Damien, 20.8.2007 15:52:
---
...ammattimiehet julkasee mitä haluaa millo haluaa ja ilman mitään watermarkkeja missään...
Damien, tässähän sitä julkaistaan, ammattimiehenä tai pikkupoikana ;) Trollia toi sun läppä tai ei, niin kyllä mulle realiteetit täs on *kohtuullisen* selvillä, pari juttua nääs koettu ite ja puhuttu kanssa-tuottajien ja muiden ihmisten kanssa näistä. En silti ole sitä mieltä, että käytännön realiteetit on "oikein" ja että ne tuntuu kivalta.
Nykyään pitää laskea varsinkin sinkut (ja musavideot) promomatskuks, joiden myymisen sinänsä vois lopettaa kai kokonaan ja jakaa ne vaan sivuilla suoraan hi q mp3sina, koska varsinkin Suomessa myyntimäärät ei helpolla kata sinkun valmistukseen ja promoamiseen meneviä kulujakaan. Ja joku viilee rippaajakunkku on fiiliksis siellä ruudun ääressä "89..90..92..94..97..99....100% uploaded, scenepisteet himaan, aaaah, ny mult tulee..."
Tavallaanhan toi radioeditin levittäminen jossain torrentsaitilla on helvetin jees tässä kohtaa, ilmaista promoa, nääs, mutta yleisesti sen kaupallisen version jakamien kyllä saa karvat pystyyn, ei mahda mitään. Nii, ajattelin vaan selventää, että on niitä omia watermarkkeja tullu laitettua muutamiin juttuihin ja olen jopa selvittänyt vuodon-pari, mutten ole jaksanut puuttua, koska ei juuri hyödytä hukata aikaa. Olenpahan saanut omat pikku tyydytykseni ;)
Mä kun olen maailman paskin kategorioimaan biisei (kun kuulette noi, niin tulkaa korjaamaan tänne, neuvokaa mua), mutta JS16 remiksin sanoisin olevan bassovoittoista teknohtavaa elektrokolinaa, vähän "vaikeempi" kuin Rosegarden, mutta menee varmasti setissä läpi hulluudellaan ja soundeillaan, hah! Joonaksen on sekoitus Togetheriä (muttei kuitenkaan lähelläkään niin melodista) ja häröä elektroa, jopa minimaalista kohtaa löytyy. Weirdnessin vetäsy on vähän samoja tuulia kuin hänen Tell Me remiksinsä, melodista ja nostattavaa trancempaa meininkii.
Edelleen kiitoksia kommenteista ja kritiikistä!
JA... Tässä sitä SANOMAA:
"I don't wanna change, I wanna go, I wanna do
I don't wanna wait, I wanna know, I wanna see
'cause there's no way I'll sway
No way I'll pray on my knees "oh baby please"
No way I'll be fading losing my game
I don't wanna change
It's a picture of me
I'm insane but I'm happy
I don't wanna wait
This is where I wanna be
Call me vain, call me crazy"