KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 210,785 views

Chrisdyan

Posts: 479

#981 • • Edited Chrisdyan

Yallu, 11.7.2007 11:24:

---

Kyllähän sitä kytätä saa mutta mä tarrasinkin sun prosentuaalisiin laskentoihis =P

---


Luuletko ettei kukaan muu ole käyttänyt kyseistä laskentaa? Ihmiselle joka ei vaivaudu katsomaan pintaa syvemmälle, nuo luvut ovat totisinta totta. *jiihaa* Ihmisten ennakkoluulojen vähentämiseksi luvut pitäisi saada muuttumaan..

Milloin te nuoret opitte..*pepsodent*



heh, ja jos prosentteihin käydää tarraamaan nii olikohan siel raumal sit laitettu "prosentuaalisesti" sama määrä virkavaltaa / koiria itse asian pohjalle, elikkäs approx 1.2 koiraa per tuhat kävijää

riittäisköhän ees koko suomen itse asiaan koulutetu koirat, samoin suhtein nuuskimaan *ding*
ja voi sitä poliisi autojen saattuetta mikä siel raumallaki olis ollu samalla mitta suhteella noin 150 autoo siel jonossa *lmao*

hehe, eli jos samoissa suhteissa pysyttäis joka asian suhteen nii eiköhän sieltä raumaltaki olis löytyny samoin suhtein noit, ellei enempi jopa.

--
Hikitomori

Shatter Sound

Posts: 164

#982 • • Shatter Sound Mastermind
Salee parhaat bileet koskaa, paitsi ne pari über mulkkuu päätään aukovaa, väkivallalla uhkailevaa, hormoonei kiskovaa keltatakkii ja poliisit.ne epätoivoset ramppas koiriensa kanssa meiänki leiris vaikka kuinka monta kertaa. Mitään eivät löytäneet,ni yks niist sit tuli lauantai-iltana yrittää ostaa "ekstaaseja" ku istuin teltan suulla röökil.(vasen alakulma siin kuvas,se nuori sivari ruskeelippis pääs)

-"hei kaveri,olisko sul myydä ekstaaseja?"
-"Näytäks mä silt et mä myyn jotai vitun ekstaaseja?"
-"Joo, kyl sä vähän näytät ku sul on tollanen hippipaita"...

Ku ei natsannu,ni sai sit sen jälkee pari mulkkuu melkee loppuillaks perää kävelemää. Oli kyl ihan saatanan tyhmii jos ne luulee, et niit ei huomata.Joka kerta ku katto taaksee ni näki saman vanhemman parivaljakon kynhää jossai vähänmatkan pääs kyyläämäs.Eipä mulla mitään löydettävää ollu,mut kyl se vähän vituttaa,et ne jaksaa varjostaa sillonki ku käy kusel. Ne varmaa kelas,et ne niitten koirat ei haistanu meiän leiris mitää ku hipithän normaalisti säilöö huumeitaan aina perseessään.

Jos ihmiset ottais vähän enemmän kameroit mukaa ja oikeesti kuvais niil,ni sais nauhalle noi virkavallan "hallintaotteet" ja "tarpeelliset voimakeinot".Niihinki kyl puututtais,jos jollai joskus olis näyttää jotai konkreettisii todisteita.Poliisin sana jonku hipinretaleen/ ekstaasinarkkarin/ jurrisenfestariurpån sanaa vastaa ei paina paskan vertaa,mut kuvamatsku onki sit ihan toinen juttu.

Sinä joka sivarikytän leiman sait,ni voisin melkeen väittää et oot ite sen hoitanu. Noin iso tapahtuma,eikä yhtään tuttuu? ja oot ilmeisesti jonku aikaa jaksanu kyhnää siin syytettävänä? Jos se niin paljon sulle painaa,ni olisit vaa vetäny hapot jos tyrkytetää. Ykskää poliisi ei happoo ota.
+ eikös politiikka ollu se et jos jotai laitonta löytyy ni ranneke lähtee? jos kerran oot narahtanu jo portil,ni mitä vittuu sä sit siel festari alueel oot tehny?Sulla kun ei sitä ranneketta olis pitäny sit enää olla. btw.mikää nyrkkien heiluttelu ja hampaitten kurkkuu hakkaaminen ei kuulu bileisii,oot vääräs skenes.

