Muffler - What's The Deal (Super MC Dub) musiikkivideo!

102 posts, 6 pages, 46,134 views

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#61 • • Gilgamint.com Making questions
Piti vielä dorkalle sanoa, että en tiedä mistä sen 200:lla eurolla voi tehdä laatutuotoksia? Hmmm tässä hintoja:

kohtalainen kamera 3500 e
creative suite missä on kaikki mitä tarvitsee... uutena 3400 euroa
valot 500 e
+ jos tarvii mikrofoneja sun muuta niin niillekkin tulee hintaa... mutta jep.

Jos filmille kuvataan, tai on ketään ammattihenkilöitä niin niiden palkat sun muut tulee päälle... filmi maksaa ja sen teettäminen maksaa. 16mm digitoini 12min rulla tais olla värikorjauksineen 700e, ja tämä on siis vain materiaalikustannus.

Jeps tähän laitan suomalaisia halpabudjetin pätkiä, videoita ei tule liukuhihnalta:

James Reipas : Kashahum


Tekniset: Pajupilli


Luomuhappo: Nainen


Re-Form: Mask Man


Accu: Surrounding Love


Gerda : Chipper


Fanu: Toshiro (kaikki materiaali ei ole videontekijän itsetekemää esim. solujakautumat ovat http://www.microscopyu.com/moviegallery/livecellimaging/3t3/index.html tuolta löytyy)


Raimo : Negatiivista palautetta (RÄP Video)


Memmy Posse: Pohjat (Räp)
&mode=related&search=

Memmy Posse: Meil on se kaikki (Räp)
&mode=related&search=


Sitten budjetilla kuvattuja pätkiä (siis käytetty rahaa itsetekemiseen):

Accu: Out of the blue


Texas Faggott : Back to mad


Accu : Nightfreak


PJVM : Sillygrownups


GAD: Trust me
Avatar
#62 • • Dorka Guest

Käenpoika, 9.10.2007 10:27:
Piti vielä dorkalle sanoa, että en tiedä mistä sen 200:lla eurolla voi tehdä laatutuotoksia? Hmmm tässä hintoja:


Ei pahalla mut mistä sä vedät noita hintoja?

...kohtalainen kamera 3500e? filmikuvausta? ootko sä nyt aivan tärähtäny? Luuletko tosiaan et tosi järeillä kameroilla tällä suunnittelulla ja toteutuksella päästään yhtään parempaan lopputulokseen? Samoin mihin tarvitset Adobe Creative Suiten? Videossasi ei ollut yhtään sellaista pätkäsyä mitä ei olisi voinut tehdä "parinsadan" pinnaclen koti dvd editointi softalla.

Vai tarvitseko finaaliversion joka on täys HD kamaa? Vaiko "laajakuva"? - jos laajakuvaa haetaan niin 4:3 kuva ja sit tehdään jälkikäsittelyllä ylä ja alapalkit - haittaako se (tai sit suoraan kamerasta ko. optio)? Kyllä reso vähän pienenee mut toisaalta en kyllä ymmärrä mihin tarvitset "elokuvatason" laatua.

Eri asia jos olisin nähnyt kunnon 2D kompositointia (Adobe After Effects) tai sellaista editointia mihin varta vasten tarvitset Adobe Premiereä (tai AVID jne.).

DV kamerat ei nykyään "maksa mitään" (varmasti jollain sukulaisellakin on sellainen kotonaan), firewire kortit nykyään on monissa koneissa integroituna ja siihen joku editointisofta kylkeen. Nykyään koneissa on niin paljon vääntöä et ilman mitään spesiaali NLE korttejakin editointi on "lähes reaaliaikaista" (kaikki on suhteellista).

Valot? Noh, jos tuolle linjalle lähetään niin tarvitaan kait puvustajat, meikkaajat jne. tekisikö ne videostasi yhtään parempaa niin pakko sanoa ei. Näyttäisi vielä karmeemmalta nähdä se taustatyö mikä on nähty videoon joka tuhotaan huonolla suunnittelulla ja toteutuksella - millä ei ole mitään tekemistä käytettävien laitteistojen kanssa.

