Darude - My Game preview

149 posts, 8 pages, 51,245 views

CM

Posts: 1,507

#81 • • Edited CM

Apo, 21.8.2007 16:28:
---
kosmo, 21.8.2007 16:18:
Oon törmännyt tähän väittämään ennenkin mutta kyllä mä olen saanut ihan yksittäisistä radiosoitoistakin rahat. Mikäli artisti ei kuulu tekijänoikeusjärjestöön pitää hänen itse hoitaa laskutus / lupa-asiat kunkin radioaseman kanssa erikseen jos maksuja haluaa.

---


Ottiko radioasema itse suhun yhteyttä vai jouduitko itse ottamaan?



Se taitaa mennä niin, että jos Gramex-tulot on alle 25e/vuosi, ne jaetaan kaikkien asiakkaiden kesken. Yhdestäkin radiosoitosta saa aika varmasti enemmän rahaa. Luin ton Gramexin lehdestä joskus, en muista oliko 100% varmasti 25e,mutta tais olla
Tyranoid

Posts: 1,552

#82 • • Tyranoid FINRG

CM, 21.8.2007 18:22:
Se taitaa mennä niin, että jos Gramex-tulot on alle 25e/vuosi, ne jaetaan kaikkien asiakkaiden kesken. Yhdestäkin radiosoitosta saa aika varmasti enemmän rahaa.



Tarkoitatko että yhdestä radiosoitosta saisi yli 25e? Ei kai sentään...? Vai ymmärsinkö väärin?
kosmo

Posts: 759

#83 • • Edited kosmo TJH87

Tyranoid, 21.8.2007 18:35:
---
CM, 21.8.2007 18:22:
Se taitaa mennä niin, että jos Gramex-tulot on alle 25e/vuosi, ne jaetaan kaikkien asiakkaiden kesken. Yhdestäkin radiosoitosta saa aika varmasti enemmän rahaa.

---


Tarkoitatko että yhdestä radiosoitosta saisi yli 25e? Ei kai sentään...? Vai ymmärsinkö väärin?



+7 minuutin biisistä ylex-kokoluokan radiokanavalla kyllä.

edit: lyhyemmistä ei oo tietoa vielä :D
Tyranoid

Posts: 1,552

#84 • • Tyranoid FINRG

kosmo, 21.8.2007 18:36:
+7 minuutin biisistä ylex-kokoluokan radiokanavalla kyllä.



Ok. Keskiverto radiosoittobiisin pituus lienee puolet tuosta... Aloin vain laskeskella, että kun esim Radio Nova soittaa about 15 biisiä tunnissa 24/7, niin aika hurjat kustannukset tulee jos jokainen biisi kustantaa yli 25e.
villelope

Posts: 2,846

#85 • • villelope Lope of Lope & Kantola

kosmo, 21.8.2007 18:36:
---
+7 minuutin biisistä ylex-kokoluokan radiokanavalla kyllä.

edit: lyhyemmistä ei oo tietoa vielä :D


Enää ei vituta yhtään, että on tullut tehtyä 9 minuttisia teoksia. :D
CM

Posts: 1,507

#86 • • CM

Tyranoid, 21.8.2007 18:41:
---
kosmo, 21.8.2007 18:36:
+7 minuutin biisistä ylex-kokoluokan radiokanavalla kyllä.

---


Ok. Keskiverto radiosoittobiisin pituus lienee puolet tuosta... Aloin vain laskeskella, että kun esim Radio Nova soittaa about 15 biisiä tunnissa 24/7, niin aika hurjat kustannukset tulee jos jokainen biisi kustantaa yli 25e.



