1,311 posts, 66 pages, 282,604 views
Sssan*, 16.3.2007 14:13:
Niinpä...Stailaus todellakin ihan perssiksestä... Mä en tossa lookissa kehtais mennä minnekään ihmisten ilmoille!aij aij aij...
Android, 15.3.2007 22:53:
Tuo Kristiinan joukkodissaaminen on kyllä niin huvittavaa <3
Jone, 16.3.2007 14:23:
---
---
Kertoisitko et mikä siinä mahtaa olla niin huvittavaa? Ko. nuori neiti laula silmittömän hirvittävän kuulloisesti ja ääntää englantia kuin mun vaarini. En oo vähään aikaa kuullut mitään yhtä piinaavaa musiikin saralla kuin toi eilinen esitys. Se oli vaan aivan käsittämätöntä paskaa alusta loppuun. Jos se olis ollut edes vaan kehnoa tai mitäänsanomatonta, niin en avautuis näin - mut kun ei.
Jone, 16.3.2007 14:23:
---
---
Kertoisitko et mikä siinä mahtaa olla niin huvittavaa? Ko. nuori neiti laula silmittömän hirvittävän kuulloisesti ja ääntää englantia kuin mun vaarini. En oo vähään aikaa kuullut mitään yhtä piinaavaa musiikin saralla kuin toi eilinen esitys. Se oli vaan aivan käsittämätöntä paskaa alusta loppuun. Jos se olis ollut edes vaan kehnoa tai mitäänsanomatonta, niin en avautuis näin - mut kun ei.
ratsastuskoulu, 16.3.2007 14:48:
Esim eilisestä biisistä, always ei todellakaan lausuta "äävei"
Sallakat, 16.3.2007 15:08:
-clips-
Android, 16.3.2007 14:47:
Toteat nyt että Kriistiina laulaa hirvittävän kuuloisesti ihan kuin se olisi joku objektiivinen fakta.
remotion, 16.3.2007 14:16:
---
Sssan*, 16.3.2007 14:13:
Niinpä...Stailaus todellakin ihan perssiksestä... Mä en tossa lookissa kehtais mennä minnekään ihmisten ilmoille!aij aij aij...
---
höpö höpö, hyvältä se näyttää. mutta hyvä kuva silti! otetaan se numeroa isompi pipo enskerralla...
Toteat nyt että Kriistiina laulaa hirvittävän kuuloisesti ihan kuin se olisi joku objektiivinen fakta. Se on vain mielipide ja moni, minä mukaan lukien, on siitä eri mieltä. Harva viitsii perustella mielipidettään muulla kuin "kamala, hirvittävä, miten toi voi olla siellä!!11!+=?"-tyyppisillä argumenteilla. En erityisemmin tykkää Kristiinan lauluäänestä, vielä vähemmän sen biisivalinnoista. On kuitenkin jossain määrin kummaa, että suoritus joka ei ollut erityisen epävireinen tai falski saa niin paljon huonoa palautetta. Kuten jo tässä topicissa olen todennut, jos ei tykkää Kristiinan äänestä so be it, en minäkään sitä fanita, mutta se ei automaattisesti tee hänen esityksestään jotain (esim. epävireistä), jota se ei ole.
Android, 16.3.2007 15:28:
---
Ainoa esitys kaikista finaaleista, joka on jäänyt mieleen, on Kristianin "Lapin Kesä".
Epailija, 16.3.2007 15:38:
---
Toteat nyt että Kriistiina laulaa hirvittävän kuuloisesti ihan kuin se olisi joku objektiivinen fakta.
---
Mitenkäs ne objektiiviset puolet? Kristiina ei ei pysy temmossa eikä nuotissa yhtä hyvin kuin muut. Vaikka diggaisikin äänestä, niin noista ei saa subjektiivisia virheitä kuin siinä tapauksessa, että kuulijalla ei ole sävelkorvaa taikka rytmitajua.
Jone, 16.3.2007 15:41:
No mun miellestäni siinä on harvinaisen vähän mitään subjektiivista, että toi Kristiinan englanti on aivan kamallaa. En menis kehumaan omaanikaan, mutta hellvetti vieköön - joku raja nyt kuitenkin.
En myöskään tajua miten pitäisi arvostaa kauhean korkeale suoritus, jonka esittäjästä huokuu ullospäin keskimääräisen tarhapupun kanssa saman verran rohkeutta ja itsevarmuutta. Ei myöskään mene jakelluun pitäisikö esittäjän äänen yksiullotteisuus llaskea jotenkin puolltavaksi tekijäksi.
Android, 16.3.2007 15:46:
Lue vastaukseni vähän tarkemmin. En sanonut, että epävireyttä ei esiinytnyt ollenkaan. Se, onko se "hirvittävän kuuloista vai ei, on kuitenkin täysin subjektiivinen asia. Kaikista eniten, jos puhutaan nuotin ohi laulamisesta, metsään meni Arin esitys, jonka falsettikohdat ihan objektiivisesti(kin) mitattuina menivät nuotin ohi.