On kyl hassua et myöhemmin vielä puolustelet itseäsi ja sanot et ensi kerralla pitää hommata "ammattimaisempi" porukka. Aika noloa sysätä nykyisen porukan päälle huonoa lopputulosta, kun itse olet se joka on oletettavasti porukan kasannut kun on kerran oma projektisi. Jos olisin ollut tuossa ensinmäisessä videossa mukana niin viimeistään tämän puheen jälkeen ei minua saisi mukaan seuraavaan missään nimessä.
Esa

Posts: 947

#63 • • Esa
Heh.
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#65 • • Edited Gilgamint.com Making questions

dOrKA, 9.10.2007 11:06:
---
Käenpoika, 9.10.2007 10:27:
Piti vielä dorkalle sanoa, että en tiedä mistä sen 200:lla eurolla voi tehdä laatutuotoksia? Hmmm tässä hintoja:

---

Ei pahalla mut mistä sä vedät noita hintoja?

...kohtalainen kamera 3500e? filmikuvausta? ootko sä nyt aivan tärähtäny? Luuletko tosiaan et tosi järeillä kameroilla tällä suunnittelulla ja toteutuksella päästään yhtään parempaan lopputulokseen? Samoin mihin tarvitset Adobe Creative Suiten? Videossasi ei ollut yhtään sellaista pätkäsyä mitä ei olisi voinut tehdä "parinsadan" pinnaclen koti dvd editointi softalla.

Vai tarvitseko finaaliversion joka on täys HD kamaa? Vaiko "laajakuva"? - jos laajakuvaa haetaan niin 4:3 kuva ja sit tehdään jälkikäsittelyllä ylä ja alapalkit - haittaako se (tai sit suoraan kamerasta ko. optio)? Kyllä reso vähän pienenee mut toisaalta en kyllä ymmärrä mihin tarvitset "elokuvatason" laatua.

Eri asia jos olisin nähnyt kunnon 2D kompositointia (Adobe After Effects) tai sellaista editointia mihin varta vasten tarvitset Adobe Premiereä (tai AVID jne.).

DV kamerat ei nykyään "maksa mitään" (varmasti jollain sukulaisellakin on sellainen kotonaan), firewire kortit nykyään on monissa koneissa integroituna ja siihen joku editointisofta kylkeen. Nykyään koneissa on niin paljon vääntöä et ilman mitään spesiaali NLE korttejakin editointi on "lähes reaaliaikaista" (kaikki on suhteellista).

Valot? Noh, jos tuolle linjalle lähetään niin tarvitaan kait puvustajat, meikkaajat jne. tekisikö ne videostasi yhtään parempaa niin pakko sanoa ei. Näyttäisi vielä karmeemmalta nähdä se taustatyö mikä on nähty videoon joka tuhotaan huonolla suunnittelulla ja toteutuksella - millä ei ole mitään tekemistä käytettävien laitteistojen kanssa.

On kyl hassua et myöhemmin vielä puolustelet itseäsi ja sanot et ensi kerralla pitää hommata "ammattimaisempi" porukka. Aika noloa sysätä nykyisen porukan päälle huonoa lopputulosta, kun itse olet se joka on oletettavasti porukan kasannut kun on kerran oma projektisi. Jos olisin ollut tuossa ensinmäisessä videossa mukana niin viimeistään tämän puheen jälkeen ei minua saisi mukaan seuraavaan missään nimessä.



LEL. Joo enpä tässä mitään puolustele, vaan sanoin vain ettei kaikkia ihmisiä (EI NÄYTTELIJÄT) joiden piti tehdä asioita tulleet edes paikalle, vaikka näin oli sovittu.

