KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 221,149 views

Techa

#1001 • • Techa
Joo murhasi todellakin..

Ja tiipiin alle valui melkein kaikki swoda. .

Kuulemma/huhuja/tarinoita, että siihen olisi syyllistynyt
joku marttilan paikallinen natsi pahkasika huora, joka ei
ollut tyytyväinen että jollain on swimpool..

Kateellinen paska housu saatanan, PIRU IRTI marttilaan!! *pahis*

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

Sallakat

#1002 • • Sallakat jungle, baby !

donut, 13.7.2007 18:22:
---
Sallakat, 13.7.2007 14:26:
---

no mikäs idea tässäkin nyt sitte on?
on tietty joskus vaikeaa ymmärtää puhuttua... Jos järkkärit sanoo että älä kuvaa tätä mediheliä, niin useastihan sen voi ymmärtää väärin ja silti kuvata. wtf nigga please?

---

No Edellisestä postauksestani threadin alkupäässä käy ilmi
että kuvasin sitä kopteria ihan vain kopterin takia
enkä nyt heti keksi syytä moiselle kuvauskieltointoilulle.

Järkkärin sanoista sai sellaisen käsityksen että olisi
ollut jonkun hautajaissaattue. Kuvasin kuitenkin, koska
olen teknologiafriikki.

Sen lisäksi sain joitain yhteydenottoja joissa toivottiin kyseistä videota.

no okei, tuskin olet mikään journalisti tms, mutta mun mielestä on epäeettistä kuvata tuollaista vaikka siinä ei itse potilasta näytetäkään ja ko. tilanteeseen johtaneet toimet olivat mitä olivat. Mun kaverit, "gonzo journalistit" ketkä siellä kuvaili tapahtumaa pitkin vloppua, kyllä tajusivat olla kuvaamatta.

Tietenkään tapahtuman järjestäjä ei halua tuollaista materiaalia levitettävän. Bad publicity, siitäkin huolimatta että tuo tilanne ei median edustajilta ole jäänyt huomioimatta.
Techa

#1003 • • Techa

-Fuzzy-, 13.7.2007 17:52:
---
Techa, 13.7.2007 16:48:
p.s Olisko k-18 mitään next year

---

Ihan ku olisin jostain lukennu, että se tosiaan nostettais tonne 18 asti*ding* En oo kyl varma...

Jos näin on jossain lukenut, niin HYWÄ HYWÄ!! *iloinen*

Ei ole mielestäni 15-16.v teinejen paikka...

--

Techa

#1004 • • Techa
16.vuotias pikku broidinikin lähti liftaamalla himaan
lauantai aamuna..

Totesi maanantaina ku kysyin että mitä vittu, eikö maistunu?

Vastaus; "Vittu mitä sekopäitä yli puolet, roipetta naamassa liki jokaisella" *blush**igor**jeesus*

--

#1005 • • niomic Guest

Sallakat, 13.7.2007 18:38:
no okei, tuskin olet mikään journalisti tms, mutta mun mielestä on epäeettistä kuvata tuollaista vaikka siinä ei itse potilasta näytetäkään ja ko. tilanteeseen johtaneet toimet olivat mitä olivat. Mun kaverit, "gonzo journalistit" ketkä siellä kuvaili tapahtumaa pitkin vloppua, kyllä tajusivat olla kuvaamatta.

Tietenkään tapahtuman järjestäjä ei halua tuollaista materiaalia levitettävän. Bad publicity, siitäkin huolimatta että tuo tilanne ei median edustajilta ole jäänyt huomioimatta.

Oikeesti wtf? Epäeettistä kuvata helikopteria? Varsinkin helikopteria, jossa ei ole kuin lentäjät ja hoitajat kyydissä? Mistähän tuo epäeettisyys näin ihan konkreettisesti tähän asiaan on tullut mukaan?

On toki eri asia kannattaako tapahtuman kannattajana uppia tommosia videoita jonnekki tubeen, mutta itse kuvaamisessa ei kyllä ole mitään väärää. Ja kuvauskielto on aika naurettava jos siitä tietää juuri tietyllä alueella olevat kuvaajat, joille järkkäri on näin mennyt sanomaan. Tommosella paikalla kopteria olisi voinut kuvata vaikka chillistä vähänkään paremmalla zoomilla.

