KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 207,523 views

vanBasten

Posts: 1

#1021 • • vanBasten
Moi,

tulipa nähtyä Konemetsää ensimmäistä kertaa tänä vuonna, ja saattoi olla myös viimeinen kerta. Sen verran paha mieli tuli autolle palatessa la-su -yönä. Joku ystävällinen ihminen oli nimittäin purkanut pahaa oloansa ja rikkonut tyttöystävän auton etulasin, takalasin, lamput ja peilit tuhannen päreiksi. Taisi jotain peltivaurioitakin olla. Reissulle tuli siis hintaa sellaiset 10000 mummon markkaa, eikä vakuutusyhtiökään korvaa mitään.

Että kyllä sitä ilkivaltaakin oli, joku toinenkin auto oli tiettävästi rikottu. Tiedä sitten kuinka seipäässä tämä tyyppi on ollut ja mistä juomasta/aineista... ja ties vaikka olisi paikallisnuorisonkin tekosia, itse tuolta metsistä kotoisin olevana tiedän millaisia riemuidiootteja siellä kasvaa. Mutta en nyt halua syytellä ketään, halusin vain vähän purkaa tuntoja. Itse tapahtuma vaikutti asialliselta, hyvä että Marttilassakin on jotain elämää :) Joten tervetuloa kaikille vain ensi vuonnakin! Mutta paha maku jäi itselle kyseisen järjettömän käytöksen takia.

Nimim. Ihan hippasen verran ketuttaa
Juhgu

Posts: 7,921

#1022 • • Edited Juhgu Virnistelijä

vanBasten, 19.7.2007 23:38:
Joku ystävällinen ihminen oli nimittäin purkanut pahaa oloansa ja rikkonut tyttöystävän auton etulasin, takalasin, lamput ja peilit tuhannen päreiksi.



Onpas kyllä tosi paska juttu. :( Mä luulin että siellä parkkialueella oli järkkäreitä katsomassa ettei moista tapahdu.

...ja luulisi että vakuutus nyt jotain tuollaisesta korvaisi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

t1p1

Posts: 23

#1023 • • t1p1 Team Mukherjee - zirpzirp,tipitii
elikkä
+
- monipuolinen artisti venue taas kerran :)
- ihmiset osasivat taas kerran käyttäytyä,kuten aina tämän genren bileissä,mitä nyt muutamaa tapausta luukunottamatta,jotka itseäni ei sinänsä häirinnyt
- järjestelyt nappiin ja aikatauluissa pysyttiin suht hyvin..
- stygeee <3
- koxbox,milla,ylläri,joka on vieläkin tuntematon minulle <3

-

- sade
- ihminen,joka popitti autostaan - keskellä yötä ja jatkoi aamutunneille - piripolkkaa..ei niin mukavaa unimusaa :/
- järkkärit,täysin ammattitaitoisia..meidän porukka siirsi telttoja 4-6 kertaa ja aina kuulemma väärään paikkaan ja aina uusi järkkäri oli kuulemma saanut viimehetken infon,mutta ihme kyllä hetken päästä,jo aikaisemmin käskyttänyt järkkäri palasi valittamaan..
- poliisit..ainahan tälläset tapahtumat leimataan huumenarkomaanien paratiisiksi..mut hei kam00n,vittu jos siel muutama yliannostus oli viime vuonna - luukunottamatta sitä valitettavaa kuolemaa - ei se tarkota et tänä vuonna pitää tuplata saati triplata poliisi vartiointia..naurettavinta oli juurikin "siviilipoliisit"...parhaiten jäi mieleen pariskunta desertiltä,naisella peruukki ja miehellä styge kuteet päällä..kyl salee muuten ois menny läpi,mut ne 2 koiraa joita ne mukamas oli kusettamassa metsänlaidalla oli vähän liikaa..huoh..
- SAUNA jota odotin koko sunnuntain oli laitettu pois päältä kun sinne oli tarkoitus mennä..ja tapahtuman piti kestää sunnuntaihin!!11!
- orkidea,joka oli aika vaisu :/ itse odotin aika paljon enemmän..
- nukkuminen...vittu..oli pakko ja missas muutaman jonka ois halunnu nähä...

mutta ei muuta kun ens vuotta ootellessa :)))
kiitos ja kumarrus järjestäjille :)

--
lälläslää,mitäs läksit?