Joo hmmm mitäpä tähän sanoisi... 200e:n kameralla tuskin ton näköstä saa itse videokuvasta?
Studiossa oli sen verta valoa, etten usko, että perus kameralla, millä et saa säädettyä aukkoja olisi voinut kuvata siellä. Jos haluat, voin näyttää sinulle finaaliversion niinkuin ihan sen pakkaamattoman version, ja sitten voit kertoa. Youtube version perusteella, en ehkä lähtisi kertomaan vielä että mikä on mitenkin tehty jne. Youtuben reso on jotain 360x280 tms muttei todellaakaan tuon yli, se on myös hyvin pakattua, eikä anna varmasti oikeutta kameroille sun muille.

Ok jos pinnaclella saa aikaseks tollasta niin pitää tutustua tarkemmin... hmmm leikkelin jonkun verran kyllä layereitä ja käytin maskeja... jos katsot tarkkaan niin ehkä sen huomaa, ja parempi laatusesta videosta näkee paremmin tuon kuvan?

Joo kyllä valoja käytettiin aika paljon studiossa, ennyt tiedä mikä sinua häiritsee tuossa videossa, mutta vertaappa sitä noihin muihin suomituotantoihin joissa on ollut matala budjetti.

Tulee sanomisistasi, että tuo on hirvein video mitä olet nähnyt ja päiväsi on pilalla. Asiaa en voi enää korjata... =)

Mutta jos haluat joku päivä tulla MBar:n voin tulla näyttämään sinulle sen finaaliversion, ja voimme keskustella siitä, että mitä voi pinnaclella tehdä se itseasiassa kiinnostaisi minua, ja varmasti minulla on opittavaa.

PS. Oon kyllä sitä mieltä, että filmille tehdessä ja palkkaa maksamalla ihmisille saa varmasti parempaa matskua =D
Avatar
#66 • • Dorka Guest

Käenpoika, 9.10.2007 13:39:

LEL. Joo enpä tässä mitään puolustele, vaan sanoin vain ettei kaikkia ihmisiä (EI NÄYTTELIJÄT) joiden piti tehdä asioita tulleet edes paikalle, vaikka näin oli sovittu.



Näin tapahtuu usein tämänkaltaisissa proggiksissa.

Joo hmmm mitäpä tähän sanoisi... 200e:n kameralla tuskin ton näköstä saa itse videokuvasta?
Studiossa oli sen verta valoa, etten usko, että perus kameralla, millä et saa säädettyä aukkoja olisi voinut kuvata siellä.


DV kameroilla saa kyllä todella hyvää kamaa ulos ja toinen kysymys onkin, että oliko koko studio idea ajatuksena kovinkaan järkevä.

Ok jos pinnaclella saa aikaseks tollasta niin pitää tutustua tarkemmin... hmmm leikkelin jonkun verran kyllä layereitä ja käytin maskeja... jos katsot tarkkaan niin ehkä sen huomaa, ja parempi laatusesta videosta näkee paremmin tuon kuvan?

Joo kyllä valoja käytettiin aika paljon studiossa, en nyt tiedä mikä sinua häiritsee tuossa videossa, mutta vertaappa sitä noihin muihin suomituotantoihin joissa on ollut matala budjetti.



Minun mielipiteeni videosta on se, että se meni minusta pieleen jo suunnitteluvaiheessa eikä tuotantovaiheessa - jolloin mikään kalusto maanpäällä ei olisi pelastanut videota. Sinulla taas videon parannus alkaisi juuri kalustosta. Ymmärtäisin nurinan kalustosta jos kalusto olisi se tässä ollut ongelman ydin, mut vielä kun ollaan todella kaukana siitä mitä käytössä olevilla kalustoilla voidaan tehdä niin voi unohtaa täys ammattitason laitteet.