Ne hinnat vaihtelee kanavakohtasesti, mut oon aika varma, et YleX:llä yks kerta on enemmän kuin 25e. Ville varmaan tietää paremmin ;)
Mellu-

Posts: 4,006

#87 • • Edited Mellu-
juu ei kyl pöllömpi *joo* jäi perskatti päähän soimaan.. hope ei soi reeneissä enää *nauru*

edit: ja soi muute melkeen koko 3h päässä *hmph*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Vexe

Posts: 1,016

#89 • • Vexe
Mä en oikein tiedä pitäiskö tästä vai vihaisko. Laulaja ei ole mun mieleen tässäkään biisissä ja noi kitarasamplet on eieieieiei. Kuitenkin tuossa on jotain selittämätöntä minkä takia pidän tästä. Hitti ainesta.
darudevil

Posts: 427

#91 • • darudevil Darude

Caro², [Jos siul on pc-rautaa, niin ascii-koodi 253 pelastaa (ALT pohjaan ja 253). Jostain syystä ei toimi läppäreillä, mutta windows merkistöstä löytyy potenssimerkki kyllä. Ja taitaa klubbarissakin olla koodi hakasulku-sup-hakasulku, joka nostaa yläindeksiin normitekstiä.. mut niin *iloinen* ite asiaan taas:


Ööö, mä typeen ihan Caro vaan. Siis josset pahastu ;)
(vaiks kyl sen kai tost pystyy nappaamaan - kas näin: ²)
Tyranoid

Posts: 1,552

#92 • • Tyranoid FINRG

CM, 21.8.2007 18:48:
Ne hinnat vaihtelee kanavakohtasesti, mut oon aika varma, et YleX:llä yks kerta on enemmän kuin 25e. Ville varmaan tietää paremmin ;)



Löytyihän ne hinnat: Korvaus on kello 6-18 välillä 10 euroa minuutilta, iltalähetyksissä puoleen yöhön saakka 50 prosenttia ja yölähetyksissä aamu kuuteen saakka 20 prosenttia päivälähetysten hinnasta. Näin siis Ylen valtakunnallisilla kanavilla.
remotion

Posts: 5,283

#93 • • remotion nostatus guru
hmm kun damienin laittaa ignoreen niin tätä keskusteluahan pystyy lukemaan. xD

täytyy tsekata tuo sinkku kun seuraavan kerarn tulee tilailtua lättyjä.
Skipi

Posts: 650

#94 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///

remotion, 22.8.2007 09:11:
hmm kun damienin laittaa ignoreen niin tätä keskusteluahan pystyy lukemaan. xD



Ootko huomannu sen puhuvan faktorsseja.. Ei ehkä sovi niin täysin Villen uuden singlen aiheeseen, mut on saatu molemmilla puolilla aitaa olevia artisteja keskustelemaan.
Kyl mä oon koko threadin lukenu ainoostaa sen takii, et on "asiallista" keskusteluu.

Biisi on suht ok, mut ootan vielki enemmän sitä remixii Starsista.
Juhgu

Posts: 7,921

#97 • • Juhgu Virnistelijä

remotion, 22.8.2007 10:29:
---
en jaksa lueskella tommosta angstia vaikka ois kuinka asiaa olevinaa.



Mielipiteesi on kirjattu lokiin. Oliko vielä muuta?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

recue

Posts: 87

#98 • • recue
Vähän tuppaa kieltämättä pointti hukkumaan tuon helvetillisen vaahtoomisen sekaan.

Meinkö se nyt lyhykäisesti näin että persiistä olevat tekijänoikeuslait oikeuttaa waretuksen?

Eikös se olisi tehokkaampaa vaan jättää ko. musiikki hankkimatta ja tukea oman makuista musiikkia julkaisevia pienempiä indie-labeletita tai nettilafkoja?

Eikös se waretus juuri anna lisää syitä meidän fiksuille lainsäätäjille tehdä vielä syvemmältä kumpuavia pykäliä?

Saattaa olla että missasin jotain.
typo

Posts: 685

#100 • • typo Testaaja
Oli kyllä varsin toimivaa meininkiä tässä. Uskallan ennustaa, että tulee saamaan hyvin paljon soittoaikaa NRJ/The Voice/Music Television -linjalla.

Ainoa pieni nillityksen aihe siitä kammottavasta tracker-sähkökitarariffistä, mikä soi biisin alusta alkaen taustalla. tuli 90-luku ja omat ensimmäiset ProTracker -kokeilut mieleen. *vink*

.pi.

--
.psychedelicious.