IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 278,158 views

Karski

Posts: 6,049

#521 • • Edited Karski Pomon kätyri
Anna vaikuttaa lähinnä rasittavalta pissikseltä, joka eittämättä
on opetellu ihan kohtuullisesti kaikki rnb -maneerit.
Toisaalta suosikkini Milja tulee todennäköisesti joka
tapauksessa tekeen vielä uraa muusikkona, ja
Idols -voitto olis todennäköisesti ollu sille vaan rasite.

summa summarum, konseptin kannalta oikee tyttö
voitti, mutta en toivo menestystä jatkossa.
Ylipäätään numero kakkosta lukuunottamatta
kaikki eiliset yrittäjät kaipais vielä sellaset
5-10 vuotta lisää ikää että ääni ja sen käyttö vähän
kehittyis. Varsinkin Milja, jossa on noista selkeesti
eniten potentiaalia.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

crissy

Posts: 1,958

#522 • • crissy

Freja, 19.2.2007 09:51:
---
crissy, 19.2.2007 09:29:
mä en sit vaan voi tykätä siit annasta en sit milläääään! *toktok*

---


Samis! Muakin ärsyttää se ihan älyttömästi, ja toivon niin paljon ettei siitä tuu mitää koko kansan idolia. Yäk.



joo ei todellakaan sais tulla!!! tuntuu vähän ettei tollasen 16-17v kuuppa kestäsi sitä pyöritystä ja saatikka etteikö se kusi pukkais sine päähän menemään. Saattais olla kyl psyyke kovalla kaikesta siitä kusesta ja paskasta mitä media suoltais. (hyvin suurella todennäköisyydellä)

ja voi lyyä vetoo ettei kukaa muista enää kuka voitti 2007 idolssin vuotta myöhemmin jos se on joku Panun, Kristiinan tai Annan tyylinen tusinatavara..

(vrt. Ilkka jääskeläinen <---- KUKA??)
peepe

Posts: 904

#523 • • peepe

crissy, 19.2.2007 10:21:
ja voi lyyä vetoo ettei kukaa muista enää kuka voitti 2007 idolssin vuotta myöhemmin jos se on joku Panun, Kristiinan tai Annan tyylinen tusinatavara..

(vrt. Ilkka jääskeläinen <---- KUKA??)



Mä en kyllä vieläkään ymmärrä, että miten se voitti koko kilpailun...Ei ainakaan laulutaidolla :D
crissy

Posts: 1,958

#524 • • crissy

peepe, 19.2.2007 10:42:
---
crissy, 19.2.2007 10:21:
ja voi lyyä vetoo ettei kukaa muista enää kuka voitti 2007 idolssin vuotta myöhemmin jos se on joku Panun, Kristiinan tai Annan tyylinen tusinatavara..

(vrt. Ilkka jääskeläinen <---- KUKA??)

---


Mä en kyllä vieläkään ymmärrä, että miten se voitti koko kilpailun...Ei ainakaan laulutaidolla :D




no lol! ei ainakaa sillä! kaipa se oli pikkutyttöjen suosikki vaikka sanakirjassa LIMAISEN kohdalta löytyy Ilkka "kuka vittu se on" Jääskeläinen

muhahaha!!! Arissa, Johannassa ja Kristianissa on ENITEN MUNAA!!
Verano

Posts: 4,649

#525 • • Verano Merituuli

Sallakat, 19.2.2007 10:07:
---
*Anna*, 18.2.2007 22:32:
Pmmp on pongahti sieltä ihan ekasta popstars kisasta. En muista kuinka pitkälle ne sillon pääsi, eli eivät jääneet sieltä mitenkään erityisesti mieleen...

---
itse en voi kyseistä musaa sietää *poks* mutt anyway, ne oli pudonnut muistaakseni jo karsinnoissa heti kättelyssä, tavanneet toisensa siinä samalla ja alkaneet suunnitella yhteistä bändiä. Siitä sitten irtosi jossain vaiheessa levytys sopimus (sillä maailman kauheimmalla rusketusraita renkutuksella, en tajua).