Jotenkin tästä tuli mieleen keskustelu rosessa jossa tyttö tuli kyselemään kameroista millä kuvailin ja vähän karrikoidusti näin:

x: "5D ja toinen on 40D"
y: "5D - se ihan huippu, oon ihan kade"
x: "aijaa, miks?"
y: "no se on FF ja niin paljon parempi"
x: "jaa, no studio kuvissa en huomaa kovinkaan paljoa eroa tai itseasiassa en mitään eroa ellei kuvia printata todella isoina ulos"
y: "ei mut se on niin hyvä"
x: "ahas, no milläs linssillä olet 5D:tä kokeillu kun se oli niin hyvä?"
y: "en mä tiie, joku L sarjan putki - tosi hyvä ja tarkka"

...ja tyttö opiskeli kuvaamista jossain koulussa *piis* Jos tyttönen itsensä tästä pätkästä tunnistaa niin mielellään keskustelisin vähän lisää. No jokatapauksessa pointti oli et on helppo kipata syyt kaluston niskaan jos ei niitä osata käyttää "kunnolla" - mut siihen ei auta kyl yhtään se kalliimpi kalusto. Pitää tietää tarkalleen käytössä olevat kalustot ja niiden rajat - vasta näiden rajojen tultua vastaan voi syyttää kalustoa. Tästä nyt ei tämän videon suhteen ole ollut.

Tulee sanomisistasi, että tuo on hirvein video mitä olet nähnyt ja päiväsi on pilalla. Asiaa en voi enää korjata... =)


Minusta se on kiva et väännetään videoita ja muita proggiksia. Ärsyttää vain ylläolevat asiat - eikä päiväni ole pilalla *hymy*

Toinen asia on sit vastuu, olet kait johtaja tässä koko projektissa - eikö? Johtaja valitsee väen ja ottaa koko vastuun koko hommasta. Nyt on hassua syytellä muita et kun jotkut jätti tekemättä jne. se on arkipäivää kaikissa asioissa ja varsinkin tämmösissä "ilmais" jutuissa ja sen kanssa on vain osattava elää. Sitten jos saa negatiivista palautetta niin miettii mikä meni pieleen ja parantaa niitä asioita sitten seuraavalla kerralla.

Valokuvien suhteen itse tykkään kuulla oikeastaan vain negatiivista palautetta kun silloin monesti voi tajuta asioita jotka itseltään on mennyt ohi.
Greed

Posts: 178

#67 • • Greed Esp`03
Itse biisi oli ihan hyvä, hieman bliisu minun makuuni, mutta toimiva. Video meni taas minulta hieman ohi, oliko siinä mitn ideaa. Tuli sellanen halvalla rahalla tehty "gangsta rap" video mieleen. Makuja on monia.

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

tomii

Posts: 3,594

#68 • • tomii kallion herttua
Oho... aika hyvät taistelut saatu aikaan. :D Rupes into nousee taas yhteen päässä pyöriteltyyn videoideaan. Vielä kun saisi sitä aikaa toteuttaa sen. No mut pistän tänne sit, jos sen saan joskus valmiiksi. Tulee ainakin kunnon tylytystä sit, jos on aiheekseen :D

--
reivaan kunnes kuolen

anem0ne

Posts: 24

#69 • • anem0ne wonderhow
Tykkäsin biisist, toimii mulle.. tosin video sotii soundin kaa..
Videoidea ei oo musta loppuun asti kehitelty eik toteutettu.
Eikun eteenpäin ja uutta putkeen*piis*

--
*enkeli*messis

Damien

Posts: 2,882

#70 • • Edited Damien [tr3ox]
Nyt on nähty.

Mietteitä. Lookki ja idea hyvin perinteinen musiikkivideo, se mikä tästä tekee amatöörimäisen on ehkä noi esiintyjien koreografiat. Vähän sellaista suomalaista vaisuutta jää fiiliksistä päällimmäisenä mieleen. Biisissä on sen verran energiaa, et on vähän sääli ettei sitä energisyyttä sitten esiinny videossa samaisessa määrin, ku pelkissä leikkauksissa.

