IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 278,309 views

Epailija

Posts: 5,636

#481 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Android, 17.2.2007 12:09:
Meinasiko se todella seota sanoissa, vai oliko biisi oikeasti niin "sekava"? Nehän mainitsikin, että se on valinnut todella vaativan biisin. Kun mun mielestä se "sekosi" sanoissa samassa kohtaa biisiä joka kerta, eli ihan kuin se olisi kuulunut biisiin *ding*



En ollut aikaisemmin kuullut biisiä, mutta minusta se oli ihan selvää sekoamista. Kristian sekosi kyllä pari kertaa samassa kohdassa biisiä, mutta molemmilla kerroilla eri tavalla.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lyylikki

Posts: 2,975

#482 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Epailija, 17.2.2007 12:29:
En ollut aikaisemmin kuullut biisiä, mutta minusta se oli ihan selvää sekoamista. Kristian sekosi kyllä pari kertaa samassa kohdassa biisiä, mutta molemmilla kerroilla eri tavalla.



Ja tosi HooCeet katto extran, jossa todettiin, että biisi, jonka se just ennen harjotuksia oli osannu sanasta sanaan, niin ei enää osannukkaan harjoituksissa, kun jännitti. Eli joo...kyllä se sekoili sanoissa. Mun mielestä se esitys oli vähän kökkö ja säälittävä. Liikehdintä semmoista puupökkelömäistä. Tuli niin iso myötähäpeä, että jouduin kääntämään kanavan toiselle.

Ilmeisesti sen biisin lopussa oli tapahtunut jotain, joka siivitti sen sitten voittoon. Ehkä se nousi uudelle tasolle ja mä missasin sen justiinsa, koska ajattelin, että se nyt ei ainakaan voita.
Epailija

Posts: 5,636

#483 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lyylikki, 17.2.2007 12:33:
Mun mielestä se esitys oli vähän kökkö ja säälittävä. Liikehdintä semmoista puupökkelömäistä. Tuli niin iso myötähäpeä, että jouduin kääntämään kanavan toiselle.

Ilmeisesti sen biisin lopussa oli tapahtunut jotain, joka siivitti sen sitten voittoon. Ehkä se nousi uudelle tasolle ja mä missasin sen justiinsa, koska ajattelin, että se nyt ei ainakaan voita.



Onneksi nämä eivät ole liikehdintäkilpailut. :D Oli se minustakin välillä vähän kömpelöä (etenkin lopun pyörähdys, jonka missasit), mutta ei kuitenkaan kaiken aikaa. Parempi näin kuin että olisi seissyt koko biisin paikallaan kädet mikillä. Asian voi nähdä niinkin, että siinä oli rehellistä yrityksen makua ja kämmeistä huolimatta vain painettiin tunteella loppuun asti.

Laululla tuo erä kuitenkin voitettiin. Vaikka itse biisi olikin vähän tylsä, niin Kristian sai minusta tuotua siihen hyvin tunnetta ja sopivasti vaihtelua, jotta sen jaksoi kuunnella nurisematta loppuun asti ja lopussa jopa diggailla menoa. Esitys oli mokista huolimatta kaiken kaikkiaan erittäin uskottava veto. Jos saman biisin olisi laulanut vaikka se Tina Turner-muija, niin tulos olisi todennäköisesti ollut ihan katastrofi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lyylikki

Posts: 2,975

#484 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Epailija, 17.2.2007 12:52:
Onneksi nämä eivät ole liikehdintäkilpailut. :D Oli se minustakin välillä vähän kömpelöä (etenkin lopun pyörähdys, jonka missasit), mutta ei kuitenkaan kaiken aikaa. Parempi näin kuin että olisi seissyt koko biisin paikallaan kädet mikillä. Asian voi nähdä niinkin, että siinä oli rehellistä yrityksen makua ja kämmeistä huolimatta vain painettiin tunteella loppuun asti.

Laululla tuo erä kuitenkin voitettiin. Vaikka itse biisi olikin vähän tylsä, niin Kristian sai minusta tuotua siihen hyvin tunnetta ja sopivasti vaihtelua, jotta sen jaksoi kuunnella nurisematta loppuun asti ja lopussa jopa diggailla menoa. Esitys oli mokista huolimatta kaiken kaikkiaan erittäin uskottava veto. Jos saman biisin olisi laulanut vaikka se Tina Turner-muija, niin tulos olisi todennäköisesti ollut ihan katastrofi.



Joo osa kilpailijoista oli ottanut Marco B. opit vähän turhan tarkasti. Ja näki, että mieli olisi tehnyt liikehtiä, mutta kun oli sanottu, että älkää veivatko, niin ne ei sitten veivannut. Ainakin itsellä on semmoinen fiilis, jos joskus laulaa yleisön edessä, että tekee mieli lähteä siihen musiikkiin mukaan. Mun mielestä se on enemmän luonnollista, että antaa biitin viedä, kuin että taistelee sitä vastaan ja jöpöttää paikallaan.
Karski

Posts: 6,049

#485 • • Karski Pomon kätyri
Hevi(mies) on paskimmillaankin paras *joo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#486 • • Kon-tiki The Unsinkable

Sunflower,
Särmä on aika hemmetin tärkeä ominaisuus ja yli-imelä poppipumpuli hienostikin esitettynä saa lähinnä oksentamaan.*nauru*



Samaa mieltä olen mäkin, mutta Ruslanas veti sen imelyyden niin yli että (Jone Nikulan sanoin) hän sai Helmut Lottinkin kuulostamaan machomieheltä. Just ne Ruslanin suomea osaamattoman hölmöläisen ilmeet ja kaikki, iik!