Mira ja Paula pääsivät kisassa paljon pidemmälle, karsiutuivat toiseksi viimeisessä tahi ihan viimeisessä vaiheessa.

En usko että kilpailu vaikutti PMMP:n syntyyn ja menestykseen kovin paljoa muuten kuin että tytöt tutustuivat kisan kautta.

Itse tykkään kovin PMMP:stä. Kun aikoinaan ekan kerran kuulin heidän pienimuotoisella keikallaan Kämp Galleriassa muitakin biisejä kuin Rusketusraidat (joka sekin on hyvä biisi) olin ihan myyty.
Amnesia

Posts: 888

#526 • • Amnesia
Anna on ihana *plur*
Ja muistuttaa hirveästi yhdestä puoliespanjalaisesta tytöstä jonka kanssa olin samalla luokalla Saksassa yläasteella...saman kokoinen, erittäin samannäköinen ja ihan samanlainen persoona.
krispis

Posts: 1,020

#527 • • krispis Huhuu
anna: "mä haluisin tehdä jotain erilaista musiikkia. r'n'b tyyppistä musaa ehkä" *whaat* *toktok* eihän tuolta MTV-ltä paljoo muuta tulekaan kuin r'n-fckng'b-tä ja hiphopia *pökr*
krispis

Posts: 1,020

#528 • • krispis Huhuu
..ja eikös se idols-anttikin oo just sen tyyppistä musaa tehnytkin , sehän on sitä nykypäivän popia
Sallakat

Posts: 2,220

#529 • • Sallakat jungle, baby !

krispis, 19.2.2007 11:37:
anna: "mä haluisin tehdä jotain erilaista musiikkia. r'n'b tyyppistä musaa ehkä" *whaat* *toktok* eihän tuolta MTV-ltä paljoo muuta tulekaan kuin r'n-fckng'b-tä ja hiphopia *pökr*



no meidän idolsit ei kyllä minnekään jenkki mtv kanaville pääse, eikä suomessa rnbtä tehdä paljon yhtään (ehkä joku Jonna yrittää??), joten kyllä se suht uusi musatyyli suomessa.
krispis

Posts: 1,020

#530 • • krispis Huhuu
meillä näkyy mtv-nordic vissiin
JR Ewing

Posts: 985

#531 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Ruslanas finaaliin ja sitä kautta voittoon :)
Gleba

Posts: 549

#536 • • Gleba

ville, 19.2.2007 14:10:
millos se tuomarien valitsema esiintyjä julkistetaan?



torstaina?

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Jone

Posts: 8,258

#538 • • Jone Archibald Haddock

H3li, 20.2.2007 09:28:
---
Miinapiina, 18.2.2007 22:54:
uleeta, anna pääs jatkoon... *aplodit*

---

se on ihana



Musta se on jotain ihan kaameeta liki kaikin puolin. Siinä on jotain niin teini-ikäistä kirvesmurhaajaa, että venaan vaan kun sen bitchy-side löytyy ja pääsee valloilleen. Näen sieluni silmin Annan 2012 Iltalehden lööpissä, jonka aiheena on kännissä ajelu talvisena yönä mutkaisella hiekkatiellä.










Mut mulla onkin hyvä mielikuvitus. Nii - lälläslää vaan.
Jone

Posts: 8,258

#540 • • Jone Archibald Haddock

bubbelgum, 14.2.2007 09:38:
Tähän väliin ois kiva tietää millanen musiikki/laulutausta Sallakatilla on, kun se täällä niin "asiantuntevasti" on kommentoimassa joka ikistä asiaa, ja näyttää tietävän kaikesta kaiken.

(kuulostaa ehkä vittuilulta, mutta se ei oo tarkotus. ois vaan mielenkiintosta tietää millanen tausta ihmisellä on joka kokee voivansa puuttua joka asiaan ja huomauttaa kaikesta ja antaa neuvoja.)



Onks tähän muuten saatu vastausta kun en löytänyt? Muakin alkaa kiinnostamaan kun noita kommentteja lukee. *joo*