Vihdoin saan aikaiseksi laitettua omat palautteeni tänne.
Toista kertaa siis metsässä ja edelleen pidän tapahtumaa vuoden kohokohtana.
Ihmisiä oli viime vuotta enemmän, se oli ihan neutraalia.
Kojuja, ruokaa ym tarjontaa oli kivasti tullut lisää, hyvä.
Kiitosta vielä ilmaisesta vedestä, jota olikin kokoajan hyvin saatavilla.
Musiikkitarjontakin oli monipuolistunut, ihan ok.
Mutta munpuolesta konemetsä vois pysyä puhtaasti psykelinjalla
(noo tekno oli kans hyvää camp x-rushissa) ja jättää proteus ensivuoden listoilta (ei millään pahalla ketään, saati itse artistia kohtaan)
Fiilis oli korkeella, mutta seikkailu sademetsässä aina ajoittain lannisti, kun kengät oli nilkkoihin asti märät lähes koko sen kolme päivää. (Ens vuonna saappaat messiin!)
Onneks lauantaina sai aamupäivällä jotakin kuivateltua. Se virallinen nuotio olis kyllä saanut palaa festejen alusta loppuun kokoajan, kun kerran omia tulia ei saanut tehdä. Perjantaina moni märkä juhlija lämmitteli mielellään siinä. Lauantai- sunnuntai yönä sitä ei siinä tainnut enää olla.
Poliiseja tosiaan oli silmiinpistävän paljon, itseäni ei haitannut lainkaan. Enemmän vituttaa ne lakan kiskojat.
Dekot oli huisin kauniita ja niitä oli paljon. Järkytti silti kuulla että main stagen iso deko olis tipahtanut alas?! hui kauheeta, olis voinut käydä pahasti..(?)
Teltta-alueella olis voinut olla joku muukin tapa tiedottaa niistä turvareiteistä, kun puskaradio. Järkkärit oli kyllä aivan kusipäitä lähes kaikki.. Sunnuntaina se yks vanha armeijahullu siellä huuteli todella rumasti kaikkia "äidin pikku runkkareita" lähtemään.. "OK" me runkkarit maksetaan sun palkkas..hmm. Mun mielestä olis paras antaa kaikkien nukkua sunnuntaina niin pitkään kun mahdolliseen ajokuntoon pääseminen vaatii, kun bileet kerta sunnuntaille jatkuu, niin kuka haluu mennä nukkuun ja lopettaa bileet ajoissa. Itse kyllä (byhyy yhyy) väsähdin lopulta lauantai yönä, parhaaseen aikaan.
Ens kerralla suunnittelen nukkumiset paremmin :D
Kiitos ja kumarrus järjestäjille. Konemetsä on jotain aivan ainutlaatuisen upeaa!
Toivottavasti ilki- ja väkivalta pysyis jatkossakin poissa.
ps. ens kerralla vielä enempi jätesäkkejä sinne vaan saataville, niin ei oo järjestäjillä viikkojen siivoustyö.