JR Ewing

Posts: 985

#1024 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Beckers ja D-Nox takas Suomeen *sydän* vaikka asumaan tänne!
Green Fairy

Posts: 48

#1025 • • Green Fairy
Hienoo oli, erinäisiä miinuksiakin löytyi*justjoo* mutta kokonaisuudessaan tykkäsin kovasti
ekasta konemetsästä*sydän* Parhaimmat palat oli Luomuhapppo*sydän* Milla Lehto ja tietty Proteus*hymy*
gobbe

Posts: 262

#1026 • • gobbe skenekuva

Juhgu, 19.7.2007 23:44:
---
vanBasten, 19.7.2007 23:38:
Joku ystävällinen ihminen oli nimittäin purkanut pahaa oloansa ja rikkonut tyttöystävän auton etulasin, takalasin, lamput ja peilit tuhannen päreiksi.
---


Onpas kyllä tosi paska juttu. :( Mä luulin että siellä parkkialueella oli järkkäreitä katsomassa ettei moista tapahdu.

...ja luulisi että vakuutus nyt jotain tuollaisesta korvaisi.



Korvaahan se jos on asianmukaiset vakuutukset. Se ettei vakuuta omaisuuttaan on vain omaa typeryyttä, samahan olisi voinut tapahtua missä vaan jonkun humalaisen päähänpistosta eli hyvät ihmiset, vakuuttakaa hemmetti omaisuutenne kunnolla!

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina

devisss

Posts: 345

#1027 • • Edited devisss superhero.

gobbe, 23.7.2007 19:51:
---
Juhgu, 19.7.2007 23:44:
---

Onpas kyllä tosi paska juttu. :( Mä luulin että siellä parkkialueella oli järkkäreitä katsomassa ettei moista tapahdu.

...ja luulisi että vakuutus nyt jotain tuollaisesta korvaisi.

---


Korvaahan se jos on asianmukaiset vakuutukset. Se ettei vakuuta omaisuuttaan on vain omaa typeryyttä, samahan olisi voinut tapahtua missä vaan jonkun humalaisen päähänpistosta eli hyvät ihmiset, vakuuttakaa hemmetti omaisuutenne kunnolla!



Kaikkiin autoihin ei saa kaskoa. Kaikki eivät myöskään automaattisesti saa kaskovakuutusta. Ja, mikäli auto on vanha eikä järin arvokas, ei kaskon ottaminen ole mielekästä (tosin, silloin joutuu itse maksamaan vahingot, niin kuin tässä on ilmeisesti käynyt).

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

gobbe

Posts: 262

#1028 • • gobbe skenekuva

devisss, 23.7.2007 20:25:
Kaikkiin autoihin ei saa kaskoa. Kaikki eivät myöskään automaattisesti saa kaskovakuutusta. Ja, mikäli auto on vanha eikä järin arvokas, ei kaskon ottaminen ole mielekästä (tosin, silloin joutuu itse maksamaan vahingot, niin kuin tässä on ilmeisesti käynyt).



Kaikkiin autoihin ei saa kaskoa mutta säästökaskon saa, eli siis sen että auton korjaamisessa voidaan käyttää vanhojen autojen osia, tai ainakaan vielä ole niin vanhaa tullut vastaan että ei olisi saanut.

Kaikki eivät saa kaskoa toki, jos esim. on tehnyt vakuutuspetoksia tai muuten laskut maksamatta.

Mielekästä se ei varmaan vanhaan autoon ole, mutta mielummin maksan itse vakuutuksia kuin kärsin ja vittuunnun kun joku ääliö saa päähänsä tuhota jotain. Elämä on täynnä valintoja.

--
Jussi Jii | skenekuva - musiikkitapahtumat kuvina