Hyvä kuitenkin että tämäntyyppistä kulttuuria alkaa esiintymään skenen sisällä. Jatkakaamme ja kehittykäämme tällä saralla kuitenkin lisää. . .

ps.

Nyt ku aattelen tätä enempi taiteelliselta aspektilta, tuntuu kuin videosta puuttuisi ohjaaja. Käki on kuvannut leikannut ja varmaan kirjoittanutkin videon, mutta sit se on vaan näiden eri kokonaisuuksien summa. Ihmiset jorailee omiaan, muffleri lakaisee ja soittelee ja battery näkyy. Se VAHVA ohjaajan näkemys siitä miten kaikkien pitäisi liikkua / toimia puuttuu. Liikaa tasavahvoja juttuja, mitä sitten kukaan ei oo vetämässä himaan asti ohjaajan roolissa.
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#71 • • Edited Gilgamint.com Making questions

Damien, 9.10.2007 19:48:
Nyt on nähty.

Mietteitä. Lookki ja idea hyvin perinteinen musiikkivideo, se mikä tästä tekee amatöörimäisen on ehkä noi esiintyjien koreografiat. Vähän sellaista suomalaista vaisuutta jää fiiliksistä päällimmäisenä mieleen. Biisissä on sen verran energiaa, et on vähän sääli ettei sitä energisyyttä sitten esiinny videossa samaisessa määrin, ku pelkissä leikkauksissa.

Hyvä kuitenkin että tämäntyyppistä kulttuuria alkaa esiintymään skenen sisällä. Jatkakaamme ja kehittykäämme tällä saralla kuitenkin lisää. . .

ps.

Nyt ku aattelen tätä enempi taiteelliselta aspektilta, tuntuu kuin videosta puuttuisi ohjaaja. Käki on kuvannut leikannut ja varmaan kirjoittanutkin videon, mutta sit se on vaan näiden eri kokonaisuuksien summa. Ihmiset jorailee omiaan, muffleri lakaisee ja soittelee ja battery näkyy. Se VAHVA ohjaajan näkemys siitä miten kaikkien pitäisi liikkua / toimia puuttuu. Liikaa tasavahvoja juttuja, mitä sitten kukaan ei oo vetämässä himaan asti ohjaajan roolissa.



Uutta tulee ja itseasiassa tämän threadin palautteesta olen jo palannut kameran äärelle vaikka alustavasti oli "kaikki" matskut kasassa... joten yritän, parantaa tapojani!

Juu mietin itsekkin, että ehkä tästä puuttui se loppusivallus, tai lähinnä joku semmonen loppujiujitsu joka nostaisi tämän kategoriaan a.

En uskalla sanoa, milloin uusi tulee pihalle, mutta sitä on kuvattu jo kesästä lähtien. Sanotaan, että siinä on paljon enemmän vapaat kädet siinä mielessä, ettei mielikuvitukseeni ole kukaan sanonut mitään ja "antaudun" täysin Herran haltuun (siis ei taivaan herran vaan Hiisi se siellä kukkii... Perkele tulloo minkä tekee... no ei teekkään.)

Kutsutaan tätä siis välietapiksi josta on hyvä matkata eteenpäin.

Sen videon jälkeen siirryn kyllä täysin taiteen puoleen, mietin, ettei ehkä britney looking stuff ole mun juttu (jota ei kyllä mielestäni tämäkään video ollut)... senpä totesin nyt. Mietin myös suuresti sponsorien käyttöä, vaikkakin iso kiitos menee Batterylle tämän toteutuksesta niin tulevaisuudessa tulen miettimään, että käyttääkkö product placementtia ollenkaan.

Kiitos tämän kaltaista palautetta juuri kaipaan.

