mitä tuohon batteryyn tulee niin olen tyytyväinen etten taas joutunut maksamaan omasta pussista kuten niin monista bileistä mitä olen järkännyt... eipä ne levyjututkaan ole kannattanut...
Olen järkännyt 100 tapahtumaa ja aika monesta niistä olen vetänyt persettä tai roposia tehden kuukausien duunit... no nytkään ei tästä rahaa tullut vaan budjetti saatiin maksettua ja lavallisia batteryä jota jengi kyllä kisko viinan kanssa ihan myös omaksi iloksi... siis Mufflerilla ei ollut varaa laittaa kyseiseen musavideoon budjettia... ne jotka ite tekee musaa sun muuta tietää, että miten hyvin suomessa näillä jutuilla elellään. LOL ok myönnän sen auton olevan suht Hulk Hogan... mut eipä se nyt haitannu =D
Mitä tulee suunnitteluun... niin heh no tehekää ite parempi on eri asia tehdä tämmöstä ammatikseen ja eri asia leikata yöt ja päivisin tehdä duunia. Tein lähes kaiken ite... sain apua pariin kohtaukseen Flaikulta kun se kuvasi, valojen laittoon ja studion valkoiseksi tekemiseen sain apua OUBS:laisilta. Loput kaikki tein itse, esim. kaikki julisteiden liimauskohtaukset oli kuvausryhmä 1 henkilö näyttelijänä ja kuvaajana LOL ok näin pari tuttua paikanpäällä joille ostin bisseä että vahtivat kameraan sen aikaa kun tehtiin ne Bodariauto kohtaukset.
Makuasioista en lähde kinastelemaan. Mutta tässäpä se nyt on like or not pääasia on kuitenkin Mufflerin musiikki!
Lupaan, että seuraava video on vielä parempi...