaa outro, se o siinä sitte.
Late

Posts: 3,441

#82 • • Late team Lasse
Biisi on ihan jees, sen sijaan musavideolle en lämmennyt ollenkaan. Imo. se video oli leikattu niin pieniksi palasiksi välillä että siitä ei saanut mitään irti, korkeintaan jonkun hepulikohtauksen.
Kuten joku täällä jo kirjoittikin niin kuuntelen biisin mielummin radiosta kun katson ton videon uudestaan.

Making of oli jees, siitä sai enemmän irti kuin itse musavideosta. Propsit flaikulle. *piis*
Bilehippi

Posts: 172

#83 • • Bilehippi V S P
Joo aika päräyttävä video. Toimii kyllä... Ja albumin 5 raita ainaki saa jalan nousemaan
Caro²

Posts: 5,301

#84 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mjoo.

Ihme natinaa batterystä :o Eihän sitä juurikaan näkyny loppupeleissä. Epäselväksi ei kyllä jäänyt, kuka nuo jutut sponssasi, mutta so what. Kait se on "ikävää" tosiasiaa, että bileet ja skene kaupallistuu jatkuvasti, eikä loppua näy - eikä tarvikkaan näkyä. Taitavasti sponssattuna tulee tulevaisuudessa laadukkaampia produktiota joka puolelle. Videon idea kyllä aukesi ihan heti. Perinteinen, jota on käytetty joskus aikaisemminkin - so what, toimi ihan ok. En tiedä oliko se tarkoitus, mutta itse ainakin olin erottavinani "fantasian" ja "todellisuuden" noista bilepätkistä - which was nice. Miinuksena oli se, että porukkaa olis voinu olla enemmän. Se on taiteenlaji saada ihmiset niin nippuun, että näyttäis isommiltakin kemuilta. Takaseinän näkyminen on aina vähän "tyhjä fiilis".

Vielä kun laskee yhteen 1+3, niin ei videon toteutuksesta hirveesti voi nalkuttaa. Ammatti-ihmiset varmaan keksii joka paikasta jotain. Mutta eipä tässä maksajana, tai tuottajanakaan ollut bmg finland.

Käenpoika, 6.10.2007 10:25:
4000 krt rikki *iloinen**pepsodent*


Uzu ollu vauhdissa.
Avatar
#85 • • Rujo Mutantti Guest

Damien, 12.10.2007 00:09:
---
flaikku,
Anyway, itse kuvauspaikalla fiilis oli mitä parhaina. Harmi ettei se näy hirveämmin itse videossa.
Mikäli kiinnostaa miltä meno paikan päällä näytti, kannattaa vilkaista



.m

---


Ton nähneenä sanon että sääli. Ihan vitun paljon parempi video kuin itse video, tossa välittyy se aito meininki, käyttäkää tätä mielummin jos meinaatte videokanaville lähettää. Ei tartte ku pidentää hieman ja laittaa outro, se o siinä sitte.



Mullekkin kyllä kolahti tuo making of paremmin, jotenkin välittömämpi tunnelma kun tuossa itse videossa. Tollastahan se kemujen vääntäminen pienelle porukalle onkin. Boolin sekottelua, random häröilyä (Mimmit maassa kierimässä :D), vehkeitten säätöä.
Alimieli

Posts: 207

#86 • • Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.
Aika halvalla on saatu tuo Canonin XL1:nen joka filahteelee Making offissa, jos kerta 200 euron budjettiin kuului myös kamera... *nauru* Ja se on hyvä kamera. Turha on laitteita ja rahan puutetta syyttää, kun videon idea on ollut hakusessa. Kyllä mulle tuo kamera kelpaisi heti, antakkee mulle! *pepsodent*

Making off oli kyllä hauska nähdä ja täytyy kyllä myöntää, että se oli monta kertaa kiinnostavampi kuin itse video.

Itse en tuota Product placementtia haluaisi tukea, vaikka miten saisi "laadukkaampia" produktioita. Rahalla ei osteta hyvää meininkiä, piste. Kohta vaaditaan reivaajille pileisiin uv-heijastavat Battery-hikinauhat, joo. Siinäpä sitten olisitte.

Että niin, välineurheilu sekä bileiden ja videoiden osalta sikseen, ideat ja hyvä meininki esille! *pupu*
Juhgu

Posts: 7,921

#87 • • Juhgu Virnistelijä

Caro², 12.10.2007 12:25:
Ihme natinaa batterystä :o Eihän sitä juurikaan näkyny loppupeleissä.



Ai ei? Katos video uudestaan, ja tällä kertaa pidä silmät auki *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Caro²

Posts: 5,301

#88 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Juhgu, 12.10.2007 13:16:
---
Caro², 12.10.2007 12:25:
Ihme natinaa batterystä :o Eihän sitä juurikaan näkyny loppupeleissä.
---


Ai ei? Katos video uudestaan, ja tällä kertaa pidä silmät auki *nauru*



Viittaus oli lähinnä siihen, että henkilökohtaisella tasolla battery oli sen verran sivuosassa, ettei siihen kiinnitä huomiota. Tietty jos haluaa ajatella vain battery-battery-battery, niin ei tuosta ruudulta mitään muuta erotakkaan. Itse olin huomattavasti kiinnostuneempi itse videon sisällöstä kuin jostain pikkuseikasta.