Lisäkommentteja: Mun mielestä gangsta Burma on oma ittensä tässä videossa... siis http://klubitus.org/profiili.php?nimi=Burma (son tommonen hunsvoltti oikeessakin elämässä =D=D=D=D=D=D=D=D=D)
mutta ehkäpä flaikulla on jossain making of pätkä mistä saa käsitystä menosta paikanpäällä... painit sun muut =D=D=D=D=D=D=D pitää tiedustaa, joska mies saisi sen meille. Ja siis mielestäni vaatii rohkeutta näyttelijöiltä laittaa itsensä likoon ja tulla esiintymään se on luxusta, että löytyy henkilöitä jotka haluaa tehdä näitä asioita. Itse arvostan suuresti!

PS. Konsta on muuten yhtä mukava henkilönä kuin miltä se näyttää videolla... jotenkin noi parhaista tuottajista sun muista huokuu semmoinen mukavuus usein... Konstalla, Proteuksella ja Leo Lakerilla on muuten kaikilla jotain yhteistä... rentous. Ihan vaan tämmönen besides the point läppä!
Damien

Posts: 2,882

#72 • • Damien [tr3ox]

Käenpoika,
Sen videon jälkeen siirryn kyllä täysin taiteen puoleen, mietin, ettei ehkä britney looking stuff ole mun juttu (jota ei kyllä mielestäni tämäkään video ollut)... senpä totesin nyt. Mietin myös suuresti sponsorien käyttöä, vaikkakin iso kiitos menee Batterylle tämän toteutuksesta niin tulevaisuudessa tulen miettimään, että käyttääkkö product placementtia ollenkaan.

Kiitos tämän kaltaista palautetta juuri kaipaan.



Mä miellän taiteen tekemisen vain tekemisen vapautena. Jos siitä tulee britneyn näköstä voi se silti olla taidetta. Mulle musantekeminen esim. on taidettaa. Tarkoitan silllä sitä, että kun antaudun projektiin on siinä yleensä jokin alkusysäys idea kimmokkeena, mutta mitä pidemmälle projektia vien, sen enemmän itse produktio ohjaa mua ja oma roolini on lähinnä olla työkalu, mitä kautta projekti tulee muun maailman tietoisuuteen. Et pyritään kuuntelee niitä tunteita ja tuntemuksia, eikä niinkään paljon "ajatella" et nyt tehdään näin koska se on siistii. Sillä tavalla saadaan sata samanlaista supersaha biisiä ja niihin ne britney lookit, se ei ole taidetta se on tuottamista.
Alina

Posts: 152

#73 • • Alina Alias
Hyvää video, kappalekin on ihan ok:)

--
Elämä on..............

Juhgu

Posts: 7,921

#74 • • Juhgu Virnistelijä

Käenpoika, 9.10.2007 20:17:
---
Mietin myös suuresti sponsorien käyttöä, vaikkakin iso kiitos menee Batterylle tämän toteutuksesta niin tulevaisuudessa tulen miettimään, että käyttääkkö product placementtia ollenkaan.



Ei siinä sinänsä mitään, ihan kiva juttu että saa rahallista tukea tämmösiin proggiksiin. Pitää vaan varoa ettei mainostuksen määrä mene överiksi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Individual

Posts: 10,942

#75 • • Edited Individual HYPNO!
Jeps, nyt tuli katsottua tuo video ja sen parasta antia olivat julisteidenliimailut. Siis niissä oli sitä sykettä, urbaaniviidakon fiilistä, mikä mulle ainakin tulee junkasta mieleen. Alku oli hieman jähmeä samoin kuin se loppukohta, jonka ilmeisestikin piti kuvata bileitä? Olisin kaivannut siihen jotain sellaista, että homma olisi räjähtänyt jonkinlaiseksi junkkahurmokseksi, jossa täyslattiallinen jengiä reivaa kuin huomista ei olisi. Eli nuo varautuneen oloiset ihmiset eivät oikein sytyttäneet.
DJ-Kelli