Voisi myös todeta, että vaikka toki tuo matsku vaikuttaa jossain määrin tapahtuman imagoon, niin tokkopa tuo helikopteri pahemmin vaikuttaa jengin päätökseen tulla seuraavana vuonna :) Vai onks se niin et jos jossain isoilla festareille jotku rtardit grillaa teltas ja kuolee siihen, ni se on sit huonoo mainosta tapahtumalle ;) (toki tässä oli vähän muitakin viitekehyksiä, kuten huumehet mässäiltävänä)
samino

#1006 • • samino

Mark, 13.7.2007 14:04:
Joo niin, soittiko joku Michael Jacksonia la aamupäivällä x-rustilla tai chillissä? *ding* vai kuulinko harhoja? :D

-M

joo, tuli soitettua. :)

--
pistäkää lisää bassoo, sellasta kunnon tykytykytyky

#1007 • • Aycan Guest

MiLLu, 13.7.2007 11:01:
Meijän telttojen vieres oli muutama jäbä joil pyöri melkeinpä koko ajan kolme samaa biisii *nauru*. ne soi vieläki päässä. Yhes laulettiin ''täytyy mennä psykoosiin, täytyy mennä psykoosiin ei huvita jäädä puoliväliin'' tms. Toises jotai väinämöisestä (?) ja vika ''mistä tulemme, minne menemme'' *hih* Tietääks kukaa kyseisii biisei?

eih!!!! meinasin tulla hulluks..joka kerta ku hengasin teltalla ni kuulu "täytyy mennä psykoosiin tms" ..sit jollain jätkällä meni hermo ja se huus jotenkin näin: VAIHTAKAA NYT JO SAATANA SITÄ BIISII!!!!!! 8D ei siinä mitään jos tykkää...8D
Miazu

#1009 • • Miazu Päivänsäde
KIIIITOS siis ihana parhaus ja ootte vaa niin ihania kiitos :)))

JA hei PAul Taylor ja TUTAnkhamon voi että <3 sekos pää oikeesti siis auuuuts :))))
ee102

#1010 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Viime ja sitä edellinen vuosi oli selkeästi parempia ku tän vuoden Konemetsä. Syinä huono ilma, järjestysmiehet ja -naiset jotka oli tylyjä ja jokaisella tuntui olevan eri käsitys säännöistä ja sit LIIALLINEN festariporukan kyttääminen (poliisit, tullimiehet ja järjestysmiehet). Tanssiminen oli mukavaa, varsinkin kun psykeä tuli erityisen paljon tänä vuonna.
#1011 • • Sannia Guest
uutisissa ne tais mainita että K-18 ens vuonna.... näitten kaikkien uutisissakin olleiden juttujen takia.
m1kk3

#1012 • • m1kk3 no-life

ee102, 14.7.2007 11:55:
tullimiehet

Ai siellä oli tollasiakin ? *ding*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

dj upi

#1014 • • Edited dj upi

-Järjestäjille ym henkilökunnalle KIITOS! p.s Olisko k-18 mitään next year
-Tiskijukille iso kiitos + Accun poijat veti hyvän keikan

Ens vuonna uudestaan!! todellakin. .

tj 357 eipä paha,noup!*sydän**piis*

Hmm.. toi 16 vois toimiaki jos sitä edes jollakin tavalla kontrolloitaisiin. Siellä meinaan näky muutama aika tosi nuori naama. 18 sinänsä vois olla jees siinäkin mielessä että jos olisin jonkun isi ni en kyllä lapsiani tonne päästäisi, vaikkakin täytyy todeta että en nähnyt kertaakaan väkivaltaa, en kuullut varastamisista yms... todella rauhalliset festarit siis lukuunottamatta näitä muutamia örveltäjiä jotka vetää itsensä huonoon kuntoon, ei onneksi muita.

Jukat jees, akku jeesjees, ens vuonna todellaki!

Edit: Itse kannatan kuitenkin nuoremmillekin mahdollisuutta tutustua tähän musiikkiin. Se on vain hyväksi tulevaisuudelle. Hyvällä "junioritoiminnalla" rakennetaan uutta teknosukupolvea ja mielestäni on parempi, että nämä oppii vanhempien skenettäjien seurassa kuin josssain tappelualttiissa premi vol.2:ssa... Silti on ihan jees kun joihinkin paikkoihin nuo pikkuiset ei pääse. Ulkoilmatapahtumaan vain tuntuu tämä ikäraja olevan sopiva.
T0mbstone

#1015 • • T0mbstone The Process.

Sallakat, 13.7.2007 18:38:

no okei, tuskin olet mikään journalisti tms, mutta mun mielestä on epäeettistä kuvata tuollaista vaikka siinä ei itse potilasta näytetäkään ja ko. tilanteeseen johtaneet toimet olivat mitä olivat.

Mihinhän logiikkaan ton epäeettisyyden rinnastat? Itse olisin aivan varmasti kuvannut medihelin käynnin kameran zoomilla, jos olisin ollut paikalla. Pitäähän tuollaiset tapahtumat dokumentoida. Et sattumalta ole katsonut subtv:n sarjaa "pelastajat" (ensimmäinen helppo esimerkki, mikä tuli mieleen)? Siinä näkyy joka jaksossa paloautoja ja ambulansseja. Onko toi sarja myös epäeettinen ja journalismin sääntöjen vastainen? Siinä näkyy sentään myös oikeasti loukkaantuneita, pelkän kulkuneuvon sijaan...