--
at the edge of infinity

Apo

Posts: 1,574

#983 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
tajunnanvirtaa, dissausta ja syyttelyä ilman todisteita. siitä on hyvät bilepalautteet tehty *aplodit*

edit:

ettei menis liian offtopikiks niin ihan jees bileet vaikka omalta osalta meni vähän liikaa ympäriinsä pyörimiseks. takomon pojat toi parhaimmat tanssifiilikset, idm-kolmikon missaus lauantain väsymyksen takia ketuttaa. ens kerralla paremmat tanssikengät messiin.
rotation

Posts: 3

#984 • • rotation
Jäiköhän sellasen porukan autoon jotka seilaili sielt konemetästä turun kautta tampereelle ni sellasta suuri seikkailu reppuu jos on kledjuja(musta niken huppari, pari kauluspaitaa ymym.), passi, avaimet? olis kiva jos löytyis...ja varmast jtn pientä löytypalkkiookin tiedossa. Voi ottaa yhteyttä [email protected] jos on jotain tietoa, olisin ikuisest kiitollinen :)
sarana

Posts: 31

#985 • • sarana uudisasukas
Oli hyvät bileet... ensikertalaisina lähinnä seikkailimme metsissä ja tutustuimme tilaan.. Soundit oli todella kohdallaan ja varsinkin kosteassa metsässä oli hienot orgaaniset fiilikset kaikinpuolin...

Tässäpä siis hyvin valvotun yön jälkeen aamukuudelta sunnuntaina soittamani chill-out ambient improvisaationi kokonaisuudessaan: http://www.archive.org/details/srn2007-07-08.sbd.flac16

Kiitos kaikille inspiroivista vibraatioista..
dj upi

Posts: 1,835

#986 • • dj upi
mainitsin tossa aikaisemmin tässä topicissa mun "samanlaisiin" vaihtuneista aurinkolaseista. Sain viestiä että joku tyttö oli kanssa ilmoitellut järkkäreille samaa tarinaa. Jos joku siis tietää tällaisesta tytöstä, ilmoittakoon [email protected]. Olisin todella kiitollinen, eivät ole halvat lasit meidän kummankaan....
J.Kusti

Posts: 1,018

#987 • • J.Kusti Deep Space Helsinki
joku pölli tai otti vahingossa mun tummansiniset wilsonin sadehousut x-rustin stagelta SAATANA! ois tosi mukavaa saada ne takas joku päivä. muuten ihan mukavat meiningit.

ne oli muuten lempparisysteemit sadekeleille ne housut et nyt hiukka harmittaa.
donut

Posts: 99

#988 • • donut Gerbiili
Jeps. tuli kuvattua medihelin saapuminen ja lähtö, saapumisesa nyt ei juuri mitään
jännää ole kun sen verran myöhässä sain kameran esille.

Lähdön hetkellä paikalla oli vain hivenen liian virkaintoinen järkkäri,
joten tähtääminen oli mitä oli.

http://youtube.com/watch?v=IiOAPHTQ9EU
MiLLu

Posts: 14

#989 • • MiLLu
Meijän telttojen vieres oli muutama jäbä joil pyöri melkeinpä koko ajan kolme samaa biisii *nauru*. ne soi vieläki päässä. Yhes laulettiin ''täytyy mennä psykoosiin, täytyy mennä psykoosiin ei huvita jäädä puoliväliin'' tms. Toises jotai väinämöisestä (?) ja vika ''mistä tulemme, minne menemme'' *hih* Tietääks kukaa kyseisii biisei?
Mark

Posts: 7,311

#990 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Joo niin, soittiko joku Michael Jacksonia la aamupäivällä x-rustilla tai chillissä? *ding* vai kuulinko harhoja? :D

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Sallakat

Posts: 2,220

#991 • • Edited Sallakat jungle, baby !

donut, 13.7.2007 08:19:
Jeps. tuli kuvattua medihelin saapuminen ja lähtö, saapumisesa nyt ei juuri mitään
jännää ole kun sen verran myöhässä sain kameran esille.

Lähdön hetkellä paikalla oli vain hivenen liian virkaintoinen järkkäri,
joten tähtääminen oli mitä oli.

http://youtube.com/watch?v=IiOAPHTQ9EU



no mikäs idea tässäkin nyt sitte on?
on tietty joskus vaikeaa ymmärtää puhuttua... Jos järkkärit sanoo että älä kuvaa tätä mediheliä, niin useastihan sen voi ymmärtää väärin ja silti kuvata. wtf nigga please?
NoPope

Posts: 27

#992 • • NoPope

MiLLu, 13.7.2007 11:01:
Meijän telttojen vieres oli muutama jäbä joil pyöri melkeinpä koko ajan kolme samaa biisii *nauru*. ne soi vieläki päässä. Yhes laulettiin ''täytyy mennä psykoosiin, täytyy mennä psykoosiin ei huvita jäädä puoliväliin'' tms. Toises jotai väinämöisestä (?) ja vika ''mistä tulemme, minne menemme'' *hih* Tietääks kukaa kyseisii biisei?



Jep. Kokoonpano on Profeetta ja Uusi Maailmanuskonto, biisien nimistä en oo varma. *joo* Pari kertaa tullut nähtyä livenäkin pojat.