Posts: 1

#76 • • DJ-Kelli
Toi oli oikeen hyvä ootkohan saanu vaikutteita Pendelumista........???????+
Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#77 • • Doughnuts & Prozac
Kiitti vaan videolinkistä, mut eipä toi nyt oikein napannu...biisi ehkä ihan jees, mut ehkäpä ei sentään videon arvoinen. Ne brittiaksentilla vedetyt spiikkaukset oli vähintäänkin korneja. Video oli halvan näköinen, en ees jaksanu kattoo loppuun asti. Leikkauksen tempo vaihteli suuresti, pidin niistä katu kohtauksista, mut siinä vaiheessa kun ensimmäinen muija tuli kuvioihin, niin alamäki alkoi. Ensinnäkin se "tissiframe" oli täysin mauton ja sit ne klubi/biletyskohtaukset oli tosi surkeita! Eihän siellä ees kukaan osannu tanssia junkkaa! Ja meno oli sen näköistä, et tosiaan oltiin jossain valkosella taustalla heilumassa selvinpäin ja keskellä kirkasta päivää...

Kaikenkaikkiaan halvan näköinen tuotanto, jota ei oltu suunniteltu loppuun asti.

Ei millään pahalla, muttei kyllä kovin hyvälläkään. Ei tällä sateista saarta valloiteta, josko nyt oli tarkoituskaan, mut silti...
ezzy

Posts: 8,060

#78 • • Edited ezzy Droid-pappa

toukopouko, 8.10.2007 20:23:
---
Occu, 8.10.2007 14:35:
---
toukopouko, 8.10.2007 13:30:
---
Garo, 8.10.2007 11:06:
Lähdin katsomaan videota heti negatiivisella varauksella, sillä joku tuputtaja tuli työntämään linkkiä tähän threadiin privakommentteihini. Eikös tästä mainostamisesta olla jo puhuttu tarpeeksi? *grr*

- Garo

---

:D just

---


sun mielestä se on ok jos spämmätään?

---

spämmääminen on aika kaukana tosta, tai sit ootte tosi epäsosiaalisia :)



Miten niin spämmääminen on kaukana tosta, jos se on monelle linkattu profiiliin, kuten mullekin...

Mut joo käenpoika, lisää vaan "roskaa ja likaa" videoon ni tulee UG:ta *jiihaa*
Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#79 • • Doughnuts & Prozac
Ja vielä lisäksi: sanoit tossa jossain vaiheessa, että tämä oli ns. avoin produktio ja että jengin ois kandennu tulla paikalle, jotta olis voinu vaikuttaa lopputulokseen. No mut hei haloo, et sä sitä vastuuta voi meille vierittää, itehän sä oot vastuussa siitä, millanen sun tekemästä videosta tulee. Eli siis, sinä varmistat sen, että käytät kunnon tanssioita, etkä mitään tommosta ala-aste ikäisen näköistä porukkaa. Ei se tota sun videota ois pelastanut, että mä oisin tullut sinne paikalle. En ole tanssija = siksi minua ei musavideoissa näy.

No mutta jotta ei menisi pelkän runttaamiseen, niin se täytyy sanoa, että hienoa, että kuitenkin yritit. Suomessa tää homma on mitä on; karaoke raikaa, viina virtaa, eikä djeille makseta juuri mitään.

P.S Jätä nyt helvetti ens kerralla ne tissi framet vittuun. Siitä saa sellaisen kuvan, että olet puberteetti ikäinen raasu, jonka hormonien liikkeelle panoon riittää pieni cleavagen vilautus, ja valitettavasti sinua sellaisena nyt pidän. I.e Kun sulla mahdollisuus sanoa jotain, käytä se!
mniittymaki

Posts: 1,641

#80 • • Edited mniittymaki
Jopas on tullut räikeetä kommenttia.. :)

Kaikesta huolimatta Ale:lle ja muulle tiimille isokäsi siitä, että edes viitsivät ryhtyä tuottamaan videota.

Anyway, itse kuvauspaikalla fiilis oli mitä parhain. Harmi ettei se näy hirveämmin itse videossa.
Mikäli kiinnostaa miltä meno paikan päällä näytti, kannattaa vilkaista...



.m