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

*jen*

#1016 • • Edited *jen*
Hei Tyypit! :)

Kaipailemme metsään unohtunutta hupparia! Miesten malli, väriltään tummansininen ja erityistuntomerkkinä painettu kuva: maapallon päällä seisova sieni, kädessään jojo ja kannu.
ja kuvatekstinä "life with no limits"

:D

hupparin kuva on itse suunniteltu ja painettu, joten siksi sillä on tunnearvoa.

Eli iiiiiiiiso kiitos sille, joka on ehkä ottanut talteen ja palauttaa sen!!!

jos onnaa, ni laitatko vaik privaa..
AleXI

#1017 • • AleXI Wormrider
Techa, sääli että teidän uima-allas sai puukkojunkkarikohtelun. Käytiin perjantain teidän mahtavassa tiipiissä, propsit teille!

--
Home can be anywhere, for it is part of one´s self.

-Zensunni Fire Poetry

ipe

#1018 • • ipe X-Rust / Holvi

Mark, 13.7.2007 14:04:
Joo niin, soittiko joku Michael Jacksonia la aamupäivällä x-rustilla tai chillissä? *ding* vai kuulinko harhoja? :D

-M

Samino soitti Camp X-Rustilla Billie Jeanin. Oltiin paikanpäällä fiilistelemässä. <3

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Mark

#1019 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

ipe, 16.7.2007 11:41:
Samino soitti Camp X-Rustilla Billie Jeanin. Oltiin paikanpäällä fiilistelemässä. <3

Tuli myös levee hymy teltoilla kun toi pääs ilmoille *hih* MJ rokkas (joskus) lujaa :P

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

illuusia

#1020 • • illuusia tuikku
Vihdoin saan aikaiseksi laitettua omat palautteeni tänne.
Toista kertaa siis metsässä ja edelleen pidän tapahtumaa vuoden kohokohtana.
Ihmisiä oli viime vuotta enemmän, se oli ihan neutraalia.
Kojuja, ruokaa ym tarjontaa oli kivasti tullut lisää, hyvä.
Kiitosta vielä ilmaisesta vedestä, jota olikin kokoajan hyvin saatavilla. *aplodit*
Musiikkitarjontakin oli monipuolistunut, ihan ok.
Mutta munpuolesta konemetsä vois pysyä puhtaasti psykelinjalla
(noo tekno oli kans hyvää camp x-rushissa) ja jättää proteus ensivuoden listoilta (ei millään pahalla ketään, saati itse artistia kohtaan)
Fiilis oli korkeella, mutta seikkailu sademetsässä aina ajoittain lannisti, kun kengät oli nilkkoihin asti märät lähes koko sen kolme päivää. (Ens vuonna saappaat messiin!)
Onneks lauantaina sai aamupäivällä jotakin kuivateltua. Se virallinen nuotio olis kyllä saanut palaa festejen alusta loppuun kokoajan, kun kerran omia tulia ei saanut tehdä. Perjantaina moni märkä juhlija lämmitteli mielellään siinä. Lauantai- sunnuntai yönä sitä ei siinä tainnut enää olla.
Poliiseja tosiaan oli silmiinpistävän paljon, itseäni ei haitannut lainkaan. Enemmän vituttaa ne lakan kiskojat.
Dekot oli huisin kauniita ja niitä oli paljon. Järkytti silti kuulla että main stagen iso deko olis tipahtanut alas?! hui kauheeta, olis voinut käydä pahasti..(?)
Teltta-alueella olis voinut olla joku muukin tapa tiedottaa niistä turvareiteistä, kun puskaradio. Järkkärit oli kyllä aivan kusipäitä lähes kaikki.. Sunnuntaina se yks vanha armeijahullu siellä huuteli todella rumasti kaikkia "äidin pikku runkkareita" lähtemään.. "OK" me runkkarit maksetaan sun palkkas..hmm. Mun mielestä olis paras antaa kaikkien nukkua sunnuntaina niin pitkään kun mahdolliseen ajokuntoon pääseminen vaatii, kun bileet kerta sunnuntaille jatkuu, niin kuka haluu mennä nukkuun ja lopettaa bileet ajoissa. Itse kyllä (byhyy yhyy) väsähdin lopulta lauantai yönä, parhaaseen aikaan.
Ens kerralla suunnittelen nukkumiset paremmin :D
Kiitos ja kumarrus järjestäjille. Konemetsä on jotain aivan ainutlaatuisen upeaa!
Toivottavasti ilki- ja väkivalta pysyis jatkossakin poissa.
ps. ens kerralla vielä enempi jätesäkkejä sinne vaan saataville, niin ei oo järjestäjillä viikkojen siivoustyö.