Alimieli, 12.10.2007 12:56:
Itse en tuota Product placementtia haluaisi tukea, vaikka miten saisi "laadukkaampia" produktioita. Rahalla ei osteta hyvää meininkiä, piste. Kohta vaaditaan reivaajille pileisiin uv-heijastavat Battery-hikinauhat, joo. Siinäpä sitten olisitte.

Että niin, välineurheilu sekä bileiden ja videoiden osalta sikseen, ideat ja hyvä meininki esille! *pupu*


Mie en kyl vaan jaksa ymmärtää mikä siinä on niin väärin, että on olemassa sponsoreita tai mainostajia joiden avulla proggiksia saadaan toteutettua. En tarkoita tällä sitä, että bileiden seinät on päällystetty isoilla lakanoilla ja dj:llä on sekunnin välein tölkki kädessä.

Mutta jos natinaa on jo siitä, että ON sponsori jossain proggiksessa joka jostain jopa näkyy, niin hallelujaa. Ei sillä o mitään tekemistä välineurheilun kanssa. Se on totta, että rahalla ei osteta hyvää meininkiä - mutta rahalla saadaan tehtyä puitteet hyvälle meiningille. Parhaat bileet tulee bilettäjien fiilisten pohjalta ja siitä kuinka se on käsin kosketeltavissa. On suorastaan kummallista, että joku mainospiste, banneri, tai vast. pilaa tunnelman. Eikö siinä olis suotavaa katsoa peiliin ja miettiä minkä takia joku hyvä proggis on paska sen takia, että asiakkaalta ei haluta ottaa rahaa sen proggiksen toteuttamiseen? Haluaisitko itse maksaa bileistä esm 80euroa tai vastaavasti maksaa tuon em. videon katsomisesta kympin?

vesilasi ja tanssikengät kunniaan! perkele kun sedu vie bilemestat ja nyt vielä yksityinen palkkaa saamaton urvelo saa sponsorin toteuttamaan videonsa! On se niiiin VÄÄRIN!!! "voi ei".

ps. se, että näet mainoksen ei ole sama asia kuin mainostajan tukeminen.
Juhgu

Posts: 7,921

#89 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Caro², 12.10.2007 13:21:
---
Viittaus oli lähinnä siihen, että henkilökohtaisella tasolla battery oli sen verran sivuosassa, ettei siihen kiinnitä huomiota. Tietty jos haluaa ajatella vain battery-battery-battery, niin ei tuosta ruudulta mitään muuta erotakkaan. Itse olin huomattavasti kiinnostuneempi itse videon sisällöstä kuin jostain pikkuseikasta.



No jos videossa ajetaan batteryautolla ja aina välillä zoomataan soittajan vieressä olevaan batterykaappiin ja jonkunnäköinen batterylogo näkyy jossain noin puolet videon kestosta, niin ei se nyt ihan subjektiivista ole että "näkyykö se battery vai ei".

Itseänihän tosiaan tuo product placementti tuossa ei sinänsä haittaa, kiva juttu että on sponssia, se vain näkyy vähän liikaa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Chimika

Posts: 45

#90 • • Chimika Otori

flaikku, 12.10.2007 00:00:
Jopas on tullut räikeetä kommenttia.. :)

Kaikesta huolimatta Ale:lle ja muulle tiimille isokäsi siitä, että edes viitsivät ryhtyä tuottamaan videota.

Anyway, itse kuvauspaikalla fiilis oli mitä parhain. Harmi ettei se näy hirveämmin itse videossa.
Mikäli kiinnostaa miltä meno paikan päällä näytti, kannattaa vilkaista...



.m


Tästä tulee paremmalle fiilikselle kun tuo varsinainen video.

--
The Hidden speak of being reborn through water
I had been reborn through the sword

Twist

Posts: 925

#91 • • Twist Team Kemuttajat
Mun mielestä video oli varsin laadukas verrattuna moniin muihin pienen budjetin videoihin. Verratkaa esmes http://www.myspace.com/elastinen *lmao* Klubbarissa saa nyt aina kuulla narinaa ! *piis*
culo

Posts: 221

#92 • • culo
Biisistä tykkäsin. Videon ruttonaamiot nyt vaan on vähän kornit. :)

--
All the advantages of Christianity and alcohol; none of their defects.

deena

Posts: 276

#93 • • deena tenukeppi
Battery *sydän* Ja musavideo sydämellä tehty, sen näkee=)

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

mniittymaki

Posts: 1,641

#94 • • mniittymaki

Rujo Mutantti, 12.10.2007 12:37:
---
Damien, 12.10.2007 00:09:
---
flaikku,
Anyway, itse kuvauspaikalla fiilis oli mitä parhaina. Harmi ettei se näy hirveämmin itse videossa.
Mikäli kiinnostaa miltä meno paikan päällä näytti, kannattaa vilkaista



.m

---


Ton nähneenä sanon että sääli. Ihan vitun paljon parempi video kuin itse video, tossa välittyy se aito meininki, käyttäkää tätä mielummin jos meinaatte videokanaville lähettää. Ei tartte ku pidentää hieman ja laittaa outro, se o siinä sitte.