--
Sinä olet pää, minä olen jalat.
Minä olen pää, sinä olet jalat.
Minä vien sinua.
Sinä viet minua.
Oli miten oli, tänä yönä kaviomme
kopajavat iloisesti,
silmämme näkevät maan.

patis

Posts: 1,158

#993 • • Edited patis 10

MiLLu, 13.7.2007 11:01:
Meijän telttojen vieres oli muutama jäbä joil pyöri melkeinpä koko ajan kolme samaa biisii *nauru*. ne soi vieläki päässä. Yhes laulettiin ''täytyy mennä psykoosiin, täytyy mennä psykoosiin ei huvita jäädä puoliväliin'' tms. Toises jotai väinämöisestä (?) ja vika ''mistä tulemme, minne menemme'' *hih* Tietääks kukaa kyseisii biisei?




Hahaha! Olin vissiin teltat aika lähekkäin, mullakin nimittäin soinu konemetsän jälkeen päässä jatkuvalla syötöllä "täytyy päästä psykoosiin" =)

Ois joo kiva tietää biisin nimi ja esittäjä.
NoPope

Posts: 27

#994 • • NoPope

patis, 13.7.2007 14:33:
---
MiLLu, 13.7.2007 11:01:
Meijän telttojen vieres oli muutama jäbä joil pyöri melkeinpä koko ajan kolme samaa biisii *nauru*. ne soi vieläki päässä. Yhes laulettiin ''täytyy mennä psykoosiin, täytyy mennä psykoosiin ei huvita jäädä puoliväliin'' tms. Toises jotai väinämöisestä (?) ja vika ''mistä tulemme, minne menemme'' *hih* Tietääks kukaa kyseisii biisei?

---



Hahaha! Olin vissiin teltat aika lähekkäin, mullakin nimittäin soinu konemetsän jälkeen päässä jatkuvalla syötöllä "täytyy päästä psykoosiin" =)

Ois joo kiva tietää biisin nimi ja esittäjä.



Tsekkaa mitä yllä kirjoitin... http://www.myspace.com/profeetta

--
Sinä olet pää, minä olen jalat.
Minä olen pää, sinä olet jalat.
Minä vien sinua.
Sinä viet minua.
Oli miten oli, tänä yönä kaviomme
kopajavat iloisesti,
silmämme näkevät maan.

MiLLu

Posts: 14

#995 • • MiLLu
jee, kiitti tiedosta *aplodit* Pitänee alkaa metsästää noita piisejä. Vaikka meinas jo välil käydä vähä hermoille noi laulut *nauru*
Techa

Posts: 318

#996 • • Techa
Toivottavasti nautit siitä että murhasit puukottamallla meidän uima altaan..prkl
Mä löydän sut vielä, silloin kukko ei laula!*pahis*

Joo olivat oikein mukavat/hauskat vkonloppu päivät tänä vuonna..

-Sää oli kaunis (hieman kusi välil niskaan)
-Metsä oli kaunis (uv-verkot ym sälät)
-Tiipiimme oli kaunis (KIITOS tiipii-jannen)
-Tytöt olivat kauniita
-Everything was beautiful!!! *aplodit*
-Järjestäjille ym henkilökunnalle KIITOS! p.s Olisko k-18 mitään next year
-Tiskijukille iso kiitos + Accun poijat veti hyvän keikan

Ens vuonna uudestaan!! todellakin. .

tj 357 eipä paha,noup!*sydän**piis*

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

Avatar
#997 • • Fuzzy Guest

Techa, 13.7.2007 16:48:
p.s Olisko k-18 mitään next year


Ihan ku olisin jostain lukennu, että se tosiaan nostettais tonne 18 asti*ding* En oo kyl varma...
jf

Posts: 21

#998 • • jf

Mark, 13.7.2007 14:04:
Joo niin, soittiko joku Michael Jacksonia la aamupäivällä x-rustilla tai chillissä? *ding* vai kuulinko harhoja? :D

-M



X-rustilla soitti joku Jackon kappaleen, tuli oltua ihan sattumalta juuri paikalla.
donut

Posts: 99

#999 • • donut Gerbiili

Sallakat, 13.7.2007 14:26:
---


no mikäs idea tässäkin nyt sitte on?
on tietty joskus vaikeaa ymmärtää puhuttua... Jos järkkärit sanoo että älä kuvaa tätä mediheliä, niin useastihan sen voi ymmärtää väärin ja silti kuvata. wtf nigga please?



No Edellisestä postauksestani threadin alkupäässä käy ilmi
että kuvasin sitä kopteria ihan vain kopterin takia
enkä nyt heti keksi syytä moiselle kuvauskieltointoilulle.

Järkkärin sanoista sai sellaisen käsityksen että olisi
ollut jonkun hautajaissaattue. Kuvasin kuitenkin, koska
olen teknologiafriikki.

Sen lisäksi sain joitain yhteydenottoja joissa toivottiin kyseistä videota.
donut

Posts: 99

#1000 • • donut Gerbiili

Techa, 13.7.2007 16:48:
Toivottavasti nautit siitä että murhasit puukottamallla meidän uima altaan..prkl
Mä löydän sut vielä, silloin kukko ei laula!*pahis*





WOT? Joku murhasi uima-altaan! Sen isonko?

Murhasyyte!