Tuomariston pj. Asko Kallonen, joka tipautti Ruslanaksen jatkosta Tampereen esikarsinnasta liian limaisuuden takia (paraskin puhuja), liputti btw eilen Ruslanaksen jatkoonmenon puolesta. Ja koska tuomaristo valitsee 7:nnen jatkoonmenijän, kai tuomariston puheenjohtajan sana kuullaan ja finaaleihin selviää arvaatte kuka *nauru*

Kyllä myös mun mielestä Kristian oli eilen paras ja ansaitsi jatkopaikan. Mut sama se, eniten viduttaa että noi semifinaaliryhmät oli kasattu niin järjettömästi. Eilisestä ryhmästähän kaikki neljä olisivat ansainneet finaalipaikan mieluummin kuin 1. semifinaalin voittaja Panu Larnos. Eli ei vaan voi tajuta millä arvalla ryhmät on koottu (muuten kuin sukupuolen mukaan) *ding*
akir0

Posts: 2,554

#488 • • akir0 idleRPG champion 2009

Kon-tiki, 17.2.2007 17:07:
---
Ja koska tuomaristo valitsee 7:nnen jatkoonmenijän, kai tuomariston puheenjohtajan sana kuullaan ja finaaleihin selviää arvaatte kuka *nauru*



Yhtään epäilemättä ohjelman moraalia, veikkaan, että jatkoonmenijän valitsee tuotantoyhtiö ja koska Ruslanaksella on eniten annettavaa medialle, niin eiköhän se jatkoon heilahda :)
martina

Posts: 1,875

#489 • • Edited martina FINRG-martat, superhifistelijä
meidänkin baarista saa nyt sitten medihevi-drinkkiä ja portsareilla on "I *sydän* Iso-A"-pipot. *nauru*
Tarsu

Posts: 2,449

#490 • • Edited Tarsu
tyttö 1 >
kylläpäs mimmi laulo hyvin!
tosin tolla biisillä ei varmana mennä jatkoon.
onneks ne oli antanu sille uudet vaatteet.
niin ja onpas toi likka ihme venkoilija laulaessaan!

tyttö 2 >
eipä jäänyt muuta mieleen ku kiva väri paidassa
ja onnistuneesti leikatut hiukset :D
niin ja ärsyttävä värinä äänessä.

tyttö3 >
^___^ tää pikkulikka on kyl melkoisen sulonen.
ääntä lähtee melkolailla ja laulutaitoa on.
mä haluun tän jatkoon :)

lisäyksenä vielä -> hitto et toi Anna on aivan supersuloinen :D

tyttö 4 >
paikoitellen jopa miellyttävä ääni.
en muista muita biisejä joita hän on esittänyt,
mutta ainakin tässä biisissä karkaillaan tosi pahasti.
ääni muuttuu vähän väliä erityyliseksi
ja ajoitus kusee jopa pahemmin.
nyt biisin loppupuolella tosin menee jo paremmin!
EI TODELLAKAAN JATKOON!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

thomas

Posts: 5,618

#491 • • thomas

4 8 15 16 23 42, 18.2.2007 20:23:

tyttö3 >
^___^ tää pikkulikka on kyl melkoisen sulonen.
ääntä lähtee melkolailla ja laulutaitoa on.
mä haluun tän jatkoon :)



kuka ei haluis :)
Miinapiina

Posts: 3,494

#492 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

4 8 15 16 23 42, 18.2.2007 20:23:

tyttö3 >
^___^ tää pikkulikka on kyl melkoisen sulonen.
ääntä lähtee melkolailla ja laulutaitoa on.
mä haluun tän jatkoon :)

lisäyksenä vielä -> hitto et toi Anna on aivan supersuloinen :D



on aivan ihuna *plur* ja jatkoon *joo*

--
pinkki on pop!!!

*Anna*

Posts: 181

#494 • • *Anna* Fantastic House wife
Hyvä kaima! *jiihaa*
ella_

Posts: 1,329

#496 • • ella_
anna, without a shadow of a doubt.

--
Elementary, my dear.

Birgie

Posts: 1,311

#497 • • Birgie Kikati
sais päästä se mia jatkoon vielä, se on niiiiiin symppis *plur*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Tarsu

Posts: 2,449

#498 • • Tarsu

Birgie, 18.2.2007 21:07:
sais päästä se mia jatkoon vielä, se on niiiiiin symppis *plur*



mun mielestä se on lähinnä outo!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Gleba

Posts: 549

#499 • • Gleba
Anna <3
herrajestas mikä ääni!

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Birgie

Posts: 1,311

#500 • • Birgie Kikati

4 8 15 16 23 42, 18.2.2007 21:10:
---
Birgie, 18.2.2007 21:07:
sais päästä se mia jatkoon vielä, se on niiiiiin symppis *plur*

---


mun mielestä se on lähinnä outo!
:D



no se on niin omaperäinen, ja vetoaa muhun koska mä tunnen meissä jotain samaa rämäpäisyyttä aina välillä *pahis*

eiks saakki olla vähä outo? *nauru*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.