149 posts, 8 pages, 52,029 views
Streetillä kuulemma jonku hankaluus sen hankkimisessa, dunno why/what, ei pitäs olla meidän puoleltä kiinni. Eip oo Turuskaan Anttilassa vielä, mutta kyl tääl hätistellään... ;)-Mikko-, 19.9.2007 17:19:
Eipä ollu Street Beatissä eikä muissa kaupoissa näkyny sinkkuja enää ollenkaan. Höh..
darudevil, 19.9.2007 12:48:
(kato täältä luolast kaikki päivät ja päivämäärät näyttää samalta).
Bahaahhaaa... Mä sisäilen vaa... Tosin, käyn mä kyl 2-4 kertaa viikossa pelaamassa lätkää, mutta siihen aikaa vielä muu maailma ole hereillä, niin en pysty todistamaan...UzU
ooks Ville kuullut että myös tekno-dj:t/tuottajat saa ulkoilla. Joku saattaisi pitää sitä jopa terveellisenä.
ps. kerro terveisiä vj-Villelle.
t: se toinen vj @ rmj.
Niin ja itse biisistä: toimii kuin vasaran lyönti sormille. Selvää hittipotentiaalia.
Edit... Ei jaksa jauhaa.Tuikkari, 19.9.2007 20:06:
Loppusanoina ja muokkauksena sanoisin et nykyään kysyntä ja tarjonta kohtaa huonosti musiikkimarkkinoilla. Tilanne on tosi paha kun saman tuotteen saa ilmaseks varmaan keskimäärin 25% ajassa mitä menee siihen et sen hakee kaupasta.
Kyllä, julkaistu on, mutta ilmeisen hidasta on fyysinen tavaran siirtyminen kauppaan, grrrh.Pexi_, 20.9.2007 13:25:
Vielä tosta sinkun löytämisestä... kiersin 5 levykauppaa helsingissä enkä löytänyt sinkkua mistään... Julkaistu se on siis jo keskiviikkona?
a98, 20.9.2007 13:34:
mut jos esim albumin ostaessa sais vaikka cd+dvd yhdistelmän, missä dvdllä ois hitosti kaikkea extraa ja videoita biiseistä. tai vaihtoehtoisesti cdrom levy missä artisti kertoisi biisien teosta ja muuta..
blastic, 20.9.2007 12:54:
Muhun nyt vaan ei tällainen onnelatrance vetoa yhtään.
Apo,
Mites se DVD:n warettaminen eroaa mp3:sen warettamisesta? Äkkiä tuollaiset spessut julkaisut leviäisivät myös verkossa. Lisämateriaalia olisi kivaa, mutta jotta sitä ei voi digitoida sen pitäisi olla jotain sellaista jota ei voi helposti muuttaa digitaaliseen muotoon (joku muu kuin cd, dvd, kirja, sarjakuva, kuvasarja jne.).