---


Mullekkin kyllä kolahti tuo making of paremmin, jotenkin välittömämpi tunnelma kun tuossa itse videossa. Tollastahan se kemujen vääntäminen pienelle porukalle onkin. Boolin sekottelua, random häröilyä (Mimmit maassa kierimässä :D), vehkeitten säätöä.



Kiva että ootte tykänny :) Fiilis kuvauksissa oli tosiaan mitä hulppein...

.m
yoni k

Posts: 667

#95 • • yoni k disko

Caro², 12.10.2007 13:21:
---
Juhgu, 12.10.2007 13:16:
---
Caro², 12.10.2007 12:25:

---



---



---
Alimieli, 12.10.2007 12:56:


---


Mutta jos natinaa on jo siitä, että ON sponsori jossain proggiksessa joka jostain jopa näkyy, niin hallelujaa. Ei sillä o mitään tekemistä välineurheilun kanssa. Se on totta, että rahalla ei osteta hyvää meininkiä - mutta rahalla saadaan tehtyä puitteet hyvälle meiningille. Parhaat bileet tulee bilettäjien fiilisten pohjalta ja siitä kuinka se on käsin kosketeltavissa. On suorastaan kummallista, että joku mainospiste, banneri, tai vast. pilaa tunnelman. Eikö siinä olis suotavaa katsoa peiliin ja miettiä minkä takia joku hyvä proggis on paska sen takia, että asiakkaalta ei haluta ottaa rahaa sen proggiksen toteuttamiseen?



Word. *joo*
Gnizhak

Posts: 701

#96 • • Gnizhak iku

culo, 12.10.2007 15:59:
Biisistä tykkäsin. Videon ruttonaamiot nyt vaan on vähän kornit. :)


Mut nekin korvautuu sillä puolivälissä olevalla lähikuvalla sellasesta fiksun näkösestä jäbästä.

--
Don't Just Stand There

AleXI

Posts: 114

#97 • • AleXI Wormrider
Olipa aikamoinen pärähdys tähän työpäivään!!

Aivan helvetin hyvin editoitu pätkä!

--
Home can be anywhere, for it is part of one´s self.

-Zensunni Fire Poetry

Individual

Posts: 10,942

#98 • • Individual HYPNO!

yoni k, 17.10.2007 00:31:
---
Caro², 12.10.2007 13:21:
---
Juhgu, 12.10.2007 13:16:
---
Caro², 12.10.2007 12:25:

---



---



---
Alimieli, 12.10.2007 12:56:


---


Mutta jos natinaa on jo siitä, että ON sponsori jossain proggiksessa joka jostain jopa näkyy, niin hallelujaa. Ei sillä o mitään tekemistä välineurheilun kanssa. Se on totta, että rahalla ei osteta hyvää meininkiä - mutta rahalla saadaan tehtyä puitteet hyvälle meiningille. Parhaat bileet tulee bilettäjien fiilisten pohjalta ja siitä kuinka se on käsin kosketeltavissa. On suorastaan kummallista, että joku mainospiste, banneri, tai vast. pilaa tunnelman. Eikö siinä olis suotavaa katsoa peiliin ja miettiä minkä takia joku hyvä proggis on paska sen takia, että asiakkaalta ei haluta ottaa rahaa sen proggiksen toteuttamiseen?

---


Word. *joo*


Tästä hieman samastahan on nyt myös tuolla elokuvamaailmassa puhetta uuden Ganes-elokuvan tiimoilta, missä ko. rainan näyttelijät on valjastettu aika isoon mainoskampanjaan, on DNA:ta ja Hesen Ganes-ateriaa ja käsittääkseni leffaankin on tungettu sponssien toivomuksesta pari suoraa mainoslausetta, joista toinen on "melko reilua". Ohjaaja J-P Siili suhtautui kyseiseen asiaan hieman vastahakoisesti, ymmärsi toisaalta, että elokuvalle annetun tuen juurikin markkinoinnin suhteen ollessa Suomessa mitä se on, tällaisiin täytyy mennä, jos leffaa aiotaan noinkin massiivisesti, tai ollenkaan mainostaa. Toisaalta hän taiteentekijänä haluaisi luonnollisesti säilyttää teoksensa vapaana näistä markkinavoimista.
Henrik Doom

Posts: 128

#99 • • Henrik Doom UG-///
Meizi ainakin tykkäs meisingistä =D Video oli hyvällä maulla duunattu,ja musa oli todella tarttuvaa ! Propsit himaan ja toiwon mukaan tv:ssä joskus näkyy ;)
atox

Posts: 1

#100 • • atox
Vaikuttais olevan aika hyvää tavaraa, pakko käydä tutustumassa lissää.!