IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 281,088 views

zeniii

Posts: 163

#981 • • zeniii adhd
Tänään tippuu Kristiina muuten on syytä epäillä että annettuja ääniä ei ollenkaa lasketa vaan tulokset heitään hatusta :D sehän on varmaan joka viikko ennakoitu tippuvaks. ja vieläkin se on siellä*eiei* Haisee fiilungille! *nauru*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

zeniii

Posts: 163

#982 • • zeniii adhd
Ja edelleen Mia oli paras koko idols historiassa! *jiihaa*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Sallakat

Posts: 2,220

#983 • • Sallakat jungle, baby !

Hyzenthlay, 29.3.2007 19:36:
Siinä vaiheessa, jos kristiina ja ari jää jäljelle, voi kyl hävetä suomen idolstasoo ihan loputtomasti...

*joo* *grr*

toivoisin tältä karsinnalta jotain uusia tuulia kisaan. alkaa olla vähän tunkkanen maku koko skaballa.
Android

Posts: 3,908

#984 • • Edited Android

Hyzenthlay, 29.3.2007 19:36:
Siinä vaiheessa, jos kristiina ja ari jää jäljelle, voi kyl hävetä suomen idolstasoo ihan loputtomasti...



Minusta se häpeä tapahtui jo viime kerralla kun Kristian, monipuolisin laulaja finalisteista, tippui.
larzizi

Posts: 1,661

#985 • • larzizi
Ari vaan on ihan paras *plur* *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#986 • • Fuzzy Guest
ohhoh..*whaat* Ari veti hyvin
Tiinuliinu81

Posts: 510

#988 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Olis nyt hiljaa toi Krisu. Yööööök!

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Miinapiina

Posts: 3,494

#989 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
arin eka veto *sydän*

ja nyt on kyllä pakko sanoo että Kristiina "munsuosikki" vetää tän aikas huonosti... *eiei*

on se ihuna mut...

--
pinkki on pop!!!

Anselmi

Posts: 2,578

#990 • • Anselmi And sell me
Apua kun tuo turha Turunen on nolo*eiei*

--
sen pituinen se

MiMoSa

Posts: 1,664

#991 • • MiMoSa
Eikö toi Kristiina ite ees tajunnu et se laulo tossa lopussa edellä musiikkia? Jos toi Kristiina ei tänään lähde niin jo on kumma.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Android

Posts: 3,908

#992 • • Android
Jep, se meni rytmissä ihan sekaisin yhdessä vaiheessa.
Miinapiina

Posts: 3,494

#994 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ohhoh... annahan repäs...!! ja tuomarit on ihan liekeis... *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#995 • • *Mirri* Guest
Ari veti tänää hyvin. *joo*
ezzy

Posts: 8,060

#996 • • ezzy Droid-pappa
American idolsissa on hassua, kun laulajat voi itse sovittaa itselleen biisistä version. Tuli pari mielenkiintoista versiota Diana Rossin biiseistä. Siinä on vaan aika todellinen klasariraiskauksen vaara, kuten tuli huomattua...
Miinapiina

Posts: 3,494

#997 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

*Mirri*, 29.3.2007 21:06:
Ari veti tänää hyvin. *joo*



kyllä joo!! ja tää kristiinan toinen biisi kuulostaa paljon paremmalta!

go kristiina go kristiina!! *jiihaa* *sydän*

--
pinkki on pop!!!

MiMoSa

Posts: 1,664

#998 • • MiMoSa
Pakko kyllä myöntää et Kristiina oli aika hyvä tossa toisessa biisissä. Mut kyllä mä silti sen tänään kotiin laittasin. Ehkä sit parin vuoden päästä vois kattoa uudestaan.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Sallakat

Posts: 2,220

#999 • • Sallakat jungle, baby !
miten tää voi olla mahdollista??!? ammattilaulaja Nina Tapio selostaa silmät kirkkaina: "mä oon puhunutkin että sun ongelma on tekniikka ja epävireisyys blah blah, mutt teet jokaisesta biisistä oman näköisesi"
*whaat**whaat*

siis eiks se koko homman pointti ole: jos sulla on huono tekniikka ja epävireinen saundi, sä olet HUONO LAULAJA eikä sulla ole mitään tekemistä laulukilpailufinaalissa!!!!!!?!?!
ja toisekseen, mäkin osaan räpätä vaikka NWAn jonku räppibiisin, tehdä siitä täysin oman näköiseni mutt silti se kuulostais täysin PASKALTA.

Mä oon kohta aika varma, että idols formaattiin kuuluu jonkinlainen kilpailijoiden hehkutus ja palvonta tässä vaiheessa kisaa tuomareiden osalta. Koska mä en todellakaan tajua miten muuten vitussa Jone, Asko ja Nina voi hehkuttaa muuten tota täysin ala-arvoista esitystä!
Oishan se ymmärrettävää, ettei tässä vaiheessa enää voi formaattiin sopia oikein, että kilpailijoita haukkuttais kun suomen kansa sentää on äänestäny ne tähän asti.

Ja miks helvetissä noi tuomaroinnit aloitetaan kehuskelemalla ulkonäköä?!?!?! *dissaa*

ei voi edes maku mennä tästä touhusta ku se meni jo aikoja sitten.
Bio

Posts: 4,429

#1000 • • Bio The Bullies / Pinky
mut Asko ei sanonu ollenkaan "hiljaa nyt lapset, setä puhuu"

:(